Hoi Pietjequote:Op vrijdag 25 december 2009 23:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
Home Alone![]()
Oprah in 't Witte Huis
Wijn![]()
'avond
Ja nou ja, allemaal van die lastige vragen zo laat. Ik weet het ook allemaal niet meer.quote:
ja maaar nu hek in ieder geval al trusten gezegdquote:
Hij heet eigenlijk Sibbel...de mafkeesquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja nou ja, allemaal van die lastige vragen zo laat. Ik weet het ook allemaal niet meer.
Maar Lebbis was aardig
Wat een mega sukkel zegquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:33 schreef Anniebab het volgende:
oef... dit maar niet proberen dan ruud ....
Jij teveel?quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:39 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja maaar nu hek in ieder geval al trusten gezegddus niet jenkuh als ik straks niets meer zeg
... Voor vandaag dan he....morgen zeg ik naar grote waarschijnlijkheid weer genoeg en teveel
gekkie...gekkie...hoeveel wijn heb jij opquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat weet jij ervan, ik vond ik Home Alone weer helemaal de bom.
ow...quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:40 schreef D. het volgende:
[..]
Jij teveel?
Ik hoopte er op dat je dat vanavond zou doen
Dat is simpel dan. Ik vond hem trouwens altijd leuker samen met Jansenquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:39 schreef Laysa het volgende:
[..]
Hij heet eigenlijk Sibbel...de mafkees
Sinds wanneer heeft de coolheid van Home Alone te maken met de hoeveelheid wijn?quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:41 schreef Laysa het volgende:
gekkie...gekkie...hoeveel wijn heb jij op![]()
Fuck, dat zei ik dus netquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
De combi van de schreeuwende Lebbis en de relativerende Jansen vond ik altijd cool, alleen mist 't iets.
niets... ik wil alleen weten hoeveel wijn jij op hebtquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Sinds wanneer heeft de coolheid van Home Alone te maken met de hoeveelheid wijn?
Teruglezen is voor homo's, dus dat zou kunnenquote:
Glaasje of 5 of zo, geen schrikbarende hoeveelheden.quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:42 schreef Laysa het volgende:
[..]
niets... ik wil alleen weten hoeveel wijn jij op hebt....Babs anderhalve fles
Nee, naar broer. Let eens op.quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
Maar Laysa, jij zou toch naar Kally met kerst
Oeh...jij wordt Nasty met drank opquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Teruglezen is voor homo's, dus dat zou kunnen
Nee ik zou 2e kerstdag naar kally gaan maar om lichamelijke en economische redenen gaat dat niet doorquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee, naar broer. Let eens op.
Das een dronken Roemeen, en dat is weer heel normaal daar. Dat ze dronken zijnquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:44 schreef Anniebab het volgende:
hahaha ik ben zo slap...ik von m grappig
Zit je me nou uit de tent te lokken, steukertquote:
Oh, dat is minderquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:44 schreef Laysa het volgende:
Nee ik zou 2e kerstdag naar kally gaan maar om lichamelijke en economische redenen gaat dat niet door
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |