Ooit zaten we verspreid over twee lokalen, in het ene lokaal was een gevecht bezig met stokjes van xylofonen en in het andere lokaal zat die leraar dusquote:Op vrijdag 25 december 2009 17:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]fijne leraar
. Vreselijke crap plaat..
Super tof man! Thanksquote:Op vrijdag 25 december 2009 17:57 schreef Ritmo het volgende:
Voor de liefhebbers, even van de 3FMfan-stream gecapt en geupload:
Deel 2 en 3 + Opposites komen er aan.
Niet helemaal: in 2007 heeft ie er eerder gedraaid.quote:Op vrijdag 25 december 2009 18:03 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Super tof man! Thanks. Zit nu echt met het geluid heel hard keihard te genieten want oh-oh wat stond die Armin gisteren vreselijk goed te draaien. Echt genieten
. Kan het trouwens nog haast niet geloven dat hij gisteren op de Grote markt stond te draaien. Unieke belevenis
Ej ! was dus een bijzonder geslaagde avond zo te lezenquote:Op vrijdag 25 december 2009 18:03 schreef Piles het volgende:
Zo, ben ik weer
Gisteravond The Madd & Moke in ParadisoIk heb de SR-finale geen moment gemist, wat een geweldig concert was dat
The Madd heerlijk energiek en briljante nummers
Moke geweldige muziek (beter dan ik had verwacht), en ze bleven maar doorgaan
Met voorprogramma erbij duurde alles 4,5 uur, en dat voor ¤17.50En dan die sfeer in het volgestampte Paradiso, schitterend
![]()
Dat de terugreis (Amsterdam - Rotterdam met OV, daarna met auto) 5,5 uur heeft geduurd boeit dan even niet
En heb ik hier nog wat gemist?
haha een dolle bende dusquote:Op vrijdag 25 december 2009 17:58 schreef Captain_Slow het volgende:
De nummertjes worden kleiner en de hits worden groter *piew* *piew*
[..]
Ooit zaten we verspreid over twee lokalen, in het ene lokaal was een gevecht bezig met stokjes van xylofonen en in het andere lokaal zat die leraar dus![]()
Toen was ik er helaas niet bij (geen idee eigenlijk waarom niet), maar dit was voor mij de eerste keerquote:Op vrijdag 25 december 2009 18:05 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Niet helemaal: in 2007 heeft ie er eerder gedraaid.Maar idd geweldig weer.
Ik hoop dat Youtube ze er op laat staan.
Dat ligt aan de titelquote:Op vrijdag 25 december 2009 18:13 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ja, je stats pagina leest dit en het vorige topic niet in
Dat duurt nog wel evenquote:Op vrijdag 25 december 2009 18:53 schreef MisterBuik het volgende:
Nummer 7 - Datum: 31-12-2009 - 17:00 - I think I like it
Dan zit ik klaar
Is lekker joh!quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:09 schreef Noortje. het volgende:
Warme chocola en erwtensoep, goede combi.
Eerste track dat voorbij kwam toen er heen geschakeld werd was Dustin Zahn - Stranger To Stability (Len Faki Podium Mix).quote:Op vrijdag 25 december 2009 18:50 schreef Remsjo het volgende:
Wie weet hoe dat eerste nummer heet dat Armin draait?
Ik heb de streams ontdekt, maar 3fmfan gaat met de eer vandoorquote:Op vrijdag 25 december 2009 17:57 schreef Ritmo het volgende:
Voor de liefhebbers, even van de 3FMfan-stream gecapt en geupload:
Opposites komen er aan.
Bij deze dan:quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:46 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Ik heb de streams ontdekt, maar 3fmfan gaat met de eer vandoor
jajajajaja!!!! Geluid even keihard. Wat een freaking toffe plaatquote:
quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zo'n super gaaf stukje is dat![]()
![]()
Marissaatje
Ej !quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:12 schreef Marissaatje het volgende:
[..]
Hans!!
Trouwens, ligt het aan mij en doet de webcam het bij jullie wel, of doet die t nu gewoon niet (meer)?
Thanks voor de link, zo doet 'ie het wel!quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ej !. Bij mij werkt de cam nog wel, maar gebruik misschien ook wel een iets andere link daarvoor.
http://webtv.florisd.nl/3fm
Graag gedaan!quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:19 schreef Marissaatje het volgende:
[..]
Thanks voor de link, zo doet 'ie het wel!
quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:25 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Oh, de telefoon gaat. Hallo Metallica
quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:25 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Oh, de telefoon gaat. Hallo Metallica
quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:25 schreef Marissaatje het volgende:
Ghehe toch even mooi van 25 naar 75 euro.
Graag gedaan hoor ! Titel is trouwens Ghosts n Stuff.quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:25 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik zat de hele tijd te bedenken wie het nou was maar ik kwam er echt niet op so thanks.
Probeerde hij er net nog meer geld van te maken. Goed bezigquote:Op vrijdag 25 december 2009 21:25 schreef Marissaatje het volgende:
Ghehe toch even mooi van 25 naar 75 euro.
quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Graag gedaan hoor ! Titel is trouwens Ghosts n Stuff.
Haha ja en die man ook eerst niet meer opnemen..haha die voelde de bui al hangen.quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Probeerde hij er net nog meer geld van te maken. Goed bezig![]()
.
Dat lijkt mij vrij lastigquote:Op vrijdag 25 december 2009 21:27 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik haal alles van Deadmau5 altijd door elkaar.
Omdat je niet genoeg foto's kwijt kan misschien?quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:31 schreef Noortje. het volgende:
Waarom zou je voor flickr willen betalen?
Omdat ik op 195 foto's zit en 200 is de grensquote:Op vrijdag 25 december 2009 21:31 schreef Noortje. het volgende:
Waarom zou je voor flickr willen betalen?
Inderdaadquote:Op vrijdag 25 december 2009 21:30 schreef Marissaatje het volgende:
Haha ja en die man ook eerst niet meer opnemen..haha die voelde de bui al hangen.
Neehoor, ik vind alles van Deadmau5 op elkaar lijken. Behalve I Remember, Not Exactly, Sometimes Things Get Whatever.. en nog eentje maar daar kom ik even niet op. De rest onthoud ik echt niet.quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat lijkt mij vrij lastig. NIeuwe single wordt helaas niet echt vaak gedraaid op 3FM..
Ah. Ik zit op 48.quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Omdat ik op 195 foto's zit en 200 is de grens![]()
Ken alleen I Remember en Ghosts 'n stuff. Die lijken wel redelijk op elkaarquote:Op vrijdag 25 december 2009 21:32 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Neehoor, ik vind alles van Deadmau5 op elkaar lijken. Behalve I Remember, Not Exactly, Sometimes Things Get Whatever.. en nog eentje maar daar kom ik even niet op. De rest onthoud ik echt niet.
Even doorposten dan zit je ook zo op 200quote:
Jamaar ik gebruik het puur voor fotografie, 'gewone' foto's heb ik photobucket voor.quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Even doorposten dan zit je ook zo op 200. 3FM pics van het Glazen huis tikt behoorlijk aan (115 stuks). 200 is eigenlijk niet eens zo heel veel
.
Kun je niet met paypal betalen? Anders kan ik je wel een pro-accojnt cadeau doen en maak je naar mij overquote:Op vrijdag 25 december 2009 21:30 schreef -Hans- het volgende:
Handig dat je bij FlickR weer alleen kan betalen als je een card (Visa/Credit) kaart hebt.. En die heb ik natuurlijk niet
Ah, okay wel een duidelijke scheiding dusquote:Op vrijdag 25 december 2009 21:37 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Jamaar ik gebruik het puur voor fotografie, 'gewone' foto's heb ik photobucket voor.
En 200 is niet veel idd.
TIP: http://www.mobypicture.com/ zover ik weet geen limietquote:Op vrijdag 25 december 2009 21:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Even doorposten dan zit je ook zo op 200. 3FM pics van het Glazen huis tikt behoorlijk aan (115 stuks). 200 is eigenlijk niet eens zo heel veel
.
Gebruik ik voor iPhone-pics, doorplaatsen op twitter etc. Maar Flickr is voor series en mooie pics onovertroffen.quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:40 schreef hole1988 het volgende:
[..]
TIP: http://www.mobypicture.com/ zover ik weet geen limiet
Nope, dan heb je alsnog zo'n kaartnummer nodig, helaas. Maar dat laatste klinkt wel interessant! Kan ik dan mijn huidige adres behouden of ben ik die dan kwijt? Als ik die kan behouden dan graag, super aanbodquote:Op vrijdag 25 december 2009 21:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Kun je niet met paypal betalen? Anders kan ik je wel een pro-accojnt cadeau doen en maak je naar mij over.
Ejquote:Op vrijdag 25 december 2009 21:39 schreef Barney_Stinson het volgende:
Goedenavond
Eerste gourmetdag zit er bijna op
Heb vandaag een oude muziekliefde maar opgepakt ... Deftones
quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:40 schreef hole1988 het volgende:
[..]
TIP: http://www.mobypicture.com/ zover ik weet geen limiet
Thanks voor de tip, hole1988quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
Gebruik ik voor iPhone-pics, doorplaatsen op twitter etc. Maar Flickr is voor series en mooie pics onovertroffen.
Zeker! was zoals altijd weer een groot feestquote:Op vrijdag 25 december 2009 21:49 schreef miieejj het volgende:
iedereen een gezellig kerstdag gehad ?
Je houdt je huidige username. Ik regel het als ik thuis benquote:Op vrijdag 25 december 2009 21:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nope, dan heb je alsnog zo'n kaartnummer nodig, helaas. Maar dat laatste klinkt wel interessant! Kan ik dan mijn huidige adres behouden of ben ik die dan kwijt? Als ik die kan behouden dan graag, super aanbod
Super! Thanks Roel, topquote:Op vrijdag 25 december 2009 21:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Je houdt je huidige username. Ik regel het als ik thuis ben. Laat je wel ff wat weten
.
Zeg eens eerlijk.. zing jij nou ook keihard mee ?quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:52 schreef Noortje. het volgende:
Shakira.
Jawel, in MUZ.quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:53 schreef gerbenp het volgende:
Is er geen Top 2000 topic reeks dit jaar?
ja ja.. lekker gegeten ! vis enzoquote:Op vrijdag 25 december 2009 21:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zeker! was zoals altijd weer een groot feest. Jij dan?
Stel , ik request voor een gigantisch hoog bedrag nu Little Lion Man. Past 3FM dan ook de speellijst aan of is de lijst die er nu staat vast qua volgorde?
Sounds goodquote:Op vrijdag 25 december 2009 21:54 schreef miieejj het volgende:
[..]
ja ja.. lekker gegeten ! vis enzogezellig met familie altijd lachen
Nee ik weet de tekst niet meer.quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zeg eens eerlijk.. zing jij nou ook keihard mee ?
Die ging niet helemaal goed.quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:54 schreef miieejj het volgende:
[url=http://giel.vara.nl/Uit-de-oude-doos.448.0.html?&tx_ttnews[tt_news]=10938&tx_ttnews[backPid]=244&cHash=6ab9d9f699]http://giel.vara.nl/Uit-de-oude-doos.448.0.html?&tx_ttnews[tt_news]=10938&tx_ttnews[backPid]=244&cHash=6ab9d9f699[/url]
Kom op Noortje, grootste deel van de tekst bestaat uit whenever wherever. Dat is toch niet zo moeilijkquote:
quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:54 schreef miieejj het volgende:
..
op giel.vara.nl kun je nog leuke filmpjes terug kijken![]()
True. Eigenlijk durfde ik niet zo goed.quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Kom op Noortje, grootste deel van de tekst bestaat uit whenever wherever. Dat is toch niet zo moeilijk
Herken dat gevoel welquote:Op vrijdag 25 december 2009 21:56 schreef Noortje. het volgende:
[..]
True. Eigenlijk durfde ik niet zo goed.
Hehehequote:Op vrijdag 25 december 2009 21:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ej.
John Bakker modus: Dat is toch achterhaalde herrie manzoekt dekking
jaquote:
Lekker stevig zeker? Ken ze niet heel goedquote:Op vrijdag 25 december 2009 21:57 schreef Barney_Stinson het volgende:
[..]
Hehehe
Het klinkt nog steeds lekker
Dat laatste is het dus geworden?quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:57 schreef miieejj het volgende:
[..]
ja! vlees vrije dag gehad
als voorafje kon ik kiezen uit kipcocktail of een soort van cracker met tomaat en kaas erover + sla
ga je niet met familie of vrienden iets doenquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat laatste is het dus geworden?. 2x raden wat er bij mij op het menu stond... 2 overheerlijke Dr. Oetker - Casa Di Mama pizza's. Want vrijdag = pizzadag. Zelfs op 1e kerstdag
Een aantal lekker rustige chansons van deze brave rakkers:quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Lekker stevig zeker? Ken ze niet heel goed.
Klinkt wat minder zonder dat geluidje en zonder echt beeldquote:Op vrijdag 25 december 2009 21:54 schreef miieejj het volgende:
..
Jawel hoor, maar niet zo heel uitgebreidquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:02 schreef miieejj het volgende:
[..]
ga je niet met familie of vrienden iets doen
hij blijft leuk he die gerardquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:03 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Klinkt wat minder zonder dat geluidje en zonder echt beeld
Uuw.. tja.. je gaat eten wat televisie kijken en spelltjes doen.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:04 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar niet zo heel uitgebreid. Heb niets met kerst. John Bakker modus: Kerst, dat is toch zo'n achterhaalde gebeurtenis !
Goede muziek om bij wakker te worden als je een flinke kater hebt. Lekker rustgevend chansonquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:03 schreef Barney_Stinson het volgende:
[..]
Een aantal lekker rustige chansons van deze brave rakkers:
Lekkere rustdag inderdaad en dat is ook wel prettigquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:06 schreef miieejj het volgende:
[..]
Uuw.. tja.. je gaat eten wat televisie kijken en spelltjes doen.
morgen doe ik ook niet veel hoor.. serious request terug kijken
Het is wel toffe muziek voor in de auto ... iets met gaspedaal enzoquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Goede muziek om bij wakker te worden als je een flinke kater hebt. Lekker rustgevend chanson. Maar wel een feest zeg, damn!
Haha, daar kan ik me wel wat bij voorstellenquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:08 schreef Barney_Stinson het volgende:
[..]
Het is wel toffe muziek voor in de auto ... iets met gaspedaal enzo
ik ben nu een filmpje aan het kijken van roel van velzen en gerard met zz'n kouwbel (irritant zeg, )quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Lekkere rustdag inderdaad en dat is ook wel prettig. Gisteren redelijk doorgehaald en vandaag even chillen. Er is trouwens verdomd weinig op de tv. Best jammer
.
Die heb ik vandaag ook gezienquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:10 schreef miieejj het volgende:
[..]
ik ben nu een filmpje aan het kijken van roel van velzen en gerard met zz'n kouwbel (irritant zeg, )![]()
Thanks voor de tipquote:Op vrijdag 25 december 2009 21:54 schreef miieejj het volgende:
..
apart stemgeluid heeft zequote:Op vrijdag 25 december 2009 22:14 schreef -Hans- het volgende:
Zowaar een keer niet Bulletproof *opvallend*, maar wat een niet prettig stemgeluid heeft de zangeres.
Van CD is het nog wel aan te horen, maar live ben ik zelfs nog beterquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:14 schreef -Hans- het volgende:
Zowaar een keer niet Bulletproof *opvallend*, maar wat een niet prettig stemgeluid heeft de zangeres.
Erg hoog, maar niet mijn smaakquote:
Live lijkt het mij echt vreselijkquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:20 schreef Captain_Slow het volgende:
Van CD is het nog wel aan te horen, maar live ben ik zelfs nog beter
quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:31 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ze hebben op 3FM een keer de Pinkpop opnamen uitgezonden... Nooit meer wat van gehoord!
nietquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:56 schreef hole1988 het volgende:
weet iemand wanneer jan van veen langs is geweest in het huis
trusten !quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:55 schreef cheese. het volgende:
KEEIIHAARDE POOORNOOOO.
cheese gaat slapen.
de zus van gerard ekdom woont in eindhoven (Twitter) ik woon d'r vlakbijquote:
Ik neem aan dat ze met die site dan contact op hebben genomen? Die foto zou dan toch gewoon verwijderd moeten worden? Wel zielig van die persoon die dat doetquote:
Ranzig !!!!quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:19 schreef Captain_Slow het volgende:
GADVERDAMME! Mensen die in de studio pissen
Ja belachelijk calculeer dan ook 7 minuten ipv 4quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:43 schreef -Hans- het volgende:
Niet eens helemaal gedraaid... belachelijk
Precies, moet toch niet zo moeilijk zijn? Naja, dan maar even draaien vanaf mp3quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:49 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Ja belachelijk calculeer dan ook 7 minuten ipv 4
DaMooK !!!!!!!quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:10 schreef DaMook het volgende:
Avond.
Weer heerlijk gegourmet met ouders en oma's vanavond.
(Nu win7 aan het installen onder de virtual machine.)
Hansquote:
quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:21 schreef Captain_Slow het volgende:
Deze plaat had er van mij net zo goed per Di-Rect uit gemogen
maw je had hongerquote:
Heb ik ook gedaanquote:Op zaterdag 26 december 2009 00:53 schreef borisz het volgende:
[..]
Gourmetten vreet je altijd meer dan nodig.
I second that.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:58 schreef DaMook het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan, maar het is dan ook zo verdomd lekker
.
Eens, verder hoop ik de volgende wel op goede wijn. Was nu AHhuiswijnquote:
Ah, dat was niet zoveel danquote:Op zaterdag 26 december 2009 01:01 schreef borisz het volgende:
[..]
Eens, verder hoop ik de volgende wel op goede wijn. Was nu AHhuiswijn
Heel stom misschien maar daar zie ik alleen mijn eigen gegevens staan en de mogeljikheid om te upgraden, maar dan kom ik weer bij dezelfde pagina uit waar je de zgn. card gegevens moet invoerenquote:Op zaterdag 26 december 2009 00:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wat zie je staan onder Your Flickr Account op http://www.flickr.com/account ?
quote:Op zaterdag 26 december 2009 01:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ah, dat was niet zoveel dan.
Ik had een heerlijke fles Chablis Premier Cru uit 2004 meegenomen!
Check PMquote:Op zaterdag 26 december 2009 01:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heel stom misschien maar daar zie ik alleen mijn eigen gegevens staan en de mogeljikheid om te upgraden, maar dan kom ik weer bij dezelfde pagina uit waar je de zgn. card gegevens moet invoeren
Ow, had ik niet eens gezienquote:Op zaterdag 26 december 2009 01:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Je box zit vol mankan je nu niet pm'en
Eens. Draai die plaat helemaal of nietquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:43 schreef -Hans- het volgende:
Niet eens helemaal gedraaid... belachelijk
Precies! Maar Guis heeft er trouwens nu ook een handje van om platen niet volledig te draaien. Net ook weer vlak voor 01:00. Zo jammerquote:Op zaterdag 26 december 2009 01:16 schreef borisz het volgende:
[..]
Eens. Draai die plaat helemaal of niet.
Slaap lekkerquote:
Absoluut, vooral weer veel teveel gegetenquote:Op zaterdag 26 december 2009 02:18 schreef Asskicker14 het volgende:
Iedereen een geziellige eerste Kerstdag gehad?
Wat ben je er vroeg bij, joh!quote:
Ze hebben al flink wat opgenomen naar het schijnt! Ik ga er toch wel van uit dat 2010 mooi gaat wordenquote:Op zaterdag 26 december 2009 07:46 schreef Sersjee het volgende:Better be home soon
![]()
Vriendelijk verzoek aan God en z'n mannen: kom eens door met dat nieuwe album en ga weer touren!
Da's mooi om te horen. En dan gewoon lekker in Paradiso of de Melkweg gaan optreden i.p.v. Carré... O, en in Birmingham, want daar weet ik de weg nu dankzij hunquote:Op zaterdag 26 december 2009 07:54 schreef MichielV het volgende:
[..]
Ze hebben al flink wat opgenomen naar het schijnt! Ik ga er toch wel van uit dat 2010 mooi gaat worden
Tom Waits fijnquote:Op zaterdag 26 december 2009 09:25 schreef Sjowhan het volgende:
Nog een mooi stukkie Tom Waitz mee kunnen pakken
Huh?quote:Op zaterdag 26 december 2009 10:25 schreef Againzender het volgende:
Mogguh
Tering, wat een vernoeiende dag gisteren, ben kapot
Eens kijken wat we vandaag gaan doen. Wilde eigenlijk met de kids op Schiphol gaan rondkijken, maar er schijnt weer eens een terrostische dreiging te zijn?
Damn, ik ben jaloers.quote:Op zaterdag 26 december 2009 10:27 schreef Sjowhan het volgende:
edit: ook leuk, broertje is gisteravond naar New York vertrokken met zijn vriendin voor een paar daagjes
extra leuk om dan te gaan kijken danquote:Op zaterdag 26 december 2009 10:25 schreef Againzender het volgende:
Mogguh
Tering, wat een vernoeiende dag gisteren, ben kapot
Eens kijken wat we vandaag gaan doen. Wilde eigenlijk met de kids op Schiphol gaan rondkijken, maar er schijnt weer eens een terrostische dreiging te zijn?
Gaan ze ook nieuwjaar vieren op times squarquote:Op zaterdag 26 december 2009 10:27 schreef Sjowhan het volgende:
Oh, 't vuurwerk in het vliegtuig. Ach..
edit: ook leuk, broertje is gisteravond naar New York vertrokken met zijn vriendin voor een paar daagjes
Dat klinkt herkenbaarquote:Op zaterdag 26 december 2009 10:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Goeiemorgen mensen!
Gelukkig Tweede Kerstdag, en aan de singles onder ons: Gelukkig 'Jippie-Ik-Heb-Geen-Schoonouders-Dus-Geen-Verplichtingen'-dag!
Tering, hoeveel kutplaten kun je in een uur stoppen?quote:Op zaterdag 26 december 2009 11:04 schreef borisz het volgende:
Dramatisch uur
1729 26-12-2009 - 11:00 BIANCA RYAN WHY COULDN'T IT BE CHRISTMAS EVERY DAY?
1730 26-12-2009 - 11:00 NICKELBACK FAR AWAY
1731 26-12-2009 - 11:00 HENK WESTBROEK ZELFS JE NAAM IS MOOI
1732 26-12-2009 - 11:00 LADY GAGA JUST DANCE
1733 26-12-2009 - 11:00 MISS MONTREAL/BERTOLF WON'T YOU LET ME HAVE MY WAY WITH YOU
1734 26-12-2009 - 11:00 KAYAK RUTHLESS QUEEN
1735 26-12-2009 - 11:00 KREZIP IN HER SUN (STUPID)
1736 26-12-2009 - 11:00 OTIS REDDING HARD TO HANDLE
1737 26-12-2009 - 11:00 GUILLERMO & TROPICAL DANNY KERSTVAKANTIE
1738 26-12-2009 - 11:00 DURAN DURAN HUNGRY LIKE THE WOLF
1739 26-12-2009 - 11:00 COLDPLAY FT JAY Z LOST!
1740 26-12-2009 - 11:00 ROLLING STONES LIKE A ROLLING STONE (LIVE)
nou, zoveel dusquote:Op zaterdag 26 december 2009 11:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Tering, hoeveel kutplaten kun je in een uur stoppen?![]()
Ryan Shaw - It gets betterquote:Op zaterdag 26 december 2009 11:10 schreef Timo20 het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heerlijk laat, maar toch nog allemaal een fijne kerst![]()
![]()
![]()
![]()
Wat was nou eigenlijk het anthem van SR geworden? dat heb ik helemaal niet meegekregen?
Kayak en Otis maken een hoop goed. Niet alles, maar wel veel.quote:Op zaterdag 26 december 2009 11:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Tering, hoeveel kutplaten kun je in een uur stoppen?![]()
Niet erg breed gedragen gezien het qua geld minder heeft opgebracht dan Gerards playback nummerquote:
Wel schoonouders (zelfs 2 setjes door gescheiden ouders van vrouwlief) , maar vandaag lekker thuis rommelen met zijn 4-en. Dan morgen naar schoonbroer om met zijn allen te gourmettenquote:Op zaterdag 26 december 2009 11:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat klinkt herkenbaar. Denk dat ik vanavond nog ff de stad in ga. Meestal is het op tweede Kerstdagavond heel druk, zeker nu 't de dag erna zondag is
.
Nicequote:
Gerard`s playback nummer?quote:Op zaterdag 26 december 2009 11:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Niet erg breed gedragen gezien het qua geld minder heeft opgebracht dan Gerards playback nummer
ik had zo gehoopt dat living doll op nummer 1 stondquote:Op zaterdag 26 december 2009 11:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Niet erg breed gedragen gezien het qua geld minder heeft opgebracht dan Gerards playback nummer
Maar dat was alleen omdat de menigte niet snapt dat legendarische momenten juist legendarisch zijn omdat ze niet terugkeren en niet te kopiëren zijn. Het anthem is nog altijd de plaat waar de bewoners van het GH de meeste energie van krijgen en dat was dit jaar wel vrij duidelijk.quote:Op zaterdag 26 december 2009 11:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Is maar goed ook...quote:Op zaterdag 26 december 2009 11:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Absoluutquote:Op zaterdag 26 december 2009 11:29 schreef TheVulture het volgende:
Dat Engels van Jacqueline Govaert is er toch ietsje beter op geworden in de loop der jaren
living doll dusquote:Op zaterdag 26 december 2009 11:17 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Nice![]()
[..]
Gerard`s playback nummer?
Ah, zoals altijd geniaal dusquote:
Dat zeker. Maar we krijgen Bertolf, MM én Nickelback nogquote:Op zaterdag 26 december 2009 11:13 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Kayak en Otis maken een hoop goed. Niet alles, maar wel veel.
Agh, wees blij dat ze laag in de lijst staanquote:Op zaterdag 26 december 2009 11:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat zeker. Maar we krijgen Bertolf, MM én Nickelback nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |