hij blijft leuk he die gerardquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:03 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Klinkt wat minder zonder dat geluidje en zonder echt beeld
Uuw.. tja.. je gaat eten wat televisie kijken en spelltjes doen.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:04 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar niet zo heel uitgebreid. Heb niets met kerst. John Bakker modus: Kerst, dat is toch zo'n achterhaalde gebeurtenis !
Goede muziek om bij wakker te worden als je een flinke kater hebt. Lekker rustgevend chansonquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:03 schreef Barney_Stinson het volgende:
[..]
Een aantal lekker rustige chansons van deze brave rakkers:
Lekkere rustdag inderdaad en dat is ook wel prettigquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:06 schreef miieejj het volgende:
[..]
Uuw.. tja.. je gaat eten wat televisie kijken en spelltjes doen.
morgen doe ik ook niet veel hoor.. serious request terug kijken
Het is wel toffe muziek voor in de auto ... iets met gaspedaal enzoquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Goede muziek om bij wakker te worden als je een flinke kater hebt. Lekker rustgevend chanson. Maar wel een feest zeg, damn!
Haha, daar kan ik me wel wat bij voorstellenquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:08 schreef Barney_Stinson het volgende:
[..]
Het is wel toffe muziek voor in de auto ... iets met gaspedaal enzo
ik ben nu een filmpje aan het kijken van roel van velzen en gerard met zz'n kouwbel (irritant zeg, )quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Lekkere rustdag inderdaad en dat is ook wel prettig. Gisteren redelijk doorgehaald en vandaag even chillen. Er is trouwens verdomd weinig op de tv. Best jammer
.
Die heb ik vandaag ook gezienquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:10 schreef miieejj het volgende:
[..]
ik ben nu een filmpje aan het kijken van roel van velzen en gerard met zz'n kouwbel (irritant zeg, )![]()
Thanks voor de tipquote:Op vrijdag 25 december 2009 21:54 schreef miieejj het volgende:
..
op giel.vara.nl kun je nog leuke filmpjes terug kijken![]()
apart stemgeluid heeft zequote:Op vrijdag 25 december 2009 22:14 schreef -Hans- het volgende:
Zowaar een keer niet Bulletproof *opvallend*, maar wat een niet prettig stemgeluid heeft de zangeres.
Van CD is het nog wel aan te horen, maar live ben ik zelfs nog beterquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:14 schreef -Hans- het volgende:
Zowaar een keer niet Bulletproof *opvallend*, maar wat een niet prettig stemgeluid heeft de zangeres.
Erg hoog, maar niet mijn smaakquote:
Live lijkt het mij echt vreselijkquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:20 schreef Captain_Slow het volgende:
Van CD is het nog wel aan te horen, maar live ben ik zelfs nog beter
quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:31 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ze hebben op 3FM een keer de Pinkpop opnamen uitgezonden... Nooit meer wat van gehoord!
nietquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:56 schreef hole1988 het volgende:
weet iemand wanneer jan van veen langs is geweest in het huis
trusten !quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:55 schreef cheese. het volgende:
KEEIIHAARDE POOORNOOOO.
cheese gaat slapen.
de zus van gerard ekdom woont in eindhoven (Twitter) ik woon d'r vlakbijquote:
Ik neem aan dat ze met die site dan contact op hebben genomen? Die foto zou dan toch gewoon verwijderd moeten worden? Wel zielig van die persoon die dat doetquote:
Ranzig !!!!quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:19 schreef Captain_Slow het volgende:
GADVERDAMME! Mensen die in de studio pissen
Ja belachelijk calculeer dan ook 7 minuten ipv 4quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:43 schreef -Hans- het volgende:
Niet eens helemaal gedraaid... belachelijk
Precies, moet toch niet zo moeilijk zijn? Naja, dan maar even draaien vanaf mp3quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:49 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Ja belachelijk calculeer dan ook 7 minuten ipv 4
DaMooK !!!!!!!quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:10 schreef DaMook het volgende:
Avond.
Weer heerlijk gegourmet met ouders en oma's vanavond.
(Nu win7 aan het installen onder de virtual machine.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |