quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:21 schreef Captain_Slow het volgende:
Deze plaat had er van mij net zo goed per Di-Rect uit gemogen
maw je had hongerquote:
Heb ik ook gedaanquote:Op zaterdag 26 december 2009 00:53 schreef borisz het volgende:
[..]
Gourmetten vreet je altijd meer dan nodig.
I second that.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:58 schreef DaMook het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan, maar het is dan ook zo verdomd lekker
.
Eens, verder hoop ik de volgende wel op goede wijn. Was nu AHhuiswijnquote:
Ah, dat was niet zoveel danquote:Op zaterdag 26 december 2009 01:01 schreef borisz het volgende:
[..]
Eens, verder hoop ik de volgende wel op goede wijn. Was nu AHhuiswijn
Heel stom misschien maar daar zie ik alleen mijn eigen gegevens staan en de mogeljikheid om te upgraden, maar dan kom ik weer bij dezelfde pagina uit waar je de zgn. card gegevens moet invoerenquote:Op zaterdag 26 december 2009 00:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wat zie je staan onder Your Flickr Account op http://www.flickr.com/account ?
quote:Op zaterdag 26 december 2009 01:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ah, dat was niet zoveel dan.
Ik had een heerlijke fles Chablis Premier Cru uit 2004 meegenomen!
Check PMquote:Op zaterdag 26 december 2009 01:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heel stom misschien maar daar zie ik alleen mijn eigen gegevens staan en de mogeljikheid om te upgraden, maar dan kom ik weer bij dezelfde pagina uit waar je de zgn. card gegevens moet invoeren
Ow, had ik niet eens gezienquote:Op zaterdag 26 december 2009 01:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Je box zit vol mankan je nu niet pm'en
Eens. Draai die plaat helemaal of nietquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:43 schreef -Hans- het volgende:
Niet eens helemaal gedraaid... belachelijk
Precies! Maar Guis heeft er trouwens nu ook een handje van om platen niet volledig te draaien. Net ook weer vlak voor 01:00. Zo jammerquote:Op zaterdag 26 december 2009 01:16 schreef borisz het volgende:
[..]
Eens. Draai die plaat helemaal of niet.
Slaap lekkerquote:
Absoluut, vooral weer veel teveel gegetenquote:Op zaterdag 26 december 2009 02:18 schreef Asskicker14 het volgende:
Iedereen een geziellige eerste Kerstdag gehad?
Wat ben je er vroeg bij, joh!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |