Ken alleen I Remember en Ghosts 'n stuff. Die lijken wel redelijk op elkaarquote:Op vrijdag 25 december 2009 21:32 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Neehoor, ik vind alles van Deadmau5 op elkaar lijken. Behalve I Remember, Not Exactly, Sometimes Things Get Whatever.. en nog eentje maar daar kom ik even niet op. De rest onthoud ik echt niet.
Even doorposten dan zit je ook zo op 200quote:
Jamaar ik gebruik het puur voor fotografie, 'gewone' foto's heb ik photobucket voor.quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Even doorposten dan zit je ook zo op 200. 3FM pics van het Glazen huis tikt behoorlijk aan (115 stuks). 200 is eigenlijk niet eens zo heel veel
.
Kun je niet met paypal betalen? Anders kan ik je wel een pro-accojnt cadeau doen en maak je naar mij overquote:Op vrijdag 25 december 2009 21:30 schreef -Hans- het volgende:
Handig dat je bij FlickR weer alleen kan betalen als je een card (Visa/Credit) kaart hebt.. En die heb ik natuurlijk niet
Ah, okay wel een duidelijke scheiding dusquote:Op vrijdag 25 december 2009 21:37 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Jamaar ik gebruik het puur voor fotografie, 'gewone' foto's heb ik photobucket voor.
En 200 is niet veel idd.
TIP: http://www.mobypicture.com/ zover ik weet geen limietquote:Op vrijdag 25 december 2009 21:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Even doorposten dan zit je ook zo op 200. 3FM pics van het Glazen huis tikt behoorlijk aan (115 stuks). 200 is eigenlijk niet eens zo heel veel
.
Gebruik ik voor iPhone-pics, doorplaatsen op twitter etc. Maar Flickr is voor series en mooie pics onovertroffen.quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:40 schreef hole1988 het volgende:
[..]
TIP: http://www.mobypicture.com/ zover ik weet geen limiet
Nope, dan heb je alsnog zo'n kaartnummer nodig, helaas. Maar dat laatste klinkt wel interessant! Kan ik dan mijn huidige adres behouden of ben ik die dan kwijt? Als ik die kan behouden dan graag, super aanbodquote:Op vrijdag 25 december 2009 21:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Kun je niet met paypal betalen? Anders kan ik je wel een pro-accojnt cadeau doen en maak je naar mij over.
Ejquote:Op vrijdag 25 december 2009 21:39 schreef Barney_Stinson het volgende:
Goedenavond
Eerste gourmetdag zit er bijna op
Heb vandaag een oude muziekliefde maar opgepakt ... Deftones
quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:40 schreef hole1988 het volgende:
[..]
TIP: http://www.mobypicture.com/ zover ik weet geen limiet
Thanks voor de tip, hole1988quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
Gebruik ik voor iPhone-pics, doorplaatsen op twitter etc. Maar Flickr is voor series en mooie pics onovertroffen.
Zeker! was zoals altijd weer een groot feestquote:Op vrijdag 25 december 2009 21:49 schreef miieejj het volgende:
iedereen een gezellig kerstdag gehad ?
Je houdt je huidige username. Ik regel het als ik thuis benquote:Op vrijdag 25 december 2009 21:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nope, dan heb je alsnog zo'n kaartnummer nodig, helaas. Maar dat laatste klinkt wel interessant! Kan ik dan mijn huidige adres behouden of ben ik die dan kwijt? Als ik die kan behouden dan graag, super aanbod
Super! Thanks Roel, topquote:Op vrijdag 25 december 2009 21:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Je houdt je huidige username. Ik regel het als ik thuis ben. Laat je wel ff wat weten
.
Zeg eens eerlijk.. zing jij nou ook keihard mee ?quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:52 schreef Noortje. het volgende:
Shakira.
Jawel, in MUZ.quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:53 schreef gerbenp het volgende:
Is er geen Top 2000 topic reeks dit jaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |