Ze hebben al flink wat opgenomen naar het schijnt! Ik ga er toch wel van uit dat 2010 mooi gaat wordenquote:Op zaterdag 26 december 2009 07:46 schreef Sersjee het volgende:Better be home soon
![]()
Vriendelijk verzoek aan God en z'n mannen: kom eens door met dat nieuwe album en ga weer touren!
Da's mooi om te horen. En dan gewoon lekker in Paradiso of de Melkweg gaan optreden i.p.v. Carré... O, en in Birmingham, want daar weet ik de weg nu dankzij hunquote:Op zaterdag 26 december 2009 07:54 schreef MichielV het volgende:
[..]
Ze hebben al flink wat opgenomen naar het schijnt! Ik ga er toch wel van uit dat 2010 mooi gaat worden
Tom Waits fijnquote:Op zaterdag 26 december 2009 09:25 schreef Sjowhan het volgende:
Nog een mooi stukkie Tom Waitz mee kunnen pakken
Huh?quote:Op zaterdag 26 december 2009 10:25 schreef Againzender het volgende:
Mogguh
Tering, wat een vernoeiende dag gisteren, ben kapot
Eens kijken wat we vandaag gaan doen. Wilde eigenlijk met de kids op Schiphol gaan rondkijken, maar er schijnt weer eens een terrostische dreiging te zijn?
Damn, ik ben jaloers.quote:Op zaterdag 26 december 2009 10:27 schreef Sjowhan het volgende:
edit: ook leuk, broertje is gisteravond naar New York vertrokken met zijn vriendin voor een paar daagjes
extra leuk om dan te gaan kijken danquote:Op zaterdag 26 december 2009 10:25 schreef Againzender het volgende:
Mogguh
Tering, wat een vernoeiende dag gisteren, ben kapot
Eens kijken wat we vandaag gaan doen. Wilde eigenlijk met de kids op Schiphol gaan rondkijken, maar er schijnt weer eens een terrostische dreiging te zijn?
Gaan ze ook nieuwjaar vieren op times squarquote:Op zaterdag 26 december 2009 10:27 schreef Sjowhan het volgende:
Oh, 't vuurwerk in het vliegtuig. Ach..
edit: ook leuk, broertje is gisteravond naar New York vertrokken met zijn vriendin voor een paar daagjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |