Er ligt nog best wat sneeuw, maar die is verneukt omdat het verdomme heeft geregend vandaagquote:Op vrijdag 25 december 2009 16:49 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Is het nou een witte kerst, of niet?
Half, de meeste sneeuw is weggeregend terwijl het gister nog mooi wit was.quote:Op vrijdag 25 december 2009 16:49 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Is het nou een witte kerst, of niet?
Ach ja, beter dan niets tochquote:Op vrijdag 25 december 2009 16:50 schreef o.us het volgende:
[..]
Half, de meeste sneeuw is weggeregend terwijl het gister nog mooi wit was.
Ik weet toch niet wanneer ik de lapo krijg, moet ik posts gaan tellen of kan ik dat ook gewoon direct zien?quote:Op vrijdag 25 december 2009 16:46 schreef wikwakka2 het volgende:
Doe eens niet zo sneu bilmiyorem, als je geen nieuw topic wilt openen moet je maar gewoon of geen lapo maken of niet posten.
Uhm, je ziet rechtsbovenin elke post het postnummer, als dat op 300 staat is de eerstvolgende post de lapo. Jij hebt nu (#11)quote:Op vrijdag 25 december 2009 16:55 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik weet toch niet wanneer ik de lapo krijg, moet ik posts gaan tellen of kan ik dat ook gewoon direct zien?
Bij 300 posts gaat een topic automatisch op slot.quote:Op vrijdag 25 december 2009 16:55 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik weet toch niet wanneer ik de lapo krijg, moet ik posts gaan tellen of kan ik dat ook gewoon direct zien?
Is me nooit opgevallen, bedankt.quote:Op vrijdag 25 december 2009 17:00 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Uhm, je ziet rechtsbovenin elke post het postnummer, als dat op 300 staat is de eerstvolgende post de lapo. Jij hebt nu (#11)
Wat een werk, had het antwoord al, maar toch bedankt.quote:Op vrijdag 25 december 2009 17:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
Bij 300 posts gaat een topic op automatisch op slot.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Omg. Die artsen kunnen echt niks he..dr was weer iets mis met mamquote:Op vrijdag 25 december 2009 17:48 schreef Rookert het volgende:
[..]
Powerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrnerd
Serieus? Wat een fuckers!quote:Op vrijdag 25 december 2009 17:50 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Omg. Die artsen kunnen echt niks he..dr was weer iets mis met mamligt ze weer in t ziekenhuis
Yesquote:Op vrijdag 25 december 2009 17:52 schreef Rookert het volgende:
[..]
Serieus? Wat een fuckers!
Heeft ze pijn? Sterkte iig!
Ahw.. Ga anders naar een ander ziekenhuis ofzo, puinzooi is dit, kan ik me dacht boos om makenquote:Op vrijdag 25 december 2009 17:55 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Yesen dat ding zat niet goed. Ja ik zei ''ding''
Dit is al een ander ziekenhuis dan de eerste 2 xquote:Op vrijdag 25 december 2009 17:58 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ahw.. Ga anders naar een ander ziekenhuis ofzo, puinzooi is dit, kan ik me dacht boos om maken
Als mijn zus straks arts is moet ze dit niet flikken...
Ben maar internetvriendje maar wens haar sterkte!
Tering...quote:Op vrijdag 25 december 2009 18:01 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Dit is al een ander ziekenhuis dan de eerste 2 x![]()
Bedankt Rookert, je bent een schat
Zeker. Misschien mag ze zondag naar huis..i hope so. Maar t is vooral zo kut omdat ik niks kan doenquote:Op vrijdag 25 december 2009 18:04 schreef Rookert het volgende:
[..]
Tering...
Ga naar Utrecht of Leiden ofzo, wat een shitzooi
Ja, machteloosheid is klote, ken het...quote:Op vrijdag 25 december 2009 18:17 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Zeker. Misschien mag ze zondag naar huis..i hope so. Maar t is vooral zo kut omdat ik niks kan doen
Bedankt Bilmiyoremquote:Op vrijdag 25 december 2009 18:21 schreef Bilmiyorem het volgende:
Sterkte Marokkaanse18! (al weet ik niet wat ze heeft, maar dat doet er verder ook niet toe)
*lacht een beetje scheef*quote:Op vrijdag 25 december 2009 18:21 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ja, machteloosheid is klote, ken het...
Ergens goed dat jullie geen Kerst vieren, anders had je een verrotte feestdag gehad
Bilmiyorem hoort eigenlijk bilmiyorum te zijn en dat betekent "ik weet het niet". Niet dat ik de betekenis dus niet ken, maar ik weet het niet.quote:Op vrijdag 25 december 2009 18:22 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Bedankt Bilmiyorem![]()
Betekent ''Bilmiyorem'' eigenlijk ook nog iets?
Heuh, dat slaat op je uitspraken!!quote:Op vrijdag 25 december 2009 18:27 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Bilmiyorem hoort eigenlijk bilmiyorum te zijn en dat betekent "ik weet het niet". Niet dat ik de betekenis dus niet ken, maar ik weet het niet.
?quote:Op vrijdag 25 december 2009 18:33 schreef Rookert het volgende:
[..]
Heuh, dat slaat op je uitspraken!!![]()
![]()
!1111!!!!EINZZZZ!!11!
![]()
![]()
!!111
Ah oke ablaaquote:Op vrijdag 25 december 2009 18:27 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Bilmiyorem hoort eigenlijk bilmiyorum te zijn en dat betekent "ik weet het niet". Niet dat ik de betekenis dus niet ken, maar ik weet het niet.
Leen een boek van de bieb.quote:Op vrijdag 25 december 2009 18:38 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ah oke ablaa![]()
Ik wil ook Turks leren..ik ken alleen de standaard woordjes
pffquote:Op vrijdag 25 december 2009 18:39 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik ga niet uitleggen, daarvoor was ie al te slecht
Ty.quote:Op vrijdag 25 december 2009 18:47 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Hmm heb net ''Beschamende redenen om op iemand af te knappen'' doorgenomen. Wat een gezeik allemaal. Ben het niet echt met je eens Bilmi maar je hebt je wel goed staande gehouden
Leg gewoon uit, daar zijn jullie Nederlanders goed in.quote:Op vrijdag 25 december 2009 18:48 schreef Rookert het volgende:
[..]
Het enige wat kutter is dan een slechte grap, is een slecht grap uitleggen
?quote:Op vrijdag 25 december 2009 18:49 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Leg gewoon uit, daar zijn jullie Nederlanders goed in.
grapje
ZE HADDEN DIE ALLOCHTONEN AL VEEL EERDER HET LAND UIT MOETEN SCHOPPEN! IK HEB HET ALTIJD AL GEROEPEN! STEM WILDERSquote:Op vrijdag 25 december 2009 18:49 schreef o.us het volgende:
OMG, een paar jochies hebben de brievenbus van onze buren opgeblazen.
quote:Op vrijdag 25 december 2009 18:50 schreef Rookert het volgende:
[..]
ZE HADDEN DIE ALLOCHTONEN AL VEEL EERDER HET LAND UIT MOETEN SCHOPPEN! IK HEB HET ALTIJD AL GEROEPEN! STEM WILDERS![]()
IK HEB DE DADER GESIGNALEERD!quote:Op vrijdag 25 december 2009 18:49 schreef o.us het volgende:
OMG, een paar jochies hebben de brievenbus van onze buren opgeblazen.
Nee, ik trouw gewoon niet met iemand die wil uitgaan.quote:Op vrijdag 25 december 2009 18:51 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Zou jij je man echt iets verbieden?
Doenquote:Op vrijdag 25 december 2009 18:52 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee, ik trouw gewoon niet met iemand die wil uitgaan.
Was het maar zo'n feest.quote:
Oja, en dit.quote:
Oké, ja logischquote:Op vrijdag 25 december 2009 18:52 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee, ik trouw gewoon niet met iemand die wil uitgaan.
Ik weet verder niet wat jullie als normaal zien, maar mijn ouders gaan echt niet uit.quote:
Toch nog niet etenquote:Op vrijdag 25 december 2009 18:57 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik weet verder niet wat jullie als normaal zien, maar mijn ouders gaan echt niet uit.
*uitgaan kan van alles zijn, maar je snapt het wel
Wat is er dan erg aan uitgaan?quote:Op vrijdag 25 december 2009 18:57 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik weet verder niet wat jullie als normaal zien, maar mijn ouders gaan echt niet uit.
Probeer je met je emoticon zeggen dat je het er niet mee eens bent?quote:Op vrijdag 25 december 2009 18:59 schreef Ayca het volgende:
Maar ouders gaan ook niet 'uit', dat hoort niet
Mijne ook niet. Maar van mij mag mn man later best met vrienden naar cabaret gaan hoor..quote:Op vrijdag 25 december 2009 18:57 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dat is anders.quote:Op vrijdag 25 december 2009 18:59 schreef Rookert het volgende:
[..]
Toch nog niet eten![]()
Mijn ouders gaan ook amper uit, moeten ze weer eens doen vind ik, naar de film ofzo
quote:Op vrijdag 25 december 2009 18:59 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Mijne ook niet. Maar van mij mag mn man later best met vrienden naar cabaret gaan hoor..
Maar hij moet het niet willen hij moet 24/7 bij mij willen zijn![]()
Ziek
Ehh nee dat ik mijn ouders nou niet echt in een club zie dansen..quote:Op vrijdag 25 december 2009 18:59 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Probeer je met je emoticon zeggen dat je het er niet mee eens bent?
Ik deed lol.quote:Op vrijdag 25 december 2009 18:59 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Mijne ook niet. Maar van mij mag mn man later best met vrienden naar cabaret gaan hoor..
Ziek
Wat bedoel je dan, stappen in een kroeg ofzo?quote:
Hmm oke.quote:Op vrijdag 25 december 2009 19:00 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ehh nee dat ik mijn ouders nou niet echt in een club zie dansen..
Maar als ze dat beide zouden willen, moeten ze dat zelf weten![]()
Ja dat ook.quote:Op vrijdag 25 december 2009 19:01 schreef Rookert het volgende:
[..]
Wat bedoel je dan, stappen in een kroeg ofzo?Dat zie ik ze nooit doen
![]()
Lijkt me wel komisch trouwens
Zolang hij maar een mooie halsband heeft hequote:Op vrijdag 25 december 2009 18:59 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ziek
?quote:Op vrijdag 25 december 2009 19:01 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Zoals het er staat: laat maar.
Jouw ouders heel liev en kroelend tegen elkaar doenquote:
Wat probeer je hier mee te zeggen jonge?quote:Op vrijdag 25 december 2009 19:03 schreef o.us het volgende:
[..]
Jouw ouders heel liev en kroelend tegen elkaar doen. Dat is al een zieke gedachte voor de meeste onder ons
.
quote:Op vrijdag 25 december 2009 19:03 schreef Rookert het volgende:
[..]
Het klonk alleen maar alsof je man later gaat liggen als je "Af!" zegt, verder niet![]()
Du auch.quote:Op vrijdag 25 december 2009 19:05 schreef Rookert het volgende:
Eindelijk eten![]()
Later mensen, fijne avond nog![]()
Ik vat hem even niet hoor..quote:Op vrijdag 25 december 2009 19:04 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Wat probeer je hier mee te zeggen jonge?
Trust me, ik ken geen enkel stelletje die dat doen. Of je moet het van tv hebben.quote:Op vrijdag 25 december 2009 19:05 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Uhl nee. Zo een man wil ik niet![]()
Maar je hebt toch van die stelletjes die bijna alles samen doen en elkaar niet zat worden , dat wil ik ook!
Krantenjongen.quote:Op vrijdag 25 december 2009 19:06 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ben je zo'n krantenjongen? Je kan hier best langskomen voor wat centen.
Dat jouw ouders lief tegen elkaar doen en dat dat een zieke gedachte is voor sommigen van ons. Ik vraag me af over wie hij het heeft.quote:Op vrijdag 25 december 2009 19:05 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik vat hem even niet hoor..
Ik wel hoorquote:Op vrijdag 25 december 2009 19:06 schreef o.us het volgende:
[..]
Trust me, ik ken geen enkel stelletje die dat doen. Of je moet het van tv hebben.
Vertel.quote:Op vrijdag 25 december 2009 19:07 schreef o.us het volgende:
[..]
Krantenjongen.Wat een pokkewerk is dat. Nee, ik doe iets veel beters.
Ik heb het over het algemeen. Nederlands is toch niet zo moeilijk?quote:Op vrijdag 25 december 2009 19:07 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dat jouw ouders lief tegen elkaar doen en dat dat een zieke gedachte is voor sommigen van ons. Ik vraag me af over wie hij het heeft.
Meh, dan woon jij in een heel liefdevolle omgeving.quote:Op vrijdag 25 december 2009 19:07 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik wel hoor, zo vreemd is dat niet?
Gekeken naar de gespreksonderwerpen, kon het gewoon over een fokker gaan.quote:Op vrijdag 25 december 2009 19:08 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik heb het over het algemeen. Nederlands is toch niet zo moeilijk?
[..]
Meh, dan woon jij in een heel liefdevolle omgeving.
You made me lol!quote:Op vrijdag 25 december 2009 19:10 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
-vrouwenhandel
-supermarkt
-callcenter
Callcenter made you lol?quote:Op vrijdag 25 december 2009 19:12 schreef o.us het volgende:
[..]
You made me lol!![]()
Maar ik werk in een supermarkt, inderdaad.
Valt wel mee hoor..heb je nog nooit een gelukkig stel gezien ofzo?quote:Op vrijdag 25 december 2009 19:08 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik heb het over het algemeen. Nederlands is toch niet zo moeilijk?
[..]
Meh, dan woon jij in een heel liefdevolle omgeving.
Ja, omdat ik een Marokkaan ben heb je de twee meest voorkomende functies die Marokkanen doen als bijbaantje.quote:
Ik zie nooit jongens/mannen achter de kassa.quote:Op vrijdag 25 december 2009 19:14 schreef o.us het volgende:
[..]
Ja, omdat ik een Marokkaan ben heb je de twee meest voorkomende functies die Marokkanen doen als bijbaantje.
Ik zit achter de kassa bij de Bas/Dirk/Digros.
OP DE TELEVISIE WEL!!!!111:Dquote:Op vrijdag 25 december 2009 19:13 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor..heb je nog nooit een gelukkig stel gezien ofzo?
Dan moet je eens een keer langskomen als ik aan het werk ben!quote:Op vrijdag 25 december 2009 19:15 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik zie nooit jongens/mannen achter de kassa.
Ik heette altijd Fransisco Brinkman.quote:Op vrijdag 25 december 2009 19:15 schreef AryaMehr het volgende:
Ken ook een Marokkaans jongen die in callcenter werkte. Gebruikte niet eens zijn echte naam.
Mocht dat niet of wilde hij dat niet?quote:Op vrijdag 25 december 2009 19:15 schreef AryaMehr het volgende:
Ken ook een Marokkaans jongen die in callcenter werkte. Gebruikte niet eens zijn echte naam.
Zo grappig vind jij dat he.quote:Op vrijdag 25 december 2009 19:15 schreef AryaMehr het volgende:
Volgens mij wilde hij dat zelf, niet zo gek overigens. Na een paar telefoontjes hebben gepleegd als Mo kom je zelf wel achter dat een andere naam nemen beter is.quote:Op vrijdag 25 december 2009 19:16 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Mocht dat niet of wilde hij dat niet?
Misschien komt dat omdat je niet veel stelletjes kent..quote:Op vrijdag 25 december 2009 19:18 schreef Ayca het volgende:
Als ik goed nadenk ken ik er ook vrij weinig
Oja, ruzie betekent natuurlijk dat ze niet gelukkig zijn.quote:Op vrijdag 25 december 2009 19:19 schreef o.us het volgende:
[..]
Hebben die lieve lieve stelletjes nooit ruzie gehad?
Ligt er aan waar ze over ruzieėn, he.quote:Op vrijdag 25 december 2009 19:19 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Oja, ruzie betekent natuurlijk dat ze niet gelukkig zijn.
Ok. Ik zou zoiets niet doen, ze nemen me maar zoals ik ben en anders nietquote:Op vrijdag 25 december 2009 19:18 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Volgens mij wilde hij dat zelf, niet zo gek overigens. Na een paar telefoontjes hebben gepleegd als Mo kom je zelf wel achter dat een andere naam nemen beter is.
Ruzie..ruzie..eerder irritatiesquote:Op vrijdag 25 december 2009 19:19 schreef o.us het volgende:
[..]
Hebben die lieve lieve stelletjes nooit ruzie gehad?
Ik ook niet, maar goed, hem kon het ook weinig schelen.quote:Op vrijdag 25 december 2009 19:21 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ok. Ik zou zoiets niet doen, ze nemen me maar zoals ik ben en anders niet.
Home Alone. Jeugdsentimenten.quote:Op vrijdag 25 december 2009 19:24 schreef o.us het volgende:
Is er trouwens nog wat leuks op tv? Voordat de dames de entertainment van vanaaf onder handen gaan nemen?
1.quote:
Ben hem samen met 2 nu aan het downloaden!quote:Op vrijdag 25 december 2009 19:26 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
1.
Leuke functie trouwens: op de Frontpage helemaal onderaan zie je elke dag welke films op TV verschijnen.
quote:Op vrijdag 25 december 2009 18:59 schreef Ayca het volgende:
Maar ouders gaan ook niet 'uit', dat hoort niet
In dit geval zou het de Mo in kwestie waarschijnlijk minder geld op hebben geleverd, aangezien callcenter mensen vaak per verkocht product extra geld krijgen en als mensen niet van ene Mohammed, hoe sneu dat ook is, willen kopen, dan heeft hij een probleem.quote:Op vrijdag 25 december 2009 19:21 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ok. Ik zou zoiets niet doen, ze nemen me maar zoals ik ben en anders niet.
Waarschijnlijk wel ja..*stil*quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:21 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
In dit geval zou het de Mo in kwestie waarschijnlijk minder geld op hebben geleverd, aangezien callcenter mensen vaak per verkocht product extra geld krijgen.
quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:22 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel ja..*stil*
Oke leren is vandaag niet gelukt..ik ga mn wekker om 6 uur zetten dan gewoon zweren dat ik eruit ga?quote:
Nee, want als je om 6 uur opstaat voel je je de hele dag zo klote dat je toch geen zin meer hebt om te leren.quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:37 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Oke leren is vandaag niet gelukt..ik ga mn wekker om 6 uur zetten dan gewoon zweren dat ik eruit ga?![]()
Denk je adt dat helpt?haha
Nee klaar 6 uur gaat de wekker..en dan ga ik stevig ontbijten zodat ik goed kan leren en niet afgeleid raak door mn maagquote:Op vrijdag 25 december 2009 20:38 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, want als je om 6 uur opstaat voel je je de hele dag zo klote dat je toch geen zin meer hebt om te leren.
Sta om 9 uur op, laat je zusje je pc/laptop mee naar haar kamer nemen en je vervolgens met alleen je boek opsluiten. Succes gegarandeerd.
Hij kan zich daar nu kanker hard op aftrekken.quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:40 schreef Mutant01 het volgende:
Doden en gewonden door noodweer in Marokko
Die reacties. AryaMehr heeft veel aanhangers.
Let op mijn woorden: morgen ben je te moe om te leren. Tenzij je gemakkelijk tegen weinig slaap kan.quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:40 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nee klaar 6 uur gaat de wekker..en dan ga ik stevig ontbijten zodat ik goed kan leren en niet afgeleid raak door mn maag
Ik dacht dat jij niet aan schelden deed?quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:41 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Hij kan zich daar nu kanker hard op aftrekken.
Tot nu.quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:43 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij niet aan schelden deed?
Erg triest..quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:40 schreef Mutant01 het volgende:
Doden en gewonden door noodweer in Marokko
Die reacties. AryaMehr heeft veel aanhangers.
Nja as het geen vakantie is ga ik ook 12/1 uur naar bed en moet ik er ook 6 uur weer uitquote:Op vrijdag 25 december 2009 20:42 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Let op mijn woorden: morgen ben je te moe om te leren. Tenzij je gemakkelijk tegen weinig slaap kan.
Ben ik even blij dat ik op minder dan 10 minuten trammen/fietsen van de uni woonquote:Op vrijdag 25 december 2009 20:45 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nja as het geen vakantie is ga ik ook 12/1 uur naar bed en moet ik er ook 6 uur weer uit
Ahja..in de vakantie slaap ik wel zo een 10 uur per dag meestal maar morgen moet ik even hard zijn voor mezelfquote:Op vrijdag 25 december 2009 20:47 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ben ik even blij dat ik op minder dan 10 minuten trammen/fietsen van de uni woon. Ik slaap toch wel minstens 8 uur per dag.
Ik sta juist dagelijks om 9 uur op en ga rond 12-en naar bed, om te kijken of ik nog wat studeerwerk zou willen doen. Maar ja, dan kijk ik uit het raam, zie de zon en ga dan toch maar buiten zitten of iets dergelijks in plaats van oersaaie wiskundeopgaven te makenquote:Op vrijdag 25 december 2009 20:50 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ahja..in de vakantie slaap ik wel zo een 10 uur per dag meestal maar morgen moet ik even hard zijn voor mezelf
quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:52 schreef o.us het volgende:
Ik ben nu Dunya en Desie in Marokko aan het kijken.
Serieus trieste reacties weerquote:
volgens mij is ze best verkaasd, ik maak een kansquote:Op vrijdag 25 december 2009 20:59 schreef o.us het volgende:
[..]
Whehe, en dat zegt een niet-Marokkaan.![]()
Die was onder de gordel.
Typische kerst-tolerantie.quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:02 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Serieus trieste reacties weer.
Wat ondervind jij als Marokkaanse Nederlander/Nederlandse Marokkaan/mocro/Nederlander nou eigenlijk in het dagelijks leven? Heb jij veel last van gebrek aan tolerantie/racisme of is fok! gewoon een verzamelplaats voor internethelden?quote:
Daarom heb ik ook een TR gedaan. Yvonne ruimt het topic op.quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:02 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Serieus trieste reacties weer.
[..]
volgens mij is ze best verkaasd, ik maak een kans. Mischien houdt ze helemaal niet van bont
.
Neen, mijn zusje heeft het net gedownload en gebrandt. Nu kijken we er met de familie naar.quote:
quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:05 schreef Mutant01 het volgende:
http://www.liveleak.com/view?i=d4b_1259779953
Je fokt op je foon terwijl je een familiefilm kijkt?quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:07 schreef o.us het volgende:
[..]
Neen, mijn zusje heeft het net gedownload en gebrandt. Nu kijken we er met de familie naar.
Mijn familie is fotoschuw. het is ieder jaar weer een hel voor mijn moeder om iedereen zover te krijgen dat ze op de jaarlijkse familiefoto willen staanquote:Op vrijdag 25 december 2009 21:10 schreef Rookert het volgende:
We zijn hier nu allemaal happy family foto's aan het maken![]()
Kijk, ik kan moeilijk op mijn spelling letten tijdens het kijken naar een film.quote:
Den goeden laptop.quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:08 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je fokt op je foon terwijl je een familiefilm kijkt?
Welke fout?quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:12 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Waarom lees je wel over Wikwakka2 zn foutje heen?
Wikwakka2 is een autochtoon, die hoeft zich niet te bewijzen.quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:12 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Waarom lees je wel over Wikwakka2 zn foutje heen?
Nou geen ongefundeerde beschuldigingen gaan maken, madammetjequote:Op vrijdag 25 december 2009 21:15 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Haha je hebt het verbeterd zie ik
Ik had in mn lesboek ook een fout ontdekt..denk ikquote:Op vrijdag 25 december 2009 21:15 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wikwakka2 is een autochtoon, die hoeft zich niet te bewijzen.
HARAM! HARAMI!quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:16 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Let niet op die "sexy" reclame rechts hoor. Ben geen viespeuk.
Echt wel..alle jongens van 24 zijn viespeukenquote:Op vrijdag 25 december 2009 21:16 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Let niet op die "sexy" reclame rechts hoor. Ben geen viespeuk.
Ik zal het niet meer doenquote:Op vrijdag 25 december 2009 21:16 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nou geen ongefundeerde beschuldigingen gaan maken, madammetje.
Ik heb mijzelf al bewezen, zijnde een intelligente, sociale, aardige jongen (man!).quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:15 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wikwakka2 is een autochtoon, die hoeft zich niet te bewijzen.
quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:18 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Echt wel..alle jongens van 24 zijn viespeuken
Precies.quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:18 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ach man, wat ze tegenwoordig op de Marokkaanse TV uitzenden....
Dat is een slechte zinsconstructie. Beter zou zijn:quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:19 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik heb mijzelf al bewezen, zijnde een intelligente, sociale, aardige jongen (man!).
Jongen, je zit op FOK!.quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:19 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik heb mijzelf al bewezen, zijnde een intelligente, sociale, aardige jongen (man!).
Wat doet 2m danquote:Op vrijdag 25 december 2009 21:19 schreef o.us het volgende:
[..]
Precies.Nou, Al Aoula is vanouds nog steeds de oude staatstelevisie. Ik denk dat je meer doelt op 2M.
Is als zijnde niet een beetje dubbelop? Vraag zG maar.quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:20 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat is een slechte zinsconstructie. Beter zou zijn:
Ik heb mijzelf reeds bewezen als zijnde een intelligente, sociale en aardige jongen.
quote:
2m is anders ook 50% staatstelevisie. Maar ik doelde inderdaad op 2M. Al Aoula is het kanaal voor de geitenwollensokken-generatie. 2M echt voor de jongere stedelingen.quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:19 schreef o.us het volgende:
[..]
Precies.Nou, Al Aoula is vanouds nog steeds de oude staatstelevisie. Ik denk dat je meer doelt op 2M.
2M is een meer Franstalige Marokkaanse televisiezender. Het is hetzelfde genre zender als RTL4 en het is geen publieke omroep.quote:
Volgens mij is alleen Medi1Sat het volledige private kanaal binnen het Marokkaanse bestel.quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:22 schreef o.us het volgende:
[..]
2M is een meer Franstalige Marokkaanse televisiezender. Het is hetzelfde genre zender als RTL4 en het is geen publieke omroep.
Contaminatie. Het is of "als" of "zijnde".quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:22 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Is als zijnde niet een beetje dubbelop? Vraag zG maar.
[..].
Dit bedoelde ik, ik kon alleen even niet op het woord komen. Boks, mattie.quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:24 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Contaminatie. Het is of "als" of "zijnde".
Iemand forceert je om die dingen te etenquote:Op vrijdag 25 december 2009 21:25 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Wat heb je gegeten?
Ik eet ranzige bonbons
Neuh, maar ik heb even niks anders..ik mot toch watquote:Op vrijdag 25 december 2009 21:26 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Iemand forceert je om die dingen te eten?
Boks, ouwe.quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:25 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dit bedoelde ik, ik kon alleen even niet op het woord komen. Boks, mattie.
Maar niet fout, aangezien ''als zijnde'' inmiddels een geaccepteerde contaminatie is.quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:24 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Contaminatie. Het is of "als" of "zijnde".
Morgen boodschappen doen dunkt me.quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:26 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Neuh, maar ik heb even niks anders..ik mot toch wat
Denk aan mijn wijze gezegde: ieder pondje gaat door het mondjequote:Op vrijdag 25 december 2009 21:26 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Neuh, maar ik heb even niks anders..ik mot toch wat
Dat doet er niet toe, je verbeterde mij dus foutief. Who's the smart ass now?quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:29 schreef Mutant01 het volgende:
Men is het daar niet over eens (of dat een "foute" contaminatie is of niet). Maar het is wel algemeen geaccepteerd taalgebruik volgens mij.
Nee, want het is niet fout. Dus. Ha.quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat doet er niet toe, je verbeterde mij dus foutief. Who's the smart ass now?
quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Denk aan mijn wijze gezegde: ieder pondje gaat door het mondje.
WTFquote:Op vrijdag 25 december 2009 21:30 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Uh nee. Alles is dicht hier hoor
Vinden jullie dit nou goed ?quote:
Hier niet. Straks maar even wat chips halen bij de super?quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:30 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Uh nee. Alles is dicht hier hoor
Vooraf: garnalen met salade,beetje zalm enzoquote:Op vrijdag 25 december 2009 21:25 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Wat heb je gegeten?
Ik eet ranzige bonbons
liep op de trapquote:Op vrijdag 25 december 2009 21:33 schreef wikwakka2 het volgende:
'dikkertje dap...'
Wie maakt hem af?????
Zalm isquote:Op vrijdag 25 december 2009 21:33 schreef Rookert het volgende:
[..]
Vooraf: garnalen met salade,beetje zalm enzo
Ook bouillonsoep met vlees en groente
Hoofdgerecht: varkenshaas met gegratineerde aardappelpuree uit oven, pepersaus en cranberrysaus, stoofpeertjes en spruitjes ()
Dessert was ijs en fruit
Dikkertje met je bonbons
Mijn zin was dus ook niet foutquote:Op vrijdag 25 december 2009 21:31 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, want het is niet fout. Dus. Ha.
Weet ik, maar vind het wel goed.quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:34 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Zo zij durft![]()
Ze heeft de stem van een volwassene..vind ik
quote:
quote:
Wat is het nouquote:
Dat was dan ook de essentie van mijn opmerking.quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:35 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mijn zin was dus ook niet fout, alhoewel hij wel wat beter geschreven had kunnen worden.
Het is gewoon allemaal lekkerquote:Op vrijdag 25 december 2009 21:35 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Zalm is![]()
Varkenshaas=hahah.
Ik wil ook ijs
dikkertje is daar te lui voor. Als dikkertje niet eens een boek open kan slaan....quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:36 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Pas op voordat het dikkertje jullie komt opeten
Ik ben maar een arme semi-allochtoonquote:Op vrijdag 25 december 2009 21:36 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat was dan ook de essentie van mijn opmerking.
Pacman komtquote:Op vrijdag 25 december 2009 21:36 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Pas op voordat het dikkertje jullie komt opeten
zie dat jongetje bij 0:13..echt té vrolijk ahahhaquote:Op vrijdag 25 december 2009 21:36 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Weet ik, maar vind het wel goed.
Deze ook.
Ben jij er zo een die, als er iemand is die zegt dat hij van dunne vrouwen houdt, meteen over anorexiapatienten e.d. gaat zeurenquote:Op vrijdag 25 december 2009 21:38 schreef Mutant01 het volgende:
Sowieso, extreem dunne vrouwen.
Je moet wel wat vast kunnen houden he.
Preciesquote:Op vrijdag 25 december 2009 21:38 schreef Mutant01 het volgende:
Sowieso, extreem dunne vrouwen.
Je moet wel wat vast kunnen houden he.
Je bent moslima en je eet varkensvlees?quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:39 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, ik eet gewoon varken, hoezo?
valt me nu pas op.quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:39 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
zie dat jongetje bij 0:13..echt té vrolijk ahahha
Dit dus.quote:
Ja, ik probeer graag uit man.quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:39 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Je bent moslima en je eet varkensvlees?
Nee, maar echt dunne vrouwen komen altijd zo iel en breekbaar over. Bovendien hebben ze bijna altijd kleine tieten.quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:39 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ben jij er zo een die, als er iemand is die zegt dat hij van dunne vrouwen houdt, meteen over anorexiapatienten e.d. gaat zeuren?
Jawel, het is walgelijk.quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:40 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dit dus.
En varkenshaas ķs lekker, als je het nooit gehad hebt kun je er ook niet over oordelen.
Slechte eigenschap, je moet het eerst proeven.quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:39 schreef Mutant01 het volgende:
Als ik het eten ruik, dan weet ik al of ik het lekker ga vinden of niet.
Goed he.
quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, maar echt dunne vrouwen komen altijd zo iel en breekbaar over. Bovendien hebben ze bijna altijd kleine tieten.
Nee, als mijn neus het al niet lekker vindt, dan houdt het op.quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:41 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Slechte eigenschap, je moet het eerst proeven.
Ja ik vind ze ook goed en schattig hahaquote:Op vrijdag 25 december 2009 21:40 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
valt me nu pas op.![]()
ze zijn wel goed
Het gaat om de verhoudingen man, als die goed zijn maakt het niet uitquote:Op vrijdag 25 december 2009 21:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, maar echt dunne vrouwen komen altijd zo iel en breekbaar over. Bovendien hebben ze bijna altijd kleine tieten.
Ja oke, maar ja, het gaat om het totaalplaatjequote:Op vrijdag 25 december 2009 21:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik ook.quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:39 schreef Mutant01 het volgende:
Als ik het eten ruik, dan weet ik al of ik het lekker ga vinden of niet.
Goed he.
Marokkaanse dames hebben nooit kleine tieten, dus je liegt.quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:43 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Wat is er mis met kleine tieten![]()
![]()
*propt nog een bonbon naar binnen*
ik verwacht binnenkort een post waarin mutant01 uitlegt dat hij het nóóit zo bedoeld heeftquote:Op vrijdag 25 december 2009 21:43 schreef Marokkaanse18 het volgende:
![]()
Niks als het in verhouding is, je bent toch niet zo groot?quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:43 schreef Marokkaanse18 het volgende:
![]()
Haha ik welquote:Op vrijdag 25 december 2009 21:44 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Marokkaanse dames hebben nooit kleine tieten, dus je liegt.
quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:44 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Marokkaanse dames hebben nooit kleine tieten, dus je liegt.
Gewoon ''normaal'' haha 1.68quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:45 schreef Rookert het volgende:
[..]
Niks als het in verhouding is, je bent toch niet zo groot?
Ja, jij?quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:47 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Denk jij hetzelfde over marokkaanse dames in Rotterdam als Mutant01?
Ik wilde je een dwerg noemen, maar 1,68 valt nog wel meequote:Op vrijdag 25 december 2009 21:46 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Gewoon ''normaal'' haha 1.68![]()
Whatever kleine tieten zijn SCHATTIG HOOOR
Petite dus, ik ben 1.93quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:46 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Gewoon ''normaal'' haha 1.68![]()
Whatever kleine tieten zijn SCHATTIG HOOOR
1.68 is precies goedquote:Op vrijdag 25 december 2009 21:48 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik wilde je een dwerg noemen, maar 1,68 valt nog wel mee.
Geen idee, er zit er volgens mij maar één op mijn studie en die spreek ik nooitquote:
Reus!quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:49 schreef Rookert het volgende:
[..]
Petite dus, ik ben 1.93
Jaaa, koesjie koesjie
Tsja, jij hebt zeker reuzehanden?quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:50 schreef Mutant01 het volgende:
Zolang het maar een hand vol is, is het goed.
Voor mij 1.80/1.85 dan kan ik nog hakken aanquote:Op vrijdag 25 december 2009 21:50 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat is volgens jou dan precies goed voor mannen?
Afgaande van je fobo had ik je kleiner ingeschat. Zo blijkt maar weer dat een foto totaal niet representatief isquote:
Nah.quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:51 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Tsja, jij hebt zeker reuzehanden?
Met overmatig gebruik van make-up en het woord 'Whollah' erbij en dan heb ik zeker een punt.quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:49 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Geen idee, er zit er volgens mij maar één op mijn studie en die spreek ik nooit.
Maar als die jengelende trutjes in de tram representatief zijn, dan hebben jullie mischien een punt.
quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:51 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Voor mij 1.80/1.85 dan kan ik nog hakken aan
Nepman.quote:
Pfew, dan zit ik toch maar net goed!quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:51 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
1.88m hier.quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:51 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Hoe lang had je me geschat dan?quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:51 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Afgaande van je fobo had ik je kleiner ingeschat. Zo blijkt maar weer dat een foto totaal niet representatief is.
Hahah ik heb een vriendin van 1.85 ofzo en f serieus..ik heb altijd het gevoel dat ik op haar neer kijk..(letterlijk)quote:
Maar degene die bij de uni opstappen komen dan weer wel altijd normaal op mij over, mischien maakt het niveauverschil veel uit?quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:52 schreef o.us het volgende:
[..]
Met overmatig gebruik van make-up en het woord 'Whollah' erbij en dan heb ik zeker een punt.
Hoe lang ben jij?quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:52 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]![]()
![]()
.
[..]
Nepman.
Hoe lang ben jij eigenlijk?
Dat gaat bij mij niet lukken schatquote:Op vrijdag 25 december 2009 21:53 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Hahah ik heb een vriendin van 1.85 ofzo en f serieus..ik heb altijd het gevoel dat ik op haar neer kijk..(letterlijk)
Maar dat kan echt niet XD
Stop..je hebt me beledigdquote:Op vrijdag 25 december 2009 21:52 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Pfew, dan zit ik toch maar net goed!
Dat zijn meestal MBO'ers die de Schoonheidsopleiding doen of HBO'ers die Commerciėle Economie studeren.quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:53 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maar degene die bij de uni opstappen komen dan weer wel altijd normaal op mij over, mischien maakt het niveauverschil veel uit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |