Er ligt nog best wat sneeuw, maar die is verneukt omdat het verdomme heeft geregend vandaagquote:Op vrijdag 25 december 2009 16:49 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Is het nou een witte kerst, of niet?
Half, de meeste sneeuw is weggeregend terwijl het gister nog mooi wit was.quote:Op vrijdag 25 december 2009 16:49 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Is het nou een witte kerst, of niet?
Ach ja, beter dan niets tochquote:Op vrijdag 25 december 2009 16:50 schreef o.us het volgende:
[..]
Half, de meeste sneeuw is weggeregend terwijl het gister nog mooi wit was.
Ik weet toch niet wanneer ik de lapo krijg, moet ik posts gaan tellen of kan ik dat ook gewoon direct zien?quote:Op vrijdag 25 december 2009 16:46 schreef wikwakka2 het volgende:
Doe eens niet zo sneu bilmiyorem, als je geen nieuw topic wilt openen moet je maar gewoon of geen lapo maken of niet posten.
Uhm, je ziet rechtsbovenin elke post het postnummer, als dat op 300 staat is de eerstvolgende post de lapo. Jij hebt nu (#11)quote:Op vrijdag 25 december 2009 16:55 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik weet toch niet wanneer ik de lapo krijg, moet ik posts gaan tellen of kan ik dat ook gewoon direct zien?
Bij 300 posts gaat een topic automatisch op slot.quote:Op vrijdag 25 december 2009 16:55 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik weet toch niet wanneer ik de lapo krijg, moet ik posts gaan tellen of kan ik dat ook gewoon direct zien?
Is me nooit opgevallen, bedankt.quote:Op vrijdag 25 december 2009 17:00 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Uhm, je ziet rechtsbovenin elke post het postnummer, als dat op 300 staat is de eerstvolgende post de lapo. Jij hebt nu (#11)
Wat een werk, had het antwoord al, maar toch bedankt.quote:Op vrijdag 25 december 2009 17:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
Bij 300 posts gaat een topic op automatisch op slot.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Omg. Die artsen kunnen echt niks he..dr was weer iets mis met mamquote:Op vrijdag 25 december 2009 17:48 schreef Rookert het volgende:
[..]
Powerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrnerd
Serieus? Wat een fuckers!quote:Op vrijdag 25 december 2009 17:50 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Omg. Die artsen kunnen echt niks he..dr was weer iets mis met mamligt ze weer in t ziekenhuis
Yesquote:Op vrijdag 25 december 2009 17:52 schreef Rookert het volgende:
[..]
Serieus? Wat een fuckers!
Heeft ze pijn? Sterkte iig!
Ahw.. Ga anders naar een ander ziekenhuis ofzo, puinzooi is dit, kan ik me dacht boos om makenquote:Op vrijdag 25 december 2009 17:55 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Yesen dat ding zat niet goed. Ja ik zei ''ding''
Dit is al een ander ziekenhuis dan de eerste 2 xquote:Op vrijdag 25 december 2009 17:58 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ahw.. Ga anders naar een ander ziekenhuis ofzo, puinzooi is dit, kan ik me dacht boos om maken
Als mijn zus straks arts is moet ze dit niet flikken...
Ben maar internetvriendje maar wens haar sterkte!
Tering...quote:Op vrijdag 25 december 2009 18:01 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Dit is al een ander ziekenhuis dan de eerste 2 x![]()
Bedankt Rookert, je bent een schat
Zeker. Misschien mag ze zondag naar huis..i hope so. Maar t is vooral zo kut omdat ik niks kan doenquote:Op vrijdag 25 december 2009 18:04 schreef Rookert het volgende:
[..]
Tering...
Ga naar Utrecht of Leiden ofzo, wat een shitzooi
Ja, machteloosheid is klote, ken het...quote:Op vrijdag 25 december 2009 18:17 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Zeker. Misschien mag ze zondag naar huis..i hope so. Maar t is vooral zo kut omdat ik niks kan doen
Bedankt Bilmiyoremquote:Op vrijdag 25 december 2009 18:21 schreef Bilmiyorem het volgende:
Sterkte Marokkaanse18! (al weet ik niet wat ze heeft, maar dat doet er verder ook niet toe)
*lacht een beetje scheef*quote:Op vrijdag 25 december 2009 18:21 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ja, machteloosheid is klote, ken het...
Ergens goed dat jullie geen Kerst vieren, anders had je een verrotte feestdag gehad
Bilmiyorem hoort eigenlijk bilmiyorum te zijn en dat betekent "ik weet het niet". Niet dat ik de betekenis dus niet ken, maar ik weet het niet.quote:Op vrijdag 25 december 2009 18:22 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Bedankt Bilmiyorem![]()
Betekent ''Bilmiyorem'' eigenlijk ook nog iets?
Heuh, dat slaat op je uitspraken!!quote:Op vrijdag 25 december 2009 18:27 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Bilmiyorem hoort eigenlijk bilmiyorum te zijn en dat betekent "ik weet het niet". Niet dat ik de betekenis dus niet ken, maar ik weet het niet.
?quote:Op vrijdag 25 december 2009 18:33 schreef Rookert het volgende:
[..]
Heuh, dat slaat op je uitspraken!!![]()
![]()
!1111!!!!EINZZZZ!!11!
![]()
![]()
!!111
Ah oke ablaaquote:Op vrijdag 25 december 2009 18:27 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Bilmiyorem hoort eigenlijk bilmiyorum te zijn en dat betekent "ik weet het niet". Niet dat ik de betekenis dus niet ken, maar ik weet het niet.
Leen een boek van de bieb.quote:Op vrijdag 25 december 2009 18:38 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ah oke ablaa![]()
Ik wil ook Turks leren..ik ken alleen de standaard woordjes
pffquote:Op vrijdag 25 december 2009 18:39 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik ga niet uitleggen, daarvoor was ie al te slecht
Ty.quote:Op vrijdag 25 december 2009 18:47 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Hmm heb net ''Beschamende redenen om op iemand af te knappen'' doorgenomen. Wat een gezeik allemaal. Ben het niet echt met je eens Bilmi maar je hebt je wel goed staande gehouden
Leg gewoon uit, daar zijn jullie Nederlanders goed in.quote:Op vrijdag 25 december 2009 18:48 schreef Rookert het volgende:
[..]
Het enige wat kutter is dan een slechte grap, is een slecht grap uitleggen
?quote:Op vrijdag 25 december 2009 18:49 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Leg gewoon uit, daar zijn jullie Nederlanders goed in.
grapje
ZE HADDEN DIE ALLOCHTONEN AL VEEL EERDER HET LAND UIT MOETEN SCHOPPEN! IK HEB HET ALTIJD AL GEROEPEN! STEM WILDERSquote:Op vrijdag 25 december 2009 18:49 schreef o.us het volgende:
OMG, een paar jochies hebben de brievenbus van onze buren opgeblazen.
quote:Op vrijdag 25 december 2009 18:50 schreef Rookert het volgende:
[..]
ZE HADDEN DIE ALLOCHTONEN AL VEEL EERDER HET LAND UIT MOETEN SCHOPPEN! IK HEB HET ALTIJD AL GEROEPEN! STEM WILDERS![]()
IK HEB DE DADER GESIGNALEERD!quote:Op vrijdag 25 december 2009 18:49 schreef o.us het volgende:
OMG, een paar jochies hebben de brievenbus van onze buren opgeblazen.
Nee, ik trouw gewoon niet met iemand die wil uitgaan.quote:Op vrijdag 25 december 2009 18:51 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Zou jij je man echt iets verbieden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |