Wikwakka2 is een autochtoon, die hoeft zich niet te bewijzen.quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:12 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Waarom lees je wel over Wikwakka2 zn foutje heen?
Nou geen ongefundeerde beschuldigingen gaan maken, madammetjequote:Op vrijdag 25 december 2009 21:15 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Haha je hebt het verbeterd zie ik
Ik had in mn lesboek ook een fout ontdekt..denk ikquote:Op vrijdag 25 december 2009 21:15 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wikwakka2 is een autochtoon, die hoeft zich niet te bewijzen.
HARAM! HARAMI!quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:16 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Let niet op die "sexy" reclame rechts hoor. Ben geen viespeuk.
Echt wel..alle jongens van 24 zijn viespeukenquote:Op vrijdag 25 december 2009 21:16 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Let niet op die "sexy" reclame rechts hoor. Ben geen viespeuk.
Ik zal het niet meer doenquote:Op vrijdag 25 december 2009 21:16 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nou geen ongefundeerde beschuldigingen gaan maken, madammetje.
Ik heb mijzelf al bewezen, zijnde een intelligente, sociale, aardige jongen (man!).quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:15 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wikwakka2 is een autochtoon, die hoeft zich niet te bewijzen.
quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:18 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Echt wel..alle jongens van 24 zijn viespeuken
Precies.quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:18 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ach man, wat ze tegenwoordig op de Marokkaanse TV uitzenden....
Dat is een slechte zinsconstructie. Beter zou zijn:quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:19 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik heb mijzelf al bewezen, zijnde een intelligente, sociale, aardige jongen (man!).
Jongen, je zit op FOK!.quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:19 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik heb mijzelf al bewezen, zijnde een intelligente, sociale, aardige jongen (man!).
Wat doet 2m danquote:Op vrijdag 25 december 2009 21:19 schreef o.us het volgende:
[..]
Precies.Nou, Al Aoula is vanouds nog steeds de oude staatstelevisie. Ik denk dat je meer doelt op 2M.
Is als zijnde niet een beetje dubbelop? Vraag zG maar.quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:20 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat is een slechte zinsconstructie. Beter zou zijn:
Ik heb mijzelf reeds bewezen als zijnde een intelligente, sociale en aardige jongen.
quote:
2m is anders ook 50% staatstelevisie. Maar ik doelde inderdaad op 2M. Al Aoula is het kanaal voor de geitenwollensokken-generatie. 2M echt voor de jongere stedelingen.quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:19 schreef o.us het volgende:
[..]
Precies.Nou, Al Aoula is vanouds nog steeds de oude staatstelevisie. Ik denk dat je meer doelt op 2M.
2M is een meer Franstalige Marokkaanse televisiezender. Het is hetzelfde genre zender als RTL4 en het is geen publieke omroep.quote:
Volgens mij is alleen Medi1Sat het volledige private kanaal binnen het Marokkaanse bestel.quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:22 schreef o.us het volgende:
[..]
2M is een meer Franstalige Marokkaanse televisiezender. Het is hetzelfde genre zender als RTL4 en het is geen publieke omroep.
Contaminatie. Het is of "als" of "zijnde".quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:22 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Is als zijnde niet een beetje dubbelop? Vraag zG maar.
[..].
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |