Serieus trieste reacties weerquote:
volgens mij is ze best verkaasd, ik maak een kansquote:Op vrijdag 25 december 2009 20:59 schreef o.us het volgende:
[..]
Whehe, en dat zegt een niet-Marokkaan.![]()
Die was onder de gordel.
Typische kerst-tolerantie.quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:02 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Serieus trieste reacties weer.
Wat ondervind jij als Marokkaanse Nederlander/Nederlandse Marokkaan/mocro/Nederlander nou eigenlijk in het dagelijks leven? Heb jij veel last van gebrek aan tolerantie/racisme of is fok! gewoon een verzamelplaats voor internethelden?quote:
Daarom heb ik ook een TR gedaan. Yvonne ruimt het topic op.quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:02 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Serieus trieste reacties weer.
[..]
volgens mij is ze best verkaasd, ik maak een kans. Mischien houdt ze helemaal niet van bont
.
Neen, mijn zusje heeft het net gedownload en gebrandt. Nu kijken we er met de familie naar.quote:
quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:05 schreef Mutant01 het volgende:
http://www.liveleak.com/view?i=d4b_1259779953
Je fokt op je foon terwijl je een familiefilm kijkt?quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:07 schreef o.us het volgende:
[..]
Neen, mijn zusje heeft het net gedownload en gebrandt. Nu kijken we er met de familie naar.
Mijn familie is fotoschuw. het is ieder jaar weer een hel voor mijn moeder om iedereen zover te krijgen dat ze op de jaarlijkse familiefoto willen staanquote:Op vrijdag 25 december 2009 21:10 schreef Rookert het volgende:
We zijn hier nu allemaal happy family foto's aan het maken![]()
Kijk, ik kan moeilijk op mijn spelling letten tijdens het kijken naar een film.quote:
Den goeden laptop.quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:08 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je fokt op je foon terwijl je een familiefilm kijkt?
Welke fout?quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:12 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Waarom lees je wel over Wikwakka2 zn foutje heen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |