Ja, omdat ik een Marokkaan ben heb je de twee meest voorkomende functies die Marokkanen doen als bijbaantje.quote:
Ik zie nooit jongens/mannen achter de kassa.quote:Op vrijdag 25 december 2009 19:14 schreef o.us het volgende:
[..]
Ja, omdat ik een Marokkaan ben heb je de twee meest voorkomende functies die Marokkanen doen als bijbaantje.
Ik zit achter de kassa bij de Bas/Dirk/Digros.
OP DE TELEVISIE WEL!!!!111:Dquote:Op vrijdag 25 december 2009 19:13 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor..heb je nog nooit een gelukkig stel gezien ofzo?
Dan moet je eens een keer langskomen als ik aan het werk ben!quote:Op vrijdag 25 december 2009 19:15 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik zie nooit jongens/mannen achter de kassa.
Ik heette altijd Fransisco Brinkman.quote:Op vrijdag 25 december 2009 19:15 schreef AryaMehr het volgende:
Ken ook een Marokkaans jongen die in callcenter werkte. Gebruikte niet eens zijn echte naam.
Mocht dat niet of wilde hij dat niet?quote:Op vrijdag 25 december 2009 19:15 schreef AryaMehr het volgende:
Ken ook een Marokkaans jongen die in callcenter werkte. Gebruikte niet eens zijn echte naam.
Zo grappig vind jij dat he.quote:Op vrijdag 25 december 2009 19:15 schreef AryaMehr het volgende:
Volgens mij wilde hij dat zelf, niet zo gek overigens. Na een paar telefoontjes hebben gepleegd als Mo kom je zelf wel achter dat een andere naam nemen beter is.quote:Op vrijdag 25 december 2009 19:16 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Mocht dat niet of wilde hij dat niet?
Misschien komt dat omdat je niet veel stelletjes kent..quote:Op vrijdag 25 december 2009 19:18 schreef Ayca het volgende:
Als ik goed nadenk ken ik er ook vrij weinig
Oja, ruzie betekent natuurlijk dat ze niet gelukkig zijn.quote:Op vrijdag 25 december 2009 19:19 schreef o.us het volgende:
[..]
Hebben die lieve lieve stelletjes nooit ruzie gehad?
Ligt er aan waar ze over ruzieën, he.quote:Op vrijdag 25 december 2009 19:19 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Oja, ruzie betekent natuurlijk dat ze niet gelukkig zijn.
Ok. Ik zou zoiets niet doen, ze nemen me maar zoals ik ben en anders nietquote:Op vrijdag 25 december 2009 19:18 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Volgens mij wilde hij dat zelf, niet zo gek overigens. Na een paar telefoontjes hebben gepleegd als Mo kom je zelf wel achter dat een andere naam nemen beter is.
Ruzie..ruzie..eerder irritatiesquote:Op vrijdag 25 december 2009 19:19 schreef o.us het volgende:
[..]
Hebben die lieve lieve stelletjes nooit ruzie gehad?
Ik ook niet, maar goed, hem kon het ook weinig schelen.quote:Op vrijdag 25 december 2009 19:21 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ok. Ik zou zoiets niet doen, ze nemen me maar zoals ik ben en anders niet.
Home Alone. Jeugdsentimenten.quote:Op vrijdag 25 december 2009 19:24 schreef o.us het volgende:
Is er trouwens nog wat leuks op tv? Voordat de dames de entertainment van vanaaf onder handen gaan nemen?
1.quote:
Ben hem samen met 2 nu aan het downloaden!quote:Op vrijdag 25 december 2009 19:26 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
1.
Leuke functie trouwens: op de Frontpage helemaal onderaan zie je elke dag welke films op TV verschijnen.
quote:Op vrijdag 25 december 2009 18:59 schreef Ayca het volgende:
Maar ouders gaan ook niet 'uit', dat hoort niet
In dit geval zou het de Mo in kwestie waarschijnlijk minder geld op hebben geleverd, aangezien callcenter mensen vaak per verkocht product extra geld krijgen en als mensen niet van ene Mohammed, hoe sneu dat ook is, willen kopen, dan heeft hij een probleem.quote:Op vrijdag 25 december 2009 19:21 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ok. Ik zou zoiets niet doen, ze nemen me maar zoals ik ben en anders niet.
Waarschijnlijk wel ja..*stil*quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:21 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
In dit geval zou het de Mo in kwestie waarschijnlijk minder geld op hebben geleverd, aangezien callcenter mensen vaak per verkocht product extra geld krijgen.
quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:22 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel ja..*stil*
Oke leren is vandaag niet gelukt..ik ga mn wekker om 6 uur zetten dan gewoon zweren dat ik eruit ga?quote:
Nee, want als je om 6 uur opstaat voel je je de hele dag zo klote dat je toch geen zin meer hebt om te leren.quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:37 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Oke leren is vandaag niet gelukt..ik ga mn wekker om 6 uur zetten dan gewoon zweren dat ik eruit ga?![]()
Denk je adt dat helpt?haha
Nee klaar 6 uur gaat de wekker..en dan ga ik stevig ontbijten zodat ik goed kan leren en niet afgeleid raak door mn maagquote:Op vrijdag 25 december 2009 20:38 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, want als je om 6 uur opstaat voel je je de hele dag zo klote dat je toch geen zin meer hebt om te leren.
Sta om 9 uur op, laat je zusje je pc/laptop mee naar haar kamer nemen en je vervolgens met alleen je boek opsluiten. Succes gegarandeerd.
Hij kan zich daar nu kanker hard op aftrekken.quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:40 schreef Mutant01 het volgende:
Doden en gewonden door noodweer in Marokko
Die reacties. AryaMehr heeft veel aanhangers.
Let op mijn woorden: morgen ben je te moe om te leren. Tenzij je gemakkelijk tegen weinig slaap kan.quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:40 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nee klaar 6 uur gaat de wekker..en dan ga ik stevig ontbijten zodat ik goed kan leren en niet afgeleid raak door mn maag
Ik dacht dat jij niet aan schelden deed?quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:41 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Hij kan zich daar nu kanker hard op aftrekken.
Tot nu.quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:43 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij niet aan schelden deed?
Erg triest..quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:40 schreef Mutant01 het volgende:
Doden en gewonden door noodweer in Marokko
Die reacties. AryaMehr heeft veel aanhangers.
Nja as het geen vakantie is ga ik ook 12/1 uur naar bed en moet ik er ook 6 uur weer uitquote:Op vrijdag 25 december 2009 20:42 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Let op mijn woorden: morgen ben je te moe om te leren. Tenzij je gemakkelijk tegen weinig slaap kan.
Ben ik even blij dat ik op minder dan 10 minuten trammen/fietsen van de uni woonquote:Op vrijdag 25 december 2009 20:45 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nja as het geen vakantie is ga ik ook 12/1 uur naar bed en moet ik er ook 6 uur weer uit
Ahja..in de vakantie slaap ik wel zo een 10 uur per dag meestal maar morgen moet ik even hard zijn voor mezelfquote:Op vrijdag 25 december 2009 20:47 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ben ik even blij dat ik op minder dan 10 minuten trammen/fietsen van de uni woon. Ik slaap toch wel minstens 8 uur per dag.
Ik sta juist dagelijks om 9 uur op en ga rond 12-en naar bed, om te kijken of ik nog wat studeerwerk zou willen doen. Maar ja, dan kijk ik uit het raam, zie de zon en ga dan toch maar buiten zitten of iets dergelijks in plaats van oersaaie wiskundeopgaven te makenquote:Op vrijdag 25 december 2009 20:50 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ahja..in de vakantie slaap ik wel zo een 10 uur per dag meestal maar morgen moet ik even hard zijn voor mezelf
quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:52 schreef o.us het volgende:
Ik ben nu Dunya en Desie in Marokko aan het kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |