Doenquote:Op vrijdag 25 december 2009 18:52 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee, ik trouw gewoon niet met iemand die wil uitgaan.
Was het maar zo'n feest.quote:
Oja, en dit.quote:
Oké, ja logischquote:Op vrijdag 25 december 2009 18:52 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee, ik trouw gewoon niet met iemand die wil uitgaan.
Ik weet verder niet wat jullie als normaal zien, maar mijn ouders gaan echt niet uit.quote:
Toch nog niet etenquote:Op vrijdag 25 december 2009 18:57 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik weet verder niet wat jullie als normaal zien, maar mijn ouders gaan echt niet uit.
*uitgaan kan van alles zijn, maar je snapt het wel
Wat is er dan erg aan uitgaan?quote:Op vrijdag 25 december 2009 18:57 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik weet verder niet wat jullie als normaal zien, maar mijn ouders gaan echt niet uit.
Probeer je met je emoticon zeggen dat je het er niet mee eens bent?quote:Op vrijdag 25 december 2009 18:59 schreef Ayca het volgende:
Maar ouders gaan ook niet 'uit', dat hoort niet
Mijne ook niet. Maar van mij mag mn man later best met vrienden naar cabaret gaan hoor..quote:Op vrijdag 25 december 2009 18:57 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dat is anders.quote:Op vrijdag 25 december 2009 18:59 schreef Rookert het volgende:
[..]
Toch nog niet eten![]()
Mijn ouders gaan ook amper uit, moeten ze weer eens doen vind ik, naar de film ofzo
quote:Op vrijdag 25 december 2009 18:59 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Mijne ook niet. Maar van mij mag mn man later best met vrienden naar cabaret gaan hoor..
Maar hij moet het niet willen hij moet 24/7 bij mij willen zijn![]()
Ziek
Ehh nee dat ik mijn ouders nou niet echt in een club zie dansen..quote:Op vrijdag 25 december 2009 18:59 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Probeer je met je emoticon zeggen dat je het er niet mee eens bent?
Ik deed lol.quote:Op vrijdag 25 december 2009 18:59 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Mijne ook niet. Maar van mij mag mn man later best met vrienden naar cabaret gaan hoor..
Ziek
Wat bedoel je dan, stappen in een kroeg ofzo?quote:
Hmm oke.quote:Op vrijdag 25 december 2009 19:00 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ehh nee dat ik mijn ouders nou niet echt in een club zie dansen..
Maar als ze dat beide zouden willen, moeten ze dat zelf weten![]()
Ja dat ook.quote:Op vrijdag 25 december 2009 19:01 schreef Rookert het volgende:
[..]
Wat bedoel je dan, stappen in een kroeg ofzo?Dat zie ik ze nooit doen
![]()
Lijkt me wel komisch trouwens
Zolang hij maar een mooie halsband heeft hequote:Op vrijdag 25 december 2009 18:59 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ziek
?quote:Op vrijdag 25 december 2009 19:01 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Zoals het er staat: laat maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |