abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 27 december 2009 @ 18:49:38 #51
254493 Trollface.
gr rob fruithof, groningencity
pi_76111929
Oneens, belachelijk.
★5731U★ Death from above '79★You're a woman, i'm a machinielsie ★ ✠ ★ Telkens weer een beetje sterven★ I was born in a winterstorm, i live there still★
pi_76112622
quote:
Op zondag 27 december 2009 18:15 schreef Burakius het volgende:

[..]

Yeah you wish. Turk als iemand met een Turks paspoort, oftewel staatsburger uit Turkije. Dan ben je een Turk, maar dan kan iedereen Turk zijn met een Turks paspoort.

Qua bloed puur "Turks" zijn is vrijwel onmogelijk.
Praat voor jezelf wil je.
  zondag 27 december 2009 @ 19:24:00 #53
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_76113133
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 15:07 schreef DirkZz het volgende:

[..]

Denk ik toch van niet , Grieken zijn tenminste fatsoenlijke mensen.
Net zo fatsoenlijk als Serviërs, ja.

http://www.trouw.nl/krant(...)oste_buurvolken.html
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_76116758
quote:
Op zondag 27 december 2009 19:09 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Praat voor jezelf wil je.
Turken zijn één van de meest gemixte volkeren van de wereld.
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_76116777
quote:
Op zondag 27 december 2009 18:39 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Op je Tatarbloed ben je toch het trotst? Volgens AryaMehr getuig je ook van weinig intellect, als je toch al naar hem luistert.
Nee? Een mens is een mens, ik maak geen onderscheid. Al was ik een Indiaan of een Indiër , het is mij om het even.
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_76116815
quote:
Op zondag 27 december 2009 17:51 schreef Burakius het volgende:

[..]

Marokko krijgt goede wegen dankzij de Turken! [/nationalisme]
Alleen in het noorden. En dat krijgen we niet, daar betalen we jullie Turken voor.
Allah Al Watan Al Malik
  zondag 27 december 2009 @ 21:08:09 #57
pi_76116895
quote:
Op zondag 27 december 2009 21:04 schreef Burakius het volgende:

[..]

Een stuk minder gemixt dan Marokkanen of Brazilianen. Dat zie je aan de vrouwen.
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
pi_76116979
quote:
Op zondag 27 december 2009 21:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Een stuk minder gemixt dan Marokkanen of Brazilianen. Dat zie je aan de vrouwen.
I beg to differ... Ik denk dat er meer variateit is in de Turkse bevolking. Laat de haplogroupen het spreken doen zou ik zeggen.
  zondag 27 december 2009 @ 21:25:38 #59
pi_76117557
quote:
Op zondag 27 december 2009 21:10 schreef Burakius het volgende:

[..]

I beg to differ... Ik denk dat er meer variateit is in de Turkse bevolking. Laat de haplogroupen het spreken doen zou ik zeggen.
Ik denk dat die variëteit tot uitdrukking komt in verschillende groepen, maar niet binnen individuen.
pi_76117657
quote:
Op zondag 27 december 2009 21:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Ik denk dat die variëteit tot uitdrukking komt in verschillende groepen, maar niet binnen individuen.
Ik weet niet wat je bedoelt, maar als ik dit plaatje bekijk:

, dan zie ik dat Turken erg gemixt zijn (merk op dat centraal-azië waar Turken zitten ook erg gemixt zijn.)
pi_76123832
quote:

[..]

Nee? Een mens is een mens, ik maak geen onderscheid. Al was ik een Indiaan of een Indiër , het is mij om het even.
Niet te serieus nemen, bedoelde dat je het vaakst je tatarbloed noemt.
Ik ben een pure Turk.
  zondag 27 december 2009 @ 23:58:09 #62
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_76125701
quote:
Op zondag 27 december 2009 18:26 schreef Strani het volgende:
Oneens met stelling. Juist wanneer het met een land (tijdelijk) economisch slecht gaat dan moet de EU er voor zorgen dat dit langzaam balanceert. Landen met dergelijke problemen in de steek laten is geen slim idee en kan snel tot veel problemen leiden.

Denk maar aan Duitsland in de jaren 30. Die zaten er financieel ook niet zo goed bij en die hebben dat toen heel origineel opgelost.
Ach, als de Grieken al met iemand gaan knokken is dat toch met Turkije.
pi_76125843
quote:
Op zondag 27 december 2009 23:58 schreef Nobu het volgende:

[..]

Ach, als de Grieken al met iemand gaan knokken is dat toch met Turkije.
Let maar op, de Grieken en Turken gaan keihard samenwerken in de toekomst!
  maandag 28 december 2009 @ 00:21:43 #64
pi_76126598
quote:
Op zondag 27 december 2009 21:27 schreef Burakius het volgende:

[..]

Ik weet niet wat je bedoelt, maar als ik dit plaatje bekijk:

[ afbeelding ], dan zie ik dat Turken erg gemixt zijn (merk op dat centraal-azië waar Turken zitten ook erg gemixt zijn.)
Ik kan het plaatje niet zien.

Wat ik bedoel is dat een individu verschillende "rassen" in zich kan dragen. Een mixje, halfbloed. Marrokanen zijn meer gemixt, beetje Europa, beetje Arabië, beetje Afrika. Terwijl Turken meer uit verschillende volkeren bestaan, met verschillende uiterlijke kenmerken.

Persoonlijk val ik meer op mixjes
pi_76126809
Din Flof Bips klint goed dus ik zeg, gooi ze er maar uit!

of Blind pis flof!
76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm
pi_76126984
quote:
Op maandag 28 december 2009 00:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Wat ik bedoel is dat een individu verschillende "rassen" in zich kan dragen. Een mixje, halfbloed. Marrokanen zijn meer gemixt, beetje Europa, beetje Arabië, beetje Afrika. Terwijl Turken meer uit verschillende volkeren bestaan, met verschillende uiterlijke kenmerken.

Turken hebben juist: beetje Arabië , beetje Afrika, beetje Europa, beetje Azië . Als ik de haplokaart mag geloven (google die shizzles ).
pi_76127160
Griekenland heeft alleen aan de Euro toelatingseisen voldaan door te knutselen met cijfers. En sinds die tijd is het alleen maar erger geworden. Geldt ook voor Italie trouwens. Al die PIGS - en Frankrijk ook - moeten eruit, maar je kunt landen volgens mij niet royeren, zelfs niet als ze frauderen.

Oplossing is om als noordelijke euro landen die hun zaakjes financieel en fiscaal wel / veel beter op orde hebben en wel serieus lage inflatie nastreven gezamenlijk uit de huidige euro te stappen en een Hanze / Noord Euro te beginnen. En laat die zuidelijke landen zichzelf maar lekker kapot inflateren, dan worden ze weer even arm als ze vroeger waren. Misschien dat het kwartje dan valt, maar ik betwijfel het.
Goud kan je niet bijdrukken
pi_76128657
quote:
Op maandag 28 december 2009 01:42 schreef indahnesia.com het volgende:
Gewoon verpatsen aan Turkije.
Ik ben eerder voor een persoonlijke unie tussen de twee staten.
  maandag 28 december 2009 @ 01:48:17 #70
284987 mafkees321
fokit. share it.
pi_76128717
mee eens!
griekenland is een arm zuid-europees visland waar mensen van de ¤300 tot ¤500 per maand verdienen.
aan de andere kant, waarom zijn al die oostblok-landen lid van de EU? kinderen slapen daar op straat! dit kan toch geen EU zijn?
Wie zijn billen brandt moet blij zijn dat hij niet andersom stond.
pi_76128739
quote:
Op maandag 28 december 2009 01:42 schreef indahnesia.com het volgende:
Gewoon verpatsen aan Turkije.
Tevens mag Indonesië ook een provincie worden van Turkije, als ze Turkije heel lief aankijken.
pi_76128934
quote:
Op maandag 28 december 2009 00:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Dit is echt bullshit. Vraag een willekeurige Turk maar om een beschrijving van zijn familie. Turken bestaan niet perse uit verschillende volkeren. Iedere Turk, of hij nou uit Samsun of Adana komt, heeft familieleden die in uiterlijk heel erg van elkaar verschillen.
pi_76128994
quote:

[..]

Klopt. De diversiteit die je onder Turken ziet zul je niet zo snel zien bij andere volken. Maar dat heeft helemaal niks te maken met 'Griek' zijn. De Turken die van oorsprong Grieks zijn, zijn zich daar zeer van bewust. De Turken hebben hun diversiteit meer te danken aan Centraal-Azië dan aan Anatolië.
pi_76129326
quote:
Op maandag 28 december 2009 02:07 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Klopt. De diversiteit die je onder Turken ziet zul je niet zo snel zien bij andere volken. Maar dat heeft helemaal niks te maken met 'Griek' zijn. De Turken die van oorsprong Grieks zijn, zijn zich daar zeer van bewust. De Turken hebben hun diversiteit meer te danken aan Centraal-Azië dan aan Anatolië.
Zie deze site: http://www.eupedia.com/europe/european_y-dna_haplogroups.shtml#

Hierin komt duidelijk naar voren dat Turken een heel heel erg groot deel aan een gemeenschappelijk haplogroep hebben met de Grieken. Mijn theorie is, dat er ongelooflijk veel Grieken Moslim zijn geworden. Als voorbeeld neem ik Kreta en Trabzon. En er blijkbaar veel Turken met Grieken getrouwd zijn.
pi_76129344
Jij denkt zo simpel. Laten we deze discussie verder voeren in het Turken topic.
pi_76129402
quote:
Op maandag 28 december 2009 02:35 schreef Bortecinem het volgende:
Ik ga niet meer verder in discussie met jou. Wat een dooddoener door te zeggen dat ik simpel denk.
  maandag 28 december 2009 @ 06:29:15 #77
223512 HugoChavez
Amor vincit Omnia
pi_76130211
Griekenland kan het beste de EU verlaten, samen met andere gare landen. De EU moet gewoon weer een unie zijn, net als in de tijd van de EEG, van sterke landen. Landen met een goede functionerend rechtsysteem, met een democratie, respect voor mensenrechten, goed financiëel beleid en lage criminaliteit en corruptie.
De unie moet worden teruggebracht tot de oorspronkelijke 12 of eventueel 15 staten, desnoods met Tsjechië, Cyprus en Malta en mocht Noorwegen, Groenland of Zwitserland willen toetreden zijn ze ook van harte welkom.

Maar allerlei gare landen, semi-maffiastaatjes zonder functionerend politieapparaat, waar corruptie, omkoping e.d. de normaalste zaak van de wereld is, zonder degelijk financiëel beleid, zonder enig respect voor de mensenrechten, zonder milieubeleid, zonder enige vorm van beschaving zoals Roemenië, Bulgarije en Polen, waar ook de democratie en vrijheid van pers en meningsuiting en meningsvorming niet gerespecteerd worden en waar de film van Borat werkelijkheid wordt.

Nederland, België, Luxemburg, Frankrijk, Spanje, Portugal, Italië, Zweden, Denemarken, Finland, Ierland, het VK dit zijn redelijk normaal functionerende landen. Er is op diverse landen wel hier en daar wat af te dingen uit dit rijtje, maar in vergelijking met maffialanden als Bulgarije en Roemenië zijn deze landen redelijk normaal.
"Wie kinderen heeft, is bezorgd om zijn kinderen. Wie runderen heeft, is bezorgd om zijn runderen.
Wie niets heeft, kent geen zorgen.", Bhoedda
"Voorwaar, de vermindering wordt vaak tot aanwinst,
de vermeerdering vaak tot verlies.", Lao Tzu
pi_76131187
quote:
Op maandag 28 december 2009 06:29 schreef HugoChavez het volgende:
Griekenland kan het beste de EU verlaten, samen met andere gare landen. De EU moet gewoon weer een unie zijn, net als in de tijd van de EEG, van sterke landen. Landen met een goede functionerend rechtsysteem, met een democratie, respect voor mensenrechten, goed financiëel beleid en lage criminaliteit en corruptie.
De unie moet worden teruggebracht tot de oorspronkelijke 12 of eventueel 15 staten, desnoods met Tsjechië, Cyprus en Malta en mocht Noorwegen, Groenland of Zwitserland willen toetreden zijn ze ook van harte welkom.
...
Voor de Z-euro landen zelf is het heel ongunstig om de euro te verlaten. Als Griekenland de drachme weer zou invoeren zullen ze weer rentes uit Oude Tijden moeten betalen op hun staatsobligaties, als ze die zowieso nog kunnen slijten aan iemand tenminste. Ook zullen ze schulden in euro's die ze zijn aangegaan niet meer kunnen afbetalen, vergelijk met de situatie nu voor de niet-euro ex-oostblok landen. De standaard 'oplossing' die Z-euro landen daarvoor hanteert is: devaluatie / geld bijdrukken. Alleen daalt de drachme dan natuurlijk nog veel meer en gaat het Zimbabwe scenario in werking. Einde oefening dus.

M.a.w. dat zullen ze normaal gesproken nooit doen. De enige overgebleven mogelijkheid voor de stabiele N-euro landen is om zelf uit de euro te stappen en een eigen muntunie te beginnen. De Z-euro landen zijn dan vrij zich daar bij aan te sluiten, maar alleen als ze echt voldoen aan de toelatingseisen en daar ook aan blijven voldoen, op straffe van royement. Wat mij betreft doen Turkije en Rusland ook mee, als ze tenminste voldoen en blijven voldoen aan de economische / financiele eisen.
Goud kan je niet bijdrukken
  maandag 28 december 2009 @ 23:16:48 #79
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_76163309
quote:
Op zondag 27 december 2009 01:57 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Muhaha. Ach als we ze eruitschoppen en turkije wel op de kandidatenlijst hebben staan wat zijn we dan voor kutunie
Dat dus.
Don't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_
  maandag 28 december 2009 @ 23:17:24 #80
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_76163327
quote:
Op maandag 28 december 2009 02:35 schreef Bortecinem het volgende:
Alleen Turken moeten zich hierover uitlaten?
  dinsdag 29 december 2009 @ 10:30:59 #81
pi_76171605
quote:
Op maandag 28 december 2009 00:35 schreef Burakius het volgende:

[..]

Turken hebben juist: beetje Arabië , beetje Afrika, beetje Europa, beetje Azië . Als ik de haplokaart mag geloven (google die shizzles ).
Maar meer verdeeld over verschillende mensen, niet binnen 1 persoon.
  dinsdag 29 december 2009 @ 10:44:38 #82
pi_76171928
quote:
Op maandag 28 december 2009 02:02 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Dit is echt bullshit. Vraag een willekeurige Turk maar om een beschrijving van zijn familie. Turken bestaan niet perse uit verschillende volkeren. Iedere Turk, of hij nou uit Samsun of Adana komt, heeft familieleden die in uiterlijk heel erg van elkaar verschillen.
Ja, net zoals Nederlanders. Marokkanen zijn meer mixjes en dus mooier.
pi_76174780
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 10:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Maar meer verdeeld over verschillende mensen, niet binnen 1 persoon.
Oh hahaha, zo bedoel je het! Ja dat zou best kunnen denk ik?
pi_76175635
quote:
Op maandag 28 december 2009 23:17 schreef griekjeee het volgende:

[..]

Alleen Turken moeten zich hierover uitlaten?
De discussie die ik verder wilde voeren ging over de samenstelling van het Turkse volk, het had verder helemaal niks te maken met het onderwerp. Is het dan zo raar dat ik de discussie ergens anders wilde voeren?

Overigens is het Turkentopic niet expliciet voor Turken, iedereen die mee wilde discussiëren kon gewoon meedoen. Het ging mij puur om het feit dat ik niet langer offtopic wilde gaan.
pi_76175826
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 10:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Ja, net zoals Nederlanders. Marokkanen zijn meer mixjes en dus mooier.
Tja, dat jij ze mooier vind is natuurlijk jouw mening. Maar voor de rest is het echt onzin (dat het alleen verdeeld zou zijn over verschillende volken dus).

[ Bericht 5% gewijzigd door Bortecinem op 29-12-2009 12:46:53 ]
pi_76177243
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 12:32 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

De discussie die ik verder wilde voeren ging over de samenstelling van het Turkse volk, het had verder helemaal niks te maken met het onderwerp. Is het dan zo raar dat ik de discussie ergens anders wilde voeren?

Overigens is het Turkentopic niet expliciet voor Turken, iedereen die mee wilde discussiëren kon gewoon meedoen. Het ging mij puur om het feit dat ik niet langer offtopic wilde gaan.
Hou toch is op met dat eeuwige gezeik over Turkije dit Turkije dat... Dit topic ging toch over Griekenland?!
pi_76177668
Dat bedoel ik dus.
  dinsdag 29 december 2009 @ 13:19:00 #88
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_76177733
quote:

[..]

Open dan een ander topic als het niet ontopic was. En ik zie sowieso niet waarom alleen bepaalde groepen zich over een discussie uit zouden moeten laten.
pi_76177953
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 13:19 schreef griekjeee het volgende:

[..]

Open dan een ander topic als het niet ontopic was. En ik zie sowieso niet waarom alleen bepaalde groepen zich over een discussie uit zouden moeten laten.
Zo belangrijk was die discussie ook weer niet dat ik er een andere topic voor zou moeten openen.

Zoals ik al zei: Het Turkentopic is niet expliciet voor Turken, er reageren ook genoeg niet Turken, iedereen die geinteresseerd was in de discussie kon meedoen.

Drama, djeez.
pi_76179483
Jezus Christus, de een maakt een drama van iets pietluttigs, terwijl de ander zegt dat er opgehouden moet worden over Turken en Turkije in een topic over Griekenland. Borte verplaatst de discussie daarom netjes naar het Turken-topic, waar ook niet-Turken mogen komen (voor de derde keer), en dan is het nog niet goed. Of je moet natuurlijk iets te zeiken willen hebben.

dinsdag 29 december 2009 @ 14:12:07 #91
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_76179905
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 14:00 schreef TheMagnificent het volgende:
Jezus Christus, de een maakt een drama van iets pietluttigs, terwijl de ander zegt dat er opgehouden moet worden over Turken en Turkije in een topic over Griekenland. Borte verplaatst de discussie daarom netjes naar het Turken-topic, waar ook niet-Turken mogen komen (voor de derde keer), en dan is het nog niet goed. Of je moet natuurlijk iets te zeiken willen hebben.

Ik dacht dat ze met 'deze discussie' dit topic bedoelde, omdat het een discussie is. En dat leek me een beetje onzinnig. Uiteraard.
pi_76180643
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 14:00 schreef TheMagnificent het volgende:

Jij snapt mij.
  dinsdag 29 december 2009 @ 14:33:03 #93
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_76180720
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 14:31 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Jij snapt mij.
Tuurlijk mogen die er komen, maar er staat niet voor niet dat het een Turken topic is. Weleens gehoord van een hoge en lage drempelwaarde?
Niet dat ik me daar wat van aantrek maar er zullen niet veel niet-Turken in dat topic gaan zoeken naar een discussie.
En nogmaals, ik dacht dat je de discussie over Griekenland daarheen wilde verplaatsen.
pi_76181581
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 14:12 schreef griekjeee het volgende:

[..]

Ik dacht dat ze met 'deze discussie' dit topic bedoelde, omdat het een discussie is. En dat leek me een beetje onzinnig. Uiteraard.
Mijn excuses dan.
pi_76181674
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 14:33 schreef griekjeee het volgende:

[..]

Tuurlijk mogen die er komen, maar er staat niet voor niet dat het een Turken topic is. Weleens gehoord van een hoge en lage drempelwaarde?
Niet dat ik me daar wat van aantrek maar er zullen niet veel niet-Turken in dat topic gaan zoeken naar een discussie.
En nogmaals, ik dacht dat je de discussie over Griekenland daarheen wilde verplaatsen.
En hier had je ook overheen gelezen?
quote:

[..]

dinsdag 29 december 2009 @ 14:59:23 #96
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_76181791
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 14:56 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

En hier had je ook overheen gelezen?
[..]

Ja, ik las de eerste post op de laatste pagina na de OP. En omdat de OP discussiemateriaal is nam ik aan dat het daarover ging, voor mij was het niet duidelijk wat er precies met 'deze discussie' bedoeld werd.
  dinsdag 29 december 2009 @ 14:59:42 #97
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_76181801
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 14:53 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Mijn excuses dan.
No problem.
pi_76181948
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 14:59 schreef griekjeee het volgende:

[..]

Ja, ik las de eerste post op de laatste pagina na de OP. En omdat de OP discussiemateriaal is nam ik aan dat het daarover ging, voor mij was het niet duidelijk wat er precies met 'deze discussie' bedoeld werd.
Miscommunicatie dus. Zand erover.
  dinsdag 29 december 2009 @ 15:04:48 #99
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_76181976
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 15:03 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Miscommunicatie dus. Zand erover.
Dat lijkt me een goed plan
  dinsdag 29 december 2009 @ 17:02:21 #100
236612 XtremeNL
Internet Superheld
pi_76186189
Ik vind Turken die lullen over hoeveel Ottomaans, Tataars of Grieks bloed ze hebben net zo stompzinnig als white power volk die over germaans bloed lullen.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Naakte fotos van mijn zusje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')