Killer Argument of the Day.quote:
Muhaha. Ach als we ze eruitschoppen en turkije wel op de kandidatenlijst hebben staan wat zijn we dan voor kutuniequote:
Ze waren de G in de Ding. Waar denk je dat die G anders voor stond?quote:
Impliceer je nu dat ze zijn gedegenereerd?quote:Op vrijdag 25 december 2009 16:08 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Met het groot verschil dat de Grieken wel ooit een beschaving hebben gehad.
Dat moet je vragen aan Karolos Papoulias en zijn welvarende beleid.quote:Op zondag 27 december 2009 01:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Muhaha. Ach als we ze eruitschoppen en turkije wel op de kandidatenlijst hebben staan wat zijn we dan voor kutunie
In zekere zin wel. Van een machtig land gedegradeerd tot een land wat tot voor kort nog tot de armste landen van Europa behoorde en waar orthodoxen en anarchisten elkaar het leven zuur maken.quote:Op zondag 27 december 2009 11:53 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Impliceer je nu dat ze zijn gedegenereerd?
quote:Op zondag 27 december 2009 06:52 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ze waren de G in de Ding. Waar denk je dat die G anders voor stond?
quote:Op zondag 27 december 2009 11:57 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
In zekere zin wel. Van een machtig land gedegradeerd tot een land wat tot voor kort nog tot de armste landen van Europa behoorde en waar orthodoxen en anarchisten elkaar het leven zuur maken.
Voor knoflook moet je in Suriname zijn, hoor.quote:Op zondag 27 december 2009 12:36 schreef ASroma het volgende:
grieken zijn gewoon verkapte turken, de geur van knoflook ruik je al zodra je oostenrijk binnenrijdt en de wind verkeerd staat.
Marokko krijgt goede wegen dankzij de Turken! [/nationalisme]quote:Op zondag 27 december 2009 12:29 schreef Mutant01 het volgende:
De infrastructuur van Marokko doet niet onder voor de infrastructuur van Griekenland, best wel triest eigenlijk. Griekenland wordt immers nog in grote mate gesubsidieerd door de EU. Het is verder wel een heel mooi land, met zeer vriendelijke mensen.
Turkije bestaat voor een groot deel uit mensen met gemengd Grieks/Turks bloed. Heel veel inwoners van Turkije zijn eigenlijk mengseltjes van Turken en Grieken die ooit Moslim zijn geworden in het Osmaanse Rijk.quote:Op zondag 27 december 2009 13:30 schreef Dionysiou het volgende:
Oneens. Omdat het even slechter gaat meteen Griekenland eruit gooien?
Dat is echt het domst wat ik ooit heb gehoord.
En dan meteen de link leggen tussen Turken en Grieken is al helemaal..
Yeah you wish. Turk als iemand met een Turks paspoort, oftewel staatsburger uit Turkije. Dan ben je een Turk, maar dan kan iedereen Turk zijn met een Turks paspoort.quote:Op zondag 27 december 2009 18:06 schreef Bilmiyorem het volgende:
ik ben wel puur Turk hoor
Ben jij puur Turk?quote:Op zondag 27 december 2009 18:15 schreef Burakius het volgende:
[..]
Yeah you wish. Turk als iemand met een Turks paspoort, oftewel staatsburger uit Turkije. Dan ben je een Turk, maar dan kan iedereen Turk zijn met een Turks paspoort.
Qua bloed puur "Turks" zijn is vrijwel onmogelijk.
Nee natuurlijk niet. Ik kan van alles hebben, maar ik heb in ieder geval: "Turks(Tatar)" bloed, Tjetjeens bloed, "Turks (Yörek, dus kan van alles zijn) bloed. En volgens Aryamehr heb ik ook Chinees bloedquote:Op zondag 27 december 2009 18:18 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ben jij puur Turk?
M'n opa zegt dat we Armenen zijn.
Op je Tatarbloed ben je toch het trotst? Volgens AryaMehr getuig je ook van weinig intellect, als je toch al naar hem luistert.quote:Op zondag 27 december 2009 18:24 schreef Burakius het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Ik kan van alles hebben, maar ik heb in ieder geval: "Turks(Tatar)" bloed, Tjetjeens bloed, "Turks (Yörek, dus kan van alles zijn) bloed. En volgens Aryamehr heb ik ook Chinees bloed
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |