SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
Tof! Toevallig heb ik er gister ook één voor kerst gekregen, maar dan zo'n lage en niet van Philips (maar werkt verder het zelfde). Heel gaafquote:Op vrijdag 25 december 2009 00:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Yep
Ik had al een living colors lamp voor in de slaapkamer! Dit is een nieuwe voor in de woonkamer!
Oh oepsquote:Op vrijdag 25 december 2009 11:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
Er zitten alleen geen haaien en tijgers in
Maar het is wel heel leuk inderdaad
Ik heb de afgelopen drie dagen echt zó fucking ongezond gegetenquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:49 schreef swarmahoer het volgende:
zo, dat zit er ook allemaal weer inben benieuwd hoeveel k aankom
Heel ritmisch of nogal a-ritmisch?quote:Op zaterdag 26 december 2009 10:49 schreef Sander het volgende:
Iemand in mijn flat vind het leuk om tegen leidingen aan te slaan
Allebei. En onregelmatig. Dan weer wel, dan weer niet. Hoogst irritant.quote:Op zaterdag 26 december 2009 11:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Heel ritmisch of nogal a-ritmisch?
Ah, een stelletje dat aan het neuken is denk ik danquote:Op zaterdag 26 december 2009 12:01 schreef Sander het volgende:
[..]
Allebei. En onregelmatig. Dan weer wel, dan weer niet. Hoogst irritant.
Dat dachten wij ook. Maar nu is er iemand die melodietjes timmertquote:Op zaterdag 26 december 2009 15:03 schreef LastRequest het volgende:
Merry Christmas vanuit Engeland!
Overigens Sander, mijn verwarmingsbuizen maken regelmatig zo'n geluid, misschien is het dus niet iemand die het doet.. Volgens mij zit er lucht in de leidingen bij mij!
Goed voornemen. Meer sporten enzoquote:Op zaterdag 26 december 2009 21:14 schreef royjn het volgende:
nu oud en nieuw nog en dan kunnen we weer gaan afvallen
het is friet!!!!!quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:32 schreef royjn het volgende:
Ja uiteraard fijne kerst gehad. Lekker 2 dagen vis gegeten.
Morgen weer patatjes yummy
En allemaal kado's voor de uitzet gekregen. Ze willen blijkbaar snel van me af
online in de kroeg? leuk daar?quote:Op zondag 27 december 2009 00:00 schreef swarmahoer het volgende:
mikkie die homo's voor je huis nog gezien? wat triest zeg met kerst
Kort nachtje!quote:Op zondag 27 december 2009 03:51 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
Zo, net thuis van een avondje Billabong. Wat een drukte zeg! Morgen om 8 uur op om weer te werken...
Haha, in alle stress omdat het zo ontzettend belangrijk is om echt echt echt in slaap te komen, heb ik uiteindelijk geen oog dicht gedaan. Ach ja, wat koffie erin en knallen maar!quote:
Nope, was niet thuis. Wel al vaker die gare lui gezien met de kerst, zelfs met een compleet verstopte radarset op een 4-baans A4 waar je 100 mocht en ik de enige op de weg was, gelukkig had ik de flitsmelding al door gekregen. Hun kerstgedachte is om een trap na te geven.quote:Op zondag 27 december 2009 00:00 schreef swarmahoer het volgende:
mikkie die homo's voor je huis nog gezien? wat triest zeg met kerst
Goed busy mên. Wat had je gemaakt?quote:Op zondag 27 december 2009 10:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
mogguh, gister een kerstdiner geserveerd voor 4 vrienden in m'n eigen stekkie. Erg tof
!
Nee joh! Ik leef meer 's nachts dan overdag! Ik hoop dat je het werken een beetje hebt overleefd!quote:Op zondag 27 december 2009 08:56 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
[..]
Haha, in alle stress omdat het zo ontzettend belangrijk is om echt echt echt in slaap te komen, heb ik uiteindelijk geen oog dicht gedaan. Ach ja, wat koffie erin en knallen maar!
Jij ook de stad in geweest aan de tijd van je post te zien?
Klinkt goed, Piet! Netjes hoorquote:Op zondag 27 december 2009 11:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
Vooraf champignonragout (met verse champignons) en daarbij een gevulde grote champignons (met kaas).
Als hoofdgerecht beenham, aardappeltjes en een mix van boontjes, spruitjes & spekjes. Daaroverheen een saus van appels, cranberrycompot, port en nog een boel zooi. Veel werk iig.
Na vanille-ijs met warme kersen met ubercoole wafel erop.
Zo'n kookwonder ben ik niet dus 't was al heel wat dat alles lukte.
Slapen! En de boel opruimen maar een keertje!quote:
Ah, die zal ik eens op de achtergrond aan zettenquote:Op zondag 27 december 2009 12:34 schreef HostiMeister het volgende:
Vandaag? heb koffie, peukje en afbakbroodjes, ik kom er wel
Op BBC2 nu een hele boeiende docu over pixar trouwens
quote:Op zondag 27 december 2009 12:42 schreef Sander het volgende:
Ik vind het mooiste verhaal van die gasten nog wel een stukje uit Finding Nemo, van een van die animators.
Hij moest Dory heel erg verdrietig laten kijken, maar dat lukte niet zo goed. Had-ie van huis alle spullen van zijn ex meegenomen, en een webcam. Heeft-ie voor zijn eigen webcam een uur lang herinneringen op zitten halen. Toen had hij eindelijk de verdrietige gezichtsuitdrukking die hij maar niet te pakken kreeg tijdens het tekenen. Die heeft-ie vervolgens nagebootst op Dory en zie daar: een verdrietige Dory.
Geniaal!
Net even naar mn pony geweest, maar te glad nog om te rijden. Dus alleen even de modderpoel van haar afgehaald. Verder zo douchen en dan aan behandelplan, jeej.quote:
het leuke was dat ze de doorgetrokken streep gewoon meepakten om vervolgens op die berm te gaan staanquote:Op zondag 27 december 2009 10:52 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nope, was niet thuis. Wel al vaker die gare lui gezien met de kerst, zelfs met een compleet verstopte radarset op een 4-baans A4 waar je 100 mocht en ik de enige op de weg was, gelukkig had ik de flitsmelding al door gekregen. Hun kerstgedachte is om een trap na te geven.
Haha de kerst en de vakantie gooien heel het weekritme door elkaar he. Heb ik ook al last vanquote:Op zondag 27 december 2009 13:44 schreef SLP_ het volgende:
aaah no![]()
ik dacht vanochtend: hmm vanavond moet ik denk ik werken dus ga vandaag maar ff kamer opruimen en ff rustig aan doen en morgen is het koopzondag kan ik ff nog snel de stad ingaan.
maar nou kom ik er net achter dat het vandaag zondag isen de eerstvolgende trein gaat pas om 5 voor half en dan heb ik nog maar iets langer dan 2 uur
hmm dus zit te twijfelen: wel of niet gaan?
haha ja vreselijkquote:Op zondag 27 december 2009 13:49 schreef Dupje het volgende:
[..]
Haha de kerst en de vakantie gooien heel het weekritme door elkaar he. Heb ik ook al last van
Ik vond m wel vermakelijk, had alleen zoveel meer kunnen zijn.quote:Op zondag 27 december 2009 16:28 schreef Mikkie het volgende:
Surrogates is echt een matige film. Net liggen kijken, maar overtuigt eigenlijk nergens in.
Haha, als je dat allemaal lukt ben je wel een kookwonder hoor!quote:Op zondag 27 december 2009 11:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
Vooraf champignonragout (met verse champignons) en daarbij een gevulde grote champignons (met kaas).
Als hoofdgerecht beenham, aardappeltjes en een mix van boontjes, spruitjes & spekjes. Daaroverheen een saus van appels, cranberrycompot, port en nog een boel zooi. Veel werk iig.
Na vanille-ijs met warme kersen met ubercoole wafel erop.
Zo'n kookwonder ben ik niet dus 't was al heel wat dat alles lukte.
Het ging eigenlijk prima, vijf koppen koffie op dus stond te stuiteren tussen de kidsquote:Op zondag 27 december 2009 11:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee joh! Ik leef meer 's nachts dan overdag! Ik hoop dat je het werken een beetje hebt overleefd!
Hoe langer het geleden is, hoe meer ruk ik 'm vind. Ik ben sommige dingen uit de film gewoon nu alweer vergetenquote:Op zondag 27 december 2009 18:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik vond m wel vermakelijk, had alleen zoveel meer kunnen zijn.
Je moet ook niet zo veel zuipen met kerstquote:
Van Rijnquote:Op zondag 27 december 2009 18:41 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
[..]
Haha, als je dat allemaal lukt ben je wel een kookwonder hoor!
[..]
Het ging eigenlijk prima, vijf koppen koffie op dus stond te stuiteren tussen de kids. Slapen komt er voorlopig ook nog niet van, vanavond pubquiz in Van Rijn (en ik kwam vrijwel al mijn teamgenoten gisteravond in de stad tegen, ik geloof niet dat we voor de winst gaan
)
Ik moet zeggen dat ik inderdaad wel wat wijntjes op heb jaquote:Op zondag 27 december 2009 18:45 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hoe langer het geleden is, hoe meer ruk ik 'm vind. Ik ben sommige dingen uit de film gewoon nu alweer vergeten.
[..]
Je moet ook niet zo veel zuipen met kerst
Die heb ik al een tijd heur, mevrouw!quote:
Ik had het over mijn eigestequote:Op zondag 27 december 2009 20:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die heb ik al een tijd heur, mevrouw!
Net alsof jij daar slim genoeg voor bentquote:Op zondag 27 december 2009 20:23 schreef swarmahoer het volgende:
wetenschapsquiz op nl 2 ben benieuwd
Goeie tip, daar heb ik ook nog een fles van liggenquote:Op zondag 27 december 2009 19:42 schreef IrishBastard het volgende:
Gister had schoonvadert nog zo'n 2,5 liter La Chouffe![]()
Nu niets meer
blijkbaar, had er al 3 goedquote:Op zondag 27 december 2009 20:31 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Net alsof jij daar slim genoeg voor bent.
[..]
Matig.quote:Op zondag 27 december 2009 20:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hee CP, de kerst een beetje doorgekomen?
aai.gifquote:Op zondag 27 december 2009 22:06 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Matig.
1e kerstdag de gourmet aangeslingerd, lekker gegeten dat welMja als je dan naar bed gaat kom je jezelf toch weer tegen....
2e kerstdag beetje spelletjes gespeeld, natuurlijk flink gewonnen met monopolyMaar ja... op de achtergrond blijft toch dat ik me ronduit kut voel.
3e kerstdag, bij mijn tantes gegetenen dan kom je thuis, blijft het gvd leeg en stil
Ik kan het gewoon nog steeds niet goed plaatsen. Alles is zo dubbel, elk gevoel. En natuurlijk komt er ook binnen wat je nog had willen doen, wat nu niet meer kan, een simpele knuffel bijvoorbeeld.
kut zonder peren
In elk geval goed dat je wat afleiding hebt gezocht (en geboden hebt gekregen). Met oud en nieuw bij de girlfriend denk ik? Hoe is het met je zusje in de tussentijd?quote:Op zondag 27 december 2009 22:06 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Matig.
1e kerstdag de gourmet aangeslingerd, lekker gegeten dat welMja als je dan naar bed gaat kom je jezelf toch weer tegen....
2e kerstdag beetje spelletjes gespeeld, natuurlijk flink gewonnen met monopolyMaar ja... op de achtergrond blijft toch dat ik me ronduit kut voel.
3e kerstdag, bij mijn tantes gegetenen dan kom je thuis, blijft het gvd leeg en stil
Ik kan het gewoon nog steeds niet goed plaatsen. Alles is zo dubbel, elk gevoel. En natuurlijk komt er ook binnen wat je nog had willen doen, wat nu niet meer kan, een simpele knuffel bijvoorbeeld.
kut zonder peren
dan is het geen mac meetquote:
tnx...quote:Op zondag 27 december 2009 23:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
aai.gif
Wel fijn dat je mensen hebt waar je naar toe kan gaanEn dat van die simpele dingen is heel begrijpelijk..
Het is al 1000 keer gezegd, maar ik wens je nog steeds heel veel sterkte..
O&N ook bij men vriendin ja, de 2e wordt ze 18 dus daar word ik geacht wel bij te zijnquote:Op zondag 27 december 2009 23:14 schreef Mikkie het volgende:
[..]
In elk geval goed dat je wat afleiding hebt gezocht (en geboden hebt gekregen). Met oud en nieuw bij de girlfriend denk ik? Hoe is het met je zusje in de tussentijd?
quote:
Dat dusquote:Op zondag 27 december 2009 23:18 schreef Mikkie het volgende:
Ten eerste heb ik al gegeten, ten tweede heb ik zojuist in alle rust en ontspanning genoten van een speciaalbiertje of twee, dus ik kruip nu niet meer de auto in.
Raad eens waar mijn eten vandaan kwam?quote:
ik heb maar ff wat sneetjes brood gepakt, eigelijk geen tijd om naar de mac te gaan, k moet zo slapenquote:Op zondag 27 december 2009 23:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Raad eens waar mijn eten vandaan kwam?
Ik had geen zak in huis! Was al een tijdje weg en vandaag geen zin in sjoppen! Dus daarom maar wezen mac-en!quote:Op zondag 27 december 2009 23:53 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik heb maar ff wat sneetjes brood gepakt, eigelijk geen tijd om naar de mac te gaan, k moet zo slapenmorgen om half 10 weg
Oh noes! Je brengt het alsof half tien belachelijk vroeg isquote:Op zondag 27 december 2009 23:53 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik heb maar ff wat sneetjes brood gepakt, eigelijk geen tijd om naar de mac te gaan, k moet zo slapenmorgen om half 10 weg
Het is dat ik een stage-afspraak heb op locatie, anders was ik al aan het werk geweestquote:Op maandag 28 december 2009 08:49 schreef IrishBastard het volgende:
Goedemorgen
Toch ernstig dat ik vandaag als eerste post, waarschijnlijk de enige werkende ofzo?
dat is t ookquote:Op maandag 28 december 2009 08:50 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Oh noes! Je brengt het alsof half tien belachelijk vroeg is![]()
Moet je nagaan hoe vroeg je uit huis had gemoeten als je je op tijd had opgegevenquote:
Jij moet voor altijd in de late dienst gaan werkenquote:
quote:Op maandag 28 december 2009 09:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
mogguh, er werkt zeker niemand vandaag.
![]()
Top 1000 op Qmusic, zonder geblaat tussendoor.
darom hebben we dat ook niet gedaan :pquote:Op maandag 28 december 2009 09:07 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe vroeg je uit huis had gemoeten als je je op tijd had opgegevenTot vanavond
graag!quote:Op maandag 28 december 2009 09:37 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jij moet voor altijd in de late dienst gaan werken
Hahahaquote:Op maandag 28 december 2009 11:56 schreef Dupje het volgende:
Jahoor, en toen kreeg ik weer 15 euro aan biosbonnen, dus nu heb ik inmiddels 75 euro biosbonnen
En je bent dus niet eens gaan werken?quote:Op maandag 28 december 2009 11:56 schreef SLP_ het volgende:
godverik had gister tot 4 uur criminal minds seizoen 2 gekeken met de gedachte dat ik vandaag lekker lang uit kan slapen. word ik godverdomme om kwart over 7 [!] wakker gebeld of ik kan werken van 8 tot 6. Wat een tijdstip! en daarna kon ik niet meer slapen
Die zijn minimaal een jaar geldig ofzo, krijg je toch makkelijk op!quote:Op maandag 28 december 2009 11:56 schreef Dupje het volgende:
Jahoor, en toen kreeg ik weer 15 euro aan biosbonnen, dus nu heb ik inmiddels 75 euro biosbonnen
Jaa dagquote:Op maandag 28 december 2009 12:08 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En je bent dus niet eens gaan werken?.
[..]
T/m 2013 zelfs!quote:Op maandag 28 december 2009 12:08 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Die zijn minimaal een jaar geldig ofzo, krijg je toch makkelijk op!
Oh noes! Een hele dag werken!quote:Op maandag 28 december 2009 12:16 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Jaa dagIk moet woensdag ook al van 8 tot 6, één keer vroeg opstaan is genoeg hoor
Ik kom vaak genoeg opdagen als ze iemand tekort hebben.. En er meld zich bijna elke dag wel iemand ziek of er wil iemand eerder naar huis omdat ze zich niet lekker voelt. Ze moeten eerst maar es de aanstellers dr uit gooien en mensen aannemen die gewoon komen als ze ingepland staan. Want serieus, van de 6 dagen in de week, word ik er zeker 3 gebeld om te vragen of ik kan werken omdat er weer iemand ziek is [de overige 3 moet ik al werken en dan nog bellen ze soms of ik niet eerder kan beginnen].quote:Op maandag 28 december 2009 12:37 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Oh noes! Een hele dag werken!
Door te gaan krijg je én extra geld én kweek je goodwill bij je werkgever en je collega's, want die komen nu misschien wel iemand te kort terwijl ze het retedruk hebben...
Dan moet ik altijd aan een huisgenoot denkenquote:Op maandag 28 december 2009 15:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
Bertus op zien Norton En Tinus op de BSA
Haha inderdaad nu je het zegtquote:Op maandag 28 december 2009 15:54 schreef Dupje het volgende:
[..]
Dan moet ik altijd aan een huisgenoot denken
Briljant nummerquote:Op maandag 28 december 2009 16:07 schreef IrishBastard het volgende:
You can be anything you want to be, just turn yourself in to anything you want to be
Okay, dat plaatst het geheel wat meer in perspectiefquote:Op maandag 28 december 2009 12:57 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Ik kom vaak genoeg opdagen als ze iemand tekort hebben.. En er meld zich bijna elke dag wel iemand ziek of er wil iemand eerder naar huis omdat ze zich niet lekker voelt. Ze moeten eerst maar es de aanstellers dr uit gooien en mensen aannemen die gewoon komen als ze ingepland staan. Want serieus, van de 6 dagen in de week, word ik er zeker 3 gebeld om te vragen of ik kan werken omdat er weer iemand ziek is [de overige 3 moet ik al werken en dan nog bellen ze soms of ik niet eerder kan beginnen].
Vandaag weer motor gereden, heerlijkquote:
Ja echt super stom. Ik leg mijn mobiel 's avonds altijd aan de oplader en als ik dan gebeld wordt dan trilt ie niet maar geeft ie alleen lichtsignalen af maar daar word ik toch niet wakker van. Maar gisteravond was ik dat vergetenquote:Op maandag 28 december 2009 20:35 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Okay, dat plaatst het geheel wat meer in perspectief.
Maar als je zo vaak gebeld wordt, is het ook wel een beetje dom om toch je telefoon aan te laten staan wanneer je zo laat gaat slapen
Zo herkenbaar, ik krijg standaard om 2 uur een mail.quote:Op maandag 28 december 2009 20:46 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Ja echt super stom. Ik leg mijn mobiel 's avonds altijd aan de oplader en als ik dan gebeld wordt dan trilt ie niet maar geeft ie alleen lichtsignalen af maar daar word ik toch niet wakker van. Maar gisteravond was ik dat vergeten
Het is handig als je 0 bezoekers hebt, maar ik kom vaak genoeg op analytics om dat door te hebben. Het is eigenlijk gewoon voor de leukquote:
Welke heb je?quote:Op dinsdag 29 december 2009 09:46 schreef Dj_unkie het volgende:
Wat een lelijke hoofdtelefoon heb ik gekocht, maar hij klinkt wel heul goed![]()
Durf er niet mee over straat
Gadverdamme wat een burgerlijke postquote:Op dinsdag 29 december 2009 10:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
Goedemorgen
Vannacht best slecht geslapen en nu weer op omdat we naar de vader van IB gaan.. En we wilde het weer een beetje voor zijn dus vandaar vroeg op
quote:Op dinsdag 29 december 2009 10:46 schreef Dupje het volgende:
[..]
Welke heb je?
Ik ben de live dvd van Muse aan t kijken
quote:Op dinsdag 29 december 2009 10:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
Is dat alles? Had op z'n minst een paars geval verwacht.
Niet zo aanstellen man.quote:
Pardon...quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Niet zo aanstellen man.
Ze gaan wel van goed naar beter in dit topic![]()
Ik heb de 500 hier ook nog ergens liggen...de 700 gaat echt knoephardquote:Op dinsdag 29 december 2009 11:13 schreef HostiMeister het volgende:
Dan doe ik ook wel mee
[ afbeelding ]
Check die laatste smilie manquote:
Heerlijk he?quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:17 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
Ik heb de 500 hier ook nog ergens liggen...de 700 gaat echt knoephard
Daar heb ik met mijn oordoppies zelfs al geen last meer vanquote:Op dinsdag 29 december 2009 11:20 schreef Dj_unkie het volgende:
nadeel van de 500 (en de 700 ook) dat je er zo warme oren van krijgt. Na een uur luisteren beginnen me oren te jeuken van het zweet. Die Grado is open ipv gesloten dus dat ademt lekker door...helaas hoor ik mn vriendin nog wel
wow heavy retro mf!quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:12 schreef Sander het volgende:
Jaaaa, ik ook de mijne spammen
[ afbeelding ]
Bazen apparaat zegquote:Op dinsdag 29 december 2009 11:12 schreef Sander het volgende:
Jaaaa, ik ook de mijne spammen
[ afbeelding ]
goed zo...dat is echt troep eerste klasquote:Op dinsdag 29 december 2009 11:30 schreef SLP_ het volgende:
ik wilde eerst bijna zo'n roze van skull candy kopen![]()
uiteindelijk toch maar niet gedaan
Zal wel baas worden denk ik.quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:56 schreef Dupje het volgende:
Oh meeeeeen nu krijg ik zoveel zin in Muse in t Goffertpark![]()
Dat weet ik wel zeker. Voor mij wordt het Muse show nummero 6 haha.quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zal wel baas worden denk ik.
groupie alertquote:Op dinsdag 29 december 2009 12:15 schreef Dupje het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker. Voor mij wordt het Muse show nummero 6 haha.
Neu dat niet. Maar ik geef wel toe dat ik het leuk vind dat Danko Jones me inmiddels herkentquote:Op dinsdag 29 december 2009 12:31 schreef royjn het volgende:
Ben je ook zo'n type die er alles voor over heeft om backstage te komen?
In mijn ogen betekend dat niet dat je een Groupie bent. Die doen andere dingen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:33 schreef Dupje het volgende:
[..]
Neu dat niet. Maar ik geef wel toe dat ik het leuk vind dat Danko Jones me inmiddels herkentDus wat dat betreft ben ik wel weer een groupie en daar kom ik eerlijk voor uit
Mooizoquote:Op dinsdag 29 december 2009 12:42 schreef Dupje het volgende:
Nou jullie beeld van een groupie gaat me wel een beetje te ver, zo ben ik ook niet nee.
Wtfquote:Op dinsdag 29 december 2009 10:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
Goedemorgen
Vannacht best slecht geslapen en nu weer op omdat we naar de vader van IB gaan.. En we wilde het weer een beetje voor zijn dus vandaar vroeg op
Echt he?quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:56 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wtf
Welk weer voor zijn? Net alsof het tachtig graden gaat vriezen en ondertussen windkracht 15 heerst ofzo
2x (twee?!?!?!?!) ???quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:04 schreef Sander het volgende:
Het is wel degelijk kutweer hoor. Ik moest 2x (!) met mijn aansteker klikken voor ik mijn peuk aan had vanmorgen
Heb ik niet, zolang ze buiten rokenquote:Op dinsdag 29 december 2009 13:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Mensen die iets tegen roken hebben
Mijn huis, mijn regelsquote:Op dinsdag 29 december 2009 13:23 schreef royjn het volgende:
[..]
Heb ik niet, zolang ze buiten roken
Lekker niet rokenquote:Op dinsdag 29 december 2009 13:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
2x (twee?!?!?!?!) ???
aai.gif
Lekker warm binnen roken
Neequote:
Als je 12 bentquote:Op dinsdag 29 december 2009 16:38 schreef royjn het volgende:
Roken![]()
Doe je toch als je 12 bent
Vanavond even langs een vriend wippen.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als je 12 bent
Flikker toch op
quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:56 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wtf
Welk weer voor zijn? Net alsof het tachtig graden gaat vriezen en ondertussen windkracht 15 heerst ofzo
Wat ben je ook een kamikazepiloot hè. Ik snap werkelijk niet dat je het risico neemt... één stukje verkeerd inschatten omdat het niet goed zichtbaar is en je hebt een vet probleem...! Nah goed, eigen verantwoordelijkheid enzoquote:Op dinsdag 29 december 2009 17:38 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik moest voordat ik vanochtend vertrok krabbenalles op de motor was bedekt met een laag ijs
En de eerste bocht bleek al meteen veradelijk glad te zijn
![]()
Maar toch lekker gereden hoorNet alleen wat druppels...
ga vanavond weer klimmen trouwens
Ah, ik zie dat je de tijd die je eerder van stage bent vertrokken nuttig hebt gebruiktquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:35 schreef Sander het volgende:
Jeee mijn fotomuur opnieuw ingedeeld. Weer anderhalf uur avond verder. Morgen de rest
Bij een zekere definitie van 'nuttig', jazekerquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ah, ik zie dat je de tijd die je eerder van stage bent vertrokken nuttig hebt gebruikt
Mijn record is 5 weken. Zag er wel shiny uit. Ff zoekenquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:14 schreef royjn het volgende:
Zo ook weer thuis. Binnenkort maar eens scheren.
Heb het nu voor de gein 2 weken laten staan.
Is dat vijf weken? Bofferd!quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:25 schreef Sander het volgende:
[..]
Mijn record is 5 weken. Zag er wel shiny uit. Ff zoeken
Pics or it didnt happenquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Is dat vijf weken? Bofferd!
Mijn record is denk ik een maand. Toen gingen mensen vragen of ik juist uit de moskee kwam of naar de moskee ging. Zoeken ze in een grot in Afghanistan loop je hier in Nederland over straat. Haha, de DK heeft een zwarte baard dus die lijkt op een Arabier grapjes!
Heb ook al een aantal keer gezocht, nog niet gereleased volgens mij.quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:03 schreef swarmahoer het volgende:
waar haal ik binnen n uurtje theo maassen - ''zonder pardon'' vandaan? ik vind niks meer
Ik ook... SLP heeft het kunnen zienquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:14 schreef royjn het volgende:
Zo ook weer thuis. Binnenkort maar eens scheren.
Heb het nu voor de gein 2 weken laten staan.
Dan maar dat laatste!quote:
Hehe ja ik bof. Hij wordt ook nog eens rossig, ideaal. Hij is alleen een beetje dun. Dan ben je net zo'n 14-jarig Marokkaantje met zijn eerste vlassige snorretjequote:Op dinsdag 29 december 2009 20:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Is dat vijf weken? Bofferd!
Mijn record is denk ik een maand. Toen gingen mensen vragen of ik juist uit de moskee kwam of naar de moskee ging. Zoeken ze in een grot in Afghanistan loop je hier in Nederland over straat. Haha, de DK heeft een zwarte baard dus die lijkt op een Arabier grapjes!
welk nummer?quote:Op woensdag 30 december 2009 00:03 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ik ook... SLP heeft het kunnen zienMet me 3kwartsbroek was het toch best wel koud
![]()
Wel lekker geklommen nog
Ik ook, net pas wakker!quote:Op woensdag 30 december 2009 09:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
aai.gif voor de vuurwerkhaters. Ik heb lekker geslapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |