SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
Tof! Toevallig heb ik er gister ook één voor kerst gekregen, maar dan zo'n lage en niet van Philips (maar werkt verder het zelfde). Heel gaafquote:Op vrijdag 25 december 2009 00:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Yep
Ik had al een living colors lamp voor in de slaapkamer! Dit is een nieuwe voor in de woonkamer!
Oh oepsquote:Op vrijdag 25 december 2009 11:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
Er zitten alleen geen haaien en tijgers in
Maar het is wel heel leuk inderdaad
Ik heb de afgelopen drie dagen echt zó fucking ongezond gegetenquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:49 schreef swarmahoer het volgende:
zo, dat zit er ook allemaal weer inben benieuwd hoeveel k aankom
Heel ritmisch of nogal a-ritmisch?quote:Op zaterdag 26 december 2009 10:49 schreef Sander het volgende:
Iemand in mijn flat vind het leuk om tegen leidingen aan te slaan
Allebei. En onregelmatig. Dan weer wel, dan weer niet. Hoogst irritant.quote:Op zaterdag 26 december 2009 11:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Heel ritmisch of nogal a-ritmisch?
Ah, een stelletje dat aan het neuken is denk ik danquote:Op zaterdag 26 december 2009 12:01 schreef Sander het volgende:
[..]
Allebei. En onregelmatig. Dan weer wel, dan weer niet. Hoogst irritant.
Dat dachten wij ook. Maar nu is er iemand die melodietjes timmertquote:Op zaterdag 26 december 2009 15:03 schreef LastRequest het volgende:
Merry Christmas vanuit Engeland!
Overigens Sander, mijn verwarmingsbuizen maken regelmatig zo'n geluid, misschien is het dus niet iemand die het doet.. Volgens mij zit er lucht in de leidingen bij mij!
Goed voornemen. Meer sporten enzoquote:Op zaterdag 26 december 2009 21:14 schreef royjn het volgende:
nu oud en nieuw nog en dan kunnen we weer gaan afvallen
het is friet!!!!!quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:32 schreef royjn het volgende:
Ja uiteraard fijne kerst gehad. Lekker 2 dagen vis gegeten.
Morgen weer patatjes yummy
En allemaal kado's voor de uitzet gekregen. Ze willen blijkbaar snel van me af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |