3e regel bedoel je?quote:Op vrijdag 2 november 2012 06:23 schreef Verbal het volgende:
[..]
Blijkbaar. Een heel kleine mierenneuk-kwestie, toegegeven, maar ik voelde me uitgedaagd, toen jij 'foutloos' zei
V.
Mee eens, ik was flauw aan het doenquote:Op vrijdag 2 november 2012 12:05 schreef Rewimo het volgende:
Hee kom op jullie, dit is niet het spelvautentopic. Hier gaat het om de berichten zelf.
Te laat, nu wil ik het wel weten.quote:Op vrijdag 2 november 2012 12:11 schreef Verbal het volgende:
[..]
Mee eens, ik was flauw aan het doen
V.
Niks nieuws onder de zon dus.quote:Op vrijdag 2 november 2012 12:11 schreef Verbal het volgende:
[..]
Mee eens, ik was flauw aan het doen
V.
Een komma te weinig (er hoort er een tussen 'geeft' en 'hebben')quote:Op vrijdag 2 november 2012 12:14 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Te laat, nu wil ik het wel weten.
quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:12 schreef Verbal het volgende:
[..]
...(heb jouw op dat vlak sowieso erg hoog zitten)... en schrijf zelf ook niet foutloos.
Ik vind de komma achter beer en voor maar gerechtvaardigd, omdat er een pauze in de zin zit.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:34 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ze zijn laf en lui, hooguit lief zoals oesters ook lief zijn, die doen ook niemand kwaad, hoewel de kans dat je je aan een oester verwondt groter is dan bij een pandabeer. Een beer ja, ze hebben de tanden, klauwen en het spijsverteringskanaal van een beer, maar bamboe is de enige prooi waar ze niet bang van zijn. Een zalm uit het water vangen vinden ze eng want het beweegt en ze krijgen er koude pootjes van. En dan zijn het ook nog bamboesnobs, het moet het juiste soort bamboe dat in dat ene kleine stukje bos in dat kleine stukje van de wereld groeit zijn.
En dat eten ze dan, maar alle energie die ze dat geeft hebben ze nodig voor de activiteit van het eten zelf. Een mannetje of vrouwtje zoeken is te vermoeiend, en neuken al helemaal. Als het in uitzonderlijke omstandigheden dan toch een keer lukt en ze ook nog geen miskraam hebben dan krijgen ze meestal een tweeling, terwijl ze maar 1 jong in leven kunnen houden. Geen probleem, de natuur is hard zou je zeggen, heel veel soorten moeten het gros van hun nakomelingen afschrijven, maar de panda is niet hard en de moeder kan niet kiezen en probeert ze allebei in leven te houden zodat ze allebei doodgaan.
OMG.... whehehe, da's mijn straf. Moet ik maar niet zinnen gaan liggen ombouwen met een laptop op mijn buik...quote:
Je had je intenties al duidelijk gemaakt en ik voel me (dan ook) totaal niet aangevallen. Ik was nieuwsgierig, en ik ben het er overigens niet mee eens, het kan ook zonder pauze en daarvoor had ik (onbewust) gekozen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:12 schreef Verbal het volgende:
[..]
Een komma te weinig (er hoort er een tussen 'geeft' en 'hebben')
Maar dat was puur vanwege het feit dat iemand het over 'foutloos' had, dan ga ik priegelen. En zoals gezegd, ik vond het erg leuk geschreven (heb jou op dat vlak sowieso erg hoog zitten), ik deel je frustratie over panda's en schrijf zelf ook niet foutloos.
Dit geneuzel duurt nu al te lang. Excuses dat ik afdwaalde.
V.
quote:Op zondag 4 november 2012 18:57 schreef sp3c het volgende:
die laatste gesloten
dat marathontopic laat ik gewoon vollopen denk ik
quote:Op zondag 5 juni 2011 12:40 schreef Slutski het volgende:
Brandweergebouw Leidsche Rijn. Sowieso een raar gebouw, want wie wil nou voorkomen dat heel Leidsche Rijn afbrandt?
quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:11 schreef On het volgende:
Vervelend en herkenbaar. Liep laatst de winkel in. Staan er twee vrouwen bij de ingang met een lijstje. Als ik daar iets van zou kopen en deponeren in een speciale bak zou dat dan naar de arme kindjes in Afrika gaan. Maar het leek mij meer luxe dan echte noodzaak. Die twee maanden daarna geen voet meer in de sexshop gezet.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
Ik wist dan weer niet dat het woord eatable bestond.quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:56 schreef DO2 het volgende:
Nooit geweten dat je zowel edible als eatable kan gebruiken, en dat ze blijkbaar ook nog in betekenis verschillen.
Ik was tot nog toe alleen bekend met de term eatable.
Doet me denken aan het verschil tussen 'venomous' en 'poisonous'quote:Op zaterdag 10 november 2012 09:18 schreef Pietverdriet het volgende:
Edible betekend niet giftig, denk bv aan brandnetels. Eatable wil zeggen dat het goed genoeg is om te eten.
quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:23 schreef Piye het volgende:
Logisch, de Albert Heijn heeft hamsters dus de Jumbo kon moeilijk achterblijven.
quote:Op donderdag 29 november 2012 10:23 schreef Ang3l het volgende:
Een gat in zijn CV? Ja, en nu heeft ie QAT in zijn CV. Staat nog minder mooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |