abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76201297
Vroeger lang gepiekert over de grap....hoelang is een chinees

[ Bericht 18% gewijzigd door Klonk op 30-12-2009 14:27:51 ]
  dinsdag 29 december 2009 @ 23:19:41 #102
38674 Spiegelei
sunny side up!
pi_76202371
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 22:07 schreef Daywalk3r het volgende:
Ook zoiets met me maat gister.
We hadden het over per seconde wijzer.

Ik dacht dus steeds dat het over een secondewijzer ging, maar hij zei dus dat je per seconde wijzer werd.
Ik denk dus dat dit multi-interpretabel bedoeld wordt.
Damn! Nooit bij stil gestaan, ik dacht ook altijd aan een secondewijzer omdat je binnen de tijd moet antwoorden enzo ...
klerkje
pi_76218468
Ik heb tot voor kort gedacht dat een haan maar éénmaal per dag kraait, namelijk wanneer het tijd wordt om op te staan.

Totdat ik een keer een haan om 10.00 uur in de ochtend hoorde kraaien en tegen iemand zei dat ik dan, als ik toch een haan zou moeten hebben bij wijze van wekker, deze zou kiezen.

Echt zeer recent dit. Weet niet hoe dit zich in mijn hoofd heeft kunnen nestelen.
pi_76219198
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 22:07 schreef Daywalk3r het volgende:
Ook zoiets met me maat gister.
We hadden het over per seconde wijzer.

Ik dacht dus steeds dat het over een secondewijzer ging, maar hij zei dus dat je per seconde wijzer werd.
Ik denk dus dat dit multi-interpretabel bedoeld wordt.
Net als De Wereld Draait Door en Weten Zij Veel (als in weten zij veel? maar ook meer van, ach, weten zij veel). En nog wel meer, lag daar vannacht aan te denken

En ik heb heel lang gedacht dat het oud op nieuw was ipv oud&nieuw. Vond het al zo raar, het is immers nieuw op oud toch?
pi_76220817
quote:
Op woensdag 30 december 2009 13:48 schreef frame-saw het volgende:
Net als De Wereld Draait Door en Weten Zij Veel
  • Spuiten & Slikken
    - drugs
    - ejaculatie

• Blik Op De Weg (vind ik echt briljant):
    - plaatstaal op de weg
    - kijk op de weg (gebiedende wijs)
    - een blik (gerichte kijk) op de weg werpen
  • Nothing has changed. Everything has changed.
    pi_76220911
    quote:
    Op woensdag 30 december 2009 14:28 schreef Sequencial het volgende:

[..]
  • Blik Op De Weg (vind ik echt briljant):
    - plaatstaal op de weg
    - kijk op de weg (gebiedende wijs)
    - een blik (gerichte kijk) op de weg werpen
  • Ik weet niet wat je met plaatstaal bedoelt, dus sorry als dat hetzelfde is als wat ik nu ga zeggen... maar "blik" is natuurlijk ook een ander woord voor auto. Dus auto op de weg.
      woensdag 30 december 2009 @ 14:38:15 #107
    179488 Stevennn
    Hé waar bist jong?
    pi_76221257
    Het verschil tussen

Robbie Williams en Robin Williams
    Jonge, ik bin op de weaze
    pi_76221331
    quote:
    Dus auto op de weg
    Inderdaad, dat dus
    Nothing has changed. Everything has changed.
    pi_76222423
    Rinse appelstroop is geen merk?
    Op zondag 8 maart 2009 21:38 schreef Danny het volgende:
    fuck de policy. posten die hap!
      woensdag 30 december 2009 @ 15:18:37 #110
    109533 MichielPH
    Let maar niet op mij.
    pi_76222933
    quote:
    Op zondag 27 december 2009 13:14 schreef staticdata het volgende:
    "team" wordt ook wel gebruikt als afkorting voor: "Together Everyone Achieves More".

tot voor kort nooit bij stilgestaan
    Dit is natuurlijk ook maar een afkorting die erbij is gezocht door een teambuildende manager..
    'To alcohol, the cause of and the solution to all of life's problems' - Homer J. Simpson
    pi_76227505
    quote:
    Op woensdag 30 december 2009 15:18 schreef MichielPH het volgende:

[..]

Dit is natuurlijk ook maar een afkorting die erbij is gezocht door een teambuildende manager..
    Waar komt het woord 'team' dan vandaan?
      woensdag 30 december 2009 @ 17:25:29 #112
    179488 Stevennn
    Hé waar bist jong?
    pi_76228071
    quote:
    Op woensdag 30 december 2009 17:08 schreef frame-saw het volgende:

[..]

Waar komt het woord 'team' dan vandaan?
    quote:
    Een team (verwant aan het Nederlandse woord toom, een groep gezamenlijk werkende dieren)
    http://nl.wikipedia.org/wiki/Team

Maar of het daar ook vandaan komt..
      woensdag 30 december 2009 @ 17:35:02 #113
    134103 gebrokenglas
    Half human, half coffee
    pi_76228414
    Dat 'starring' in de aftiteling betekent dat de genoemde persoon een acteur/ise in de betreffende film is (iemand die in de spotlights staat, die straalt).
    Ik dacht vroeger dat 'klas' het chique'e woord voor school was (dat je, om deftig voor te doen, "ik ga naar de klas" zei ipv "ik ga naar school"). (wat is het meervoud van chique? )
    Autocorrect
    (zelfst. naamw.)
    Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.
      woensdag 30 december 2009 @ 17:52:09 #114
    175208 -.-
    Doper dan een wielrenner
    pi_76229054
    quote:
    Op woensdag 30 december 2009 17:35 schreef gebrokenglas het volgende:
    Dat 'starring' in de aftiteling betekent dat de genoemde persoon een acteur/ise in de betreffende film is (iemand die in de spotlights staat, die straalt).
    Ik dacht vroeger dat 'klas' het chique'e woord voor school was (dat je, om deftig voor te doen, "ik ga naar de klas" zei ipv "ik ga naar school"). (wat is het meervoud van chique? )
    Chique is bijvoeglijk naamwoord, dus ´het chique woord´ is een woord dat chic is. Mijn bijdrage: op romeinse kaarsen staat 'Niet in de hand houden, 6 meter afstand bewaren'; je moet romeinse kaarsen in een fles te zetten en ze dan pas afsteken, wat ik eigenlijk nooit iemand zie doen

Dat filmster uitgesproken wordt als film-ster en niet bedoeld wordt als vrouwelijke filmer
    -.-
      woensdag 30 december 2009 @ 18:29:05 #115
    210227 rechtsedirecte
    Southern most Fok!ker
    pi_76230321
    quote:
    Op woensdag 30 december 2009 17:25 schreef Stevennn het volgende:

[..]

[..]

http://nl.wikipedia.org/wiki/Team

Maar of het daar ook vandaan komt..
    als je even verder zoekt kom je uit bij het oud engelse woord teman wat giving birth betekend
    'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
    'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
    'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
      woensdag 30 december 2009 @ 21:11:03 #116
    180396 Hitmewithmusic_
    'cause when it hits...
    pi_76237933
    quote:
    Op woensdag 30 december 2009 17:52 schreef -.- het volgende:
    Mijn bijdrage: op romeinse kaarsen staat 'Niet in de hand houden, 6 meter afstand bewaren'; je moet romeinse kaarsen in een fles te zetten en ze dan pas afsteken, wat ik eigenlijk nooit iemand zie doen
    Ik wist wel dat dat moest, als kind al. Maar wij verstopen ons altijd achter auto's en dan gingen we op elkaar schieten.

De Robbie/Robin Williams verwarring had ik ook. Ik dacht dus dat Robbie Williams mee deed in de film Flubber.
    pi_76238995
    quote:
    Op woensdag 30 december 2009 13:48 schreef frame-saw het volgende:

En ik heb heel lang gedacht dat het oud op nieuw was ipv oud&nieuw. Vond het al zo raar, het is immers nieuw op oud toch?
    Nee, als in 'maandag op dinsdag' zeg maar, in de nacht van maandag op dinsdag.. Ah nouja, nu dus donderdag op vrijdag
    Maar veel mensen zeggen idd wel oud op nieuw
    pi_76241223
    quote:
    Op woensdag 30 december 2009 21:30 schreef lienelien het volgende:

[..]

Nee, als in 'maandag op dinsdag' zeg maar, in de nacht van maandag op dinsdag.. Ah nouja, nu dus donderdag op vrijdag
    Maar veel mensen zeggen idd wel oud op nieuw
    O zo. Ik dacht nieuw komt op oud. Weer wat geleerd
      woensdag 30 december 2009 @ 22:58:21 #119
    252108 Len93
    That's what she said.
    pi_76243144
    Ik dacht dat dit John Cleese was;

...

Dit is 'm dus wel. =^
    Op woensdag 16 december 2009 16:29 schreef Tijgertje. het volgende:
    Aandachtshoer.
    pi_76244069
    je alleen minister kon worden als je zelf een nieuw departement bedacht. Anders was het volstrekt onmogelijk.

Zei mijn broer toen ik 8 was en minister wilde worden.
    Waarom ben ik geen blote jongen in het park?
    pi_76252717
    Ik was laatst in gesprek met een Amerikaan en ze zei iets als: "become respectful and speak your lingo" en ik dacht op dat moment huh wat, is dat een woord? Ik wist het verband wel met linguistisch en bilingual en alles met language dat allemaal taal betekent, maar Lingo?? Verder dan dat irritante televisie spelletje heb ik nooit kunnen denken. DOHH

doe er nog gelijk een leuke achteraan, omdat hij leuk is niet omdat het zo lang duurde voor ik het begreep. Ik vroeg aan een Amerikaan of hij die dag wat met me wilde drinken, maar nee I can't because I have an interview. Dus ik denk cool, iemand komt hem met de camera en een microfoon vragen stellen, maar hoezo is dat niet leuk en hoezo moet je je nog even voorbereiden? Totdat ik me besefte.... sorry

[ Bericht 45% gewijzigd door Brett-Anderson op 31-12-2009 09:34:51 ]
    The feasibility of an idea is inversely proportional to its initial apparent plausibility. .
    pi_76252767
    quote:
    Op woensdag 30 december 2009 14:28 schreef Sequencial het volgende:

[..]

• Spuiten & Slikken
    - drugs
    - ejaculatie

• Daar dacht ik ook meteen aan, aan de verdovende middelen welgezegd. Er is ook een woord dat tegenwoordig verkeerd wordt geinterperteerd, namelijk ondeugend. Men denkt meteen dat het iets met seks te maken heeft, maar het is echt letterlijk niet deugend, iets dat niet kan/mag. Het kan net zo goed zijn dat iemand een banaan in je uitlaat steekt.

Nog eentje, een terechte late begrijpert!
    Echt jaren geleden nam mijn oom me mee naar Luxemburg en toen vroeg ik ome wat voor taal spreken ze in Luxemburg, Duits of Frans? En hij zo, Luxemburgs jongen! En ik maar denken dat hij een slim antwoord wilde geven totdat ik ontdekte dat men in Luxemburg een unieke eigen taal spreekt. Zo dan

[ Bericht 24% gewijzigd door Brett-Anderson op 31-12-2009 09:42:00 ]
    The feasibility of an idea is inversely proportional to its initial apparent plausibility. .
    pi_76257542
    Haha, banaan in uitlaat kan ook wel sexueel worden geinterpreteerd.
      donderdag 31 december 2009 @ 12:33:51 #124
    179488 Stevennn
    Hé waar bist jong?
    pi_76259247
    quote:
    Op donderdag 31 december 2009 08:21 schreef Brett-Anderson het volgende:

doe er nog gelijk een leuke achteraan, omdat hij leuk is niet omdat het zo lang duurde voor ik het begreep. Ik vroeg aan een Amerikaan of hij die dag wat met me wilde drinken, maar nee I can't because I have an interview. Dus ik denk cool, iemand komt hem met de camera en een microfoon vragen stellen, maar hoezo is dat niet leuk en hoezo moet je je nog even voorbereiden? Totdat ik me besefte.... sorry
    wat
      donderdag 31 december 2009 @ 12:47:26 #125
    8760 Beavis
    Proud to be South African!
    pi_76259896
    quote:
    Op donderdag 31 december 2009 12:33 schreef Stevennn het volgende:

[..]

wat
    Het is wel heel krom geschreven maar waar het op neerkomt is dat de amerikaan een sollicitatie gesprek had.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')