uurtje of 6, zaterdag? Er is nog plaats.quote:Op donderdag 24 december 2009 10:17 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zeg, hoe laat kan ik bij het gourmetten aanschuiven?
Koud en moe maar verder alles okeequote:
zullen we samen onder het zachte, warme paars-met-witte-stippen-fleece-dekentje gaan zitten?quote:Op donderdag 24 december 2009 10:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Koud en moe maar verder alles okee![]()
En bij jou?
Op de dag dat ik thuis ben ook nogquote:Op donderdag 24 december 2009 10:18 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
uurtje of 6, zaterdag? Er is nog plaats.
Ik kan het altijd voorstellen.quote:Op donderdag 24 december 2009 10:21 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Op de dag dat ik thuis ben ook nog
Maar ik denk niet dat het erg gepast is om met kerst zomaar aan te komen schuiven
Wil je ze dat wel aandoen ja?quote:Op donderdag 24 december 2009 10:13 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zelf IT'er, dus ik ga ze aansteken
Dan gourmet ik ook 2 dagen achter elkaarquote:Op donderdag 24 december 2009 10:22 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik kan het altijd voorstellen.
Lekker Fokken tochquote:Op donderdag 24 december 2009 10:23 schreef Panda72 het volgende:
Is het bij degenen die op het werk zijn ook zo stil ik ben mij enorm aan het vervelen
Qua telefoon en tickets is het bruut rustig hier ja, maar ik heb genoeg te doenquote:Op donderdag 24 december 2009 10:23 schreef Panda72 het volgende:
Is het bij degenen die op het werk zijn ook zo stil ik ben mij enorm aan het vervelen
ja lang leve fokquote:
Denk je dat ze een keuze hebben?quote:
Oh argh, ik kom net tot de ontdekking dat het doucheraam nog openstondquote:Op donderdag 24 december 2009 10:20 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
zullen we samen onder het zachte, warme paars-met-witte-stippen-fleece-dekentje gaan zitten?![]()
Hier alles goed hoor, al was het een beetje vroeg vanmorgen..
Wouterquote:
Lekker tochquote:Op donderdag 24 december 2009 10:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh argh, ik kom net tot de ontdekking dat het doucheraam nog openstond![]()
Dus nu eerst maar verwarming aan en opwarmen en ontbijten
En het paarse dekentje zou erg fijn zijn
Jij mag het zeggen... ik heb het al voorgesteld hier, je bent van harte welkom.quote:Op donderdag 24 december 2009 10:26 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dan gourmet ik ook 2 dagen achter elkaar
Wat, een dieprvies douche? Waarbij al het water bevriest? Ehm nee, ik ben echt helemaal koud nuquote:
Je bent echt een lieverd hequote:Op donderdag 24 december 2009 10:29 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Jij mag het zeggen... ik heb het al voorgesteld hier, je bent van harte welkom.
IJsblokjesdouche FTWquote:Op donderdag 24 december 2009 10:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat, een dieprvies douche? Waarbij al het water bevriest? Ehm nee, ik ben echt helemaal koud nu
Wat een kerstgedachtequote:Op donderdag 24 december 2009 10:29 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Hier staat het raam altijd open in de badkamer... tijdens het douchen word je vanzelf wel warm.quote:Op donderdag 24 december 2009 10:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 december 2009 10:29 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Juist!quote:Op donderdag 24 december 2009 10:31 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Hier staat het raam altijd open in de badkamer... tijdens het douchen word je vanzelf wel warm.![]()
quote:
Ghehe ik zal het onthouden voor als ik weer in Zwolle benquote:Op donderdag 24 december 2009 10:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ik pas, maar jij mag em hebben hoor!
![]()
Ja, normaal gesproken wel, maar vandaag wordt dat em denk ik nietquote:Op donderdag 24 december 2009 10:31 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Hier staat het raam altijd open in de badkamer... tijdens het douchen word je vanzelf wel warm.![]()
KUUKEL HELD IDOOL!!quote:
Hou toch op en ga gewoon gourmetten zaterdag!quote:Op donderdag 24 december 2009 10:31 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Maar dan voel ik me ook semi-verplicht om iets mee te nemen, en alle winkels zijn al dicht als ik thuis kom.
Ajb als je last hebt van dat beest wat er in ligt dan geef je die gewoon een schopquote:Op donderdag 24 december 2009 10:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoeft niet man, er is genoeg...quote:Op donderdag 24 december 2009 10:31 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Maar dan voel ik me ook semi-verplicht om iets mee te nemen, en alle winkels zijn al dicht als ik thuis kom.
die lijkt toch niet op HET paarse dekentjequote:Op donderdag 24 december 2009 10:32 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ajb als je last hebt van dat beest wat er in ligt dan geef je die gewoon een schop![]()
[ afbeelding ]
Misschien moest ik er toch maar onder gaan staan, Wouter komt vanavond wat ophalen. En aangezien ik zo'n slettebak ben kan die koude douche misschien wel verstandig zijnquote:Op donderdag 24 december 2009 10:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe ik zal het onthouden voor als ik weer in Zwolle ben
Wat een lieverdquote:Op donderdag 24 december 2009 10:32 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ajb als je last hebt van dat beest wat er in ligt dan geef je die gewoon een schop![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 december 2009 10:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
die lijkt toch niet op HET paarse dekentje
Wat een lieve beestjesquote:Op donderdag 24 december 2009 10:32 schreef Panda72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 december 2009 10:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Misschien moest ik er toch maar onder gaan staan, Wouter komt vanavond wat ophalen. En aangezien ik zo'n slettebak ben kan die koude douche misschien wel verstandig zijn![]()
Geeft niets, je bent liefquote:Op donderdag 24 december 2009 10:34 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nee dat klopt maar HET paarse dekentje kon ik niet vinden helaas
quote:Op donderdag 24 december 2009 10:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
die lijkt toch niet op HET paarse dekentje
Ligt in Zwollequote:Op donderdag 24 december 2009 10:34 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nee dat klopt maar HET paarse dekentje kon ik niet vinden helaas
Ja he ik weet alleen niet wat voor beest het is.quote:
JA DIE DUS!!quote:Op donderdag 24 december 2009 10:34 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb er ook 1!
Of Purmerend!quote:
Ik ook niet maar ik vind em liefquote:Op donderdag 24 december 2009 10:35 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja he ik weet alleen niet wat voor beest het is.
quote:Op donderdag 24 december 2009 10:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ook niet maar ik vind em lief![]()
Blijkbaarquote:
quote:Op donderdag 24 december 2009 10:36 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik weet het nu het is een chincilla
Die zijn toch grijs?quote:Op donderdag 24 december 2009 10:36 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik weet het nu het is een chincilla
Niet per sequote:
Niet allemaal blijkbaarquote:
quote:Op donderdag 24 december 2009 10:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Die zijn kjoet!
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En dat staartje!
awquote:Op donderdag 24 december 2009 10:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Die zijn kjoet!
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En dat staartje!
quote:Op donderdag 24 december 2009 10:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn ex heeft ooit tijdens het uitlaten van de honden een spierwitte chincilla gevonden.
Wij dat beestje als een gek naar een dierenarts gebracht maar het was al te laat. Beestje was blijkbaar aangevallen door wat voor beest dan ook
ach gossiequote:Op donderdag 24 december 2009 10:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn ex heeft ooit tijdens het uitlaten van de honden een spierwitte chincilla gevonden.
Wij dat beestje als een gek naar een dierenarts gebracht maar het was al te laat. Beestje was blijkbaar aangevallen door wat voor beest dan ook
quote:Op donderdag 24 december 2009 10:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Was het ook wel. Het was een spierwitte en blijkbaar had iemand genoeg van zn huisdier en hem in het park gedumpt. Een spierwit tam beest in een park met honden en roofvogeldingenquote:
Echt, sommige mensenquote:Op donderdag 24 december 2009 10:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Was het ook wel. Het was een spierwitte en blijkbaar had iemand genoeg van zn huisdier en hem in het park gedumpt. Een spierwit tam beest in een park met honden en roofvogeldingen
Dat dusquote:
Nou inderdaad neem dan geen beest als je de verzorging niet aankan of er geen zin meer in hebt.quote:
Ja, en dat gebeurd dus zo vaakquote:Op donderdag 24 december 2009 10:43 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nou inderdaad neem dan geen beest als je de verzorging niet aankan of er geen zin meer in hebt.
IK zie nog steeds voor me dat ze door die tunnel omhoog sprongquote:Op donderdag 24 december 2009 10:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
Even iets leuks
Ik heb van die gordijnen die tussen 2 stokjes zitten omdat het kantelramen zijn op de studeerkamer. En dat is natuurlijk de ideale hangmat voor een kat (Phoebe lag daar ook altijd)En sinds vanochtend kan Sofie d'r helemaal zelf in klimmen
![]()
Stelletje huftersquote:Op donderdag 24 december 2009 10:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Was het ook wel. Het was een spierwitte en blijkbaar had iemand genoeg van zn huisdier en hem in het park gedumpt. Een spierwit tam beest in een park met honden en roofvogeldingen
Go Sofiequote:Op donderdag 24 december 2009 10:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
Even iets leuks
Ik heb van die gordijnen die tussen 2 stokjes zitten omdat het kantelramen zijn op de studeerkamer. En dat is natuurlijk de ideale hangmat voor een kat (Phoebe lag daar ook altijd)En sinds vanochtend kan Sofie d'r helemaal zelf in klimmen
![]()
quote:Op donderdag 24 december 2009 10:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
Even iets leuks
![]()
Ik ookquote:Op donderdag 24 december 2009 10:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, en dat gebeurd dus zo vaakOok van die mensen die hun best de deur uitzetten als er een kind komt enzo... Ik kan daar heel slecht tegen
Zo ben ik aan mijn hond gekomenquote:Op donderdag 24 december 2009 10:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, en dat gebeurd dus zo vaakOok van die mensen die hun best de deur uitzetten als er een kind komt enzo... Ik kan daar heel slecht tegen
Ik upload ze nuquote:
Pak ze!!quote:
Maxquote:Op donderdag 24 december 2009 10:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo ben ik aan mijn hond gekomen![]()
Ze was van een "vriendin" en die woonde op een flat en had baby van 8 maanden, ze dacht dat het wel handig was om dan ook een puppy te nemen.
Wilde ze max naar het asiel doen en toen zei ik nee dan wil ik haar wel.
En toen kreeg ik max voor mn verjaardag
quote:Op donderdag 24 december 2009 10:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo ben ik aan mijn hond gekomen![]()
Ze was van een "vriendin" en die woonde op een flat en had baby van 8 maanden, ze dacht dat het wel handig was om dan ook een puppy te nemen.
Wilde ze max naar het asiel doen en toen zei ik nee dan wil ik haar wel.
En toen kreeg ik max voor mn verjaardag
Daar zit wat inquote:Op donderdag 24 december 2009 10:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hou toch op en ga gewoon gourmetten zaterdag!Is gezellig en dat iets meenemen kan een andere keer ook nog
Ik heb serieus 2 blikjes om de kerst mee door te komen:@quote:Op donderdag 24 december 2009 10:32 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Hoeft niet man, er is genoeg...![]()
hoewel, een paar flesjes HJ gaan er wel in...![]()
![]()
Nee serieus, is niet nodig.
Goedemorgenquote:
quote:Op donderdag 24 december 2009 10:55 schreef Panda72 het volgende:
sofie is lief superlief. Ik wil haar meteen gaan knuffelen. Sofie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op donderdag 24 december 2009 10:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Bleuh
Ik zie of hoor geen Twarres hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet niet waar je het over hebt
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
quote:Op donderdag 24 december 2009 10:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Bleuh
TwarresSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen she couldn;t laugh dan.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Omdat appelquote:
Hoiquote:
quote:
Overhypte tacoblafquote:
Ze hadden het kunnen voorkomen door eerder te gaan enten.quote:Op donderdag 24 december 2009 11:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Liever een dode geit dan nog meer dode mensen toch?
Bartquote:
nee wie wat waar vertel?quote:Op donderdag 24 december 2009 11:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoi![]()
Heb je de foto's van Sofietje gezien?
sir kuukalotquote:
Ja, maar dat is toch altijd zo hier? We enten altijd te laatquote:Op donderdag 24 december 2009 11:04 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Ze hadden het kunnen voorkomen door eerder te gaan enten.
Vorige pagina liefje!quote:Op donderdag 24 december 2009 11:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Bart
[..]
nee wie wat waar vertel?
[..]
sir kuukalot
Rotjeknor!quote:Op donderdag 24 december 2009 11:06 schreef ajf het volgende:
Goedemorgen mensjes.
Ericquote:
hoi meneerquote:
ja maar teruglezenquote:
150 ppp doenquote:
quote:
quote:Op donderdag 24 december 2009 10:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
Even iets leuks
![]()
Hoi Marijke schatquote:
Bartquote:
ik had al gekeken.quote:
Hoi meisjequote:
Moe en koud maar verder okeequote:Op donderdag 24 december 2009 11:10 schreef ajf het volgende:
[..]
Hoi Marijke schat![]()
Ja alles prima hierEn hoe is het in Zwollywood?
ik ben verliefd.quote:Op donderdag 24 december 2009 11:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Speciaal voor jou en de andere late binnenkomers dan
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Speciaal voor jou heb ik em herhaaldquote:
Hoe gaat het met u?quote:
dat snap ik, want sofiequote:Op donderdag 24 december 2009 11:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Speciaal voor jou heb ik em herhaald
Draai de kachel wat hogerquote:Op donderdag 24 december 2009 11:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Moe en koud maar verder okee![]()
Ik mis je een beetje![]()
Prima en met jou?quote:
Kuukquote:
Erwinquote:
Heb ik gedaan en het wordt steeds beterquote:Op donderdag 24 december 2009 11:14 schreef ajf het volgende:
[..]
Draai de kachel wat hogerIk mis jou ook
![]()
Erwinquote:
Ik zorg wel voor bier.quote:Op donderdag 24 december 2009 10:53 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik heb serieus 2 blikjes om de kerst mee door te komen:@
Wel genoeg vieux en whiskey
quote:
Aha. Wel alles goed?quote:
quote:Op donderdag 24 december 2009 11:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
M'n pc is een beetje in de war geloof ikBen aan het upgraden, krijg ik telkens de mededeling dat m'n pc op netstroom werkt
Ja duh, hij heeft geen accu
Douchenquote:Op donderdag 24 december 2009 11:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb ik gedaan en het wordt steeds beterStraks na het douchen is alles helemaal goed
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |