uurtje of 6, zaterdag? Er is nog plaats.quote:Op donderdag 24 december 2009 10:17 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zeg, hoe laat kan ik bij het gourmetten aanschuiven?
Koud en moe maar verder alles okeequote:
zullen we samen onder het zachte, warme paars-met-witte-stippen-fleece-dekentje gaan zitten?quote:Op donderdag 24 december 2009 10:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Koud en moe maar verder alles okee![]()
En bij jou?
Op de dag dat ik thuis ben ook nogquote:Op donderdag 24 december 2009 10:18 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
uurtje of 6, zaterdag? Er is nog plaats.
Ik kan het altijd voorstellen.quote:Op donderdag 24 december 2009 10:21 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Op de dag dat ik thuis ben ook nog
Maar ik denk niet dat het erg gepast is om met kerst zomaar aan te komen schuiven
Wil je ze dat wel aandoen ja?quote:Op donderdag 24 december 2009 10:13 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zelf IT'er, dus ik ga ze aansteken
Dan gourmet ik ook 2 dagen achter elkaarquote:Op donderdag 24 december 2009 10:22 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik kan het altijd voorstellen.
Lekker Fokken tochquote:Op donderdag 24 december 2009 10:23 schreef Panda72 het volgende:
Is het bij degenen die op het werk zijn ook zo stil ik ben mij enorm aan het vervelen
Qua telefoon en tickets is het bruut rustig hier ja, maar ik heb genoeg te doenquote:Op donderdag 24 december 2009 10:23 schreef Panda72 het volgende:
Is het bij degenen die op het werk zijn ook zo stil ik ben mij enorm aan het vervelen
ja lang leve fokquote:
Denk je dat ze een keuze hebben?quote:
Oh argh, ik kom net tot de ontdekking dat het doucheraam nog openstondquote:Op donderdag 24 december 2009 10:20 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
zullen we samen onder het zachte, warme paars-met-witte-stippen-fleece-dekentje gaan zitten?![]()
Hier alles goed hoor, al was het een beetje vroeg vanmorgen..
Wouterquote:
Lekker tochquote:Op donderdag 24 december 2009 10:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh argh, ik kom net tot de ontdekking dat het doucheraam nog openstond![]()
Dus nu eerst maar verwarming aan en opwarmen en ontbijten
En het paarse dekentje zou erg fijn zijn
Jij mag het zeggen... ik heb het al voorgesteld hier, je bent van harte welkom.quote:Op donderdag 24 december 2009 10:26 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dan gourmet ik ook 2 dagen achter elkaar
Wat, een dieprvies douche? Waarbij al het water bevriest? Ehm nee, ik ben echt helemaal koud nuquote:
Je bent echt een lieverd hequote:Op donderdag 24 december 2009 10:29 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Jij mag het zeggen... ik heb het al voorgesteld hier, je bent van harte welkom.
IJsblokjesdouche FTWquote:Op donderdag 24 december 2009 10:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat, een dieprvies douche? Waarbij al het water bevriest? Ehm nee, ik ben echt helemaal koud nu
Wat een kerstgedachtequote:Op donderdag 24 december 2009 10:29 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Jij mag het zeggen... ik heb het al voorgesteld hier, je bent van harte welkom.
Hier staat het raam altijd open in de badkamer... tijdens het douchen word je vanzelf wel warm.quote:Op donderdag 24 december 2009 10:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh argh, ik kom net tot de ontdekking dat het doucheraam nog openstond![]()
Dus nu eerst maar verwarming aan en opwarmen en ontbijten
En het paarse dekentje zou erg fijn zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |