Omdat appelquote:
Hoiquote:
quote:
Overhypte tacoblafquote:
Ze hadden het kunnen voorkomen door eerder te gaan enten.quote:Op donderdag 24 december 2009 11:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Liever een dode geit dan nog meer dode mensen toch?
Bartquote:
nee wie wat waar vertel?quote:Op donderdag 24 december 2009 11:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoi![]()
Heb je de foto's van Sofietje gezien?
sir kuukalotquote:
Ja, maar dat is toch altijd zo hier? We enten altijd te laatquote:Op donderdag 24 december 2009 11:04 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Ze hadden het kunnen voorkomen door eerder te gaan enten.
Vorige pagina liefje!quote:Op donderdag 24 december 2009 11:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Bart
[..]
nee wie wat waar vertel?
[..]
sir kuukalot
Rotjeknor!quote:Op donderdag 24 december 2009 11:06 schreef ajf het volgende:
Goedemorgen mensjes.
Ericquote:
hoi meneerquote:
ja maar teruglezenquote:
150 ppp doenquote:
quote:
quote:Op donderdag 24 december 2009 10:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
Even iets leuks
Ik heb van die gordijnen die tussen 2 stokjes zitten omdat het kantelramen zijn op de studeerkamer. En dat is natuurlijk de ideale hangmat voor een kat (Phoebe lag daar ook altijd)En sinds vanochtend kan Sofie d'r helemaal zelf in klimmen
![]()
Hoi Marijke schatquote:
Bartquote:
ik had al gekeken.quote:
Hoi meisjequote:
Moe en koud maar verder okeequote:Op donderdag 24 december 2009 11:10 schreef ajf het volgende:
[..]
Hoi Marijke schat![]()
Ja alles prima hierEn hoe is het in Zwollywood?
ik ben verliefd.quote:Op donderdag 24 december 2009 11:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Speciaal voor jou en de andere late binnenkomers dan
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Speciaal voor jou heb ik em herhaaldquote:
Hoe gaat het met u?quote:
dat snap ik, want sofiequote:Op donderdag 24 december 2009 11:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Speciaal voor jou heb ik em herhaald
Draai de kachel wat hogerquote:Op donderdag 24 december 2009 11:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Moe en koud maar verder okee![]()
Ik mis je een beetje![]()
Prima en met jou?quote:
Kuukquote:
Erwinquote:
Heb ik gedaan en het wordt steeds beterquote:Op donderdag 24 december 2009 11:14 schreef ajf het volgende:
[..]
Draai de kachel wat hogerIk mis jou ook
![]()
Erwinquote:
Ik zorg wel voor bier.quote:Op donderdag 24 december 2009 10:53 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik heb serieus 2 blikjes om de kerst mee door te komen:@
Wel genoeg vieux en whiskey
quote:
Aha. Wel alles goed?quote:
quote:Op donderdag 24 december 2009 11:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
M'n pc is een beetje in de war geloof ikBen aan het upgraden, krijg ik telkens de mededeling dat m'n pc op netstroom werkt
Ja duh, hij heeft geen accu
Douchenquote:Op donderdag 24 december 2009 11:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb ik gedaan en het wordt steeds beterStraks na het douchen is alles helemaal goed
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |