quote:Op donderdag 24 december 2009 10:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ook niet maar ik vind em lief![]()
Blijkbaarquote:
quote:Op donderdag 24 december 2009 10:36 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik weet het nu het is een chincilla
Die zijn toch grijs?quote:Op donderdag 24 december 2009 10:36 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik weet het nu het is een chincilla
Niet per sequote:
Niet allemaal blijkbaarquote:
quote:Op donderdag 24 december 2009 10:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Die zijn kjoet!
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En dat staartje!
awquote:Op donderdag 24 december 2009 10:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Die zijn kjoet!
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En dat staartje!
quote:Op donderdag 24 december 2009 10:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn ex heeft ooit tijdens het uitlaten van de honden een spierwitte chincilla gevonden.
Wij dat beestje als een gek naar een dierenarts gebracht maar het was al te laat. Beestje was blijkbaar aangevallen door wat voor beest dan ook
ach gossiequote:Op donderdag 24 december 2009 10:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn ex heeft ooit tijdens het uitlaten van de honden een spierwitte chincilla gevonden.
Wij dat beestje als een gek naar een dierenarts gebracht maar het was al te laat. Beestje was blijkbaar aangevallen door wat voor beest dan ook
quote:Op donderdag 24 december 2009 10:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Was het ook wel. Het was een spierwitte en blijkbaar had iemand genoeg van zn huisdier en hem in het park gedumpt. Een spierwit tam beest in een park met honden en roofvogeldingenquote:
Echt, sommige mensenquote:Op donderdag 24 december 2009 10:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Was het ook wel. Het was een spierwitte en blijkbaar had iemand genoeg van zn huisdier en hem in het park gedumpt. Een spierwit tam beest in een park met honden en roofvogeldingen
Dat dusquote:
Nou inderdaad neem dan geen beest als je de verzorging niet aankan of er geen zin meer in hebt.quote:
Ja, en dat gebeurd dus zo vaakquote:Op donderdag 24 december 2009 10:43 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nou inderdaad neem dan geen beest als je de verzorging niet aankan of er geen zin meer in hebt.
IK zie nog steeds voor me dat ze door die tunnel omhoog sprongquote:Op donderdag 24 december 2009 10:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
Even iets leuks
Ik heb van die gordijnen die tussen 2 stokjes zitten omdat het kantelramen zijn op de studeerkamer. En dat is natuurlijk de ideale hangmat voor een kat (Phoebe lag daar ook altijd)En sinds vanochtend kan Sofie d'r helemaal zelf in klimmen
![]()
Stelletje huftersquote:Op donderdag 24 december 2009 10:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Was het ook wel. Het was een spierwitte en blijkbaar had iemand genoeg van zn huisdier en hem in het park gedumpt. Een spierwit tam beest in een park met honden en roofvogeldingen
Go Sofiequote:Op donderdag 24 december 2009 10:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
Even iets leuks
Ik heb van die gordijnen die tussen 2 stokjes zitten omdat het kantelramen zijn op de studeerkamer. En dat is natuurlijk de ideale hangmat voor een kat (Phoebe lag daar ook altijd)En sinds vanochtend kan Sofie d'r helemaal zelf in klimmen
![]()
quote:Op donderdag 24 december 2009 10:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
Even iets leuks
![]()
Ik ookquote:Op donderdag 24 december 2009 10:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, en dat gebeurd dus zo vaakOok van die mensen die hun best de deur uitzetten als er een kind komt enzo... Ik kan daar heel slecht tegen
Zo ben ik aan mijn hond gekomenquote:Op donderdag 24 december 2009 10:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, en dat gebeurd dus zo vaakOok van die mensen die hun best de deur uitzetten als er een kind komt enzo... Ik kan daar heel slecht tegen
Ik upload ze nuquote:
Pak ze!!quote:
Maxquote:Op donderdag 24 december 2009 10:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo ben ik aan mijn hond gekomen![]()
Ze was van een "vriendin" en die woonde op een flat en had baby van 8 maanden, ze dacht dat het wel handig was om dan ook een puppy te nemen.
Wilde ze max naar het asiel doen en toen zei ik nee dan wil ik haar wel.
En toen kreeg ik max voor mn verjaardag
quote:Op donderdag 24 december 2009 10:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo ben ik aan mijn hond gekomen![]()
Ze was van een "vriendin" en die woonde op een flat en had baby van 8 maanden, ze dacht dat het wel handig was om dan ook een puppy te nemen.
Wilde ze max naar het asiel doen en toen zei ik nee dan wil ik haar wel.
En toen kreeg ik max voor mn verjaardag
Daar zit wat inquote:Op donderdag 24 december 2009 10:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hou toch op en ga gewoon gourmetten zaterdag!Is gezellig en dat iets meenemen kan een andere keer ook nog
Ik heb serieus 2 blikjes om de kerst mee door te komen:@quote:Op donderdag 24 december 2009 10:32 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Hoeft niet man, er is genoeg...![]()
hoewel, een paar flesjes HJ gaan er wel in...![]()
![]()
Nee serieus, is niet nodig.
Goedemorgenquote:
quote:Op donderdag 24 december 2009 10:55 schreef Panda72 het volgende:
sofie is lief superlief. Ik wil haar meteen gaan knuffelen. Sofie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op donderdag 24 december 2009 10:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Bleuh
Ik zie of hoor geen Twarres hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet niet waar je het over hebt
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
quote:Op donderdag 24 december 2009 10:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Bleuh
TwarresSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen she couldn;t laugh dan.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |