quote:Op donderdag 24 december 2009 10:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ook niet maar ik vind em lief![]()
Blijkbaarquote:
quote:Op donderdag 24 december 2009 10:36 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik weet het nu het is een chincilla
Die zijn toch grijs?quote:Op donderdag 24 december 2009 10:36 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik weet het nu het is een chincilla
Niet per sequote:
Niet allemaal blijkbaarquote:
quote:Op donderdag 24 december 2009 10:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Die zijn kjoet!
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En dat staartje!
awquote:Op donderdag 24 december 2009 10:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Die zijn kjoet!
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En dat staartje!
quote:Op donderdag 24 december 2009 10:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn ex heeft ooit tijdens het uitlaten van de honden een spierwitte chincilla gevonden.
Wij dat beestje als een gek naar een dierenarts gebracht maar het was al te laat. Beestje was blijkbaar aangevallen door wat voor beest dan ook
ach gossiequote:Op donderdag 24 december 2009 10:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn ex heeft ooit tijdens het uitlaten van de honden een spierwitte chincilla gevonden.
Wij dat beestje als een gek naar een dierenarts gebracht maar het was al te laat. Beestje was blijkbaar aangevallen door wat voor beest dan ook
quote:Op donderdag 24 december 2009 10:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Was het ook wel. Het was een spierwitte en blijkbaar had iemand genoeg van zn huisdier en hem in het park gedumpt. Een spierwit tam beest in een park met honden en roofvogeldingenquote:
Echt, sommige mensenquote:Op donderdag 24 december 2009 10:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Was het ook wel. Het was een spierwitte en blijkbaar had iemand genoeg van zn huisdier en hem in het park gedumpt. Een spierwit tam beest in een park met honden en roofvogeldingen
Dat dusquote:
Nou inderdaad neem dan geen beest als je de verzorging niet aankan of er geen zin meer in hebt.quote:
Ja, en dat gebeurd dus zo vaakquote:Op donderdag 24 december 2009 10:43 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nou inderdaad neem dan geen beest als je de verzorging niet aankan of er geen zin meer in hebt.
IK zie nog steeds voor me dat ze door die tunnel omhoog sprongquote:Op donderdag 24 december 2009 10:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
Even iets leuks
Ik heb van die gordijnen die tussen 2 stokjes zitten omdat het kantelramen zijn op de studeerkamer. En dat is natuurlijk de ideale hangmat voor een kat (Phoebe lag daar ook altijd)En sinds vanochtend kan Sofie d'r helemaal zelf in klimmen
![]()
Stelletje huftersquote:Op donderdag 24 december 2009 10:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Was het ook wel. Het was een spierwitte en blijkbaar had iemand genoeg van zn huisdier en hem in het park gedumpt. Een spierwit tam beest in een park met honden en roofvogeldingen
Go Sofiequote:Op donderdag 24 december 2009 10:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
Even iets leuks
Ik heb van die gordijnen die tussen 2 stokjes zitten omdat het kantelramen zijn op de studeerkamer. En dat is natuurlijk de ideale hangmat voor een kat (Phoebe lag daar ook altijd)En sinds vanochtend kan Sofie d'r helemaal zelf in klimmen
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |