quote:Op donderdag 24 december 2009 10:29 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Jij mag het zeggen... ik heb het al voorgesteld hier, je bent van harte welkom.
Juist!quote:Op donderdag 24 december 2009 10:31 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Hier staat het raam altijd open in de badkamer... tijdens het douchen word je vanzelf wel warm.![]()
quote:
Ghehe ik zal het onthouden voor als ik weer in Zwolle benquote:Op donderdag 24 december 2009 10:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ik pas, maar jij mag em hebben hoor!
![]()
Ja, normaal gesproken wel, maar vandaag wordt dat em denk ik nietquote:Op donderdag 24 december 2009 10:31 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Hier staat het raam altijd open in de badkamer... tijdens het douchen word je vanzelf wel warm.![]()
KUUKEL HELD IDOOL!!quote:
Hou toch op en ga gewoon gourmetten zaterdag!quote:Op donderdag 24 december 2009 10:31 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Maar dan voel ik me ook semi-verplicht om iets mee te nemen, en alle winkels zijn al dicht als ik thuis kom.
Ajb als je last hebt van dat beest wat er in ligt dan geef je die gewoon een schopquote:Op donderdag 24 december 2009 10:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh argh, ik kom net tot de ontdekking dat het doucheraam nog openstond![]()
Dus nu eerst maar verwarming aan en opwarmen en ontbijten
En het paarse dekentje zou erg fijn zijn
Hoeft niet man, er is genoeg...quote:Op donderdag 24 december 2009 10:31 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Maar dan voel ik me ook semi-verplicht om iets mee te nemen, en alle winkels zijn al dicht als ik thuis kom.
die lijkt toch niet op HET paarse dekentjequote:Op donderdag 24 december 2009 10:32 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ajb als je last hebt van dat beest wat er in ligt dan geef je die gewoon een schop![]()
[ afbeelding ]
Misschien moest ik er toch maar onder gaan staan, Wouter komt vanavond wat ophalen. En aangezien ik zo'n slettebak ben kan die koude douche misschien wel verstandig zijnquote:Op donderdag 24 december 2009 10:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe ik zal het onthouden voor als ik weer in Zwolle ben
Wat een lieverdquote:Op donderdag 24 december 2009 10:32 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ajb als je last hebt van dat beest wat er in ligt dan geef je die gewoon een schop![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 december 2009 10:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
die lijkt toch niet op HET paarse dekentje
Wat een lieve beestjesquote:Op donderdag 24 december 2009 10:32 schreef Panda72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 december 2009 10:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Misschien moest ik er toch maar onder gaan staan, Wouter komt vanavond wat ophalen. En aangezien ik zo'n slettebak ben kan die koude douche misschien wel verstandig zijn![]()
Geeft niets, je bent liefquote:Op donderdag 24 december 2009 10:34 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nee dat klopt maar HET paarse dekentje kon ik niet vinden helaas
quote:Op donderdag 24 december 2009 10:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
die lijkt toch niet op HET paarse dekentje
Ligt in Zwollequote:Op donderdag 24 december 2009 10:34 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nee dat klopt maar HET paarse dekentje kon ik niet vinden helaas
Ja he ik weet alleen niet wat voor beest het is.quote:
JA DIE DUS!!quote:Op donderdag 24 december 2009 10:34 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb er ook 1!
Of Purmerend!quote:
Ik ook niet maar ik vind em liefquote:Op donderdag 24 december 2009 10:35 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja he ik weet alleen niet wat voor beest het is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |