Hier kan ik niet op reageren met een verkapte maagden quote van mijzelf, maar ik doe het toch: virgin.quote:
quote:Op donderdag 24 december 2009 03:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hier kan ik niet op reageren met een verkapte maagden quote van mijzelf, maar ik doe het toch: virgin.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 11 augustus 2009 01:08 schreef iszinloos het volgende:
Mijn spelling en grammatica mag wel wat beter.
Dat gaat vanzelf over, maagdelijkheid.quote:Op donderdag 24 december 2009 03:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hier kan ik niet op reageren met een verkapte maagden quote van mijzelf, maar ik doe het toch: virgin.
Hoorde ik daar maagd?quote:
Schijnt dat ik naar lowlands gaquote:Op donderdag 24 december 2009 03:52 schreef Broekpaling het volgende:
Ga je naar pinkpop/werchter/rar?
kut voor je manquote:Op donderdag 24 december 2009 03:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat gaat vanzelf over, maagdelijkheid.
Of je moet echt heel lelijk zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 december 2009 03:54 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nee, het staat namelijk geschreven.
Ah, altijd fijn.quote:Op donderdag 24 december 2009 03:54 schreef reetveter het volgende:
[..]
Schijnt dat ik naar lowlands ga.
waar staat rar voor?quote:Op donderdag 24 december 2009 03:52 schreef Broekpaling het volgende:
Nee, hij is opgehouden met krakenquote:Op donderdag 24 december 2009 03:55 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Het kraken van je ieder moment falende stoel?
Dat zijn maagden festivals.quote:Op donderdag 24 december 2009 03:52 schreef Broekpaling het volgende:
Ditquote:
Rock am Ring. Met z'n allen met lang vet haar en drakenshirts 3 dagen stinken.quote:
ooh deutchlandquote:
Ze verliezen aan kracht "moppie".quote:Op donderdag 24 december 2009 03:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat zijn maagden festivals.
Om 3 uur dacht ik: "Ik ga nog een liejde luisteren"quote:
LL ook.quote:Op donderdag 24 december 2009 03:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat zijn maagden festivals.
Top Bob.quote:
DIT ROEPT OM GEVATTE OPMERKINGENquote:Op donderdag 24 december 2009 04:03 schreef Siniti het volgende:
OMG WAT EEN BAK IS WD MAAGD??? EN MAAR DE HELE TIJD POCHEN OVER HAAR ONMAAGDELIJKHEID RAAP ME OP OMG ROFLMAOLOLLERSKATESCOPTERSINE
Ik ben anders aardig losgegaan 3 nachten achter elkaar.quote:
quote:Op donderdag 24 december 2009 04:04 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
DIT ROEPT OM GEVATTE OPMERKINGEN
DAT IS HET ENIGE WAT JIJ ROCKT AMIRITE!?!? WHEHEHquote:
WD heeft nu een slappe rosbief.quote:Op donderdag 24 december 2009 04:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben anders aardig losgegaan 3 nachten achter elkaar.
Die met dat handje? Nee.quote:Op donderdag 24 december 2009 04:05 schreef Broekpaling het volgende:
WD, doe nog is jouw standaard smilie zetten die je in the good ol days altijd onder je post zette.
Ben je nou maagd of niet?quote:Op donderdag 24 december 2009 04:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben anders aardig losgegaan 3 nachten achter elkaar.
quote:Op donderdag 24 december 2009 04:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wie ben jij nou weer godverdomme?
Onder welke steen heb jij de afgelopen dagen geleefd zeg?quote:Op donderdag 24 december 2009 04:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb ook het idee dat dit tijdstip niet zo bevoordelijk werkt op het begrip.quote:Op donderdag 24 december 2009 04:12 schreef iszinloos het volgende:
ik ben moe en snap mijn pm's niet meer ...wut
Ik moest hier om de een of andere reden heel hard om lachen. Maar ook omdat mijn eigen post gequote was en die was natuurlijk geniaal.quote:
Lach niet te hard, misschien horen je ouders je terwijl ze een nummertje maken.quote:Op donderdag 24 december 2009 04:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik moest hier om de een of andere reden heel hard om lachen. Maar ook omdat mijn eigen post gequote was en die was natuurlijk geniaal.
Een waar jij me niet opgevallen bent. Met je motorplaatje.quote:Op donderdag 24 december 2009 04:12 schreef Drinky het volgende:
[..]
Onder welke steen heb jij de afgelopen dagen geleefd zeg?
Maakte jij maar een nummertje.quote:Op donderdag 24 december 2009 04:15 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Lach niet te hard, misschien horen je ouders je terwijl ze een nummertje maken.
Kriebelkut.quote:Op donderdag 24 december 2009 04:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Maakte jij maar een nummertje.
Oh, ik zie hetquote:Op donderdag 24 december 2009 04:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Een waar jij me niet opgevallen bent. Met je motorplaatje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
Hij komt met de deur binnenvallen. Of ik nog maagd ben. Kom nou. Heet godverdomme geen Broekpaling.quote:Op donderdag 24 december 2009 04:16 schreef Siniti het volgende:
Gemeen hoor Wd. Wil je het nieuw SC-lid niet welkom heten?
Ik dacht dat dit nog KLB was, hoezo moet ik mij dan opnieuw voorstellen?quote:Op donderdag 24 december 2009 04:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hij komt met de deur binnenvallen. Of ik nog maagd ben. Kom nou. Heet godverdomme geen Broekpaling.
Maar je wilt het wel.quote:Op donderdag 24 december 2009 04:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hij komt met de deur binnenvallen. Of ik nog maagd ben. Kom nou. Heet godverdomme geen Broekpaling.
Dat is dan ook het enige waar jij op kan komen.quote:Op donderdag 24 december 2009 04:17 schreef Broekpaling het volgende:
Was het eerste wat in me opkwam, dus alsjeblieft.
Ik doe het nooit zelf in tegenstelling tot jou.quote:Op donderdag 24 december 2009 04:20 schreef Broekpaling het volgende:
Tering, ik snap amper nog wat van alles.Vermoeidheid is een bitch.
Slapen. Dag allen.
Handjes boven de lakens WD.
uuhm ja hier komen vaste gasten die soms niet eens posten in de rest van klbquote:Op donderdag 24 december 2009 04:18 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit nog KLB was, hoezo moet ik mij dan opnieuw voorstellen?
Schijnt dat het niet zo lukt bij wd of welquote:Op donderdag 24 december 2009 04:22 schreef iszinloos het volgende:
Gadverdamme ik ben moe wil naar bed, maar niet slapen.
wutquote:Op donderdag 24 december 2009 04:24 schreef reetveter het volgende:
[..]
Schijnt dat het niet zo lukt bij wd of wel
lolquote:
ok om 5 uur ga ik gewoon naar bedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 11 augustus 2009 01:08 schreef iszinloos het volgende:
Mijn spelling en grammatica mag wel wat beter.
jullie zijn niet dezelfde persoon.quote:
Mischien.quote:Op donderdag 24 december 2009 04:43 schreef iszinloos het volgende:
[..]
jullie zijn niet dezelfde persoon.
Klopt. Wij zijn één.quote:Op donderdag 24 december 2009 04:43 schreef iszinloos het volgende:
[..]
jullie zijn niet dezelfde persoon.
bulshitquote:
En nee jullie zijn niet 1 tenzij reetveter uit Groningen naar eeh Spijkenisse is gekomen zijn rookworst in je heeft gestokenquote:
WEHEHHEHEHEHEHEHEquote:Op donderdag 24 december 2009 04:53 schreef iszinloos het volgende:
[..]
En nee jullie zijn niet 1 tenzij reetveter uit Groningen naar eeh Spijkenisse is gekomen zijn rookworst in je heeft gestoken
HIJ IS FIJN!quote:Op donderdag 24 december 2009 04:53 schreef iszinloos het volgende:
[..]
En nee jullie zijn niet 1 tenzij reetveter uit Groningen naar eeh Spijkenisse is gekomen zijn rookworst in je heeft gestoken
En dat is dus nog minder geloof waardigquote:
Maar wel fijn.quote:Op donderdag 24 december 2009 04:55 schreef iszinloos het volgende:
[..]
En dat is dus nog minder geloof waardig
Sowieso true.quote:Op donderdag 24 december 2009 04:55 schreef iszinloos het volgende:
[..]
En dat is dus nog minder geloof waardig
Beetje jammer dat je epic burns nou in mijn humor zijn geschreven.quote:Op donderdag 24 december 2009 04:59 schreef iszinloos het volgende:
[..]
[..]
De enige reetveter die wd ooit in zich heeft gehad is die van haar string.
edit enquote:Op donderdag 24 december 2009 05:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Beetje jammer dat je epic burns nou in mijn humor zijn geschreven.
We gaan zo slapen.quote:Op donderdag 24 december 2009 05:04 schreef iszinloos het volgende:
[..]
edit envoor je ''reetveter''
dribbelquote:
quote:Op donderdag 24 december 2009 05:04 schreef iszinloos het volgende:
[..]
edit envoor je ''reetveter''
wie zegt dat ik jou bedoel.quote:
Wie?quote:
Een bron is wel blank ja.quote:
ah.quote:Op donderdag 24 december 2009 10:44 schreef ynuhh het volgende:
[..]
http://www.lucaswashier.nl/?p=762
De titel kan als bron gezien worden.
Op kerstavond?quote:
hee hello yoú're such a sexy chick?quote:Op donderdag 24 december 2009 12:13 schreef Skylark. het volgende:
hee hallo so you're the greatest lover
Ik vind het vreemd ja, maar kerstavond schijnt in Nederland sowieso anders te liggen dan in andere landen.quote:Op donderdag 24 december 2009 12:24 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ja, is dat zo vreemd? Hiphop feesten zijn alles behalve agressief.
Schijnt? Je komt nooit in Nederland?quote:Op donderdag 24 december 2009 12:25 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik vind het vreemd ja, maar kerstavond schijnt in Nederland sowieso anders te liggen dan in andere landen.
En wat vind je er vreemd aan? Mijn ouders hebben niks geregeld voor kerstavond, dus ga ik met wat mensen naar een concert. Om vervolgens morgenochtend weer richting mijn ouders te gaan om daar kerst te vieren.quote:Op donderdag 24 december 2009 12:25 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik vind het vreemd ja, maar kerstavond schijnt in Nederland sowieso anders te liggen dan in andere landen.
Nee, maar in Nederland is kerstavond niet wat het in Amerika, Zweden, Duitsland of whatever is. Misschien omdat er hier een Tweede Kerstdag is ofzo, maar ik ben het anders gewend.quote:Op donderdag 24 december 2009 12:27 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Schijnt? Je komt nooit in Nederland?.
Hier in mijn huis is kerstavond wat je er zelf van maakt. Ik ga ervan uit dat dat bij jou ook zo is.quote:Op donderdag 24 december 2009 12:29 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee, maar in Nederland is kerstavond niet wat het in Amerika, Zweden, Duitsland of whatever is. Misschien omdat er hier een Tweede Kerstdag is ofzo, maar ik ben het anders gewend.
Ja, dat bedoel ik "wat je er zelf van maakt", ik ben gewend om een groot uitgebreid kerstdiner te hebben op kerstavond om dan gezamenlijk naar de nachtmis te gaan en daarna cadeautjes uit te pakken. Maar hier is het meer zoiets van "ehhh, kijk maar wat je doet en we eten wel op eerste kerstdag"quote:Op donderdag 24 december 2009 12:30 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Hier in mijn huis is kerstavond wat je er zelf van maakt. Ik ga ervan uit dat dat bij jou ook zo is.
"wat je er zelf van maakt" hoeft natuurlijk niet individueel te zijn. Maar ik hou me nooit zo bezig met wat andere doen op kerstavond. Wij hebben ook altijd een enorm kerstdiner met de familie met kerstavond, maar als anderen dat niet doen, tsja.quote:Op donderdag 24 december 2009 12:32 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik "wat je er zelf van maakt", ik ben gewend om een groot uitgebreid kerstdiner te hebben op kerstavond om dan gezamenlijk naar de nachtmis te gaan en daarna cadeautjes uit te pakken. Maar hier is het meer zoiets van "ehhh, kijk maar wat je doet en we eten wel op eerste kerstdag"
Klopt, jij bent vreselijk saai.quote:Op donderdag 24 december 2009 12:33 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik ben altijd serieus. Voor grappen en grollen moet je niet bij mij zijn.
Maar ze weten van geeeeeeeeeeen kankermoer watskeburt, serieus.quote:Op donderdag 24 december 2009 12:33 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik ben altijd serieus. Voor grappen en grollen moet je niet bij mij zijn.
Miles Davis vind ik geweldigquote:Op donderdag 24 december 2009 12:38 schreef ynuhh het volgende:
Otis mijn vader had vanochtend echte muziek opstaan bij het ontbijt. Miles Davis, jij kan dat ook wel waarderen of niet?
Wie komt er dan?quote:
Ik heb net de cd stiekem in mijn tas gedrukt, dan kan ik het vanmiddag in Amersfoort nog eens goed terug luisteren.quote:
Jiggy, Spacekees en Diggy Dex. En waarschijnlijk nog een boel andere, het is volgens mij de afsluiter van Jiggy's 'Ark de Triomf tour.quote:
waaronder Alan Jackson en David Bowie.quote:Op donderdag 24 december 2009 12:47 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Jiggy, Spacekees en Diggy Dex. En waarschijnlijk nog een boel andere,
Ah. Wel jammer van Spacekees, dat vind ik zo'n mongoolquote:Op donderdag 24 december 2009 12:47 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Jiggy, Spacekees en Diggy Dex. En waarschijnlijk nog een boel andere, het is volgens mij de afsluiter van Jiggy's 'Ark de Triomf tour.
Dat hoor ik van zo veel mensen, maar ik vind hem wel tof. Ook wel eens mee staan praten, en dan komt hij ook echt grappig over.quote:Op donderdag 24 december 2009 12:52 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ah. Wel jammer van Spacekees, dat vind ik zo'n mongool
Ik ben met Lakitu in deze, ik vind hem ook een mongoolquote:Op donderdag 24 december 2009 12:55 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Dat hoor ik van zo veel mensen, maar ik vind hem wel tof. Ook wel eens mee staan praten, en dan komt hij ook echt grappig over.
Ik heb dat gevoel bij Diggy Dex.quote:Op donderdag 24 december 2009 12:56 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik ben met Lakitu in deze, ik vind hem ook een mongool. Jiggy is dan weer wel goed.
Nigga please. Ik kan je botten breken op 35 verschillende manieren.quote:Op donderdag 24 december 2009 13:00 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Kijk jongens! Een Aziaat! Laten we met z'n allen wijzen en lachen!
Ik hoorde dat de sneeuw jou te pakken heeft gehad?quote:Op donderdag 24 december 2009 13:01 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Nigga please. Ik kan je botten breken op 35 verschillende manieren.
:$quote:
Wieso? :$ Je bedoeld de impact van de sneeuw in een val?quote:Op donderdag 24 december 2009 13:01 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik hoorde dat de sneeuw jou te pakken heeft gehad?
De sneeuw in combinatie met jouw gebrek aan een evenwichtsorgaan?quote:Op donderdag 24 december 2009 13:02 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Wieso? :$ Je bedoeld de impact van de sneeuw in een val?
Ja ik moest uitwijken voor een Nederlands meisje die ervoor ook al viel door mijquote:Op donderdag 24 december 2009 13:03 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
De sneeuw in combinatie met jouw gebrek aan een evenwichtsorgaan?
SUKKEL,quote:Op donderdag 24 december 2009 13:05 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja ik moest uitwijken voor een Nederlands meisje die ervoor ook al viel door mij. En die bochten naar rechts zijn dodelijk
Valt er eens iemand voor je, ga je het ontwijken.quote:Op donderdag 24 december 2009 13:05 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja ik moest uitwijken voor een Nederlands meisje die ervoor ook al viel door mij. En die bochten naar rechts zijn dodelijk
De lift is de plek om te hosselen.quote:Op donderdag 24 december 2009 13:07 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Valt er eens iemand voor je, ga je het ontwijken.
Ja, ik heb de lift verhalen gehoord. Ideale plek, inderdaad.quote:Op donderdag 24 december 2009 13:09 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
De lift is de plek om te hosselen.Op de baan moet je shinen.
xxx. Mensen weten zelf voor wie die zijn.quote:Op donderdag 24 december 2009 13:10 schreef Otis2.0 het volgende:
hOme bOiisz 'nd giirlsz, ii'm ouTt. OnelUvv <3 (L) -XxX-.
Plek waar liefde en haat samenkomen.quote:Op donderdag 24 december 2009 13:10 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ja, ik heb de lift verhalen gehoord. Ideale plek, inderdaad.
Maar je was wel aan het shinen op de piste?quote:Op donderdag 24 december 2009 13:12 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Plek waar liefde en haat samenkomen.
HAHAHAHaquote:Op donderdag 24 december 2009 13:21 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Maar je was wel aan het shinen op de piste?
Zegt iemand die de eerste run gelijk tegen een Duits echtpaar opknalt.quote:
Jaquote:Op donderdag 24 december 2009 13:21 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Maar je was wel aan het shinen op de piste?
Ach ja, ik kan ook nog niet zo goed springen.quote:Op donderdag 24 december 2009 13:26 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
JaAl zijn er altijd verbeter punten.
Ja, maar ik zeg nergens dat ik shin en 1080 flips maak.quote:Op donderdag 24 december 2009 13:26 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Zegt iemand die de eerste run gelijk tegen een Duits echtpaar opknalt..
Hij moet eerst leren remmen en blijven staan en dan pas het springen.quote:Op donderdag 24 december 2009 13:29 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ach ja, ik kan ook nog niet zo goed springen.
Jaquote:Op donderdag 24 december 2009 13:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oh dus jij bent ook net wakker?
Mensen die 1080 flips serieus nemenquote:Op donderdag 24 december 2009 13:29 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ja, maar ik zeg nergens dat ik shin en 1080 flips maak.
Bahahahahaquote:Op donderdag 24 december 2009 13:31 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja. Ik werd wakker, zag 12:58 staan en dacht; kut.
Ik neem het niet serieus. Maar je zegt het dus mag ik het gebruiken.quote:Op donderdag 24 december 2009 13:31 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Mensen die 1080 flips serieus nemen
Mensen die geen 1080 flip op hun board kunnenquote:Op donderdag 24 december 2009 13:31 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Mensen die 1080 flips serieus nemen
Biels.quote:Op donderdag 24 december 2009 13:33 schreef Biels het volgende:
[..]
Mensen die geen 1080 flip op hun board kunnen.
Ja maar dat zou je gisteren ook.quote:Op donderdag 24 december 2009 13:34 schreef reetveter het volgende:
[..]
Daar ging mijn plan om voor school bezig te gaan
True.quote:Op donderdag 24 december 2009 13:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja maar dat zou je gisteren ook.
Is die deur ook al gesloten voor je.quote:Op donderdag 24 december 2009 13:51 schreef Broekpaling het volgende:
Wat een geglij buiten.Ik kwam heel even niet de oprit op door ijs.
![]()
Durfde ook niet teveel toeren te maken omdat ik 'm niet in de garage wil parkeren zonder dat de deur open staat.![]()
And the story continuesquote:Op donderdag 24 december 2009 13:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Is die deur ook al gesloten voor je.
quote:Op donderdag 24 december 2009 13:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 december 2009 13:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat.quote:
ben je nou nog steeds bp aan het affikken!?quote:Op donderdag 24 december 2009 13:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zo zijn wij. Stiekem droomt ze van me.quote:Op donderdag 24 december 2009 13:56 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ben je nou nog steeds bp aan het affikken!?
Nee, mijn op-dreef-bui is gewoon nog niet weg.quote:Op donderdag 24 december 2009 13:56 schreef Broekpaling het volgende:
Volgens mij heeft WD een combinatie van een Vodka en GHB tampon in.
BP weet dat ik het goed bedoel.quote:Op donderdag 24 december 2009 13:56 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ben je nou nog steeds bp aan het affikken!?
quote:Op donderdag 24 december 2009 13:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, mijn op-dreef-bui is gewoon nog niet weg.
Koetsiekoetsie.quote:Op donderdag 24 december 2009 13:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
BP weet dat ik het goed bedoel.
ok dan, als dat geen neuken wordquote:Op donderdag 24 december 2009 13:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, mijn op-dreef-bui is gewoon nog niet weg.
[..]
BP weet dat ik het goed bedoel.
Uurtje of 5 was het. En neuh, ik slaap altijd erg weinig.quote:Op donderdag 24 december 2009 13:59 schreef reetveter het volgende:
BP wat was jij vanacht nog laat op dan. slaap je nooit ofzo
quote:
quote:Op donderdag 24 december 2009 14:01 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ok dan, als dat geen neuken word
Ik jaag al op Reetveter.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:01 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ok dan, als dat geen neuken word
quote:
And do we care?quote:Op donderdag 24 december 2009 14:02 schreef 9611Niels het volgende:
Ik bedenk me ineens, had de SC niet eerst een mooie OP, met usericons van alle slowchatters enzo?
Ja.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:02 schreef 9611Niels het volgende:
Ik bedenk me ineens, had de SC niet eerst een mooie OP, met usericons van alle slowchatters enzo?
Had jij maar iets om neer te plempen.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:03 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Ik heb een gevoel van trots. Ik, BP, begon in deze reeks met de flauwste der flauwe grappen. En nu is het een standaard om de meest goedkope en makkelijke flauwe grappen neer te plempen hier.![]()
maar 5 uur slaap nodig hebbenquote:Op donderdag 24 december 2009 14:01 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Uurtje of 5 was het. En neuh, ik slaap altijd erg weinig.Nouja, op school/werk dagen vaak 4 a 5 uurtjes. En in de vakantie sla ik vaak een nacht over, of ik slaap ook 5 uurtjes of ik slaap 13 uur.
![]()
Lekker wisselvallig.
Ooit.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:02 schreef 9611Niels het volgende:
Pardon? Dat doe ik al vanaf deel 1.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:03 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Ik heb een gevoel van trots. Ik, BP, begon in deze reeks met de flauwste der flauwe grappen. En nu is het een standaard om de meest goedkope en makkelijke flauwe grappen neer te plempen hier.![]()
Maak maar een mooie nieuwe!quote:Op donderdag 24 december 2009 14:02 schreef 9611Niels het volgende:
Toen die reeks met het strafbankje en gardes was het leukst qua OP.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja.
Maar omdat mensen dat nogal eens verneukte, te lui waren en n00bs begonnen te miepen of ze erin mochten zijn ze daar mee gestopt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[Thema]
[ afbeelding ]
Deel vol? De OP vind je hier.
De laatste poster opent in principe het nieuwe topic, als dat niet binnen een minuut of vijf gebeurt is het eerste reekstopic dat daarna wordt geopend het volgende deel, eventueel andere geopende KLB SC-topics gaan dicht.
[ afbeelding ]
KLB-SC is een plek binnen Klaagbaak waar users kunnen slowchatten, wat in de normale Klaagbaak topics niet is toegestaan. Er zijn regelmatig wat irritaties tussen users van KLB-SC, en dat is niet de bedoeling. Vandaar wat waarschuwingen:
Iedereen kan meelezen en je posts, foto's, icoontjes, etc elders gebruiken dan jij voor ogen had
Ook kunnen je berichten/foto's etc. gequote of gebruikt worden in andere berichten. Zo werkt het internet nu eenmaal. Wij zijn daar niet aansprakelijk voor en met het posten op FOK! verklaar je ook dat je er geen bezwaar tegen hebt als je foto's, tekeningen, plaatjes en teksten in andere topics opduiken.
Post ook geen persoonlijke Hyves (of dergelijk profielen), foto's, of andere gegevens van elkaar
Het is in principe niet verboden om te linken naar een openbare profielensite zoals Hyves, MAAAR als dat gedaan wordt om elkaar te irriteren of zwart te maken dan is het zeker niet gewenst en zullen die links verwijderd worden en krijgen die users een note. Probeer verder zelf met elkaar in contact treden als iets jullie niet bevalt, jullie zijn oud (en wijs) genoeg (nemen wij aan).
Als iemand de laatste post heeft en geen nieuw topic opent, ga dan niet in KLB-FB huilen
Maar open hem liever zelf. Elke volgende post in KLB-FB mbt het voorgaande wordt onherroepelijk verwijderd en levert een note op wegens vervuiling van het KLB-FB topic!!!
Ik was eerder. Puh.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Pardon? Dat doe ik al vanaf deel 1.
Jij bent wel erg lang op het strafbankje blijven zitten dan.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:05 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Toen die reeks met het strafbankje en gardes was het leukst qua OP.
Tot Koning der Maagden.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:05 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik was eerder. Puh.
Ik ben nog gekroond door IQM.
Liefu weedee,quote:Op donderdag 24 december 2009 14:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Had jij maar iets om neer te plempen.
Ik zat in de garde.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij bent wel erg lang op het strafbankje blijven zitten dan.
Nee ze worden steeds slapper.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:07 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Liefu weedee,
Ju grappeng wordun staids slegter. Jeh moed wel ju bezt do3n hoawr.![]()
Liefz,
Un paoling.
Nee, ik was veel eerder. Oh, je had het niet over seks.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:05 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik was eerder. Puh.
Ik ben nog gekroond door IQM.
Dan te bedenken dat het onder vrienden begon met een wedstrijdje wie kan het langst om een laat tijdstip naar bed zonder na verloop van tijd in te storten.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:04 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
maar 5 uur slaap nodig hebben
Hùùùù.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, ik was veel eerder. Oh, je had het niet over seks.
Haha ik snap uhm.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee ze worden steeds slapper.
Mnah die vind ik niet zo.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:10 schreef Syb-rund. het volgende:
OH KIJK WD, EEN YOUTUBE LINKJE!
EN HARDSTYLE MEN!
En die strakke dan?quote:Op donderdag 24 december 2009 14:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Die TT![]()
Volgens mij heeft BP helemaal geen broeken
Zo, bp heeft nu even een moment om uit te rustenquote:Op donderdag 24 december 2009 14:10 schreef Syb-rund. het volgende:
EN HARDSTYLE MEN!
Rokjes?quote:Op donderdag 24 december 2009 14:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Die TT![]()
Volgens mij heeft BP helemaal geen broeken
Owja... een legging?quote:
Ja, van die plooirokjes.quote:
Weddenschappenquote:Op donderdag 24 december 2009 14:10 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dan te bedenken dat het onder vrienden begon met een wedstrijdje wie kan het langst om een laat tijdstip naar bed zonder na verloop van tijd in te storten.![]()
1e week was het tot 3 uur, toen tot 4, we kwamen tot 5 uur.(En er dan om 7 uur uit moeten voor school.)
Maar dat brak ons allen wel een beetje, sindsdien heb ik het teruggeschroefd en gekeken rond welk tijdstip ik het vol kon houden. En die tijd zit er nu een beetje ingebakken.
Oh nou post maar wat beters dan hoorquote:
Wat beters.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:14 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Oh nou post maar wat beters dan hoor
Had je maar een lepel moeten gebruiken.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:16 schreef reetveter het volgende:
Jesses, ik ag even soep eten zijn jullie alweer een pagina verder
quote:Op donderdag 24 december 2009 14:10 schreef Syb-rund. het volgende:
EN HARDSTYLE MEN!
Ja deze wel. Dankjewel, boeffie.quote:
Soep slurpen. SlurrrrrrrrrrrrrrP.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:16 schreef reetveter het volgende:
Jesses, ik ag even soep eten zijn jullie alweer een pagina verder
nicequote:
Ik draag dan ook geen leggings.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:19 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
!
Ik heet toch zeker geen Sanna.
Tutu's?quote:Op donderdag 24 december 2009 14:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik draag dan ook geen leggings.
We hadden iets van drie weken rond de 4 a 5 uur en toen stopte bijna iedereen ermee en had ik gewonnen.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:14 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Weddenschappen![]()
Lijkt me moeilijk, als je dan nog nachten wil overslaan mén![]()
Hoe lang hebben de anderen het volgehouden ?
En ik heet nog steeds geen Sanna.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik draag dan ook geen leggings.
Er is ook geen verdere overeenkomst tussen ons dus het leek me ook vrij sterk dat je überhaupt zo zou heten.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:22 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En ik heet nog steeds geen Sanna.
quote:Op donderdag 24 december 2009 04:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
quote:
Siniti kijkt mtv movie awards?quote:Op donderdag 24 december 2009 14:27 schreef Siniti het volgende:
Ik keek net mtv movie awards 2009 highlights
Ik moest elke keer weer lachen als Twilight een award won.
quote:Op donderdag 24 december 2009 14:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik lach nu echt kankerhard he.
Het was in bed blijven liggen en movie awards kijken of uit bed gaan en Fok!kenquote:Op donderdag 24 december 2009 14:28 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Siniti kijkt mtv movie awards?
Ja, maar ik weet nog steeds niet wie die gast is.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:28 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Die post was echt classic.
Zelfreflectie?quote:
Dan moet je die poes even goed kietelen.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:32 schreef Siniti het volgende:
Mijn poes heeft trouwens vanmorgen van 5 uur tot 5:30 keihard liggen piepen/mauwen. Aandachtshoer.
Of jij moet je bek effe houden.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:34 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dan moet je die poes even goed kietelen.
Als of je weet hoe dat moet.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:34 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dan moet je die poes even goed kietelen.
Gast, nee. Mijn grappen.quote:
De mijne is het tofst.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:37 schreef admiraal_anaal het volgende:
[STEMTOPIC] DE TOFSTE FOK! KERST AVATAR
Doen jullie ook eens massaal stemmen (en nee niet omdat er misschien op mij gestemd wordt ofzo maar gewoon omdat in algemeen erg weinig stemmen zijn in vergelijking met vorig jaar)
Of nee.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:37 schreef admiraal_anaal het volgende:
Doen jullie ook eens massaal stemmen (en nee niet omdat er misschien op mij gestemd wordt ofzo maar gewoon omdat in algemeen erg weinig stemmen zijn in vergelijking met vorig jaar)
Moet je maar niet op haar gaan liggen dierenbeulquote:Op donderdag 24 december 2009 14:32 schreef Siniti het volgende:
Mijn poes heeft trouwens vanmorgen van 5 uur tot 5:30 keihard liggen piepen/mauwen. Aandachtshoer.
quote:Op donderdag 24 december 2009 14:43 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Moet je maar niet op haar gaan liggen dierenbeul
erg zielig voor dat arme beest, niets fijner om de deur open te laten om de kat vervolgens op je gezicht te laten zitten terwijl je diepe slaap verkeertquote:Op donderdag 24 december 2009 14:44 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ze was buiten mijn kamer, deur wass dicht en ze wilde naar binnen
Dat klinkt vies.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:47 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
erg zielig voor dat arme beest, niets fijner om de deur open te laten om de kat vervolgens op je gezicht te laten zitten terwijl je diepe slaap verkeert
Ik denk dat ze wilde spelen. Om 5 uur snachtsquote:Op donderdag 24 december 2009 14:47 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
erg zielig voor dat arme beest, niets fijner om de deur open te laten om de kat vervolgens op je gezicht te laten zitten terwijl je diepe slaap verkeert
E-hosselquote:Op donderdag 24 december 2009 14:34 schreef 9611Niels het volgende:
[ afbeelding ]
Fijne kerstdagen allemaal
WTFquote:Op donderdag 24 december 2009 13:53 schreef Syb-rund. het volgende:
Hey otis, ik weet niet of dit je al bekend is maarrrr; Mensen die je niet voor laten gaan bij de kassa
Flikker gewoon op met je spam.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:37 schreef admiraal_anaal het volgende:
dat doet me denken aan een msn geluidsfragment wat ik nog op mijn computer heb staanquote:
Probeerde je niet Boooooring te quoten?quote:Op donderdag 24 december 2009 15:03 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
dat doet me denken aan een msn geluidsfragment wat ik nog op mijn computer heb staan
nee, ik heb een ekte ekte IK MOET POEPEN sound.quote:Op donderdag 24 december 2009 15:04 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Probeerde je niet Boooooring te quoten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |