Hier kan ik niet op reageren met een verkapte maagden quote van mijzelf, maar ik doe het toch: virgin.quote:
quote:Op donderdag 24 december 2009 03:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hier kan ik niet op reageren met een verkapte maagden quote van mijzelf, maar ik doe het toch: virgin.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 11 augustus 2009 01:08 schreef iszinloos het volgende:
Mijn spelling en grammatica mag wel wat beter.
Dat gaat vanzelf over, maagdelijkheid.quote:Op donderdag 24 december 2009 03:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hier kan ik niet op reageren met een verkapte maagden quote van mijzelf, maar ik doe het toch: virgin.
Hoorde ik daar maagd?quote:
Schijnt dat ik naar lowlands gaquote:Op donderdag 24 december 2009 03:52 schreef Broekpaling het volgende:
Ga je naar pinkpop/werchter/rar?
kut voor je manquote:Op donderdag 24 december 2009 03:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat gaat vanzelf over, maagdelijkheid.
Of je moet echt heel lelijk zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 december 2009 03:54 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nee, het staat namelijk geschreven.
Ah, altijd fijn.quote:Op donderdag 24 december 2009 03:54 schreef reetveter het volgende:
[..]
Schijnt dat ik naar lowlands ga.
waar staat rar voor?quote:Op donderdag 24 december 2009 03:52 schreef Broekpaling het volgende:
Nee, hij is opgehouden met krakenquote:Op donderdag 24 december 2009 03:55 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Het kraken van je ieder moment falende stoel?
Dat zijn maagden festivals.quote:Op donderdag 24 december 2009 03:52 schreef Broekpaling het volgende:
Ditquote:
Rock am Ring. Met z'n allen met lang vet haar en drakenshirts 3 dagen stinken.quote:
ooh deutchlandquote:
Ze verliezen aan kracht "moppie".quote:Op donderdag 24 december 2009 03:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat zijn maagden festivals.
Om 3 uur dacht ik: "Ik ga nog een liejde luisteren"quote:
LL ook.quote:Op donderdag 24 december 2009 03:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat zijn maagden festivals.
Top Bob.quote:
DIT ROEPT OM GEVATTE OPMERKINGENquote:Op donderdag 24 december 2009 04:03 schreef Siniti het volgende:
OMG WAT EEN BAK IS WD MAAGD??? EN MAAR DE HELE TIJD POCHEN OVER HAAR ONMAAGDELIJKHEID RAAP ME OP OMG ROFLMAOLOLLERSKATESCOPTERSINE
Ik ben anders aardig losgegaan 3 nachten achter elkaar.quote:
quote:Op donderdag 24 december 2009 04:04 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
DIT ROEPT OM GEVATTE OPMERKINGEN
DAT IS HET ENIGE WAT JIJ ROCKT AMIRITE!?!? WHEHEHquote:
WD heeft nu een slappe rosbief.quote:Op donderdag 24 december 2009 04:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben anders aardig losgegaan 3 nachten achter elkaar.
Die met dat handje? Nee.quote:Op donderdag 24 december 2009 04:05 schreef Broekpaling het volgende:
WD, doe nog is jouw standaard smilie zetten die je in the good ol days altijd onder je post zette.
Ben je nou maagd of niet?quote:Op donderdag 24 december 2009 04:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben anders aardig losgegaan 3 nachten achter elkaar.
quote:Op donderdag 24 december 2009 04:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wie ben jij nou weer godverdomme?
Onder welke steen heb jij de afgelopen dagen geleefd zeg?quote:Op donderdag 24 december 2009 04:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wie ben jij nou weer godverdomme?
Ik heb ook het idee dat dit tijdstip niet zo bevoordelijk werkt op het begrip.quote:Op donderdag 24 december 2009 04:12 schreef iszinloos het volgende:
ik ben moe en snap mijn pm's niet meer ...wut
Ik moest hier om de een of andere reden heel hard om lachen. Maar ook omdat mijn eigen post gequote was en die was natuurlijk geniaal.quote:
Lach niet te hard, misschien horen je ouders je terwijl ze een nummertje maken.quote:Op donderdag 24 december 2009 04:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik moest hier om de een of andere reden heel hard om lachen. Maar ook omdat mijn eigen post gequote was en die was natuurlijk geniaal.
Een waar jij me niet opgevallen bent. Met je motorplaatje.quote:Op donderdag 24 december 2009 04:12 schreef Drinky het volgende:
[..]
Onder welke steen heb jij de afgelopen dagen geleefd zeg?
Maakte jij maar een nummertje.quote:Op donderdag 24 december 2009 04:15 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Lach niet te hard, misschien horen je ouders je terwijl ze een nummertje maken.
Kriebelkut.quote:Op donderdag 24 december 2009 04:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Maakte jij maar een nummertje.
Oh, ik zie hetquote:Op donderdag 24 december 2009 04:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Een waar jij me niet opgevallen bent. Met je motorplaatje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
Hij komt met de deur binnenvallen. Of ik nog maagd ben. Kom nou. Heet godverdomme geen Broekpaling.quote:Op donderdag 24 december 2009 04:16 schreef Siniti het volgende:
Gemeen hoor Wd. Wil je het nieuw SC-lid niet welkom heten?
Ik dacht dat dit nog KLB was, hoezo moet ik mij dan opnieuw voorstellen?quote:Op donderdag 24 december 2009 04:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hij komt met de deur binnenvallen. Of ik nog maagd ben. Kom nou. Heet godverdomme geen Broekpaling.
Maar je wilt het wel.quote:Op donderdag 24 december 2009 04:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hij komt met de deur binnenvallen. Of ik nog maagd ben. Kom nou. Heet godverdomme geen Broekpaling.
Dat is dan ook het enige waar jij op kan komen.quote:Op donderdag 24 december 2009 04:17 schreef Broekpaling het volgende:
Was het eerste wat in me opkwam, dus alsjeblieft.
Ik doe het nooit zelf in tegenstelling tot jou.quote:Op donderdag 24 december 2009 04:20 schreef Broekpaling het volgende:
Tering, ik snap amper nog wat van alles.Vermoeidheid is een bitch.
Slapen. Dag allen.
Handjes boven de lakens WD.
uuhm ja hier komen vaste gasten die soms niet eens posten in de rest van klbquote:Op donderdag 24 december 2009 04:18 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit nog KLB was, hoezo moet ik mij dan opnieuw voorstellen?
Schijnt dat het niet zo lukt bij wd of welquote:Op donderdag 24 december 2009 04:22 schreef iszinloos het volgende:
Gadverdamme ik ben moe wil naar bed, maar niet slapen.
wutquote:Op donderdag 24 december 2009 04:24 schreef reetveter het volgende:
[..]
Schijnt dat het niet zo lukt bij wd of wel
lolquote:
ok om 5 uur ga ik gewoon naar bedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 11 augustus 2009 01:08 schreef iszinloos het volgende:
Mijn spelling en grammatica mag wel wat beter.
jullie zijn niet dezelfde persoon.quote:
Mischien.quote:Op donderdag 24 december 2009 04:43 schreef iszinloos het volgende:
[..]
jullie zijn niet dezelfde persoon.
Klopt. Wij zijn één.quote:Op donderdag 24 december 2009 04:43 schreef iszinloos het volgende:
[..]
jullie zijn niet dezelfde persoon.
bulshitquote:
En nee jullie zijn niet 1 tenzij reetveter uit Groningen naar eeh Spijkenisse is gekomen zijn rookworst in je heeft gestokenquote:
WEHEHHEHEHEHEHEHEquote:Op donderdag 24 december 2009 04:53 schreef iszinloos het volgende:
[..]
En nee jullie zijn niet 1 tenzij reetveter uit Groningen naar eeh Spijkenisse is gekomen zijn rookworst in je heeft gestoken
HIJ IS FIJN!quote:Op donderdag 24 december 2009 04:53 schreef iszinloos het volgende:
[..]
En nee jullie zijn niet 1 tenzij reetveter uit Groningen naar eeh Spijkenisse is gekomen zijn rookworst in je heeft gestoken
En dat is dus nog minder geloof waardigquote:
Maar wel fijn.quote:Op donderdag 24 december 2009 04:55 schreef iszinloos het volgende:
[..]
En dat is dus nog minder geloof waardig
Sowieso true.quote:Op donderdag 24 december 2009 04:55 schreef iszinloos het volgende:
[..]
En dat is dus nog minder geloof waardig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |