Hier kan ik niet op reageren met een verkapte maagden quote van mijzelf, maar ik doe het toch: virgin.quote:
quote:Op donderdag 24 december 2009 03:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hier kan ik niet op reageren met een verkapte maagden quote van mijzelf, maar ik doe het toch: virgin.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 11 augustus 2009 01:08 schreef iszinloos het volgende:
Mijn spelling en grammatica mag wel wat beter.
Dat gaat vanzelf over, maagdelijkheid.quote:Op donderdag 24 december 2009 03:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hier kan ik niet op reageren met een verkapte maagden quote van mijzelf, maar ik doe het toch: virgin.
Hoorde ik daar maagd?quote:
Schijnt dat ik naar lowlands gaquote:Op donderdag 24 december 2009 03:52 schreef Broekpaling het volgende:
Ga je naar pinkpop/werchter/rar?
kut voor je manquote:Op donderdag 24 december 2009 03:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat gaat vanzelf over, maagdelijkheid.
Of je moet echt heel lelijk zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 december 2009 03:54 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nee, het staat namelijk geschreven.
Ah, altijd fijn.quote:Op donderdag 24 december 2009 03:54 schreef reetveter het volgende:
[..]
Schijnt dat ik naar lowlands ga.
waar staat rar voor?quote:Op donderdag 24 december 2009 03:52 schreef Broekpaling het volgende:
Nee, hij is opgehouden met krakenquote:Op donderdag 24 december 2009 03:55 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Het kraken van je ieder moment falende stoel?
Dat zijn maagden festivals.quote:Op donderdag 24 december 2009 03:52 schreef Broekpaling het volgende:
Ditquote:
Rock am Ring. Met z'n allen met lang vet haar en drakenshirts 3 dagen stinken.quote:
ooh deutchlandquote:
Ze verliezen aan kracht "moppie".quote:Op donderdag 24 december 2009 03:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat zijn maagden festivals.
Om 3 uur dacht ik: "Ik ga nog een liejde luisteren"quote:
LL ook.quote:Op donderdag 24 december 2009 03:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat zijn maagden festivals.
Top Bob.quote:
DIT ROEPT OM GEVATTE OPMERKINGENquote:Op donderdag 24 december 2009 04:03 schreef Siniti het volgende:
OMG WAT EEN BAK IS WD MAAGD??? EN MAAR DE HELE TIJD POCHEN OVER HAAR ONMAAGDELIJKHEID RAAP ME OP OMG ROFLMAOLOLLERSKATESCOPTERSINE
Ik ben anders aardig losgegaan 3 nachten achter elkaar.quote:
quote:Op donderdag 24 december 2009 04:04 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
DIT ROEPT OM GEVATTE OPMERKINGEN
DAT IS HET ENIGE WAT JIJ ROCKT AMIRITE!?!? WHEHEHquote:
WD heeft nu een slappe rosbief.quote:Op donderdag 24 december 2009 04:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben anders aardig losgegaan 3 nachten achter elkaar.
Die met dat handje? Nee.quote:Op donderdag 24 december 2009 04:05 schreef Broekpaling het volgende:
WD, doe nog is jouw standaard smilie zetten die je in the good ol days altijd onder je post zette.
Ben je nou maagd of niet?quote:Op donderdag 24 december 2009 04:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben anders aardig losgegaan 3 nachten achter elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |