Ga slapen je bent14quote:Op donderdag 24 december 2009 02:37 schreef porsche1 het volgende:
VOL IS VOL! GOOI DE GRENZEN DICHT!
quote:Op donderdag 24 december 2009 02:37 schreef porsche1 het volgende:
Gewoon aanhouden meis.Nog een paar jaar en jij bent er ook klaar voorquote:Op donderdag 24 december 2009 02:46 schreef Pixie. het volgende:
ok ik stop op Vol
ik ben er klaar mee
allemaal opgeblazen wijve in de overgang die met een rooie kop op de bank zitten
ik vind het goed![]()
spamse
Ik sta achter jullie in het bazenleger
Dat zijn geëmigreerde fokkers zelfs.quote:Op donderdag 24 december 2009 02:36 schreef TheZapster het volgende:
Klacht3 : Volgens mij hebben Fokkers dit forum al eens bezocht
OMFG.quote:Op donderdag 24 december 2009 02:56 schreef drummerdude het volgende:
http://www.vol.nl/viewtopic.php?p=4330197#4330197
http://www.vol.nl/viewtopic.php?p=4330227#4330227quote:Op donderdag 24 december 2009 03:08 schreef Drinky het volgende:
verdommme, maak je net een account aan, is het topic gesloten
Alweer geslotenquote:Op donderdag 24 december 2009 03:11 schreef Drinky het volgende:
http://www.vol.nl/viewtopic.php?p=4330281#4330281
Niet als ze ieder topic verwijderenquote:Op donderdag 24 december 2009 03:20 schreef svann het volgende:
Het valt niet mee te trollen bij ex-BB-slowchatters, he?
Oplossing: post massaal in goede reeds bestaande topicsquote:Op donderdag 24 december 2009 03:21 schreef Drinky het volgende:
[..]
Niet als ze ieder topic verwijderen
Wat denk je dat ik aan het doen ben?quote:Op donderdag 24 december 2009 03:26 schreef Choad het volgende:
[..]
Oplossing: post massaal in goede reeds bestaande topics
WoW spelenquote:Op donderdag 24 december 2009 03:28 schreef Drinky het volgende:
[..]
Wat denk je dat ik aan het doen ben?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
quote:Op donderdag 24 december 2009 03:44 schreef Drinky het volgende:
Ik heb heul geen WoWAgreed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 december 2009 03:44 schreef Drinky het volgende:
Ik heb heul geen WoWPas jij hier nou omgekeerde psychologie toe op mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
We all wank, sonny wiggles his willy, daddy plays with the meat in an orderly and rational way, and granddad's choad also delivers on a regular basis.
Nee, maar ik ga nu wel slapenquote:Op donderdag 24 december 2009 03:45 schreef Choad het volgende:
[..]
Pas jij hier nou omgekeerde psychologie toe op mij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 december 2009 11:40 schreef Penisbaard het volgende:
Held!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://steam-cards.com/?click=a07a01
voor gratis spellen
Dikke boehoe, wat is er nou weer mis met die mensen? Of ben jij zo zielig om alleen maar mensen op het uiterlijk te beoordelen.quote:
Dat was nog veel erger dan dit inderdaadquote:Op donderdag 24 december 2009 12:28 schreef Biels het volgende:
Alsof het anders was toen Sunchaser daar vorig jaar voor Fok stond.
Jaquote:Op donderdag 24 december 2009 12:32 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Dikke boehoe, wat is er nou weer mis met die mensen? Of ben jij zo zielig om alleen maar mensen op het uiterlijk te beoordelen.
Nee pik, da's entertainment!quote:Op donderdag 24 december 2009 12:19 schreef Apebeer het volgende:
Die mensen zijn echt niet boos te krijgen hé
quote:wie ben jij om te bepalen wat andere vrouwen voor haar moeten? een lekker pittig kapseltje staat echt veel beter dan dat lange smerige slettenhaar geloof me maar
quote:waarom bepaal jij wat voor haar mijn dochter moet? ik wil niet dat ze ook van dat lange slettenhaar heeft waar al die vieze mannen op vallen een pittig kapseltje staat veel stoerder dus zullen mannen haar niks aan durven te doen
kusjes gea
quote:Op donderdag 24 december 2009 02:36 schreef TheZapster het volgende:
Kijk ik net het SR spektakel in Groningen (), staat er 1 of andere vette koe reclame te maken voor een forum.Nieuwsgierig als ik ben neem ik een kijkje en kom topics als dit tegen
http://www.vol.nl/viewtopic.php?t=18028
Klacht1 : vol.nl forum
Klacht2 : Gea de Vries![]()
[ afbeelding ]
Die penis lacht in zijn baard.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:07 schreef Ascendancy het volgende:
Die Gea. "toen stond er in de telegraaf"
Als iemand dat zegt weet je direct dat die familie of, een uitkering heeft, of werk heeft bij de sociale werkplaats.
quote:Op donderdag 24 december 2009 11:40 schreef Penisbaard het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het was al zo verdacht![]()
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
Bwhehequote:
quote:Op donderdag 24 december 2009 14:55 schreef koffiekoek het volgende:
http://www.vol.nl/viewtopic.php?p=4330771#4330771
[..]
Stuur de link, ik heb nog een server in frankrijk staan waar ik over kan proxyenquote:Op donderdag 24 december 2009 15:28 schreef 9611Niels het volgende:
Ik ben nog niet gebanned en mijn topic is zelfs nog open!
Jij bent logihax?quote:Op donderdag 24 december 2009 15:28 schreef 9611Niels het volgende:
quote:Op donderdag 24 december 2009 15:30 schreef Banzaiaap het volgende:
Zowaar echt een kloon fok! Er zit zelfs een tong80 wannabe met bijna 150.000 posts..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
Dan bagger je te slechtquote:Op donderdag 24 december 2009 15:28 schreef 9611Niels het volgende:
quote:Op donderdag 24 december 2009 15:41 schreef GizartFRL het volgende:
Die ui: http://www.vol.nl/images/avatars/960.gif
quote:Op donderdag 24 december 2009 15:49 schreef Sanddr het volgende:
Je account is aangemaakt maar moet nog geactiveerd worden. Een activerings code is opgestuurd naar het e-mailadres dat je hebt opgegeven. Controleer je e-mail voor meer informatie
Proxy, np
Ze bannen niet op IP, gewoon je cookies legen.quote:Op donderdag 24 december 2009 15:49 schreef Sanddr het volgende:
Je account is aangemaakt maar moet nog geactiveerd worden. Een activerings code is opgestuurd naar het e-mailadres dat je hebt opgegeven. Controleer je e-mail voor meer informatie
Proxy, np
1 2 3 4 | Pass: wedoenhetvoordelulz Activeringslink: http://www.vol.nl/profile.php?mode=activate&u=6173&act_key=a32145f2eed8243d2fcd175 6 |
quote:Op donderdag 24 december 2009 02:37 schreef porsche1 het volgende:
Pm me je IP en ik add je op me proxyquote:Op donderdag 24 december 2009 15:54 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Ze bannen niet op IP, gewoon je cookies legen.
Edit: omdat de site niet meer laadt voor mij:
[ code verwijderd ]
Oh, dat is nog handigerquote:Op donderdag 24 december 2009 15:54 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Ze bannen niet op IP, gewoon je cookies legen.
Edit: omdat de site niet meer laadt voor mij:
[ code verwijderd ]
True.quote:Op donderdag 24 december 2009 16:01 schreef Apebeer het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat iemand vol aan het DDosen is
Probeer eens in te loggen met de accountgegevens die ik heb gepost?quote:Op donderdag 24 december 2009 16:02 schreef Sanddr het volgende:
Ik word meteen geband, heb nog niet eens wat gezegd
Doet het hier gewoon goed.quote:Op donderdag 24 december 2009 16:01 schreef Apebeer het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat iemand vol aan het DDosen is
Klopt, bij mij ligt ie er ook afquote:Op donderdag 24 december 2009 16:04 schreef MinistervanOnderwijs het volgende:
Hallo, vriendjes.
Ik denk dat de website plat is.
Hij werkt nog met Apebeer zijn proxy.quote:Op donderdag 24 december 2009 16:05 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Klopt, bij mij ligt ie er ook af
En dat terwijl ze een kort vlot kapsel hebben.quote:Op donderdag 24 december 2009 16:07 schreef Apebeer het volgende:
Ja idd, ze bannen gewoon nou echt de Ip's, maar dat kunnen ze niet fatsoenlijk.
Ze laten nu gewoon geen verbinding toe vanaf een bepaald ip, wat een fail
quote:zootje vd server an sich afgemikt... zit nog te dubben of ik die ip's gewoon ga rerouten naar fok.nl![]()
Ja had het al, php+mysql is schijnbaar te moeilijk voor zequote:Op donderdag 24 december 2009 16:13 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Feedback > [FB] Zet de modjes aan het werk deel 6
Nu wel, mijn proxy-instellingen werden plots gereset.quote:
Het zijn echt domme dozen.quote:k lach me rot om die onnozele reacties.... allemaal gepikeerd dat ze d'r niet meer op kunnen....
Vaag! Naja mijn proxy is wel de bomquote:Op donderdag 24 december 2009 16:16 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Nu wel, mijn proxy-instellingen werden plots gereset.
Jaquote:
Met een pittig kapsel?quote:Op donderdag 24 december 2009 16:18 schreef Apebeer het volgende:
Ja
Zou de server beheerder een vrouw zijn?
Nu is de proxy wel gebannedquote:
Ik zag het ja, nu wel fatsoenlijkquote:Op donderdag 24 december 2009 16:30 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Nu is de proxy wel gebanned![]()
Heb nog wel een 2e ip die ik in kan stellen maar daar heb ik geen zin in
Ja.quote:Op donderdag 24 december 2009 16:34 schreef koffiekoek het volgende:
Dat geban van ze heeft dus eigenlijk weinig nut?
Heb nog het een en ander geprobeerd in de proxy, maar het is ECHT een ip-banquote:Op donderdag 24 december 2009 16:31 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Ik zag het ja, nu wel fatsoenlijk
quote:nu weer miepen dat er ip ban staat, ja hallo dat wilden ze toch... snap die pubertjes van tegenwoordig niet meer![]()
![]()
Wij gebruikten een fatsoenlijke echte proxy(geen webproxy)quote:Op donderdag 24 december 2009 16:39 schreef Sanddr het volgende:
http://tatoo.cz.cc
Via deze proxy kan ik er nog gewoon op.
Het zou me niks verbazen als FOK!kers de makers zijn van dat forum.quote:Op donderdag 24 december 2009 02:36 schreef TheZapster het volgende:
WTF?!quote:wie ben jij om te bepalen wat andere vrouwen voor haar moeten? een lekker pittig kapseltje staat echt veel beter dan dat lange smerige slettenhaar geloof me maar en dat vinden mannen ook, ze hebben veel liever een echte vrouw die persoonlijkheid durft te tonen en niet zomaar meeloopt met alle hypes toen ik mijn vlotte kapseltje nam zeiden ook alle vriendinnen dat het mooi stond en ze hebben het zelf nu ook, ik zit er aan te denken om ook mijn dochtertje zo'n kapselt te geven
kusjes gea
Ja ik weet het, maar toch.. je kunt er nog opquote:Op donderdag 24 december 2009 16:41 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Wij gebruikten een fatsoenlijke echte proxy(geen webproxy)
Waarschijnlijk voormalige fokkers die gepest werdenquote:Op donderdag 24 december 2009 16:42 schreef 9611Niels het volgende:
Maar wat is dat VOL nou eigenlijk? Een soort Fok voor babyboomers ofzo?
Een versie van FOK! waar de mensen zijn zoals er in KLB geklaagd wordtquote:Op donderdag 24 december 2009 16:42 schreef 9611Niels het volgende:
Maar wat is dat VOL nou eigenlijk? Een soort Fok voor babyboomers ofzo?
Daar verzamelen de Emimichjes zichquote:Op donderdag 24 december 2009 16:44 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Waarschijnlijk voormalige fokkers die gepest werden
quote:"ze gebruiken niet eens een ip-ban" , krijgen ze een ip-ban is het weer niet goed, kutjankies. "Maar wacht maar hoor, straks kom ik terug achter m'n 37 proxies en dan plaats ik een obsceen plaatje, eigen schuld" Fuck, Danny mag wel eens een beetje niveau-toelatingseisen gaan formuleren, 't lijkt de ballebak wel
Wtf, mij hoor je niet zeiken over die ipban. Niemand eigenlijk, jezus kunnen ze wel lezen?quote:
Ik zie juist niet veel meer gebeuren daar. Spijtig.quote:Op donderdag 24 december 2009 16:47 schreef Thomas B. het volgende:
Zijn jullie nou nog steeds bezig?
Ik heb geen zin meer om te registreren om vervolgens te worden gebanned door een kutredenquote:Op donderdag 24 december 2009 16:48 schreef Brainfish het volgende:
[..]
Ik zie juist niet veel meer gebeuren daar. Spijtig.
1 2 | Pass: negerszijntof |
quote:Op donderdag 24 december 2009 16:51 schreef Trollface. het volgende:
Mijn account werkt nog, denk ik:
[ code verwijderd ]
Wel gelachen vannacht om tante Sjet en al die fokmensen op vol.nlquote:Op donderdag 24 december 2009 16:48 schreef Brainfish het volgende:
[..]
Ik zie juist niet veel meer gebeuren daar. Spijtig.
Ben je < 13 ofzo?quote:Op donderdag 24 december 2009 16:55 schreef AdvancedPower het volgende:
Wat een son-of-a-bitches daar zeg. Ik moet eerst mijn ouders laten tekenen en dit naar hun toe mailen of faxen. Terwijl ik oud genoeg ben.
WAAROM BEN IK GEBANNED?!quote:You have been banned from this forum.
Please contact the webmaster or board administrator for more information.
Omdat appel.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:02 schreef AdvancedPower het volgende:
[quote]You have been banned from this forum.
Please contact the webmaster or board administrator for more information. [quote]
WAAROM BEN IK GEBANNED?!
quote:"Waarschijnlijk voormalige fokkers die gepest werden" van Apekutje (eigenlijk Apebeer, maar dat kan ik i.v.m. de associatie niet uit m'n bek krijgen) Gepest door Apekutje........., hij houdt van Star Wars en hij mept om zich heen met zijn Light-Saber, Beware you clones
De info die ze daar dumpen wíl je gewoon niet lezen.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:10 schreef Sanddr het volgende:
Ongelooflijk ook hoe snel ze daar off-topic gaan.
Waarschijnlijk daarvoor een account gemaakt die sanddr heette?quote:Op donderdag 24 december 2009 17:30 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Jamaar, dat account heb ik helemaal niet gemaakt
Wtf? Ik heb star wars nog nooit gezienquote:Op donderdag 24 december 2009 17:08 schreef Brainfish het volgende:
[..]
Dit slaat als een natte bever op een trommel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |