Ze bannen niet op IP, gewoon je cookies legen.quote:Op donderdag 24 december 2009 15:49 schreef Sanddr het volgende:
Je account is aangemaakt maar moet nog geactiveerd worden. Een activerings code is opgestuurd naar het e-mailadres dat je hebt opgegeven. Controleer je e-mail voor meer informatie
Proxy, np
| 1 2 3 4 | Pass: wedoenhetvoordelulz Activeringslink: http://www.vol.nl/profile.php?mode=activate&u=6173&act_key=a32145f2eed8243d2fcd175 6 |
quote:Op donderdag 24 december 2009 02:37 schreef porsche1 het volgende:
VOL IS VOL! GOOI DE GRENZEN DICHT!
Pm me je IP en ik add je op me proxyquote:Op donderdag 24 december 2009 15:54 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Ze bannen niet op IP, gewoon je cookies legen.
Edit: omdat de site niet meer laadt voor mij:
[ code verwijderd ]
Oh, dat is nog handigerquote:Op donderdag 24 december 2009 15:54 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Ze bannen niet op IP, gewoon je cookies legen.
Edit: omdat de site niet meer laadt voor mij:
[ code verwijderd ]
True.quote:Op donderdag 24 december 2009 16:01 schreef Apebeer het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat iemand vol aan het DDosen is
Probeer eens in te loggen met de accountgegevens die ik heb gepost?quote:Op donderdag 24 december 2009 16:02 schreef Sanddr het volgende:
Ik word meteen geband, heb nog niet eens wat gezegd
Doet het hier gewoon goed.quote:Op donderdag 24 december 2009 16:01 schreef Apebeer het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat iemand vol aan het DDosen is
Klopt, bij mij ligt ie er ook afquote:Op donderdag 24 december 2009 16:04 schreef MinistervanOnderwijs het volgende:
Hallo, vriendjes.
Ik denk dat de website plat is.
Hij werkt nog met Apebeer zijn proxy.quote:Op donderdag 24 december 2009 16:05 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Klopt, bij mij ligt ie er ook af
En dat terwijl ze een kort vlot kapsel hebben.quote:Op donderdag 24 december 2009 16:07 schreef Apebeer het volgende:
Ja idd, ze bannen gewoon nou echt de Ip's, maar dat kunnen ze niet fatsoenlijk.
Ze laten nu gewoon geen verbinding toe vanaf een bepaald ip, wat een fail
quote:zootje vd server an sich afgemikt... zit nog te dubben of ik die ip's gewoon ga rerouten naar fok.nl![]()
Ja had het al, php+mysql is schijnbaar te moeilijk voor zequote:Op donderdag 24 december 2009 16:13 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Feedback > [FB] Zet de modjes aan het werk deel 6
Nu wel, mijn proxy-instellingen werden plots gereset.quote:
Het zijn echt domme dozen.quote:k lach me rot om die onnozele reacties.... allemaal gepikeerd dat ze d'r niet meer op kunnen....
Vaag! Naja mijn proxy is wel de bomquote:Op donderdag 24 december 2009 16:16 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Nu wel, mijn proxy-instellingen werden plots gereset.
Jaquote:
Met een pittig kapsel?quote:Op donderdag 24 december 2009 16:18 schreef Apebeer het volgende:
Ja
Zou de server beheerder een vrouw zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |