Die penis lacht in zijn baard.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:07 schreef Ascendancy het volgende:
Die Gea. "toen stond er in de telegraaf"
Als iemand dat zegt weet je direct dat die familie of, een uitkering heeft, of werk heeft bij de sociale werkplaats.
quote:Op donderdag 24 december 2009 11:40 schreef Penisbaard het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het was al zo verdacht![]()
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
Bwhehequote:
quote:Op donderdag 24 december 2009 14:55 schreef koffiekoek het volgende:
http://www.vol.nl/viewtopic.php?p=4330771#4330771
[..]
Stuur de link, ik heb nog een server in frankrijk staan waar ik over kan proxyenquote:Op donderdag 24 december 2009 15:28 schreef 9611Niels het volgende:
Ik ben nog niet gebanned en mijn topic is zelfs nog open!
Jij bent logihax?quote:Op donderdag 24 december 2009 15:28 schreef 9611Niels het volgende:
quote:Op donderdag 24 december 2009 15:30 schreef Banzaiaap het volgende:
Zowaar echt een kloon fok! Er zit zelfs een tong80 wannabe met bijna 150.000 posts..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
Dan bagger je te slechtquote:Op donderdag 24 december 2009 15:28 schreef 9611Niels het volgende:
quote:Op donderdag 24 december 2009 15:41 schreef GizartFRL het volgende:
Die ui: http://www.vol.nl/images/avatars/960.gif
quote:Op donderdag 24 december 2009 15:49 schreef Sanddr het volgende:
Je account is aangemaakt maar moet nog geactiveerd worden. Een activerings code is opgestuurd naar het e-mailadres dat je hebt opgegeven. Controleer je e-mail voor meer informatie
Proxy, np
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |