Ja.quote:Op donderdag 24 december 2009 16:34 schreef koffiekoek het volgende:
Dat geban van ze heeft dus eigenlijk weinig nut?
Heb nog het een en ander geprobeerd in de proxy, maar het is ECHT een ip-banquote:Op donderdag 24 december 2009 16:31 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Ik zag het ja, nu wel fatsoenlijk
quote:nu weer miepen dat er ip ban staat, ja hallo dat wilden ze toch... snap die pubertjes van tegenwoordig niet meer![]()
![]()
Wij gebruikten een fatsoenlijke echte proxy(geen webproxy)quote:Op donderdag 24 december 2009 16:39 schreef Sanddr het volgende:
http://tatoo.cz.cc
Via deze proxy kan ik er nog gewoon op.
Het zou me niks verbazen als FOK!kers de makers zijn van dat forum.quote:Op donderdag 24 december 2009 02:36 schreef TheZapster het volgende:
Klacht3 : Volgens mij hebben Fokkers dit forum al eens bezocht
WTF?!quote:wie ben jij om te bepalen wat andere vrouwen voor haar moeten? een lekker pittig kapseltje staat echt veel beter dan dat lange smerige slettenhaar geloof me maar en dat vinden mannen ook, ze hebben veel liever een echte vrouw die persoonlijkheid durft te tonen en niet zomaar meeloopt met alle hypes toen ik mijn vlotte kapseltje nam zeiden ook alle vriendinnen dat het mooi stond en ze hebben het zelf nu ook, ik zit er aan te denken om ook mijn dochtertje zo'n kapselt te geven
kusjes gea
Ja ik weet het, maar toch.. je kunt er nog opquote:Op donderdag 24 december 2009 16:41 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Wij gebruikten een fatsoenlijke echte proxy(geen webproxy)
Waarschijnlijk voormalige fokkers die gepest werdenquote:Op donderdag 24 december 2009 16:42 schreef 9611Niels het volgende:
Maar wat is dat VOL nou eigenlijk? Een soort Fok voor babyboomers ofzo?
Een versie van FOK! waar de mensen zijn zoals er in KLB geklaagd wordtquote:Op donderdag 24 december 2009 16:42 schreef 9611Niels het volgende:
Maar wat is dat VOL nou eigenlijk? Een soort Fok voor babyboomers ofzo?
Daar verzamelen de Emimichjes zichquote:Op donderdag 24 december 2009 16:44 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Waarschijnlijk voormalige fokkers die gepest werden
quote:"ze gebruiken niet eens een ip-ban" , krijgen ze een ip-ban is het weer niet goed, kutjankies. "Maar wacht maar hoor, straks kom ik terug achter m'n 37 proxies en dan plaats ik een obsceen plaatje, eigen schuld" Fuck, Danny mag wel eens een beetje niveau-toelatingseisen gaan formuleren, 't lijkt de ballebak wel
Wtf, mij hoor je niet zeiken over die ipban. Niemand eigenlijk, jezus kunnen ze wel lezen?quote:
Ik zie juist niet veel meer gebeuren daar. Spijtig.quote:Op donderdag 24 december 2009 16:47 schreef Thomas B. het volgende:
Zijn jullie nou nog steeds bezig?
Ik heb geen zin meer om te registreren om vervolgens te worden gebanned door een kutredenquote:Op donderdag 24 december 2009 16:48 schreef Brainfish het volgende:
[..]
Ik zie juist niet veel meer gebeuren daar. Spijtig.
| 1 2 | Pass: negerszijntof |
quote:Op donderdag 24 december 2009 16:51 schreef Trollface. het volgende:
Mijn account werkt nog, denk ik:
[ code verwijderd ]
Wel gelachen vannacht om tante Sjet en al die fokmensen op vol.nlquote:Op donderdag 24 december 2009 16:48 schreef Brainfish het volgende:
[..]
Ik zie juist niet veel meer gebeuren daar. Spijtig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |