OP?quote:Op woensdag 23 december 2009 22:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
OP
Wiskunde Aquote:Op woensdag 23 december 2009 22:04 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Nee.
Ga je Wiskunde A Boek eens nalezen
En de hoogte neemt toe en DAAR gaat het om. Dus mijn opmerking klopt wel.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:02 schreef DaMook het volgende:
[..]
Als ik een berg beklim stijg ik, ja toch,
maar terwijl ik stijg, daalt de temperatuur.
Jouw opmerking klopt dus niet.
quote:Op woensdag 23 december 2009 22:06 schreef Godtje het volgende:
Nog twee topics en er is een week record
Je moet ook niet douchenquote:Op woensdag 23 december 2009 22:05 schreef Sirolf het volgende:
Ben ik even douchen, zijn jullie gelijk 3 topics verder.
Ik geloof dat ik een OPtiequote:OP
quote:Op woensdag 23 december 2009 22:06 schreef Slaif het volgende:
Ik dacht dat Whaleon net weg ging, maar hij zit er nog. Of hoort die jas bij zn image
Hoezo record.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:06 schreef Godtje het volgende:
't Is 'hip'. Denkt ie.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:06 schreef Slaif het volgende:
Ik dacht dat Whaleon net weg ging, maar hij zit er nog. Of hoort die jas bij zn image
Ik zei toch dat dat makkelijk wilquote:Op woensdag 23 december 2009 22:06 schreef Godtje het volgende:
dan douche jij ook langquote:Op woensdag 23 december 2009 22:05 schreef Sirolf het volgende:
Ben ik even douchen, zijn jullie gelijk 3 topics verder.
Nou ja, het vieren van Sinterklaas bij ons thuis ....quote:
Dan moet je naar Roel-Jewel, die geilt daar denk ik op.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:05 schreef 3FMaster het volgende:
Hehe, eindelijk eens een waardige Lapo. Telkens dat
[..]
Ik heb B en D, kan niet.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:04 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Nee.
Ga je Wiskunde A Boek eens nalezen
Ooit van alles?quote:Op woensdag 23 december 2009 22:06 schreef Godtje het volgende:
32gb versie hieroquote:
Zéér ja.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:06 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Dan moet je naar Roel-Jewel, die geilt daar denk ik op.
Als de stijging zelf steeds minder wordtquote:Op woensdag 23 december 2009 22:06 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik heb B en D, kan niet.
Hoe kan iets wat stijgt afnemen?
Het is Rámons plakjas, maar dan binnenstebuiten. Hij krijgt hem niet uit.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:06 schreef Slaif het volgende:
Nopequote:Op woensdag 23 december 2009 22:05 schreef Noortje. het volgende:
[..]
En de hoogte neemt toe en DAAR gaat het om. Dus mijn opmerking klopt wel.
Maar dan gaat die nog wel omhoog tochquote:Op woensdag 23 december 2009 22:07 schreef Cassius het volgende:
[..]
Als de stijging zelf steeds minder wordt
Heb je natuurkunde ? dan zou je het wetenquote:Op woensdag 23 december 2009 22:06 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik heb B en D, kan niet.
quote:Op woensdag 23 december 2009 22:07 schreef Joesse het volgende:
[..]
Het is Rámons plakjas, maar dan binnenstebuiten. Hij krijgt hem niet uit.
quote:Op woensdag 23 december 2009 22:07 schreef Joesse het volgende:
[..]
Het is Rámons plakjas, maar dan binnenstebuiten. Hij krijgt hem niet uit.
Kijk naar een paraboolquote:Op woensdag 23 december 2009 22:06 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik heb B en D, kan niet.
Ik heb er eentje gespot en dat was het wel geloof ikquote:Op woensdag 23 december 2009 22:07 schreef Diaan73 het volgende:
Maar, zijn onze smsjes vannacht nog getoond? En hoe was Angela vannacht?
Eentje maar heb ik begrepen.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:07 schreef Diaan73 het volgende:
GAD VER DAMMEquote:Op woensdag 23 december 2009 22:08 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Kijk naar een parabool
van 1 naar 10 bijv.
vanaf 5 daalt die. (een toenemende stijging) want eerst daalt die 5 per sec, bijv, en na 4 stappen is dat al 20 per sec
quote:Op woensdag 23 december 2009 22:08 schreef Slaif het volgende:
Hadden ze beter Rooie Rinus en Pé Daalemmer als slaapgasten kunnen nemen.
Woefquote:Op woensdag 23 december 2009 22:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat? Ik zou maar even weg zijn! Ik lig in m'n mandje!
Gerardquote:Op woensdag 23 december 2009 22:08 schreef Gtaboy107 het volgende:
Hmpf, blijkt dat Oasis vandaag 2 keer is gedraaid, en 2 keer verdomme Don't Look Back In Anger, om 03:34 ofzo en 09:09. Wat een kuttijd die 03:34!
Btw, wie draait er nu?
quote:Op woensdag 23 december 2009 22:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat? Ik zou maar even weg zijn! Ik lig in m'n mandje!
Oja.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:08 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Kijk naar een parabool
van 1 naar 10 bijv.
vanaf 5 daalt die. (een toenemende daling) want eerst daalt die 5 per sec, bijv, en na 4 stappen is dat al 20 per sec
Ekdomquote:Op woensdag 23 december 2009 22:08 schreef Gtaboy107 het volgende:
Hmpf, blijkt dat Oasis vandaag 2 keer is gedraaid, en 2 keer verdomme Don't Look Back In Anger, om 03:34 ofzo en 09:09. Wat een kuttijd die 03:34!
Btw, wie draait er nu?
quote:Op woensdag 23 december 2009 22:08 schreef JaneDoe het volgende:
de playbackshow is officieel weer begonnen![]()
Deze week wel volgens de stats.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dat is geen record hoor
Ze hebben de herhaal smsjes geblokkeerd , de kansloosers.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:07 schreef Diaan73 het volgende:
Ene Ekdom. Aanstormend talent.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:08 schreef Gtaboy107 het volgende:
Btw, wie draait er nu?
Ah!quote:Op woensdag 23 december 2009 22:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]Nee, ik spreek je aan met je volledige naam, omdat je op 00-00-0000 geboren bent
Nee hoorquote:Op woensdag 23 december 2009 22:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ze hebben de herhaal smsjes geblokkeerd , de kansloosers.
Ik heb hem niet gezien, wat stond erin?quote:Op woensdag 23 december 2009 22:09 schreef Slaif het volgende:
Ik heb nog een smsje waar het woord venom in voor kwam verzonden, maar die is zeker niet gespot
quote:Op woensdag 23 december 2009 22:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ene Ekdom. Aanstormend talent.
Ekdom, komt me bekend voor. Is dat niet die verdomd goeie playbacker?quote:Op woensdag 23 december 2009 22:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik had het dan ook alleen over deze weekquote:Op woensdag 23 december 2009 22:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Vergelijk vorig jaar SR met dit jaar SR.
Vorig jaar was ik vrij en kon ik langer doorhalen.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:09 schreef Noortje. het volgende:
Ik denk niet dat ik mijn record van vorig jaar ga verbreken, dan moet ik vannacht doorspammen en ik ben moe.
Wat is eigenlijk het record ever?quote:Op woensdag 23 december 2009 22:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Vergelijk vorig jaar SR met dit jaar SR.
Nooit van gehoord.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zeker op donderdag geborenquote:Op woensdag 23 december 2009 22:10 schreef Noortje. het volgende:
Onze zoon THOR is geboren.
WIE NOEMT Z'N KIND NOU THOR? Die gaat later met Meikever trouwen ofzo?
quote:Op woensdag 23 december 2009 22:10 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ekdom, komt me bekend voor. Is dat niet die verdomd goeie playbacker?
Volgend jaar weer?quote:Op woensdag 23 december 2009 22:07 schreef Cee het volgende:
Ik zei het vorig jaar maar ik zeg het nu weer: Engeland heeft Red Nose Day. Wij hebben Serious Request.
Yeahquote:Op woensdag 23 december 2009 22:08 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Kijk naar een parabool
van 1 naar 10 bijv.
vanaf 5 daalt die. (een toenemende daling) want eerst daalt die 5 per sec, bijv, en na 4 stappen is dat al 20 per sec
Of z'n achternaam is Becke.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:10 schreef Noortje. het volgende:
vernoemd naar de god neem ik aanquote:Op woensdag 23 december 2009 22:10 schreef Noortje. het volgende:
Echt niet, zie ze nog regelmatig voorbij komenquote:Op woensdag 23 december 2009 22:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ze hebben de herhaal smsjes geblokkeerd , de kansloosers.
Ik snap er geen hol van. Dat weiger ik dan ook, alles wat ik moet berekenen doe ik wel met m'n pc ofzoquote:Op woensdag 23 december 2009 22:11 schreef Marissaatje het volgende:
Mensen die niet begrijpen dat een stijging kan toenemen of afnemen.Het deed me een beetje aan 2 x 1/2 taferelen denken...
quote:Op woensdag 23 december 2009 22:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vernoemd naar de god neem ik aan
quote:Drie dj's zijn zes dagen (in 2004 vijf dagen) opgesloten in het Glazen Huis en mogen niets eten.
hee die pijp heb ik ookquote:
Zij was vandaag in de middag. Hoor haar vaak hoor.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:13 schreef Diaan73 het volgende:
Ik moet zeggen dat je Annemieke toch weinig ziet/hoort. Ze trekt zich vaak terug. Of heb ik dat helemaal verkeerd?
lekker handig als je iets wil controleren, want computers zijn domquote:Op woensdag 23 december 2009 22:12 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik snap er geen hol van. Dat weiger ik dan ook, alles wat ik moet berekenen doe ik wel met m'n pc ofzo
Dat is potverdomme de machtige dondergod uit de griekse mythologiequote:Op woensdag 23 december 2009 22:10 schreef Noortje. het volgende:
Nee hoor, Don't Look Back In Anger is afgelopen nacht (ook) tussen 00.00 en 01.00 uur gedraaid, want toen was ik radio aan het luisteren in bed en toen hoorde ik 'm voorbijkomen en dacht ik nog aan dat jij 'm had gerequest.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:08 schreef Gtaboy107 het volgende:
Btw, wie draait er nu?
in het volgende topicquote:Op woensdag 23 december 2009 22:13 schreef Captain_Slow het volgende:
Mogen de Waylon haters zich ook verenigen?
Weet ik, daarom scheelt het dat ik sinds de middelbare school geen wiskunde meer gehad heb. Of statistiek. Of andere rekenkundige ongeinquote:Op woensdag 23 december 2009 22:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
lekker handig als je iets wil controleren, want computers zijn dom
Vroeger deed ik dat met de calcuLater.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:12 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik snap er geen hol van. Dat weiger ik dan ook, alles wat ik moet berekenen doe ik wel met m'n pc ofzo
Ja, maar het is gewoon een kuttijd, omdat ik dan al heerlijk slaap, doe het om 12:06 ofzo, dan ben ik ook blij. Ik ga toch maar DLBIA aanvragen.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:14 schreef Marissaatje het volgende:
[..]
Nee hoor, Don't Look Back In Anger is afgelopen nacht (ook) tussen 00.00 en 01.00 uur gedraaid, want toen was ik radio aan het luisteren in bed en toen hoorde ik 'm voorbijkomen en dacht ik nog aan dat jij 'm had gerequest.
Broekrokkenteefquote:Op woensdag 23 december 2009 22:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Je ziet pijpen maar je moet niet er niet aan denken.
Ja ik heb nog een grafische. Ergens. In een laatje ofzo.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Vroeger deed ik dat met de calcuLater.
Ik vind haar weinig aanwezig als de anderen draaien... tenminste de keren dat ik het gezien heb. Maarja, ik vind haar zoiezo niet zo veel aan.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:13 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Zij was vandaag in de middag. Hoor haar vaak hoor.
Da's wel kicken om te zien jaquote:Op woensdag 23 december 2009 22:14 schreef rubbereend het volgende:
Ik vond die beelden vandaag vanuit het geld tel hok echt briljant een tafel vol briefgeld en er werd maar bijgegooid
Ik heb zes jaar Grieks én ik lees de Donald Duck. Dat het een god schijnt geweest te zijn maakt het nog geen mooie naam.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:14 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat is potverdomme de machtige dondergod uit de griekse mythologie, mooie naam dus
.
Lees jij de donald duck niet ofzo
Pe en Rinusquote:
rob sloot zich zowat elk vrij moment op in de slaapkamer toentertijdquote:Op woensdag 23 december 2009 22:13 schreef Diaan73 het volgende:
Ik moet zeggen dat je Annemieke toch weinig ziet/hoort. Ze trekt zich vaak terug. Of heb ik dat helemaal verkeerd?
Het blijft ook een zonderling , maar wel een muzikale zonderling.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:16 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
rob sloot zich zowat elk vrij moment op in de slaapkamer toentertijd
Ow dat was me toen eigenlijk niet eens opgevallen....quote:Op woensdag 23 december 2009 22:16 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
What he says.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:16 schreef Meddo het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Oh, is dat van hem?!quote:Op woensdag 23 december 2009 22:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Juist. Ekdom gebruikt ook veel Youpies
. O.a. de punica-oase
.
Dat viel ook wel meequote:Op woensdag 23 december 2009 22:16 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
Indeed.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Een moment maken , een moment ontstaat
quote:Op woensdag 23 december 2009 22:15 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik heb zes jaar Grieks én ik lees de Donald Duck. Dat het een god schijnt geweest te zijn maakt het nog geen mooie naam.
dat vind ik een mooie!quote:Op woensdag 23 december 2009 22:07 schreef Cee het volgende:
Ik zei het vorig jaar maar ik zeg het nu weer: Engeland heeft Red Nose Day. Wij hebben Serious Request.
quote:
Ja dat weet ik eigenlijk wel zekerquote:Op woensdag 23 december 2009 22:17 schreef bolivian het volgende:
[..]
Volgens mij is het iets anders...
Oeh je leest de donald duck, je bent weer een stapje gestegen op mijn aantrekkelijkheids ladderquote:Op woensdag 23 december 2009 22:15 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik heb zes jaar Grieks én ik lees de Donald Duck. Dat het een god schijnt geweest te zijn maakt het nog geen mooie naam.
Wanneerquote:Op woensdag 23 december 2009 22:18 schreef DaMook het volgende:
[..]
Oeh je leest de donald duck, je bent weer een stapje gestegen op mijn aantrekkelijkheids ladder.
zo heeft iedereen zijn eigenaardighedenquote:Op woensdag 23 december 2009 22:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Het blijft ook een zonderling , maar wel een muzikale zonderling.
Het IS een zaadnummer.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:18 schreef Corkscrew het volgende:
Ik zal wel weer een van de weinigen zijn, maar ik vind dat It's Get Better - inmiddels helemaal - best een zaadnummer![]()
Je bent iig niet de enigequote:Op woensdag 23 december 2009 22:18 schreef Corkscrew het volgende:
Ik zal wel weer een van de weinigen zijn, maar ik vind dat It's Get Better - inmiddels helemaal - best een zaadnummer![]()
NOU NIET DUS HE.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Waar het hart van vol is loopt de mond van over
Ik heb er best lang meegewacht toen ik op mezelf ging wonen :$ .quote:Op woensdag 23 december 2009 22:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Wanneeren ik gaan samenwonen komt er een DD abo. Dat doet toch iedereen
Ik ookquote:Op woensdag 23 december 2009 22:18 schreef Cee het volgende:
Kan me niet rotten tot hoe laat ik moet wachten. Ik blijf totdat die Young Ones worden gedraaid.
Ik ga een lollie kopen en het vieren.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:18 schreef DaMook het volgende:
[..]
Oeh je leest de donald duck, je bent weer een stapje gestegen op mijn aantrekkelijkheids ladder.
Alleen als je geld tekort had snap ik datquote:Op woensdag 23 december 2009 22:19 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb er best lang meegewacht toen ik op mezelf ging wonen :$ .
ik denk dat die even slaapt.... je kijkt denk ik op de verkeerde momenten want ik zie haarr heel veel juist. ze werd vanmorgen ook al om kwart voor 10 door de dennegeur actie van giel richting gerard wakker gemaakt...quote:Op woensdag 23 december 2009 22:16 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
Oh ja! Of zo'n poppy, maar da's voor de veteranen maar je snapt wat ik bedoel.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:17 schreef evert het volgende:
[..]
dat vind ik een mooie!
dan moeten ze volgend jaar ook iets als button of zo maken die heel nederland op kan doen. dat is zo mooi van red nose day, je ziet ook voetbaltrainers en presentatoren 'iets opspelden'.
TOP IDEE VOOR VOLGEND JAAR
quote:
Dat maakt de mens zo leukquote:Op woensdag 23 december 2009 22:18 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
zo heeft iedereen zijn eigenaardigheden
Op je 35ste werd het tijd hèquote:Op woensdag 23 december 2009 22:19 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb er best lang meegewacht toen ik op mezelf ging wonen :$ .
Details,quote:Op woensdag 23 december 2009 22:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Een moment maken , een moment ontstaat
quote:Op woensdag 23 december 2009 22:18 schreef Cee het volgende:
Kan me niet rotten tot hoe laat ik moet wachten. Ik blijf totdat die Young Ones worden gedraaid.
Doe mij er ook eenquote:Op woensdag 23 december 2009 22:19 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik ga een lollie kopen en het vieren.
co-sign, dan maar morgen helemaal kapot voor de rechter verschijnenquote:Op woensdag 23 december 2009 22:18 schreef Cee het volgende:
Alleen jammer dat Thor geen Griekse maar een Noorse god was.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:15 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik vind Giel deze SR behoorlijk rustigquote:Op woensdag 23 december 2009 22:21 schreef Poison-Ivy het volgende:
Gerard zoveel keer beter als Giel
Danquote:Op woensdag 23 december 2009 22:21 schreef Poison-Ivy het volgende:
Gerard zoveel keer beter als Giel
Ja, die ken ik dan weer welquote:Op woensdag 23 december 2009 22:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Net als handje op de vangrails etc...
quote:Op woensdag 23 december 2009 22:21 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
co-sign, dan maar morgen helemaal kapot voor de rechter verschijnen
HEEHEE ik was 25 hoorquote:
ik wilde er mee aangeven dat t reuze meevalt met het terugtrekken van annemiekquote:Op woensdag 23 december 2009 22:20 schreef evert het volgende:
[..]
ik denk dat die even slaapt.... je kijkt denk ik op de verkeerde momenten want ik zie haarr heel veel juist. ze werd vanmorgen ook al om kwart voor 10 door de dennegeur actie van giel richting gerard wakker gemaakt...
Ik dacht er dan ook niet aan.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:21 schreef Marissaatje het volgende:
[..]
Alleen jammer dat Thor geen Griekse maar een Noorse god was.
Ik zie ergere grammaticale fouten dan dat hoorquote:
Noem je kind dan Wodanquote:Op woensdag 23 december 2009 22:21 schreef Marissaatje het volgende:
[..]
Ach, geef het nog een kwartiertje...quote:Op woensdag 23 december 2009 22:21 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
co-sign, dan maar morgen helemaal kapot voor de rechter verschijnen
ze beginnen weerquote:Op woensdag 23 december 2009 22:22 schreef Etcetera het volgende:
Volgens mij hebben ze de herhaal smsjes opgespaard tot 's avonds ofzoIk herhaal....
Shit dan had ik over hem in de asterix gelezenquote:Op woensdag 23 december 2009 22:21 schreef Marissaatje het volgende:
[..]
Visualquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Maar die vond ik nr 1quote:Op woensdag 23 december 2009 22:22 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik zie ergere grammaticale fouten dan dat hoor
als.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:22 schreef Etcetera het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 december 2009 22:22 schreef DaMook het volgende:
[..]
HEEHEE ik was 25 hooren nu 27 en DD abbonee
.
Echt? Ik erger me meer aan dingen alsquote:
Ik onthoud het nooitquote:
Ik vind de d's en t's veel ergerquote:Op woensdag 23 december 2009 22:22 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Zou ik ook niet doen, ik was 23 toen ik mijn eerste huis kocht en vertrok uit huis bij mijn ouders, studeerde in utrecht en ouders woonden in bunnik.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:23 schreef 3FMaster het volgende:
[..]. Ach, ik ben bijna 18, ik heb nog eventjes
. Trouwens, ik ga niet uit huis voordat ik een fatsoenlijk salaris heb, geen vakkenvullersloon
Nee.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:24 schreef cheese. het volgende:
Wie zit er nu?
En is Waylon beetje leuk?
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Op mijn 18e had ik al een normaal salarisquote:Op woensdag 23 december 2009 22:23 schreef 3FMaster het volgende:
[..]. Ach, ik ben bijna 18, ik heb nog eventjes
. Trouwens, ik ga niet uit huis voordat ik een fatsoenlijk salaris heb, geen vakkenvullersloon
Neuh daar kan ik nog enigszins inkomenquote:Op woensdag 23 december 2009 22:24 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Ik vind de d'd en t's veel ergerDat kan echt niet
Nee, bijna nog doder als Dode slaapgastquote:Op woensdag 23 december 2009 22:24 schreef cheese. het volgende:
Wie zit er nu?
Kunnen we niet beoordelen hij doet niets.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:24 schreef cheese. het volgende:
Wie zit er nu?
quote:SeriousRequest Psssst! Geheimpje, niet verder vertellen: het moment van SR-2009 is in de maak ... je hebt het niet van ons! #sr09
quote:Op woensdag 23 december 2009 22:25 schreef Briggy het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op woensdag 23 december 2009 22:25 schreef Ofyles2 het volgende:
Ofyles2 is binnen. Ik herhaal: Ofyles2 is binnen.
Hij is in slaap gevallen geloof ikquote:Op woensdag 23 december 2009 22:24 schreef cheese. het volgende:
Wie zit er nu?
Dat is het erge je pas je uitgave patroon aan je inkomsten, als je dan ontslagen wordt dan is dat vreselijk.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:25 schreef DaMook het volgende:
[..]
Op mijn 18e had ik al een normaal salaris, en daar leefde ik ook naar
, helaas merk ik nu dat ik me toch maar wat meer moet inbinden omdat de hypotheek ed er elke maand af moet
.
Dat bedoel ikquote:
Wake up little suzyquote:Op woensdag 23 december 2009 22:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hij is in slaap gevallen geloof ik
[ afbeelding ]
danquote:Op woensdag 23 december 2009 22:25 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Nee, bijna nog doder als Dode slaapgast
Dat is de Wayloff-stand zekerquote:Op woensdag 23 december 2009 22:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hij is in slaap gevallen geloof ik
[ afbeelding ]
GoedeMIDDAGquote:Op woensdag 23 december 2009 22:25 schreef Ofyles2 het volgende:
Ofyles2 is binnen. Ik herhaal: Ofyles2 is binnen.
Heel tof idd hoe het geluid is gemixtquote:Op woensdag 23 december 2009 22:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
Prettig dit met oordopjes. Van links naar rechts![]()
Hoe heette die van Ghosts? Die was suuupermooi!quote:Op woensdag 23 december 2009 22:25 schreef -Hans- het volgende:
Wat een plaat !!!!!!!!!!1 we hadden al Ghosts (nooit een hit) en nu
Man, man wat een track !!!!
wat wil je met zo'n kop?quote:Op woensdag 23 december 2009 22:25 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Nee, bijna nog doder als Dode slaapgast
Giel moet het tijdstip redelijk gewend zijn.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:26 schreef cheese. het volgende:
[..]
Ekdom zeker? Dan moet Giel dus 2x bijna achter elkaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |