Ik heb zes jaar Grieks én ik lees de Donald Duck. Dat het een god schijnt geweest te zijn maakt het nog geen mooie naam.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:14 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat is potverdomme de machtige dondergod uit de griekse mythologie, mooie naam dus
.
Lees jij de donald duck niet ofzo
Pe en Rinusquote:
rob sloot zich zowat elk vrij moment op in de slaapkamer toentertijdquote:Op woensdag 23 december 2009 22:13 schreef Diaan73 het volgende:
Ik moet zeggen dat je Annemieke toch weinig ziet/hoort. Ze trekt zich vaak terug. Of heb ik dat helemaal verkeerd?
Het blijft ook een zonderling , maar wel een muzikale zonderling.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:16 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
rob sloot zich zowat elk vrij moment op in de slaapkamer toentertijd
Ow dat was me toen eigenlijk niet eens opgevallen....quote:Op woensdag 23 december 2009 22:16 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
What he says.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:16 schreef Meddo het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Oh, is dat van hem?!quote:Op woensdag 23 december 2009 22:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Juist. Ekdom gebruikt ook veel Youpies
. O.a. de punica-oase
.
Dat viel ook wel meequote:Op woensdag 23 december 2009 22:16 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
Indeed.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Een moment maken , een moment ontstaat
quote:Op woensdag 23 december 2009 22:15 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik heb zes jaar Grieks én ik lees de Donald Duck. Dat het een god schijnt geweest te zijn maakt het nog geen mooie naam.
dat vind ik een mooie!quote:Op woensdag 23 december 2009 22:07 schreef Cee het volgende:
Ik zei het vorig jaar maar ik zeg het nu weer: Engeland heeft Red Nose Day. Wij hebben Serious Request.
quote:
Ja dat weet ik eigenlijk wel zekerquote:Op woensdag 23 december 2009 22:17 schreef bolivian het volgende:
[..]
Volgens mij is het iets anders...
Oeh je leest de donald duck, je bent weer een stapje gestegen op mijn aantrekkelijkheids ladderquote:Op woensdag 23 december 2009 22:15 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik heb zes jaar Grieks én ik lees de Donald Duck. Dat het een god schijnt geweest te zijn maakt het nog geen mooie naam.
Wanneerquote:Op woensdag 23 december 2009 22:18 schreef DaMook het volgende:
[..]
Oeh je leest de donald duck, je bent weer een stapje gestegen op mijn aantrekkelijkheids ladder.
zo heeft iedereen zijn eigenaardighedenquote:Op woensdag 23 december 2009 22:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Het blijft ook een zonderling , maar wel een muzikale zonderling.
Het IS een zaadnummer.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:18 schreef Corkscrew het volgende:
Ik zal wel weer een van de weinigen zijn, maar ik vind dat It's Get Better - inmiddels helemaal - best een zaadnummer![]()
Je bent iig niet de enigequote:Op woensdag 23 december 2009 22:18 schreef Corkscrew het volgende:
Ik zal wel weer een van de weinigen zijn, maar ik vind dat It's Get Better - inmiddels helemaal - best een zaadnummer![]()
NOU NIET DUS HE.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Waar het hart van vol is loopt de mond van over
Ik heb er best lang meegewacht toen ik op mezelf ging wonen :$ .quote:Op woensdag 23 december 2009 22:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Wanneeren ik gaan samenwonen komt er een DD abo. Dat doet toch iedereen
Ik ookquote:Op woensdag 23 december 2009 22:18 schreef Cee het volgende:
Kan me niet rotten tot hoe laat ik moet wachten. Ik blijf totdat die Young Ones worden gedraaid.
Ik ga een lollie kopen en het vieren.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:18 schreef DaMook het volgende:
[..]
Oeh je leest de donald duck, je bent weer een stapje gestegen op mijn aantrekkelijkheids ladder.
Alleen als je geld tekort had snap ik datquote:Op woensdag 23 december 2009 22:19 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb er best lang meegewacht toen ik op mezelf ging wonen :$ .
ik denk dat die even slaapt.... je kijkt denk ik op de verkeerde momenten want ik zie haarr heel veel juist. ze werd vanmorgen ook al om kwart voor 10 door de dennegeur actie van giel richting gerard wakker gemaakt...quote:Op woensdag 23 december 2009 22:16 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
Oh ja! Of zo'n poppy, maar da's voor de veteranen maar je snapt wat ik bedoel.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:17 schreef evert het volgende:
[..]
dat vind ik een mooie!
dan moeten ze volgend jaar ook iets als button of zo maken die heel nederland op kan doen. dat is zo mooi van red nose day, je ziet ook voetbaltrainers en presentatoren 'iets opspelden'.
TOP IDEE VOOR VOLGEND JAAR
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |