Dat maakt de mens zo leukquote:Op woensdag 23 december 2009 22:18 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
zo heeft iedereen zijn eigenaardigheden
Op je 35ste werd het tijd hèquote:Op woensdag 23 december 2009 22:19 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb er best lang meegewacht toen ik op mezelf ging wonen :$ .
Details,quote:Op woensdag 23 december 2009 22:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Een moment maken , een moment ontstaat
quote:Op woensdag 23 december 2009 22:18 schreef Cee het volgende:
Kan me niet rotten tot hoe laat ik moet wachten. Ik blijf totdat die Young Ones worden gedraaid.
Doe mij er ook eenquote:Op woensdag 23 december 2009 22:19 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik ga een lollie kopen en het vieren.
co-sign, dan maar morgen helemaal kapot voor de rechter verschijnenquote:Op woensdag 23 december 2009 22:18 schreef Cee het volgende:
Kan me niet rotten tot hoe laat ik moet wachten. Ik blijf totdat die Young Ones worden gedraaid.
Alleen jammer dat Thor geen Griekse maar een Noorse god was.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:15 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik heb zes jaar Grieks én ik lees de Donald Duck. Dat het een god schijnt geweest te zijn maakt het nog geen mooie naam.
Ik vind Giel deze SR behoorlijk rustigquote:Op woensdag 23 december 2009 22:21 schreef Poison-Ivy het volgende:
Gerard zoveel keer beter als Giel
Danquote:Op woensdag 23 december 2009 22:21 schreef Poison-Ivy het volgende:
Gerard zoveel keer beter als Giel
Ja, die ken ik dan weer welquote:Op woensdag 23 december 2009 22:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Net als handje op de vangrails etc...
quote:Op woensdag 23 december 2009 22:21 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
co-sign, dan maar morgen helemaal kapot voor de rechter verschijnen
HEEHEE ik was 25 hoorquote:
ik wilde er mee aangeven dat t reuze meevalt met het terugtrekken van annemiekquote:Op woensdag 23 december 2009 22:20 schreef evert het volgende:
[..]
ik denk dat die even slaapt.... je kijkt denk ik op de verkeerde momenten want ik zie haarr heel veel juist. ze werd vanmorgen ook al om kwart voor 10 door de dennegeur actie van giel richting gerard wakker gemaakt...
Ik dacht er dan ook niet aan.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:21 schreef Marissaatje het volgende:
[..]
Alleen jammer dat Thor geen Griekse maar een Noorse god was.
Ik zie ergere grammaticale fouten dan dat hoorquote:
Noem je kind dan Wodanquote:Op woensdag 23 december 2009 22:21 schreef Marissaatje het volgende:
[..]
Ach, geef het nog een kwartiertje...quote:Op woensdag 23 december 2009 22:21 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
co-sign, dan maar morgen helemaal kapot voor de rechter verschijnen
ze beginnen weerquote:Op woensdag 23 december 2009 22:22 schreef Etcetera het volgende:
Volgens mij hebben ze de herhaal smsjes opgespaard tot 's avonds ofzoIk herhaal....
Shit dan had ik over hem in de asterix gelezenquote:Op woensdag 23 december 2009 22:21 schreef Marissaatje het volgende:
[..]
Visualquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Maar die vond ik nr 1quote:Op woensdag 23 december 2009 22:22 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik zie ergere grammaticale fouten dan dat hoor
als.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:22 schreef Etcetera het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 december 2009 22:22 schreef DaMook het volgende:
[..]
HEEHEE ik was 25 hooren nu 27 en DD abbonee
.
Echt? Ik erger me meer aan dingen alsquote:
Ik onthoud het nooitquote:
Ik vind de d's en t's veel ergerquote:Op woensdag 23 december 2009 22:22 schreef Etcetera het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |