Echt niet, zie ze nog regelmatig voorbij komenquote:Op woensdag 23 december 2009 22:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ze hebben de herhaal smsjes geblokkeerd , de kansloosers.
Ik snap er geen hol van. Dat weiger ik dan ook, alles wat ik moet berekenen doe ik wel met m'n pc ofzoquote:Op woensdag 23 december 2009 22:11 schreef Marissaatje het volgende:
Mensen die niet begrijpen dat een stijging kan toenemen of afnemen.Het deed me een beetje aan 2 x 1/2 taferelen denken...
quote:Op woensdag 23 december 2009 22:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vernoemd naar de god neem ik aan
quote:Drie dj's zijn zes dagen (in 2004 vijf dagen) opgesloten in het Glazen Huis en mogen niets eten.
hee die pijp heb ik ookquote:
Zij was vandaag in de middag. Hoor haar vaak hoor.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:13 schreef Diaan73 het volgende:
Ik moet zeggen dat je Annemieke toch weinig ziet/hoort. Ze trekt zich vaak terug. Of heb ik dat helemaal verkeerd?
lekker handig als je iets wil controleren, want computers zijn domquote:Op woensdag 23 december 2009 22:12 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik snap er geen hol van. Dat weiger ik dan ook, alles wat ik moet berekenen doe ik wel met m'n pc ofzo
Dat is potverdomme de machtige dondergod uit de griekse mythologiequote:Op woensdag 23 december 2009 22:10 schreef Noortje. het volgende:
Onze zoon THOR is geboren.
WIE NOEMT Z'N KIND NOU THOR? Die gaat later met Meikever trouwen ofzo?
Nee hoor, Don't Look Back In Anger is afgelopen nacht (ook) tussen 00.00 en 01.00 uur gedraaid, want toen was ik radio aan het luisteren in bed en toen hoorde ik 'm voorbijkomen en dacht ik nog aan dat jij 'm had gerequest.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:08 schreef Gtaboy107 het volgende:
Hmpf, blijkt dat Oasis vandaag 2 keer is gedraaid, en 2 keer verdomme Don't Look Back In Anger, om 03:34 ofzo en 09:09. Wat een kuttijd die 03:34!
Btw, wie draait er nu?
in het volgende topicquote:Op woensdag 23 december 2009 22:13 schreef Captain_Slow het volgende:
Mogen de Waylon haters zich ook verenigen?
Weet ik, daarom scheelt het dat ik sinds de middelbare school geen wiskunde meer gehad heb. Of statistiek. Of andere rekenkundige ongeinquote:Op woensdag 23 december 2009 22:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
lekker handig als je iets wil controleren, want computers zijn dom
Vroeger deed ik dat met de calcuLater.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:12 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik snap er geen hol van. Dat weiger ik dan ook, alles wat ik moet berekenen doe ik wel met m'n pc ofzo
Ja, maar het is gewoon een kuttijd, omdat ik dan al heerlijk slaap, doe het om 12:06 ofzo, dan ben ik ook blij. Ik ga toch maar DLBIA aanvragen.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:14 schreef Marissaatje het volgende:
[..]
Nee hoor, Don't Look Back In Anger is afgelopen nacht (ook) tussen 00.00 en 01.00 uur gedraaid, want toen was ik radio aan het luisteren in bed en toen hoorde ik 'm voorbijkomen en dacht ik nog aan dat jij 'm had gerequest.
Broekrokkenteefquote:Op woensdag 23 december 2009 22:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Je ziet pijpen maar je moet niet er niet aan denken.
Ja ik heb nog een grafische. Ergens. In een laatje ofzo.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Vroeger deed ik dat met de calcuLater.
Ik vind haar weinig aanwezig als de anderen draaien... tenminste de keren dat ik het gezien heb. Maarja, ik vind haar zoiezo niet zo veel aan.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:13 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Zij was vandaag in de middag. Hoor haar vaak hoor.
Da's wel kicken om te zien jaquote:Op woensdag 23 december 2009 22:14 schreef rubbereend het volgende:
Ik vond die beelden vandaag vanuit het geld tel hok echt briljant een tafel vol briefgeld en er werd maar bijgegooid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |