Ik vind de d's en t's veel ergerquote:Op woensdag 23 december 2009 22:22 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik zie ergere grammaticale fouten dan dat hoor
Zou ik ook niet doen, ik was 23 toen ik mijn eerste huis kocht en vertrok uit huis bij mijn ouders, studeerde in utrecht en ouders woonden in bunnik.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:23 schreef 3FMaster het volgende:
[..]. Ach, ik ben bijna 18, ik heb nog eventjes
. Trouwens, ik ga niet uit huis voordat ik een fatsoenlijk salaris heb, geen vakkenvullersloon
Nee.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:24 schreef cheese. het volgende:
Wie zit er nu?
En is Waylon beetje leuk?
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Op mijn 18e had ik al een normaal salarisquote:Op woensdag 23 december 2009 22:23 schreef 3FMaster het volgende:
[..]. Ach, ik ben bijna 18, ik heb nog eventjes
. Trouwens, ik ga niet uit huis voordat ik een fatsoenlijk salaris heb, geen vakkenvullersloon
Neuh daar kan ik nog enigszins inkomenquote:Op woensdag 23 december 2009 22:24 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Ik vind de d'd en t's veel ergerDat kan echt niet
Nee, bijna nog doder als Dode slaapgastquote:Op woensdag 23 december 2009 22:24 schreef cheese. het volgende:
Wie zit er nu?
Kunnen we niet beoordelen hij doet niets.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:24 schreef cheese. het volgende:
Wie zit er nu?
quote:SeriousRequest Psssst! Geheimpje, niet verder vertellen: het moment van SR-2009 is in de maak ... je hebt het niet van ons! #sr09
quote:Op woensdag 23 december 2009 22:25 schreef Briggy het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op woensdag 23 december 2009 22:25 schreef Ofyles2 het volgende:
Ofyles2 is binnen. Ik herhaal: Ofyles2 is binnen.
Hij is in slaap gevallen geloof ikquote:Op woensdag 23 december 2009 22:24 schreef cheese. het volgende:
Wie zit er nu?
Dat is het erge je pas je uitgave patroon aan je inkomsten, als je dan ontslagen wordt dan is dat vreselijk.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:25 schreef DaMook het volgende:
[..]
Op mijn 18e had ik al een normaal salaris, en daar leefde ik ook naar
, helaas merk ik nu dat ik me toch maar wat meer moet inbinden omdat de hypotheek ed er elke maand af moet
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |