dat is ook slim, idd! zo had ik er helemaal niet over nagedacht! thx!quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:45 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Voetenzak, zitverkleiner. Da's namelijk handig als het een keer te warm is, dan rits je alleen de flap van de zak en hoef je de boel niet te verbouwen. Tegen de tijd dat het niet meer past hoef je alleen de zitverkleiner eruit te halen en kan je de onderkant laten zitten, zodat je de flap er nog eens aan kan ritsen als het weer koud is
.
Karin die hondquote:Op zaterdag 26 december 2009 15:39 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Er zijn hier meer baby's die maagzuurspul krijgen he, hoe krijgen jullie dat naar binnen?
Ik heb hier capsules die ik moet openbreken, vervolgens de inhoud met wat melk vermengen en naar binnen mikken. Maar die korreltjes lossen helemaal niet op. Het is een gedoe! Wie heeft er een tip?
Ik had Minke gewoon gemist! Wat een schatje inderdaad. En jouw zoon mag er ook wezen.quote:
Dat had Ivan ook in het begin. Inmiddels heeft hij meer plasluiers.quote:Hij poept trouwens wel héél veel. Is dat normaal? Hij heeft gewoon tien poepluiers per dag...
Oeh, nu moet ik huilen. Wat móói!quote:Op zondag 27 december 2009 19:20 schreef Tan het volgende:
Dank jullie! Zag later trouwens pas dat ze er alle zes op staan (als je goed kijkt, zie je de foto van Ayden tussen de hoofden van Cheyenne en Chinook)
Verschonen jullie dan ook 2x? In het ziekenhuis vonden de verpleegkundigen dat niet nodig; zij verschoonden alleen voor de voeding. Wij hebben dat ritueel eigenlijk klakkeloos overgenomen. M'n schoonmoeder stond er wel van te kijken dat we niet meteen verschonen als we merken dat hij heeft geplast of gepoept. Hij lijkt er niet bepaald onder gebukt te gaan, en zijn billen zien er prima uit.quote:Op zondag 27 december 2009 18:59 schreef Tan het volgende:
Oh ok, ik ben dat soort dingen echt helemaal vergeten. Vond het wel extreem vaak... inderdaad zoals huuphuup zegt, zowel tijdens als na de voeding. Heb ik hem net verschoond, hoor je weer gepruttel in dat broekie![]()
Wat tof, zo'n groot gezin!quote:
quote:
Ach jee, geen rustige dagen in het verschiet? Dat is toch allemaal niet vol te houden.quote:Op zondag 27 december 2009 20:19 schreef Troel het volgende:
Om heel eerlijk te zijn: nauwelijks.
Ik ben echt compleet gesloopt.
Maar ik kom er wel weer bovenop. Ooit
Ja, ik twijfel soms ook, maar ik kan me herinneren van de anderen dat die billetjes helemaal stuk gingen en dat ben ik liever voor... Die poep ruikt zo walgelijk zuur, ik zou het ook niet fijn vinden om dat tegen mijn billen aan te voelen, denk ikquote:Op zondag 27 december 2009 20:05 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Verschonen jullie dan ook 2x? In het ziekenhuis vonden de verpleegkundigen dat niet nodig; zij verschoonden alleen voor de voeding. Wij hebben dat ritueel eigenlijk klakkeloos overgenomen. M'n schoonmoeder stond er wel van te kijken dat we niet meteen verschonen als we merken dat hij heeft geplast of gepoept. Hij lijkt er niet bepaald onder gebukt te gaan, en zijn billen zien er prima uit.
Wat schattig! Ik vrees alleen dat onze familie niet zo van het soort is om eens gezellig met zijn allen op de foto te gaan, maar binnen ons gezin is dat zeker een leuke traditie. Ik wil straks in het voorjaar als het hier buiten zo mooi is ook een foto waar mijn vriend en ik ook bij staan. En dat dan ieder jaar herhalen of zo.quote:Wat tof, zo'n groot gezin!Maak alsjeblieft vaak zulke foto's. Straks komt er aanhang bij, en dan volgen de kleinkinderen. Het is zo bijzonder om die foto's later terug te zien. Ik kijk nog vaak naar de foto's van mijn opa en oma en hun kinderen en kleinkinderen. Ik ben het meisje rechtsonderin en mijn ouders staan erachter met mijn pasgeboren broertje.
quote:Ik moet gewoon voor de zoveelste keer vertellen hoe gelukkig ik ben met mijn zoon. Hij slaapt geen nach
ten door, hij is geen voorbeeldig drinker en zijn krampen zitten hem echt dwars, maar ik vind het zo fijn dat ik hem inmiddels wel ken en hij zich zo goed laat troosten!Zijn vader pakte hem zojuist uit zijn wipstoel omdat hij vreselijk lag te schreeuwen. Hij wist niet wat er was, of Ivan nu alweer honger had of niet. Ik zei resoluut dat Ivan gewoon wat krampen had en moe begon te worden, ik nam hem bij me, neuriede wat voor hem - hij werd meteen rustig, poepte zijn luier vol en viel prompt in slaap. Het is zo fijn als het allemaal lukt. Ik denk nog maar niet aan de wanhopige momenten die gaan komen wanneer het niet lukt en ik geen flauw idee heb wat er is.
quote:Op zondag 27 december 2009 20:19 schreef Troel het volgende:
Om heel eerlijk te zijn: nauwelijks.
Ik ben echt compleet gesloopt.
Maar ik kom er wel weer bovenop. Ooit
quote:Op maandag 28 december 2009 09:39 schreef amaranta het volgende:
Troel, welkom thuis. En jochem ook.
Lijnloos, hier ook een uitslaper, faab slaapt al sinds 5 uur.
En mama heef kraamtranen. Denk ik. Ben sinds 5 al aant janken. Maar ik huil van pijn en ellende. Mij. Ischias is terug en dat doet zeer.......
quote:Op maandag 28 december 2009 20:33 schreef Poppejans het volgende:
Hier verschoon ik na iedere voeding, eergisteren heeft ie me ondergeplast, echt ik wist niet dat er al zo veel uit zo'n klein piemeltje kon komen![]()
en dat jongetjes dus echt in een boogje omhoog plassen weet ik ook nu
![]()
Vandaag had hij een megapoep luier, echt net tot de rand vol iew
Alles gaat zo heerlijk hier, meneer vindt alles best. Het valt me zo 100% mee, ik heb al voor de grap gezegd dat ik nog wel 6 van deze exemplaren wil.(nee hoor, de eerste jaren is 1 genoeg)
Hij meldt zich 's nachts 1x en verder om de 3 uur voor een flesje.
Morgen effe shoppen en lunchen in een grotere stad, hopelijk vindt hij dat ook ok.
Herkenbaar!! En die hoofden zie ze erbij trekken soms he, Wolf stopt helemaal met drinken om even te persen, en soms erna heel verbaasd te kijken van ''deed ik dat?"quote:Op maandag 28 december 2009 20:33 schreef Incantrix het volgende:
veel donderslagen in de broek en als we bij elk geluid moeten gaan verschonen blijven we bezig,
Whaha, geweldig inderdaadquote:Op maandag 28 december 2009 20:37 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Herkenbaar!! En die hoofden zie ze erbij trekken soms he, Wolf stopt helemaal met drinken om even te persen, en soms erna heel verbaasd te kijken van ''deed ik dat?"
dat jaquote:Op maandag 28 december 2009 20:38 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Whaha, geweldig inderdaadHet leukst is dat Stef soms echt bevríjd kijkt na zo'n scheurend geluid uit zijn luier, dan trekt hij echt een Mona Lisa-koppie terwijl je ondertussen de meest bizarre geluiden uit zijn broek hoort komen
En daarna weer vrolijk verderdrinken
Ja, hierzo ook precies hahahaquote:Op maandag 28 december 2009 20:38 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Whaha, geweldig inderdaadHet leukst is dat Stef soms echt bevríjd kijkt na zo'n scheurend geluid uit zijn luier, dan trekt hij echt een Mona Lisa-koppie terwijl je ondertussen de meest bizarre geluiden uit zijn broek hoort komen
En daarna weer vrolijk verderdrinken
quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:08 schreef Brighteyes het volgende:
Karin, kan je die korreltjes niet gewoon fijnmalen met een vijzel en ze dan oplossen in de melk?
Hij begint steeds meer te lijken ja. Ruben had op een gegeven moment wel een enorme plofkopquote:Op maandag 28 december 2009 20:33 schreef Poppejans het volgende:
Welkom thuis Jochem! Hij lijkt wel wat op Ruben, maar die was meer tenger of niet?
Hier werkt de cetomacrogol juist als een tierelier tegen de bergquote:Op dinsdag 29 december 2009 15:23 schreef Brighteyes het volgende:
Kersjes, over die pure olijfolie?
Oscar heeft ook wat exceemplekjes op zijn voorhoofd soms en dus ook af en toe wat op zijn koppie maar daar zit ook berg.
Ik smeer nu een smeerseltje tegen de exceem op zijn huidje en op zijn koppie, cetomacrogol, maar doordat er ook berg zit wordt dat zo'n zooitje.
Kan ik die olijfolie ook gebruiken tegen berg? Doordat hij zo'n jeuk heeft (hij krabt idd ook echt aan zijn koppie) vind ik het idee van Zwitsal olie heel naar maar ik weet niet goed wat ik dan als alternatieve olie kan gebruiken. Jij gebruikt dus gewone olijfolie daarvoor?
het klinkt idd als gewone hoofdroos. berg, dus.quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:55 schreef Brighteyes het volgende:
Het komt er ook wel makkelijk af Troel, maar de huid eronder lijkt echt kapot te zijn en dat vind ik er zo sneu uit zien. Is dat bij jullie ook?
Zo gaat het af en toe ook echt!quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:34 schreef DaviniaHR het volgende:
stiemie, k had ff een mental image van de rondvliegende korrels en jij en vriendlief over de vloer liggend korrrels rapen!
quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:43 schreef huuphuup het volgende:
Mn meiske heeft wat nieuwsze trekt aan haar tong
![]()
Ja dat vind ik nou ookquote:
Maar FV geeft toch langer een verzadigd gevoel?quote:Op woensdag 30 december 2009 10:54 schreef Brighteyes het volgende:
BJ, je geeft borstvoeding en van wat ik ervan begrepen heb kan je daar nooit te veel van geven, maar dat kan je evt. nog navragen in het bv topic.
Ik kan me maar 1 probleem bedenken en dat is als je over zou stappen op kunstvoeding want daar zitten wel maxima aan en dan zou ze mss gewend zijn aan bepaalde hoeveelheden in haar buikje om een vol gevoel te krijgen. Maar met de hoeveelheden die je nu geeft zit je daar ook nog niet aan hoor.
En volgens mij ben je voorlopig sowieso nog niet van plan te stoppen met de bv toch?
Dat zou ik niet weten eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 30 december 2009 12:00 schreef Raissa het volgende:
[..]
Maar FV geeft toch langer een verzadigd gevoel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |