quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:08 schreef Brighteyes het volgende:
Karin, kan je die korreltjes niet gewoon fijnmalen met een vijzel en ze dan oplossen in de melk?
Hij begint steeds meer te lijken ja. Ruben had op een gegeven moment wel een enorme plofkopquote:Op maandag 28 december 2009 20:33 schreef Poppejans het volgende:
Welkom thuis Jochem! Hij lijkt wel wat op Ruben, maar die was meer tenger of niet?
Hier werkt de cetomacrogol juist als een tierelier tegen de bergquote:Op dinsdag 29 december 2009 15:23 schreef Brighteyes het volgende:
Kersjes, over die pure olijfolie?
Oscar heeft ook wat exceemplekjes op zijn voorhoofd soms en dus ook af en toe wat op zijn koppie maar daar zit ook berg.
Ik smeer nu een smeerseltje tegen de exceem op zijn huidje en op zijn koppie, cetomacrogol, maar doordat er ook berg zit wordt dat zo'n zooitje.
Kan ik die olijfolie ook gebruiken tegen berg? Doordat hij zo'n jeuk heeft (hij krabt idd ook echt aan zijn koppie) vind ik het idee van Zwitsal olie heel naar maar ik weet niet goed wat ik dan als alternatieve olie kan gebruiken. Jij gebruikt dus gewone olijfolie daarvoor?
het klinkt idd als gewone hoofdroos. berg, dus.quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:55 schreef Brighteyes het volgende:
Het komt er ook wel makkelijk af Troel, maar de huid eronder lijkt echt kapot te zijn en dat vind ik er zo sneu uit zien. Is dat bij jullie ook?
Zo gaat het af en toe ook echt!quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:34 schreef DaviniaHR het volgende:
stiemie, k had ff een mental image van de rondvliegende korrels en jij en vriendlief over de vloer liggend korrrels rapen!
quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:43 schreef huuphuup het volgende:
Mn meiske heeft wat nieuwsze trekt aan haar tong
![]()
Ja dat vind ik nou ookquote:
Maar FV geeft toch langer een verzadigd gevoel?quote:Op woensdag 30 december 2009 10:54 schreef Brighteyes het volgende:
BJ, je geeft borstvoeding en van wat ik ervan begrepen heb kan je daar nooit te veel van geven, maar dat kan je evt. nog navragen in het bv topic.
Ik kan me maar 1 probleem bedenken en dat is als je over zou stappen op kunstvoeding want daar zitten wel maxima aan en dan zou ze mss gewend zijn aan bepaalde hoeveelheden in haar buikje om een vol gevoel te krijgen. Maar met de hoeveelheden die je nu geeft zit je daar ook nog niet aan hoor.
En volgens mij ben je voorlopig sowieso nog niet van plan te stoppen met de bv toch?
Dat zou ik niet weten eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 30 december 2009 12:00 schreef Raissa het volgende:
[..]
Maar FV geeft toch langer een verzadigd gevoel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |