abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76111771
hihi Stiemie, hou het op kerststress

Tan fijn dat het beter begint te lopen.
Wij hadden hier heel in het begin ook voor, tijdens en na iedere voeding een poepluier volgens mij kan en mag dat wel gewoon.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_76112132
Hadden we hier ook Tan. Het wordt inmiddels al minder, maar het plassen is nog steeds zo'n 10 keer
  zondag 27 december 2009 @ 18:59:50 #178
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_76112310
Oh ok, ik ben dat soort dingen echt helemaal vergeten. Vond het wel extreem vaak... inderdaad zoals huuphuup zegt, zowel tijdens als na de voeding. Heb ik hem net verschoond, hoor je weer gepruttel in dat broekie

Heb trouwens nog een leuke gezinsfoto van vandaag

zondag 27 december 2009 @ 19:01:34 #179
11682 Moonah
Jolie femme
pi_76112354
Zonder verder bijgelezen te hebben, zag Tan posten, reageer dus alleen op foto:
Wow! Wat een gezin! En wat worden ze groooooot!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_76112445
oh wat een geweldige foto Tan
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 27 december 2009 @ 19:13:46 #181
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_76112780
Wat een leuke foto tan.
pi_76112892
Mooie foto Tan
Fake it till you make it...
pi_76113009
Tan wat leuk zo allemaal bij de kerstboom Waardevolle foto!
  zondag 27 december 2009 @ 19:20:29 #184
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_76113013
Dank jullie! Zag later trouwens pas dat ze er alle zes op staan (als je goed kijkt, zie je de foto van Ayden tussen de hoofden van Cheyenne en Chinook )
pi_76113530
Wat een fijne gezinsfoto Tan!
Nog gefeliciteerd met Elyas
  zondag 27 december 2009 @ 19:40:32 #186
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_76113761
Dan is hij helemaal bijzonder tan!!
pi_76113820
One happy-Tanfamily! Heel leuk Tan!
#geen
  zondag 27 december 2009 @ 20:03:09 #188
11682 Moonah
Jolie femme
pi_76114556
quote:
Op zondag 27 december 2009 19:20 schreef Tan het volgende:
Dank jullie! Zag later trouwens pas dat ze er alle zes op staan (als je goed kijkt, zie je de foto van Ayden tussen de hoofden van Cheyenne en Chinook )
Oeh, nu moet ik huilen. Wat móói!
pi_76114654
quote:
Op zondag 27 december 2009 18:59 schreef Tan het volgende:
Oh ok, ik ben dat soort dingen echt helemaal vergeten. Vond het wel extreem vaak... inderdaad zoals huuphuup zegt, zowel tijdens als na de voeding. Heb ik hem net verschoond, hoor je weer gepruttel in dat broekie
Verschonen jullie dan ook 2x? In het ziekenhuis vonden de verpleegkundigen dat niet nodig; zij verschoonden alleen voor de voeding. Wij hebben dat ritueel eigenlijk klakkeloos overgenomen. M'n schoonmoeder stond er wel van te kijken dat we niet meteen verschonen als we merken dat hij heeft geplast of gepoept. Hij lijkt er niet bepaald onder gebukt te gaan, en zijn billen zien er prima uit.
quote:
Heb trouwens nog een leuke gezinsfoto van vandaag

[ link | afbeelding ]
Wat tof, zo'n groot gezin! Maak alsjeblieft vaak zulke foto's. Straks komt er aanhang bij, en dan volgen de kleinkinderen. Het is zo bijzonder om die foto's later terug te zien. Ik kijk nog vaak naar de foto's van mijn opa en oma en hun kinderen en kleinkinderen. Ik ben het meisje rechtsonderin en mijn ouders staan erachter met mijn pasgeboren broertje.

Ik moet gewoon voor de zoveelste keer vertellen hoe gelukkig ik ben met mijn zoon. Hij slaapt geen nachten door, hij is geen voorbeeldig drinker en zijn krampen zitten hem echt dwars, maar ik vind het zo fijn dat ik hem inmiddels wel ken en hij zich zo goed laat troosten! Zijn vader pakte hem zojuist uit zijn wipstoel omdat hij vreselijk lag te schreeuwen. Hij wist niet wat er was, of Ivan nu alweer honger had of niet. Ik zei resoluut dat Ivan gewoon wat krampen had en moe begon te worden, ik nam hem bij me, neuriede wat voor hem - hij werd meteen rustig, poepte zijn luier vol en viel prompt in slaap. Het is zo fijn als het allemaal lukt. Ik denk nog maar niet aan de wanhopige momenten die gaan komen wanneer het niet lukt en ik geen flauw idee heb wat er is.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zondag 27 december 2009 @ 20:11:47 #190
35189 Troel
scherp en bot
pi_76114823
Jochem is weer thuis

We kregen gisteren al een beetje die hoop, maar waren toch een beetje bang dat hij vannacht misschien toch aan de zuurstof moest, maar dat was niet nodig. Omdat er dan geen reden was om hem nog te houden (zijn longetjes klonken heel erg schoon, daar stond de kinderarts versteld over), mocht hij dus vandaag weer mee naar huis

Dames en heren, heel erg bedankt voor jullie gelukwensen, het deed me goed om het te lezen. Nu ga ik weer genieten van mijn mannetjes
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 27 december 2009 @ 20:12:29 #191
35189 Troel
scherp en bot
pi_76114840
(en ik lees later wel een keer bij en reageer op de andere kindjes, ik zag dat er iemand in zijn voet gebeten was, wat babyfoto's en een mooie foto van de kids van Tan )
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_76114870
Tan dat maakt de foto nog specialer!

En Claudia wat klinkt dat fijn Lekker genieten van Ivan

Wij verschonen trouwens na elk slaapje en tussendoor alleen als Esmee gepoept heeft. Daar heeft ze namelijk een godsgruwelijke hekel aan. Zodra er poep in haar luier zit, gaat de sirene af
pi_76114873
Wow tan, wat een prachtplaatje van jullie complete gezin! Zo mooi...

Poepluiers gaan hier niet super hard, minke is meer van het scheetjes laten (en hard ook )...

Vandaag veel bezoek gehad en de krampjes beginnen nu te komen, dat merken we dus nu wel aan haar... Iets eerder huilen en dan ook moeilijk te troosten. Gelukkig morgen helemaal niks op het programma... Effe lekker bijkomen!

Nog even een voor de zieke beebjes (oa. Jochem las ik maar misschien heb ik er een of meer gemist, sorry).
En poep voor Amelie!

Ik hoop zelf vandaag ook nog op poep... maar dan voor mezelf (er wordt al gedreigd met klysma's voor morgen anders). Stuwing wordt wel eindelijk minder
  zondag 27 december 2009 @ 20:13:54 #194
11682 Moonah
Jolie femme
pi_76114887
quote:
Op zondag 27 december 2009 20:11 schreef Troel het volgende:
Jochem is weer thuis
Heel fijn Troeleke!
pi_76114895
Troel wat fijn dat Jochem weer thuis is
pi_76114923
quote:
Op zondag 27 december 2009 20:11 schreef Troel het volgende:
Jochem is weer thuis

Heb je jezelf een beetje staande kunnen houden?
  zondag 27 december 2009 @ 20:19:30 #197
35189 Troel
scherp en bot
pi_76115090
Om heel eerlijk te zijn: nauwelijks.
Ik ben echt compleet gesloopt.
Maar ik kom er wel weer bovenop. Ooit
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_76115126
Ik heb de poep van Amélie ook helemaal gemist! Hoera!

Er zat een vrouw op onze puppycursus met een klein hondje dat helemaal niet wilde luisteren. Als ik 'Amélie´ typ hoor ik haar gewoon met haar schelle stem ´AAAAHMEEEELIETJUUUUH´ roepen en zie ik haar achter dat hondje aan rennen. Sorry, Huup!
pi_76115198
quote:
Op zondag 27 december 2009 20:19 schreef Troel het volgende:
Om heel eerlijk te zijn: nauwelijks.
Ik ben echt compleet gesloopt.
Maar ik kom er wel weer bovenop. Ooit
Ach jee, geen rustige dagen in het verschiet? Dat is toch allemaal niet vol te houden.

Ik weet het, je moet wel. En je doet wat je moet doen. Maar de echte klap komt dan vaak later.
pi_76116642
Jochem is weer thuis

Wij verschonen bij iedere voeding en dat is momenteel à 2 uur. Maar dat is ook wel nodig bij wasbare luiers
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')