quote:
Op zondag 27 december 2009 18:59 schreef Tan het volgende:Oh ok, ik ben dat soort dingen echt helemaal vergeten. Vond het wel extreem vaak... inderdaad zoals huuphuup zegt, zowel tijdens als na de voeding. Heb ik hem net verschoond, hoor je weer gepruttel in dat broekie
Verschonen jullie dan ook 2x? In het ziekenhuis vonden de verpleegkundigen dat niet nodig; zij verschoonden alleen voor de voeding. Wij hebben dat ritueel eigenlijk klakkeloos overgenomen. M'n schoonmoeder stond er wel van te kijken dat we niet meteen verschonen als we merken dat hij heeft geplast of gepoept. Hij lijkt er niet bepaald onder gebukt te gaan, en zijn billen zien er prima uit.
quote:
Heb trouwens nog een leuke gezinsfoto van vandaag

[
link |
afbeelding ]
Wat tof, zo'n groot gezin!

Maak alsjeblieft vaak zulke foto's. Straks komt er aanhang bij, en dan volgen de kleinkinderen. Het is zo bijzonder om die foto's later terug te zien. Ik kijk nog vaak naar
de foto's van mijn opa en oma en hun kinderen en kleinkinderen.
Ik ben het meisje rechtsonderin en mijn ouders staan erachter met mijn pasgeboren broertje.Ik moet gewoon voor de zoveelste keer vertellen hoe gelukkig ik ben met mijn zoon. Hij slaapt geen nachten door, hij is geen voorbeeldig drinker en zijn krampen zitten hem echt dwars, maar ik vind het zo fijn dat ik hem inmiddels wel ken en hij zich zo goed laat troosten!

Zijn vader pakte hem zojuist uit zijn wipstoel omdat hij vreselijk lag te schreeuwen. Hij wist niet wat er was, of Ivan nu alweer honger had of niet. Ik zei resoluut dat Ivan gewoon wat krampen had en moe begon te worden, ik nam hem bij me, neuriede wat voor hem - hij werd meteen rustig, poepte zijn luier vol en viel prompt in slaap. Het is zo fijn als het allemaal lukt.
Ik denk nog maar niet aan de wanhopige momenten die gaan komen wanneer het niet lukt en ik geen flauw idee heb wat er is.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.