ah oke, suspensie, dat klokt hij zo weg natuurlijk. Dit zijn van die korreltjes!quote:Op zaterdag 26 december 2009 16:15 schreef McLaura het volgende:
[..]
Thijs krijgt Zantac suspensie met een spuitje, en dat gaat prima.

Gefeliciteerd I guess! Goedzo!quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:03 schreef huuphuup het volgende:
We hebben poep! Echte poep! Zelfgepoepte poep! Zonder lactulose of klysma's of andere dingen. En veel belangrijker, zonder huilen of overmatig persen of paars aanlopen!![]()
echte normale niet-stinkende gele dunnige borstvoedingspoepoh man wat ben ik daar blij mee.

dat is ook slim, idd! zo had ik er helemaal niet over nagedacht! thx!quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:45 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Voetenzak, zitverkleiner. Da's namelijk handig als het een keer te warm is, dan rits je alleen de flap van de zak en hoef je de boel niet te verbouwen. Tegen de tijd dat het niet meer past hoef je alleen de zitverkleiner eruit te halen en kan je de onderkant laten zitten, zodat je de flap er nog eens aan kan ritsen als het weer koud is
.

Karin die hondquote:Op zaterdag 26 december 2009 15:39 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Er zijn hier meer baby's die maagzuurspul krijgen he, hoe krijgen jullie dat naar binnen?
Ik heb hier capsules die ik moet openbreken, vervolgens de inhoud met wat melk vermengen en naar binnen mikken. Maar die korreltjes lossen helemaal niet op. Het is een gedoe! Wie heeft er een tip?

Ik had Minke gewoon gemist! Wat een schatje inderdaad. En jouw zoon mag er ook wezen.quote:
Dat had Ivan ook in het begin. Inmiddels heeft hij meer plasluiers.quote:Hij poept trouwens wel héél veel. Is dat normaal? Hij heeft gewoon tien poepluiers per dag...

Oeh, nu moet ik huilen. Wat móói!quote:Op zondag 27 december 2009 19:20 schreef Tan het volgende:
Dank jullie! Zag later trouwens pas dat ze er alle zes op staan (als je goed kijkt, zie je de foto van Ayden tussen de hoofden van Cheyenne en Chinook)

Verschonen jullie dan ook 2x? In het ziekenhuis vonden de verpleegkundigen dat niet nodig; zij verschoonden alleen voor de voeding. Wij hebben dat ritueel eigenlijk klakkeloos overgenomen. M'n schoonmoeder stond er wel van te kijken dat we niet meteen verschonen als we merken dat hij heeft geplast of gepoept. Hij lijkt er niet bepaald onder gebukt te gaan, en zijn billen zien er prima uit.quote:Op zondag 27 december 2009 18:59 schreef Tan het volgende:
Oh ok, ik ben dat soort dingen echt helemaal vergeten. Vond het wel extreem vaak... inderdaad zoals huuphuup zegt, zowel tijdens als na de voeding. Heb ik hem net verschoond, hoor je weer gepruttel in dat broekie![]()
Wat tof, zo'n groot gezin!quote:

quote:

Ach jee, geen rustige dagen in het verschiet? Dat is toch allemaal niet vol te houden.quote:Op zondag 27 december 2009 20:19 schreef Troel het volgende:
Om heel eerlijk te zijn: nauwelijks.
Ik ben echt compleet gesloopt.
Maar ik kom er wel weer bovenop. Ooit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |