quote:
Op zaterdag 26 december 2009 15:39 schreef XXXKarinXXX het volgende:Laatst een discussie in de SC over honden en baby's/kinderen, ik was toen heel fel dat de hond van mijn schoonzus niet bij Lars mocht komen. Nu was die hond er vandaag, het is een pup, dus speels, bijt dat rotding in Lars zijn voetje!!!
En Meike maar roepen: stouterd!! Stoute hond!!
Zo, daar zou ik niet blij van worden!

Onze hond - ook een pup nog - mag wel bij Ivan komen, maar alleen als wij erbij zijn om het nauwlettend in de gaten te houden. Hij begrijpt dat Ivan een baby is en gaat er voorzichtig mee om, maar als hij in een speelse bui is springt hij er gerust bovenop (en hij heeft best scherpe nagels). Je kunt een hond gewoon nooit helemaal vertrouwen, vooral een pup niet. Ik zou andermans hond zeker niet bij Ivan laten, want die ken ik niet en dus kan ik zijn gedrag al helemaal niet voorspellen.
Ik heb net de kat voor het eerst voorzichtig bij Ivan gelaten - tot nog toe heeft ze hem genegeerd - maar ze gaat er gewoon bovenop liggen.

Dat is niet de bedoeling.
Goed dat je trouwens naar huis bent gegaan! Dat is voor jezelf en voor Lars veel fijner. Gister bij ons thuis ging heel goed. Ivan heeft met opa en oma gespeeld, geslapen in de wieg, in zijn wipstoel gezeten en bij mij in de draagdoek gelegen toen ik wat wilde eten en hij weer slaperig werd. We hadden gelukkig niet veel gasten.
Zometeen gaan we op pad naar een groter gezelschap. Span-nend! Ik denk dat Ivan het merendeel van de avond in de draagdoel zal zitten. Ik leg hem nog even aan de borst voor we weggaan en ik neem een flesje afgekolfde melk mee zodat ik aan tafel kan blijven zitten als ik dat wil. Als ik de drukte zat ben trek ik me terug en leg ik hem aan de borst. Ik vind het wel een fijn idee dat ik ter plekke kan kiezen (en dat niemand me de drukte op zal dringen). 25 man, Huup, ik moet er niet aan denken.
[ Bericht 12% gewijzigd door Claudia_x op 26-12-2009 16:07:30 ]
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.