abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 25 december 2009 @ 15:43:56 #126
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_76051681
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 13:13 schreef innepin het volgende:
Fijne kerst dames
Lijnloos en Minke, welkom! Hoop dat jullie gauw naar huis mogen
[..]

Als ik hier wil dat ze gaat slapen, moet ik juist níet gaan lopen met haar.
Echt?
Uitzonderingen zijn er natuurlijk altijd.
  vrijdag 25 december 2009 @ 15:46:53 #127
35189 Troel
scherp en bot
pi_76051743
Oja en het "wish I was at home for Christmas" op de radio is geen goed idee!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 25 december 2009 @ 18:40:15 #128
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_76054577
hoi dames, kheb een vraagje: we hebben de voetenzak van de maxi-cosie te leen gekregen van tinuviel en iamredleader

in welke volgorde moet dit alles n de MC gepropt worden?
1. voetenzak,
2. zitverkleiner
3. kind
4. de boel dichtklippen en ritsen

of is het:
1. zitverkleiner
2. voetenzak erbovenop
3. kind

alvast bedankt
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_76054663
Eerst dat kind erin natuurlijk Davinia...
nee ik ga voor optie 1, maar ik weet het niet zeker. Het lijkt mij logischer, die eerste.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_76054691
Zo we zijn weer terug van de kerstbrunch. Esmee heeft bijna niet geslapen. Denk dat ze het campingbedje toch wel aan de grote kant vond...

Lijnloos en Minke welkom. Balen zeg van het ziekenhuis, maar wel fijn dat ze zo goed voor je meisje zorgen!

En Troel ook nog in het ziekenhuis. Veel sterkte tijdens de feestdagen. Lijkt me (ondanks de verwennerijen: poffertjes ) helemaal niet leuk!

Davinia ik heb de zitverkleiner onder de voetenzak zitten, maar dit is niet de officiele maxi cosi voetenzak dus misschien is het daarbij weer anders? Heb je dus lekker veel aan, aan mijn post
pi_76055608
Hahaha ik lees nu dat het voor Huup juist logisch is om het op de eerste manier te doen Nou je hebt dus gewoon helemaal geen ene drol aan mijn post
  vrijdag 25 december 2009 @ 20:40:31 #132
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_76056792
Ik zou zeggen eerst zitverkleiner en dan de voetenzak er bovenop, dan verschuift het minder makkelijk maar volgens mij maakt het geen moer uit.
pi_76057484
oh ja ik dacht namelijk dat zo'n zitverkleiner geen nut zou hebben als je die voetenzak eroverheen doet omdat je dan die voetenzak in die zitverkleiner moet frotten en het binnendeel daarmee nog kleiner maakt en dan je kind er nog in enzo.
Maar ik weet het ook niet hoor! Ik zeg maar wat, ik heb die hele zitverkleiner er maar heel kort ingehad.

We hebben poep! Echte poep! Zelfgepoepte poep! Zonder lactulose of klysma's of andere dingen. En veel belangrijker, zonder huilen of overmatig persen of paars aanlopen!
echte normale niet-stinkende gele dunnige borstvoedingspoep oh man wat ben ik daar blij mee.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_76057713
Kleine update van onze kant, we zijn thuis! het duurde een hele tijd voor de kogel door de kerk was maar de bilis-waardes (toch?) waren gedaald en het spugenwerd ook minder... Dus nu lekker thuis op de bank/ in de box... Straks lekker slapen in onze eigen bedjes!

Oh davinia, wij wisten het ook niet en hebben optie 2 gedaan wat door de verpleegster werd goedgekeurd... Maar het zag er wel wat raar uit idd...
pi_76057756
heeey dat is goed nieuws Lijnloos!
op de valreep toch nog een soort van thuis met Kerst

Geniet ervan, lekker in je eigen bedje en je eigen huisje
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 25 december 2009 @ 21:13:13 #136
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_76057757
Wat fijn lijnloos!
  vrijdag 25 december 2009 @ 21:22:29 #137
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_76057963
lijnloos, wat fijn dat jullie thuis zijn!

huup, poep is goed!

dank voor de antwoorden! ik denk dat ik anders morgen eens ga proberen hoe eea er uitziet.
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_76069011
jeujjjj voor Amelie klasse meid

en ook hier ff voor de thuiskomst van lijnloos en Minke

@lijnloos; las ik nou dat Minke ook flesvoeding krijgt?

Ik heb er weer een rondje voeden opzitten; nu flesjes koken en kolven...
en dan straks nog ff weer
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_76071198
Amelie

Jochem en Troel

Lijnloos en Minke, welkom hier en lekker thuis .
Fake it till you make it...
pi_76072185
Amélie
Troel Hoop dat jullie gauw naar huis mogen!
Lijnloos, wat fijn!

BE, madame wil graag alles kunnen zien. Dus als je beweegt, gaat ze om zich heen kijken. Ze slaapt alleen in de wagen als je d'r eerst ergens in een donker hoekje neerzet
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_76072669
Davinia ik heb altijd optie 2 gedaan.. Maar misschien heb je niet zoveel aan mijn reactie want ik realiseerde me pas laatst dat die stoelverkleiner er wel een keer uit kon, ik vond het al zo gek dat Timo amper meer in de maxicosi paste al een paar maanden

Amélie wat super zeg! Echt wat een opluchting he Huup, ik kan het me helemaal voorstellen!

Lijnloos en Minke van harte welkom en heel erg gefeliciteerd ook nog!

Jochem en Troel
  zaterdag 26 december 2009 @ 12:45:07 #142
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_76073068
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 18:40 schreef DaviniaHR het volgende:
hoi dames, kheb een vraagje: we hebben de voetenzak van de maxi-cosie te leen gekregen van tinuviel en iamredleader

in welke volgorde moet dit alles n de MC gepropt worden?
1. voetenzak,
2. zitverkleiner
3. kind

of is het:
1. zitverkleiner
2. voetenzak erbovenop
3. kind

alvast bedankt
Voetenzak, zitverkleiner. Da's namelijk handig als het een keer te warm is, dan rits je alleen de flap van de zak en hoef je de boel niet te verbouwen . Tegen de tijd dat het niet meer past hoef je alleen de zitverkleiner eruit te halen en kan je de onderkant laten zitten, zodat je de flap er nog eens aan kan ritsen als het weer koud is .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_76073389
Nog nèt in het kleine baby'tjestopic (12 januari verhuizen we naar de grote baby'tjes) maar het is officieel:

Het bobbeltje rechts van de tand zit er al sinds 20-11, dus ik ben benieuwd of de linkerondertand eerder komt, of toch de tweede rechterondertand.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_76075602
quote:
Op donderdag 24 december 2009 16:25 schreef Twinkly het volgende:
Dat van die breath holding spell had ik ook gelezen, maar volgens de wijkverpleegkundige kan dat nog niet op zijn leeftijd.
Hier bij beide kinderen al in de kraamtijd, bij de jongste heeft de kraamverzorgster het zelf gezien en zo benoemd. Hebben ze nu allebei geen last meer van (peuter en kleuter).
pi_76078679
Hoera voor Lijnloos en Minke, lekker thuis!!!

Jochem gaat ook ietsjes beter, in ieder geval niet meer aan het zuurstof, hopelijk knapt manneke snel op zeg! Sterkte voor jullie Troel!

Oi 25 man Huup, kan me voorstellen dat Amelie dat iets teveel vond allemaal....!!

Ik ben ook weer thuis met Lars, we waren bij mijn schoonouders, maar het ging niet. Lars kon er de slaap niet vatten, ook niet toen ik hem slapend had weggelegd, hij was weer erg onrustig, dus ik ben met hem naar huis gegaan. Thuis issie weer blij, en nu ligt hij lekker in zijn bedje te slapen.

Laatst een discussie in de SC over honden en baby's/kinderen, ik was toen heel fel dat de hond van mijn schoonzus niet bij Lars mocht komen. Nu was die hond er vandaag, het is een pup, dus speels, bijt dat rotding in Lars zijn voetje!!!
En Meike maar roepen: stouterd!! Stoute hond!!

Er zijn hier meer baby's die maagzuurspul krijgen he, hoe krijgen jullie dat naar binnen?
Ik heb hier capsules die ik moet openbreken, vervolgens de inhoud met wat melk vermengen en naar binnen mikken. Maar die korreltjes lossen helemaal niet op. Het is een gedoe! Wie heeft er een tip?
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_76079160
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 15:39 schreef XXXKarinXXX het volgende:

Laatst een discussie in de SC over honden en baby's/kinderen, ik was toen heel fel dat de hond van mijn schoonzus niet bij Lars mocht komen. Nu was die hond er vandaag, het is een pup, dus speels, bijt dat rotding in Lars zijn voetje!!!
En Meike maar roepen: stouterd!! Stoute hond!!
Zo, daar zou ik niet blij van worden! Onze hond - ook een pup nog - mag wel bij Ivan komen, maar alleen als wij erbij zijn om het nauwlettend in de gaten te houden. Hij begrijpt dat Ivan een baby is en gaat er voorzichtig mee om, maar als hij in een speelse bui is springt hij er gerust bovenop (en hij heeft best scherpe nagels). Je kunt een hond gewoon nooit helemaal vertrouwen, vooral een pup niet. Ik zou andermans hond zeker niet bij Ivan laten, want die ken ik niet en dus kan ik zijn gedrag al helemaal niet voorspellen.

Ik heb net de kat voor het eerst voorzichtig bij Ivan gelaten - tot nog toe heeft ze hem genegeerd - maar ze gaat er gewoon bovenop liggen. Dat is niet de bedoeling.

Goed dat je trouwens naar huis bent gegaan! Dat is voor jezelf en voor Lars veel fijner. Gister bij ons thuis ging heel goed. Ivan heeft met opa en oma gespeeld, geslapen in de wieg, in zijn wipstoel gezeten en bij mij in de draagdoek gelegen toen ik wat wilde eten en hij weer slaperig werd. We hadden gelukkig niet veel gasten.

Zometeen gaan we op pad naar een groter gezelschap. Span-nend! Ik denk dat Ivan het merendeel van de avond in de draagdoel zal zitten. Ik leg hem nog even aan de borst voor we weggaan en ik neem een flesje afgekolfde melk mee zodat ik aan tafel kan blijven zitten als ik dat wil. Als ik de drukte zat ben trek ik me terug en leg ik hem aan de borst. Ik vind het wel een fijn idee dat ik ter plekke kan kiezen (en dat niemand me de drukte op zal dringen). 25 man, Huup, ik moet er niet aan denken.

[ Bericht 12% gewijzigd door Claudia_x op 26-12-2009 16:07:30 ]
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_76079241
Onze kat negeert Lars (en Meike) ook! Erbovenop liggen, hmm lijkt me ook niet erg verstandig! Trouwens, wat heeft Ivan een uberschatiig kuiltje in zijn wang!

Mijn zwager zat erbij, en ik reageerde dus ook met: jo afnokken, toen beest eraan kwam. maar volgens zwager wou hij alleen maar ff snuffelen.....hap!

Handig dat je de draagdoek meeneemt, in dat soort situaties is dat wel handig en zit niet iedereen aan hem te plukken. Ik wens je veel plezier!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_76079380
Jeetje Karin, dat met zon hondje zou ik zeker ook niet tof vinden en blijkbaar terecht! voor Lars zijn voetje!

Alle kerstindrukken zullen voor deze kleintjes natuurlijk wel behoorlijk zijn, lijkt me best lastig. En natuurlijk alle familiebezoeken, best heftig denk ik.

Wij hebben een topnacgt achter de rug, eindelijk in mijn eigen bed is wel heerlijk. Minke deed het ook erg goed, moest ook even wennen maar heeft ook meer en beter geslapen dan in het ziekenhuis. Kraamzorg en vlos waren ook tevreden over hoe het gaat met haar, wel erg droge huid dus flink smeren. Ik moet wel rustiger aan doen (liep ook net vrolijk met Minke naar boven richting badje toen de vlos binnenkwam... Geen handige actie schijnbaar). Dus verplicht meer liggen en zitten.

@Bj, Minke krijgt idd flesvoeding, direct ook al. Tot nu toe gaat dat ook erg goed, dus dat is ook wel fijn. (Alleen mijn borsten staan nu echt op ontploffen! net wat paracetamolletjes genomen, hoop dat dt helpt tegen de druk)
pi_76079393
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 16:05 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Onze kat negeert Lars (en Meike) ook! Erbovenop liggen, hmm lijkt me ook niet erg verstandig! Trouwens, wat heeft Ivan een uberschatiig kuiltje in zijn wang!

Mijn zwager zat erbij, en ik reageerde dus ook met: jo afnokken, toen beest eraan kwam. maar volgens zwager wou hij alleen maar ff snuffelen.....hap!
Ik heb ook geen idee van wie hij die kuiltjes heeft! Ik herken de laatste week sowieso ons helemaal niet meer in hem.

Katten zijn hautaine beesten. Die zien zichzelf als middelpunt van het universum, en onze rol is die van meubelstuk. Achja, ik ben allang blij dat ze niet in de box komt. (Maar wederom zou ik Ivan nooit in de box alleen achterlaten terwijl de kat erbij kan. Niet te vertrouwen!)

Ik vind het echt ongelooflijk, hoor, dat iemand zomaar zijn hond aan je kind laat snuffelen (en nog wel een pup!). Ik zou het altijd vragen en er zelf bij blijven (het liefst met ouder erbij). Ach, wat zeg ik, ik zou proberen die situatie te vermijden. Ik zou me zo vreselijk schuldig voelen als mijn hond andermans kind iets aandoet.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_76079452
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 15:39 schreef XXXKarinXXX het volgende:

Er zijn hier meer baby's die maagzuurspul krijgen he, hoe krijgen jullie dat naar binnen?
Ik heb hier capsules die ik moet openbreken, vervolgens de inhoud met wat melk vermengen en naar binnen mikken. Maar die korreltjes lossen helemaal niet op. Het is een gedoe! Wie heeft er een tip?
Thijs krijgt Zantac suspensie met een spuitje, en dat gaat prima.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')