Dat is vanwege de simpele redenatie dat niet iedereen zomaar een vakdiploma krijgt en dus daarmee toestemming om een bus met personen te vervoeren. Dit in tegenstelling tot vrouwen waarbij elke hoer een kind kan krijgen. Dan is het aannemelijker dat die chauffeur gewoon goed zijn werk deed ipv die vrouw.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:05 schreef moussie het volgende:En btw, jij redeneert vanuit de aanname dat het geheel voortkomt uit 'het gebrek aan opvoeding', over aannames gesproken
3-jarige kinderen in de vrieskou uit de bus zetten en de vrouw waarvan je aanneemt dat het de moeder is van commentaar voorzien over haar opvoed-capaciteiten terwijl je niets van de situatie af weet is 'goed je werk doen'?quote:Op donderdag 24 december 2009 17:32 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Dat is vanwege de simpele redenatie dat niet iedereen zomaar een vakdiploma krijgt en dus daarmee toestemming om een bus met personen te vervoeren. Dit in tegenstelling tot vrouwen waarbij elke hoer een kind kan krijgen. Dan is het aannemelijker dat die chauffeur gewoon goed zijn werk deed ipv die vrouw.
net alsof die vrouw 1seconde net in de bus zat , daar is heus wel wat meer aan vooraf gegaan.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:43 schreef moussie het volgende:
[..]
3-jarige kinderen in de vrieskou uit de bus zetten en de vrouw waarvan je aanneemt dat het de moeder is van commentaar voorzien over haar opvoed-capaciteiten terwijl je niets van de situatie af weet is 'goed je werk doen'?
Ik snap uitstekend dat het irritant is, maar met 'goed je werk doen' heeft de reactie niets te maken, de enige die wel goed haar werk deed was die vrouw, die deed wat je moet doen bij zo'n driftbui.
Als die buschauffeur zich daar nou bij houd, bij zijn werk, zijn vakdiploma, de bus besturen, en laat het opvoeden van het krijsende kind maar aan die vrouw over, die weet namelijk wel waarmee zij bezig is.
Daarom is hij ook bij zijn baas op het matje moeten komen.quote:Op donderdag 24 december 2009 16:29 schreef TheThirdMark het volgende:
En in plaats van een beetje vertrouwen te hebben in de opleiding van een persoon, de diverse trainingen en ervaring.......
Aanname.quote:Op donderdag 24 december 2009 18:13 schreef dontcare het volgende:
Grote kans dat de chaffeur gewoon een gigantisch grote bek van de moeder kreeg toen die eindelijk wat zei over haar kutkind.
quote:Op donderdag 24 december 2009 16:29 schreef TheThirdMark het volgende:
Iedereen hier die vind dat de chauffeur onbehoorlijk gehandeld heeft gaat er automatisch van uit dat ^ (oftewel, lees hierboven). Die man zelf heeft nog geen enkele kans gehad om te reageren en een stel frigide menopauze figuren veroordelen hem al voordat hij überhaupt wat gezegd heeft.
En in plaats van een beetje vertrouwen te hebben in de opleiding van een persoon, de diverse trainingen en ervaring.......
quote:Op donderdag 24 december 2009 18:13 schreef dontcare het volgende:
[..]
net alsof die vrouw 1seconde net in de bus zat , daar is heus wel wat meer aan vooraf gegaan.
Grote kans dat de chaffeur gewoon een gigantisch grote bek van de moeder kreeg toen die eindelijk wat zei over haar kutkind.
Hoevaak ik dat soort kutkoters met ditto ouders niet in de bus zie , daar is niks ziek , autistisch of wat dan ook aan , het zijn gewoon vervelende verwende krengen en de .ouders doen er geen fuck aan.
Gok dat het geheel terecht was van de buschauffeur.
Ik zou je zo'n ongenadig pak slaag geven dat je huilend om je moeder ging roepen.quote:Op donderdag 24 december 2009 19:51 schreef PalmRoyale het volgende:
Laat ik ff een situatie schetsen voor idereen die vindt dat de chauffeur terecht heeft gehandeld. Stel je voor, het is een doordeweekse middag en je bent op het gemeentehuis om een nieuw ID bewijs op te halen. Je hebt je kind van 3 jaar bij je omdat je man of vrouw moet werken en je het ID bewijs de volgende dag nodig omdat er een belasting controleur op je werk langs komt en het is een doordeweekse werkdag dus je hebt geen oppas kunnen regelen. Je kind is al een paar dagen een beetje ziekerig en zit constant te huilen omdat het zich niet lekker voelt. Nu kom ik er aan om bij dezelfde balie iets te regelen en na een paar minuten heb ik meer dan genoeg van het gehuil van je kind. Ik zeg tegen je dat je kind me irriteerd en dat je moet zorgen dat het z'n mond houdt wat je natuurlijk niet lukt. Daarop pak ik je kind bij z'n arm beet, trek het mee naar de uitgang en zet het buiten de deur. Wat zou je doen? Zou je dan ook zeggen dat het volkomen terecht is wat ik deed?
Als je een beetje op had gelet had je gelezen dat dat kind idd al een tijdje zat te krijsen, en dat moeders/begeleidster van dat kind alle goedgekeurde maatregelen (houdgreep, klemzetten) heeft toegepast maar dat hielp dus niets.quote:Op donderdag 24 december 2009 18:13 schreef dontcare het volgende:
[..]
net alsof die vrouw 1seconde net in de bus zat , daar is heus wel wat meer aan vooraf gegaan.
Hoevaak ik dat soort kutkoters met ditto ouders niet in de bus zie , daar is niks ziek , autistisch of wat dan ook aan , het zijn gewoon vervelende verwende krengen en de .ouders doen er geen fuck aan.
Gok dat het geheel terecht was van de buschauffeur.
tuurlijk, want een kind van 3 is voor rede vatbaar .. psst, jou je mond even, ze hebben last van je .. get real zegquote:Op donderdag 24 december 2009 20:25 schreef Refragmental het volgende:
Moet je je kind maar fatsoenlijk opvoeden!
Een ooggetuigenverslag eerder in dit topic vertelt een ander verhaal. Ma deed juist van alles om het kind te kalmeren, maar het wilde niet lukken. Dat kan soms gebeuren met een driejarige.quote:Op donderdag 24 december 2009 20:34 schreef deedeetee het volgende:
Gezien de opmerking van de chauffeur tegen de moeder ga ik er van uit dat die dat kind gewoon liet krijsen. Dat kan zoveel stress en ergernis bij de andere mensen in de bus opleveren dat dat niet veilig is.
De man had dus gelijk om het kind eruit te zetten. Kon de moeder het mormel kind laten afkoelen en dan weer de volgende bus nemen.
Als het echt voor veel overlast zorgt ga dan zelf de bus uit, anderen hoeven toch geen last te hebben van jouw kind ? Stap uit en probeer of 't kind in de kou tot bedaren komt.quote:Op donderdag 24 december 2009 20:42 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Een ooggetuigenverslag eerder in dit topic vertelt een ander verhaal. Ma deed juist van alles om het kind te kalmeren, maar het wilde niet lukken. Dat kan soms gebeuren met een driejarige.
Je gaat namelijk vrijwillig in de kou staan met een kind dat totaal over haar toeren isquote:Op donderdag 24 december 2009 20:55 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Als het echt voor veel overlast zorgt ga dan zelf de bus uit, anderen hoeven toch geen last te hebben van jouw kind ? Stap uit en probeer of 't kind in de kou tot bedaren komt.
een forse sneeuwbal in de nek zou wel 's kunnen helpen
Neem dan geen kind als je er niet voor wilt opdraaien als het lastig is.quote:Op donderdag 24 december 2009 20:57 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Je gaat namelijk vrijwillig in de kou staan met een kind dat totaal over haar toeren is
Sommige mensen hebben zo'n enorm blok beton voor hun hoofd en denken alleen maar in zwart wit dat ze zich dat niet voor kunnen stellen. Een kind van 3 jaar is nog volledig onschuldig, mist het bewustzijn en het vermogen om zichzelf te beheersen dat wij wel hebben en verdient het nooit maar dan ook helemaal nooit om zo behandeld te worden.quote:Op donderdag 24 december 2009 20:42 schreef PhysicsRules het volgende:
Een ooggetuigenverslag eerder in dit topic vertelt een ander verhaal. Ma deed juist van alles om het kind te kalmeren, maar het wilde niet lukken. Dat kan soms gebeuren met een driejarige.
Ben je nog puber? Student? Je eierstokken gaan nog wel eens rammelen en dan spreek ik er nog wel eens overquote:Op donderdag 24 december 2009 21:00 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Neem dan geen kind als je er niet voor wilt opdraaien als het lastig is.![]()
Wie wil er nu vrijwillig in de bus zitten met zo'n oorverdovend krijsend kind ? Daar betaal je toch niet voor ? Moeten de andere mensen dan maar uitstappen omdat die moeder dat kind niet stil krijgt ?
Tochquote:Op donderdag 24 december 2009 21:13 schreef deedeetee het volgende:
Mijn eierstokken zijn allang uitgerammeld. Zorg jij maar dat jij je kinderen goed opvoed in plaats van te toegevend te zijn en ze te laten opgroeien tot last van anderen![]()
Ik ben de moeder van 3 inmiddels grote kinderen en heb ruime ervaring met blérkoppen. Kan idd errug lastig zijn om zo'n brulaap stil te krijgen.
Het is jouw verantwoordelijkheid, ja. Maar uit de verslagen die we in dit topic hebben gezien heeft die moeder echt haar best gedaan, alhoewel ik me afvraag of ik het op die manier zou hebben aangepakt. Even naar een andere kamer gaan als het mogelijk is vind ik ook logisch. In het OV vind ik het echter een ander verhaal.quote:Maar het is wel JOUW verantwoording. Niet klagen dus als een ander er geen zin in heeft om last te hebben van JOUW kind. Beetje kou of een fiks eind lopen moet je er dan maar voor over hebben.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |