De MM van vorig jaarquote:Op woensdag 23 december 2009 18:58 schreef Etcetera het volgende:
Ik weet nog steeds niet wie Dennis is
Het boeit me overigens ook geen flikker
Dennis is ook al leuk. Alleen dat nieuwe kapselquote:Op woensdag 23 december 2009 18:58 schreef Piles het volgende:
Laatste nacht
[..]
De MM van vorig jaar![]()
Dat is dus goed nieuw voor de MM hatersquote:Op woensdag 23 december 2009 18:58 schreef Piles het volgende:
Laatste nacht
[..]
Is het heel raar als ik hen niet ken?quote:Op woensdag 23 december 2009 18:58 schreef henkde_j het volgende:
Waar Rooie Rinus & Pé Daalemmer Groningen opnieuw gaan ontdooien
Als je niet uit Groningen komt nietquote:Op woensdag 23 december 2009 18:59 schreef Marissaatje het volgende:
[..]
Is het heel raar als ik hen niet ken?
Dat zijn ze ook wel een beetje aan hun stand verplicht, dunkt mequote:
Wat weet jij nou van sportquote:Op woensdag 23 december 2009 18:59 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Dat zijn ze ook wel een beetje aan hun stand verplicht, dunkt me
Ah, ook een slet van Giel. Iemand ooit nog wat van gehoord?quote:Op woensdag 23 december 2009 18:58 schreef Piles het volgende:
Laatste nacht
[..]
Ajax heeft het altijd lastig tegen amateurploegen dus dat het nu al 0-4 is, is wel prettigquote:Op woensdag 23 december 2009 18:59 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Dat zijn ze ook wel een beetje aan hun stand verplicht, dunkt me
Ik heb werkelijk waar geen ideequote:
Nee hoor, dat word Twentequote:Op woensdag 23 december 2009 19:00 schreef Remsjo het volgende:
[..]
PSV word toch wel kampioen, ben maar niet bang!
Ajax heeft het ook lastig tegen oostblok landen. Tegen twente, PSV en tegen degradatiekandidaten.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:00 schreef borisz het volgende:
[..]
Ajax heeft het altijd lastig tegen amateurploegen dus dat het nu al 0-4 is, is wel prettig
Welke schubbekutteveenquote:
WHC uit Wezepquote:
Zegt me niksquote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 19:03 schreef Apostrof het volgende:
FCGRONINGEN!!
Tenenkrommendquote:
Useless Man?quote:Op woensdag 23 december 2009 19:02 schreef henkde_j het volgende:
Welk nummer was dat eerste nummer dat Ekdom playbackte?
Hoofdklasserquote:
Laat maar hoor, schat, al postte je pics dan had ik nog iets vanquote:
Herrie?quote:
Useless Man bedoel je?quote:Op woensdag 23 december 2009 19:04 schreef VanderMeulen het volgende:
Hoe heette dat "ranzige nummer" wat Gerard zo mooi kon playbacken nou?
Ik ook ja.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:04 schreef drummerdude het volgende:
*Had nu in Heerenveen moeten zijn
Oh gelukkig maarquote:Op woensdag 23 december 2009 18:59 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Als je niet uit Groningen komt niet
De enige AJAX die ik ken hoort niet hier thuis, maar in DIG.quote:
Blijf je zeiken?quote:Op woensdag 23 december 2009 19:06 schreef djkoelkast het volgende:
En dan maar roepen dat ze geen harde gitaarmuziek draaien. Wat is dit zeg? Wel errug slecht hoor.
Hebben ze dat gezegd? Kan ik me niet voorstellen.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:06 schreef djkoelkast het volgende:
En dan maar roepen dat ze geen harde gitaarmuziek draaien. Wat is dit zeg? Wel errug slecht hoor.
Hej Mook, ouwe slaapreus! 19:05 en nu net uit bed? Lekkerquote:Op woensdag 23 december 2009 19:05 schreef DaMook het volgende:
Avond.
Zo, kon ik ff moeilijk uit bed komen vanmorgen.
Maak er dan zelf eentje aan, maar ga ons er niet mee zitten vervelen...quote:Op woensdag 23 december 2009 19:07 schreef borisz het volgende:
[..]
Er is geen livetopic in VBL, dan maar hier.
*kuiktquote:Op woensdag 23 december 2009 19:04 schreef alors het volgende:
[..]
Useless Man?
Dat was iig die van licking fucking etc
6 uur vanochtend moest ie toch gaan werken?quote:Op woensdag 23 december 2009 19:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hej Mook, ouwe slaapreus! 19:05 en nu net uit bed? Lekker
Medefokkersquote:Op woensdag 23 december 2009 19:08 schreef alors het volgende:
[..]
Hebben ze dat gezegd? Kan ik me niet voorstellen.
Da's echt zonde inderdaadquote:Op woensdag 23 december 2009 19:09 schreef -Hans- het volgende:
Meer mensen die vanavond naar de GM gaan om o.a. Rooie Rines en Pe Daalemmer te checken? blijf het kud vinden dat het buiten 3FM is gegaan..
Wat ? Nee man, was er vanmorgen om half 6 al uit. En dat was zwaar aangezien ik rond half 1 vannacht pas naar bed gingquote:Op woensdag 23 december 2009 19:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hej Mook, ouwe slaapreus! 19:05 en nu net uit bed? Lekker
Nope, verwijderd waarschijnlijk, ivm het "ik herhaal"quote:Op woensdag 23 december 2009 19:09 schreef Sanddr het volgende:
Zijn er vannacht trouwens nog meer FOK!-sms'jes gespot? Behalve die eerste..
heftig ! kleine oogjes dusquote:Op woensdag 23 december 2009 19:10 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wat ? Nee man, was er vanmorgen om half 6 al uit. En dat was zwaar aangezien ik rond half 1 vannacht pas naar bed ging.
Hmm, ik heb zonet nog een paar SMS-jes met "ik herhaal" gezien hoorquote:Op woensdag 23 december 2009 19:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Nope, verwijderd waarschijnlijk, ivm het "ik herhaal"
Rond 00:00 op de Grote marktquote:Op woensdag 23 december 2009 19:10 schreef Renesite het volgende:
WANNEER IS ROOIE RIUNUS?
Joen capslock zit vastquote:
Hele dag gaar geweest, nu nog een beetje, maar vanavond ga ik echt op tijd slapenquote:
Bijnaquote:Op woensdag 23 december 2009 19:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
De Bruce Springsteen van Groningen
quote:Op woensdag 23 december 2009 19:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Eerste reactie van mij was dat ik er heen wilde, maar weet het nog niet helemaal zeker. Het gaat buiten 3FM om dus ik weet niet of het heel leuk gaat worden. Volgens mij staan ze ook niet op een podium en ik weet ook niet hoe het zit qua geluid. Moke bijvoorbeeld was voor geen meter te verstaan. Best jammer..quote:
Ik moest lachenquote:Op woensdag 23 december 2009 19:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 december 2009 19:13 schreef Gitaarmat het volgende:
En je vader dan wat heeft die gegeven?
Ja maar wie is Pé Daalemmer dan?quote:Op woensdag 23 december 2009 19:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Eentonig gepingelquote:Op woensdag 23 december 2009 19:14 schreef Beaudelaire het volgende:
Een van de beste platen ooit?
Wat een kutmuziek.
The E Street Bandquote:Op woensdag 23 december 2009 19:14 schreef Marissaatje het volgende:
[..]
Ja maar wie is Pé Daalemmer dan?
Je hebt niet goed gelezen. Jij beweerde dat Annemiek bijna alleen maar gitaarmuziek draaide, wij beweerden het tegendeel en zeiden dat er niet heel veel harde muziek voorbij kwam. Volgens mij heeft niemand beweerd dat het helemaal nooit voorbij zou komen. Dat heb je er zelf van gemaakt.quote:
Ilse schijnt idd wel tof te zijn geweestquote:Op woensdag 23 december 2009 19:12 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hele dag gaar geweest, nu nog een beetje, maar vanavond ga ik echt op tijd slapen. Gelukkig is ilse er vanavond niet, die is niet goed voor mijn nachtrust
.
Ik zou het wel wetenquote:Op woensdag 23 december 2009 19:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ilse schijnt idd wel tof te zijn geweest. Maar dat is ook echt een tof mens. Vanavond ga ik wat langer door (hoop dat waylon tof is), maar of het wat langer doorgaan hier is of op de GM weet ik nog niet
quote:Op woensdag 23 december 2009 19:14 schreef Marissaatje het volgende:
[..]
Ja maar wie is Pé Daalemmer dan?
Ziet er tof uit!quote:
Hier ookquote:Op woensdag 23 december 2009 19:17 schreef Marissaatje het volgende:
[..]
Die gaat hier echt een minuut later.
Nee man dit is een plaat die zijn tijd ver vooruit was, komt uit 1977.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:14 schreef Beaudelaire het volgende:
Een van de beste platen ooit?
Wat een kutmuziek.
GM? vrees alleen een beetje de rit naar de GM... het gaat weer erg koud worden en natte wegen plus - 7. Niet heel tofquote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 19:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Niet zo zeiken, heerlijk nummertje
Hoor het eind van de plaat ook. Angstig lekkerquote:Op woensdag 23 december 2009 19:17 schreef alors het volgende:
[..]
Nee man dit is een plaat die zijn tijd ver vooruit was, komt uit 1977.
Fair enough..quote:Op woensdag 23 december 2009 19:18 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Als jullie het mogen mag ik het ook
Hmm, ja... Als het lopend te ver is, dan wordt het inderdaad wel een lastig verhaal. Als het te koud is, doe ik een extra sjaal om xDquote:Op woensdag 23 december 2009 19:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
GM? vrees alleen een beetje de rit naar de GM... het gaat weer erg koud worden en natte wegen plus - 7. Niet heel tof.
Ik ga sowieso niet heen. morgen idem, ik ben om 17:15 van werk vrij, maar ga het lekker thuis belevenquote:Op woensdag 23 december 2009 19:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Eerste reactie van mij was dat ik er heen wilde, maar weet het nog niet helemaal zeker. Het gaat buiten 3FM om dus ik weet niet of het heel leuk gaat worden. Volgens mij staan ze ook niet op een podium en ik weet ook niet hoe het zit qua geluid. Moke bijvoorbeeld was voor geen meter te verstaan. Best jammer..
Gerard heeft vannacht een USB-stick gekregen en een nummer van ze gedraaidquote:
En hoe reageerde de GMquote:Op woensdag 23 december 2009 19:19 schreef Briggy het volgende:
[..]
Gerard heeft vannacht een USB-stick gekregen en een nummer van ze gedraaid
Een gedicht hoeft niet te rijmenquote:
Niet slecht inderdaadquote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 19:20 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb een gedicht over Groningen
Die gast klinkt echt vrolijk
Lopen ben ik meer als een uur onderweg. NIet echt een optiequote:Op woensdag 23 december 2009 19:18 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Hmm, ja... Als het lopend te ver is, dan wordt het inderdaad wel een lastig verhaal. Als het te koud is, doe ik een extra sjaal om xD
geylquote:Op woensdag 23 december 2009 19:21 schreef drummerdude het volgende:
[ afbeelding ]
2 chicks en een kale
quote:Op woensdag 23 december 2009 19:21 schreef drummerdude het volgende:
[ afbeelding ]
2 chicks en een kale
Lekker !!!!!!!!!quote:Op woensdag 23 december 2009 19:20 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Renske de Greef!!!![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
29 februari geborenquote:Op woensdag 23 december 2009 19:21 schreef Etcetera het volgende:
Mijn oudste dochter is 11 en wordt binnenkort 15
Whut
Dan vind ik het tenminste nog een soort van knap. Nu is het gewoon geblaat wat ze zelf niet eens snappen...quote:Op woensdag 23 december 2009 19:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Een gedicht hoeft niet te rijmen
Daarom hou ik ook niet zo van poeziequote:Op woensdag 23 december 2009 19:22 schreef Neroje het volgende:
[..]
Dan vind ik het tenminste nog een soort van knap. Nu is het gewoon geblaat wat ze zelf niet eens snappen...
Ah, okay! Duurt tot ongeveer 20:20quote:Op woensdag 23 december 2009 19:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ga sowieso niet heen. morgen idem, ik ben om 17:15 van werk vrij, maar ga het lekker thuis beleven!
Ik ben er ook niet zo van, maar dat had je vast al doorquote:Op woensdag 23 december 2009 19:22 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Daarom hou ik ook niet zo van poezie
hij wordt wel steeds softerquote:Op woensdag 23 december 2009 19:23 schreef djkoelkast het volgende:
Fireflies
Bevalt me elke keer beter
Doet FOK! een keer niet mee, komt een andere kale het verpesten...quote:Op woensdag 23 december 2009 19:21 schreef drummerdude het volgende:
[ afbeelding ]
2 chicks en een kale
quote:Op woensdag 23 december 2009 19:23 schreef VanderMeulen het volgende:
[..]
Doet FOK! een keer niet mee, komt een andere kale het verpesten...
Sunchaserquote:Op woensdag 23 december 2009 19:23 schreef VanderMeulen het volgende:
[..]
Danny wel.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:24 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Sunchaser![]()
Maar dies niet kaal
Zorgen dat ze niet kan praten dusquote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 19:23 schreef VanderMeulen het volgende:
[..]
Juist DaMook :quote:Op woensdag 23 december 2009 19:25 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zorgen dat ze niet kan praten dus.
"Fuck my skull 3"quote:Op woensdag 23 december 2009 19:25 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zorgen dat ze niet kan praten dus.
Ken haar echt niet hoorquote:Op woensdag 23 december 2009 19:25 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ze heeft ook best leuke boeken.
"Seks in Afrika" heeft ze voor me gesign(al)eerd.
vertel, titel klinkt nu al lekkerquote:Op woensdag 23 december 2009 19:25 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ze heeft ook best leuke boeken.
"Seks in Afrika" heeft ze voor me gesign(al)eerd.
Ik denk dat het over Afrika gaat.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
vertel, titel klinkt nu al lekker
johquote:Op woensdag 23 december 2009 19:26 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Ik denk dat het over Afrika gaat.
Aidsquote:Op woensdag 23 december 2009 19:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
vertel, titel klinkt nu al lekker
http://nl.wikipedia.org/wiki/Renske_de_Greefquote:Op woensdag 23 december 2009 19:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ken haar echt niet hoor. Leuke titel
.
Oh dit is Dennis?quote:Op woensdag 23 december 2009 19:28 schreef Sirolf het volgende:
Ah, de kerstplaat van Dennis! Daar was vorig jaar oid nog een Coca Cola Serious Request-actie voor.
Thanks! 2 jaar jonger dan ikquote:Op woensdag 23 december 2009 19:27 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Renske_de_Greef
Oja, die spelen ook nog. Leukquote:Op woensdag 23 december 2009 19:29 schreef drummerdude het volgende:
Ik verwacht ook nog wel een aantal dronken FC Groningen fans vanavond!
Ik ken het echt niet trouwensquote:Op woensdag 23 december 2009 19:29 schreef StephanL het volgende:
[..]
ja, moest het ook even na kijken.
Nice!!!quote:Op woensdag 23 december 2009 19:27 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Renske_de_Greef
Ze is even oud als ik benquote:
Groentjequote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 19:32 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Pics?
Zodat wij kunnen controlleren of je idd even oud als haar bent
Zou mooi zijn xDquote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 19:33 schreef Etcetera het volgende:Wijj komen uit Emmen
Dat geeft toch niet?
Hij doet het wel evenquote:Op woensdag 23 december 2009 19:34 schreef djkoelkast het volgende:
Broertje van Miss Montreal aan de mic [ afbeelding ]
Mijn stream loopt nog veel verder achterquote:Op woensdag 23 december 2009 19:33 schreef gateway het volgende:
[..]
nu net pas op de stream..... minuutje vertraging
Heerlijkquote:Op woensdag 23 december 2009 19:34 schreef -Hans- het volgende:
" Wij komen uit Emmen!" Giel: " Dat geeft toch niet ": ')
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |