De MM van vorig jaarquote:Op woensdag 23 december 2009 18:58 schreef Etcetera het volgende:
Ik weet nog steeds niet wie Dennis is
Het boeit me overigens ook geen flikker
Dennis is ook al leuk. Alleen dat nieuwe kapselquote:Op woensdag 23 december 2009 18:58 schreef Piles het volgende:
Laatste nacht
[..]
De MM van vorig jaar![]()
Dat is dus goed nieuw voor de MM hatersquote:Op woensdag 23 december 2009 18:58 schreef Piles het volgende:
Laatste nacht
[..]
Is het heel raar als ik hen niet ken?quote:Op woensdag 23 december 2009 18:58 schreef henkde_j het volgende:
Waar Rooie Rinus & Pé Daalemmer Groningen opnieuw gaan ontdooien
Als je niet uit Groningen komt nietquote:Op woensdag 23 december 2009 18:59 schreef Marissaatje het volgende:
[..]
Is het heel raar als ik hen niet ken?
Dat zijn ze ook wel een beetje aan hun stand verplicht, dunkt mequote:
Wat weet jij nou van sportquote:Op woensdag 23 december 2009 18:59 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Dat zijn ze ook wel een beetje aan hun stand verplicht, dunkt me
Ah, ook een slet van Giel. Iemand ooit nog wat van gehoord?quote:Op woensdag 23 december 2009 18:58 schreef Piles het volgende:
Laatste nacht
[..]
Ajax heeft het altijd lastig tegen amateurploegen dus dat het nu al 0-4 is, is wel prettigquote:Op woensdag 23 december 2009 18:59 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Dat zijn ze ook wel een beetje aan hun stand verplicht, dunkt me
Ik heb werkelijk waar geen ideequote:
Nee hoor, dat word Twentequote:Op woensdag 23 december 2009 19:00 schreef Remsjo het volgende:
[..]
PSV word toch wel kampioen, ben maar niet bang!
Ajax heeft het ook lastig tegen oostblok landen. Tegen twente, PSV en tegen degradatiekandidaten.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:00 schreef borisz het volgende:
[..]
Ajax heeft het altijd lastig tegen amateurploegen dus dat het nu al 0-4 is, is wel prettig
Welke schubbekutteveenquote:
WHC uit Wezepquote:
Zegt me niksquote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 19:03 schreef Apostrof het volgende:
FCGRONINGEN!!
Tenenkrommendquote:
Useless Man?quote:Op woensdag 23 december 2009 19:02 schreef henkde_j het volgende:
Welk nummer was dat eerste nummer dat Ekdom playbackte?
Hoofdklasserquote:
Laat maar hoor, schat, al postte je pics dan had ik nog iets vanquote:
Herrie?quote:
Useless Man bedoel je?quote:Op woensdag 23 december 2009 19:04 schreef VanderMeulen het volgende:
Hoe heette dat "ranzige nummer" wat Gerard zo mooi kon playbacken nou?
Ik ook ja.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:04 schreef drummerdude het volgende:
*Had nu in Heerenveen moeten zijn
Oh gelukkig maarquote:Op woensdag 23 december 2009 18:59 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Als je niet uit Groningen komt niet
De enige AJAX die ik ken hoort niet hier thuis, maar in DIG.quote:
Blijf je zeiken?quote:Op woensdag 23 december 2009 19:06 schreef djkoelkast het volgende:
En dan maar roepen dat ze geen harde gitaarmuziek draaien. Wat is dit zeg? Wel errug slecht hoor.
Hebben ze dat gezegd? Kan ik me niet voorstellen.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:06 schreef djkoelkast het volgende:
En dan maar roepen dat ze geen harde gitaarmuziek draaien. Wat is dit zeg? Wel errug slecht hoor.
Hej Mook, ouwe slaapreus! 19:05 en nu net uit bed? Lekkerquote:Op woensdag 23 december 2009 19:05 schreef DaMook het volgende:
Avond.
Zo, kon ik ff moeilijk uit bed komen vanmorgen.
Maak er dan zelf eentje aan, maar ga ons er niet mee zitten vervelen...quote:Op woensdag 23 december 2009 19:07 schreef borisz het volgende:
[..]
Er is geen livetopic in VBL, dan maar hier.
*kuiktquote:Op woensdag 23 december 2009 19:04 schreef alors het volgende:
[..]
Useless Man?
Dat was iig die van licking fucking etc
6 uur vanochtend moest ie toch gaan werken?quote:Op woensdag 23 december 2009 19:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hej Mook, ouwe slaapreus! 19:05 en nu net uit bed? Lekker
Medefokkersquote:Op woensdag 23 december 2009 19:08 schreef alors het volgende:
[..]
Hebben ze dat gezegd? Kan ik me niet voorstellen.
Da's echt zonde inderdaadquote:Op woensdag 23 december 2009 19:09 schreef -Hans- het volgende:
Meer mensen die vanavond naar de GM gaan om o.a. Rooie Rines en Pe Daalemmer te checken? blijf het kud vinden dat het buiten 3FM is gegaan..
Wat ? Nee man, was er vanmorgen om half 6 al uit. En dat was zwaar aangezien ik rond half 1 vannacht pas naar bed gingquote:Op woensdag 23 december 2009 19:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hej Mook, ouwe slaapreus! 19:05 en nu net uit bed? Lekker
Nope, verwijderd waarschijnlijk, ivm het "ik herhaal"quote:Op woensdag 23 december 2009 19:09 schreef Sanddr het volgende:
Zijn er vannacht trouwens nog meer FOK!-sms'jes gespot? Behalve die eerste..
heftig ! kleine oogjes dusquote:Op woensdag 23 december 2009 19:10 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wat ? Nee man, was er vanmorgen om half 6 al uit. En dat was zwaar aangezien ik rond half 1 vannacht pas naar bed ging.
Hmm, ik heb zonet nog een paar SMS-jes met "ik herhaal" gezien hoorquote:Op woensdag 23 december 2009 19:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Nope, verwijderd waarschijnlijk, ivm het "ik herhaal"
Rond 00:00 op de Grote marktquote:Op woensdag 23 december 2009 19:10 schreef Renesite het volgende:
WANNEER IS ROOIE RIUNUS?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |