Je hebt niet goed gelezen. Jij beweerde dat Annemiek bijna alleen maar gitaarmuziek draaide, wij beweerden het tegendeel en zeiden dat er niet heel veel harde muziek voorbij kwam. Volgens mij heeft niemand beweerd dat het helemaal nooit voorbij zou komen. Dat heb je er zelf van gemaakt.quote:
Ilse schijnt idd wel tof te zijn geweestquote:Op woensdag 23 december 2009 19:12 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hele dag gaar geweest, nu nog een beetje, maar vanavond ga ik echt op tijd slapen. Gelukkig is ilse er vanavond niet, die is niet goed voor mijn nachtrust
.
Ik zou het wel wetenquote:Op woensdag 23 december 2009 19:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ilse schijnt idd wel tof te zijn geweest. Maar dat is ook echt een tof mens. Vanavond ga ik wat langer door (hoop dat waylon tof is), maar of het wat langer doorgaan hier is of op de GM weet ik nog niet
quote:Op woensdag 23 december 2009 19:14 schreef Marissaatje het volgende:
[..]
Ja maar wie is Pé Daalemmer dan?
Ziet er tof uit!quote:
Hier ookquote:Op woensdag 23 december 2009 19:17 schreef Marissaatje het volgende:
[..]
Die gaat hier echt een minuut later.
Nee man dit is een plaat die zijn tijd ver vooruit was, komt uit 1977.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:14 schreef Beaudelaire het volgende:
Een van de beste platen ooit?
Wat een kutmuziek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |