Jammer dan.quote:Op woensdag 23 december 2009 16:56 schreef djkoelkast het volgende:
Slechte TT, moest het bedrag natuurlijk in.
Ja excuus, ik gebruikte de verkeerde smiliequote:Op woensdag 23 december 2009 16:56 schreef Etcetera het volgende:
Stelletje voorspellerds, zeg er in vervolg even bij dat je het gokt
No shit!!!quote:Op woensdag 23 december 2009 16:56 schreef djkoelkast het volgende:
Slechte TT, moest het bedrag natuurlijk in.
Maar dit is puur marketing natuurlijk. Ze moeten bepaalde bedragen die op cheques binnenkomen eerst controleren, dus die tellen ze nu niet mee. Daardoor wordt dit bedrag lager dan het eigenlijk is en nu denkt men: wat? nog 3 ton voor we op de 2 miljoen zitten en dat MOETEN we inhalen.
Heel slim van die rakkers
8 uur gaan we het huis uit. Kane, Waylon, Armin van Buuren en een Serious Talent treden op. Volgens mij beginnen de optredens om 5 uur.quote:Op woensdag 23 december 2009 16:56 schreef alors het volgende:
Ben ik nou gek of is nergens duidelijk te vinden wanneer ze het huis uitgaan en wie optreden en tot hoelaat die optredens zijn?
Afgaand op voorgaande jaren:quote:Op woensdag 23 december 2009 16:56 schreef alors het volgende:
Ben ik nou gek of is nergens duidelijk te vinden wanneer ze het huis uitgaan en wie optreden en tot hoelaat die optredens zijn?
Dat laatstequote:Op woensdag 23 december 2009 16:57 schreef Semmm het volgende:
Worden er eigenlijk alleen netten van t geld gekocht of ook nog andere dingen?
vandaag vanaf half 8 ongeveer. Tot morgen ochtend.quote:Op woensdag 23 december 2009 16:57 schreef Gitaarmat het volgende:
Waylon komt dus vandaag én morgen?
slaapgast vandaag en optreden morgenquote:Op woensdag 23 december 2009 16:57 schreef Gitaarmat het volgende:
Waylon komt dus vandaag én morgen?
Ik heb zaterdag een programma boekje gekregen:quote:Op woensdag 23 december 2009 16:56 schreef alors het volgende:
quote:Op woensdag 23 december 2009 16:57 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
8 uur gaan we het huis uit. Kane, Waylon, Armin van Buuren en een Serious Talent treden op. Volgens mij beginnen de optredens om 5 uur.
Thanks!quote:Op woensdag 23 december 2009 16:57 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Afgaand op voorgaande jaren:
19:00 uur televisie start
20:00 uur: het huis gaat open
En de optredens beginnen 's middags al, krijg je op tv af en toe een flits van.
Oh helemaal superquote:Op woensdag 23 december 2009 16:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb zaterdag een programma boekje gekregen:
- 17.00 uur Start slotprogramma, met o.a. Armin van Buuren, Waylon, Kane
- 20.00 uur DJ's mogen het huis uit + bekendmaking eindbedrag
- 20.20 uur SR is afgelopen
Stond vorige week ook in DvhN.quote:Op woensdag 23 december 2009 16:59 schreef Gitaarmat het volgende:
Dat programma staat niet duidelijk op de site.
Omdat, als het het hele jaar was, het niet meer leuk zou zijn.quote:Op woensdag 23 december 2009 17:01 schreef jde_kok het volgende:
Waarom gaat SR altijd zo snel voorbij. Moet je straks weer een jaar wachten...![]()
De DJ's vinden het niet erg, die snakken naar
Nee, toen was het ook zo.quote:Op woensdag 23 december 2009 17:02 schreef Gitaarmat het volgende:
Oh lol ik dacht dat vorig jaar de optredens juist begonnen toen de DJ's het huis uitkwamen nu is het dus andersom.
Precies. Plus dat het wat mij betreft ook echt bij deze tijd is gaan horen. Geen Kerst zonder SR!quote:Op woensdag 23 december 2009 17:02 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Omdat, als het het hele jaar was, het niet meer leuk zou zijn.
Why not? Gaat prima hier hoorquote:Op woensdag 23 december 2009 17:03 schreef Qunix het volgende:
Wat vaag..... .Ik kan streams van de omroep niet meer rippen?
Grrr....
staat idd nergens goed uitgeschreven, volgens mij hebben ze wel vergunning tot 12uur snachts volgens mij.quote:Op woensdag 23 december 2009 17:00 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Stond vorige week ook in DvhN.
1,3m zei Giel volgens mijquote:Op woensdag 23 december 2009 17:04 schreef Tito het volgende:
[..]
staat idd nergens goed uitgeschreven, volgens mij hebben ze wel vergunning tot 12uur snachts volgens mij.
Hoeveel hadden ze vorigjaar eigenlijk opgehaald op deze dag?
psst, dit is een ramon uitspraakquote:Op woensdag 23 december 2009 17:02 schreef evert het volgende:
sprak net mijn nichtje... heeft 10 euro op ramon geplakt en ramon was echt hilarisch leuk... jammer dat ramon niet morgen op tv is in het pak... volgende topic titel moet een ramon uitspraak zijn!
weet ik.... maar deze is nog te algemeen.... 'We staan in ieder geval nog in de plus' vind ik nog leukerquote:Op woensdag 23 december 2009 17:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
psst, dit is een ramon uitspraak
Even kijken, thanks.quote:Op woensdag 23 december 2009 17:05 schreef Meddo het volgende:
[..]
met Xi NetTransport lukt het gewoon
zorg dat je de lapo krijgt en maak de TT zelfquote:Op woensdag 23 december 2009 17:06 schreef evert het volgende:
[..]
weet ik.... maar deze is nog te algemeen.... 'We staan in ieder geval nog in de plus' vind ik nog leuker
Die gaat dus flink postenquote:Op woensdag 23 december 2009 17:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
zorg dat je de lapo krijgt en maak de TT zelf
Da kan toch nie Timoer?quote:Op woensdag 23 december 2009 17:00 schreef Derek010 het volgende:
[..]
We zitten nog steeds in de plus
die had zoals elke dag de ochtendshiftquote:Op woensdag 23 december 2009 17:08 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik denk Giel, die heb ik echt vandaag nog niet gehoord
quote:Op woensdag 23 december 2009 17:11 schreef Captain_Slow het volgende:
GADVERDAMME!!! DIE LUUUUUUUUCHT!!!
niet gesponserd voor het afknippen van het haarquote:Op woensdag 23 december 2009 17:12 schreef wolfrolf het volgende:
De GIEL nieuwsbrief is weer amusant
Ik vind Annemieke wel echt héél cool trouwens. Verder (geheel niet gerelateerd aan SR) is mijn haar vandaag geknipt door een zeer lieve blonde kapster die ongeveer 1m50 lang is![]()
quote:3FM Serious Request Morgenmiddag om vijf uur start het slotprogramma met Armin van Buuren, Waylon en Kane, op het podium dat nu wordt opgebouwd op de Grote Markt. En om acht uur laten we de DJs los voor de bekendmaking van het eindbedrag.
25 seconden geleden · Rapporteren
Andersom is het opvallend genoeg nooit ver wegquote:Op woensdag 23 december 2009 17:14 schreef venomsnake het volgende:
Groningen te ver weg
Meneer woont in Utrecht
Inderdaad!quote:Op woensdag 23 december 2009 17:15 schreef alors het volgende:
[..]
Andersom is het opvallend genoeg nooit ver weg
klopt, wij noordelingen reizen veel meer!quote:Op woensdag 23 december 2009 17:15 schreef alors het volgende:
[..]
Andersom is het opvallend genoeg nooit ver weg
moet ook wel, daar in niemandslandquote:Op woensdag 23 december 2009 17:16 schreef Tito het volgende:
[..]
klopt, wij noordelingen reizen veel meer!
quote:Op woensdag 23 december 2009 17:17 schreef Captain_Slow het volgende:
Je moet eigenlijk aan een wild vreemde vragen: Are you Incubus?
Heeft giel eigenlijk een keer de graveyard gedaan?quote:Op woensdag 23 december 2009 17:17 schreef Da_Sandman het volgende:
Lijkt me wel dat Giel 18.00 - 22.00 doet. Gerard dan 22.00 - 02.00, Annemieke de Graveyard en Giel weer van 06.00 - 10.00.
Nee, die werden gesplitst tussen Gerard en Annemieke omdat Giel dan de ochtendshow kon doen.quote:Op woensdag 23 december 2009 17:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Heeft giel eigenlijk een keer de graveyard gedaan?
Da's een stuk makkelijker bij te houden dan hier op Fok!quote:Op woensdag 23 december 2009 17:17 schreef Tito het volgende:
[..]
even op facebook gevraagd.
daar reageren ze nog al snel.
kutgiel ook weerquote:Op woensdag 23 december 2009 17:19 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee, die werden gesplitst tussen Gerard en Annemieke omdat Giel dan de ochtendshow kon doen.
man, we gaan nu met een slakkentempoquote:Op woensdag 23 december 2009 17:20 schreef bolivian het volgende:
[..]
Da's een stuk makkelijker bij te houden dan hier op Fok!
En waarom is dat?quote:Op woensdag 23 december 2009 17:19 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee, die werden gesplitst tussen Gerard en Annemieke omdat Giel dan de ochtendshow kon doen.
dit dus iddquote:Op woensdag 23 december 2009 17:19 schreef venomsnake het volgende:
Laat Giel de graveyard maar doen.
Ken haar muziek al ruim 3 jaar en heb haar nog nooit live gezienquote:Op woensdag 23 december 2009 17:20 schreef Da_Sandman het volgende:
Heb Maria dit jaar twee keer live mogen zien, twee keer was ik helemaal verkocht. Wat dat betreft wel mijn ontdekking van dit jaar. Let op he, míjn ontdekking.
quote:Op woensdag 23 december 2009 17:20 schreef Da_Sandman het volgende:
Heb Maria dit jaar twee keer live mogen zien, twee keer was ik helemaal verkocht. Wat dat betreft wel mijn ontdekking van dit jaar. Let op he, míjn ontdekking.
nu je het zegt en ik vernieuwd hebquote:Op woensdag 23 december 2009 17:21 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf vraagt zich af wanneer mensen de terugkijk-tab in de 3FMFan-player ontdekken.
Ik kende het ook wel, maar het was me nooit echt opgevallen. Tot I'm In Love van dit jaarquote:Op woensdag 23 december 2009 17:21 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ken haar muziek al ruim 3 jaar en heb haar nog nooit live gezien.
Nou ik vind het wel chill dat ik even wat anders kan doen zonder meteen een topic achter te lopen.quote:Op woensdag 23 december 2009 17:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
man, we gaan nu met een slakkentempo
Leg uit...quote:Op woensdag 23 december 2009 17:21 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf vraagt zich af wanneer mensen de terugkijk-tab in de 3FMFan-player ontdekken.
Zit daar ook de filmpjes tussen van Sander & Filemon?quote:Op woensdag 23 december 2009 17:21 schreef Sirolf het volgende:
Ik hoorde hier omdat hij toch normaal ook al die shift heeft. Vandaar ook dat Gerard volgens mij alle 10.00 - 14.00 diensten heeft gedraaid.quote:
alleen lezen hier ook mee;)quote:Op woensdag 23 december 2009 17:20 schreef bolivian het volgende:
[..]
Da's een stuk makkelijker bij te houden dan hier op Fok!
Wie niet?quote:Op woensdag 23 december 2009 17:22 schreef Captain_Slow het volgende:
Ik ken de 0909 1336 song ook uit mijn hoofd
topics moet je ook niet teruglezenquote:Op woensdag 23 december 2009 17:22 schreef alors het volgende:
[..]
Nou ik vind het wel chill dat ik even wat anders kan doen zonder meteen een topic achter te lopen.
Als ze op de 101TV-stream te zien waren wel, maar vaak is 't wat makkelijker op YouTube.com/3fm te vinden.quote:Op woensdag 23 december 2009 17:23 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Zit daar ook de filmpjes tussen van Sander & Filemon?
Dat is echt niet te doen neequote:Op woensdag 23 december 2009 17:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
topics moet je ook niet teruglezen
Als je naar Ekstra Weekend luistert, dan hoorde je em vakerquote:Op woensdag 23 december 2009 17:22 schreef Captain_Slow het volgende:
Ik ken de 0909 1336 song ook uit mijn hoofd
Ok, waardeloze reden in mijn ogenquote:Op woensdag 23 december 2009 17:23 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik hoorde hier omdat hij toch normaal ook al die shift heeft. Vandaar ook dat Gerard volgens mij alle 10.00 - 14.00 diensten heeft gedraaid.
Als je een vaste 3FM luisteraar was geweest dan had je geweten dat hij bij de wildprik in Ekstra Weekend wordt gebruiktquote:Op woensdag 23 december 2009 17:23 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Wie niet?![]()
1 keer per 2 uur wordt hij wel gedraaid
quote:Op woensdag 23 december 2009 17:26 schreef Da_Sandman het volgende:
Didier Drogba's lijflied: "Big Disgrace!"
voicelift toch ookquote:Op woensdag 23 december 2009 17:25 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Als je een vaste 3FM luisteraar was geweest dan had je geweten dat hij bij de wildprik in Ekstra Weekend wordt gebruikt
Marktquote:Op woensdag 23 december 2009 17:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dit zijn de nummers voor op een plein
Dat doe ik ook niet gekkie, maar dan moet ik dat topic weer opzoeken enzoquote:Op woensdag 23 december 2009 17:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
topics moet je ook niet teruglezen
myAT?quote:Op woensdag 23 december 2009 17:27 schreef alors het volgende:
[..]
Dat doe ik ook niet gekkie, maar dan moet ik dat topic weer opzoeken enzo
Daar staan ze nietquote:Op woensdag 23 december 2009 17:24 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als ze op de 101TV-stream te zien waren wel, maar vaak is 't wat makkelijker op YouTube.com/3fm te vinden.
Die was er altijd al, wildprik was voor achten en voicelift naquote:Op woensdag 23 december 2009 17:29 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Oja, zo heet dat nu, de wildprik bestaat niet meer![]()
Hilversum 3 bestond nog niet![]()
Hahahahaquote:Op woensdag 23 december 2009 17:28 schreef Slaif het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)nu_echt_bezopen.html
quote:Op woensdag 23 december 2009 17:21 schreef Sirolf het volgende:
Maar ik wel!quote:Op woensdag 23 december 2009 17:30 schreef venomsnake het volgende:
Groningen loopt niet warm van die maffe Fries.
Nee, nu is dat samengevoegd en heet het de voiceliftquote:Op woensdag 23 december 2009 17:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Die was er altijd al, wildprik was voor achten en voicelift na
Wie mooi wil gaan.... moet pijn uitstaan!quote:Op woensdag 23 december 2009 17:32 schreef Etcetera het volgende:
Eten is binnen sorry dj's
Ik heb blarenGoede combi met nieuwe schoenen
maar voordat het was samengevoegd heette het ook al de voicelift, en dat was na achtenquote:Op woensdag 23 december 2009 17:33 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Nee, nu is dat samengevoegd en heet het de voicelift
Het is toch een algemene fansite?quote:Op woensdag 23 december 2009 17:32 schreef drummerdude het volgende:
Sirolf, blijft de site online na SR?
De player bedoel je? Offline halen is meer werk, dus die laat ik gewoon staan.quote:Op woensdag 23 december 2009 17:32 schreef drummerdude het volgende:
Sirolf, blijft de site online na SR?
ze hebben overdag vaste blokken dus giel 6-10 gerard 10-2 en annemieke 2-6. daarna is het wisselen.quote:Op woensdag 23 december 2009 17:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Heeft giel eigenlijk een keer de graveyard gedaan?
Mooi zo!quote:Op woensdag 23 december 2009 17:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De player bedoel je? Offline halen is meer werk, dus die laat ik gewoon staan.
De site zelf is al veel langer online.
Que?quote:
Ik wil caps met bloed zienquote:
Dat zie ik dan wel.quote:Op woensdag 23 december 2009 17:36 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Mooi zo!
Ik bedoel de SR site.. Worden de beelden dan gewoon van de 3fm cam, of doen de links het gewoon niet meer?
Andere dagen pakte Gerard de shift van 18-22, Giel erna en Annemieke de graveyard. Gerard heeft die 2 nachten lang kunnen slapen. Ik hoop dat Giel nu gaat, want moet nog wel, maar denk Gerard.quote:Op woensdag 23 december 2009 17:17 schreef Da_Sandman het volgende:
Lijkt me wel dat Giel 18.00 - 22.00 doet. Gerard dan 22.00 - 02.00, Annemieke de Graveyard en Giel weer van 06.00 - 10.00.
Zo te zien welquote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 17:38 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Een wit tegen een blauw team, die ballen tegen elkaar gooien
in de ochtend issie zonder hoorquote:Op woensdag 23 december 2009 17:38 schreef Marissaatje het volgende:
[..]
Geen VeilingTV zonder MisterVeiling Gerard!![]()
![]()
Wie doet dat danquote:Op woensdag 23 december 2009 17:42 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Nee, die zit bij de brievenbus.
Die ietwat kalende gast die je net nog zagquote:
Klopt, degene die de dingen in beeld houd is Maikel, het productie-opperhoofd.quote:Op woensdag 23 december 2009 17:42 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Nee, die zit bij de brievenbus.
quote:Op woensdag 23 december 2009 17:45 schreef Captain_Slow het volgende:
Veiling TV![]()
![]()
![]()
Over 10 minuten ook op uw Youtube
Nee, dat wilde me niet lukken... Neem nu dus gewoon de normale streams op. Scheelt een hoop dataverkeer en opslagruimte.quote:Op woensdag 23 december 2009 17:48 schreef gerbenp het volgende:
Sirolf > nog gelukt om de ipv6 streams aan de praat te krijgen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |