Jammer dan.quote:Op woensdag 23 december 2009 16:56 schreef djkoelkast het volgende:
Slechte TT, moest het bedrag natuurlijk in.
Ja excuus, ik gebruikte de verkeerde smiliequote:Op woensdag 23 december 2009 16:56 schreef Etcetera het volgende:
Stelletje voorspellerds, zeg er in vervolg even bij dat je het gokt
No shit!!!quote:Op woensdag 23 december 2009 16:56 schreef djkoelkast het volgende:
Slechte TT, moest het bedrag natuurlijk in.
Maar dit is puur marketing natuurlijk. Ze moeten bepaalde bedragen die op cheques binnenkomen eerst controleren, dus die tellen ze nu niet mee. Daardoor wordt dit bedrag lager dan het eigenlijk is en nu denkt men: wat? nog 3 ton voor we op de 2 miljoen zitten en dat MOETEN we inhalen.
Heel slim van die rakkers
8 uur gaan we het huis uit. Kane, Waylon, Armin van Buuren en een Serious Talent treden op. Volgens mij beginnen de optredens om 5 uur.quote:Op woensdag 23 december 2009 16:56 schreef alors het volgende:
Ben ik nou gek of is nergens duidelijk te vinden wanneer ze het huis uitgaan en wie optreden en tot hoelaat die optredens zijn?
Afgaand op voorgaande jaren:quote:Op woensdag 23 december 2009 16:56 schreef alors het volgende:
Ben ik nou gek of is nergens duidelijk te vinden wanneer ze het huis uitgaan en wie optreden en tot hoelaat die optredens zijn?
Dat laatstequote:Op woensdag 23 december 2009 16:57 schreef Semmm het volgende:
Worden er eigenlijk alleen netten van t geld gekocht of ook nog andere dingen?
vandaag vanaf half 8 ongeveer. Tot morgen ochtend.quote:Op woensdag 23 december 2009 16:57 schreef Gitaarmat het volgende:
Waylon komt dus vandaag én morgen?
slaapgast vandaag en optreden morgenquote:Op woensdag 23 december 2009 16:57 schreef Gitaarmat het volgende:
Waylon komt dus vandaag én morgen?
Ik heb zaterdag een programma boekje gekregen:quote:Op woensdag 23 december 2009 16:56 schreef alors het volgende:
quote:Op woensdag 23 december 2009 16:57 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
8 uur gaan we het huis uit. Kane, Waylon, Armin van Buuren en een Serious Talent treden op. Volgens mij beginnen de optredens om 5 uur.
Thanks!quote:Op woensdag 23 december 2009 16:57 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Afgaand op voorgaande jaren:
19:00 uur televisie start
20:00 uur: het huis gaat open
En de optredens beginnen 's middags al, krijg je op tv af en toe een flits van.
Oh helemaal superquote:Op woensdag 23 december 2009 16:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb zaterdag een programma boekje gekregen:
- 17.00 uur Start slotprogramma, met o.a. Armin van Buuren, Waylon, Kane
- 20.00 uur DJ's mogen het huis uit + bekendmaking eindbedrag
- 20.20 uur SR is afgelopen
Stond vorige week ook in DvhN.quote:Op woensdag 23 december 2009 16:59 schreef Gitaarmat het volgende:
Dat programma staat niet duidelijk op de site.
Omdat, als het het hele jaar was, het niet meer leuk zou zijn.quote:Op woensdag 23 december 2009 17:01 schreef jde_kok het volgende:
Waarom gaat SR altijd zo snel voorbij. Moet je straks weer een jaar wachten...![]()
De DJ's vinden het niet erg, die snakken naar
Nee, toen was het ook zo.quote:Op woensdag 23 december 2009 17:02 schreef Gitaarmat het volgende:
Oh lol ik dacht dat vorig jaar de optredens juist begonnen toen de DJ's het huis uitkwamen nu is het dus andersom.
Precies. Plus dat het wat mij betreft ook echt bij deze tijd is gaan horen. Geen Kerst zonder SR!quote:Op woensdag 23 december 2009 17:02 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Omdat, als het het hele jaar was, het niet meer leuk zou zijn.
Why not? Gaat prima hier hoorquote:Op woensdag 23 december 2009 17:03 schreef Qunix het volgende:
Wat vaag..... .Ik kan streams van de omroep niet meer rippen?
Grrr....
staat idd nergens goed uitgeschreven, volgens mij hebben ze wel vergunning tot 12uur snachts volgens mij.quote:Op woensdag 23 december 2009 17:00 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Stond vorige week ook in DvhN.
1,3m zei Giel volgens mijquote:Op woensdag 23 december 2009 17:04 schreef Tito het volgende:
[..]
staat idd nergens goed uitgeschreven, volgens mij hebben ze wel vergunning tot 12uur snachts volgens mij.
Hoeveel hadden ze vorigjaar eigenlijk opgehaald op deze dag?
psst, dit is een ramon uitspraakquote:Op woensdag 23 december 2009 17:02 schreef evert het volgende:
sprak net mijn nichtje... heeft 10 euro op ramon geplakt en ramon was echt hilarisch leuk... jammer dat ramon niet morgen op tv is in het pak... volgende topic titel moet een ramon uitspraak zijn!
weet ik.... maar deze is nog te algemeen.... 'We staan in ieder geval nog in de plus' vind ik nog leukerquote:Op woensdag 23 december 2009 17:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
psst, dit is een ramon uitspraak
Even kijken, thanks.quote:Op woensdag 23 december 2009 17:05 schreef Meddo het volgende:
[..]
met Xi NetTransport lukt het gewoon
zorg dat je de lapo krijgt en maak de TT zelfquote:Op woensdag 23 december 2009 17:06 schreef evert het volgende:
[..]
weet ik.... maar deze is nog te algemeen.... 'We staan in ieder geval nog in de plus' vind ik nog leuker
Die gaat dus flink postenquote:Op woensdag 23 december 2009 17:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
zorg dat je de lapo krijgt en maak de TT zelf
Da kan toch nie Timoer?quote:Op woensdag 23 december 2009 17:00 schreef Derek010 het volgende:
[..]
We zitten nog steeds in de plus
die had zoals elke dag de ochtendshiftquote:Op woensdag 23 december 2009 17:08 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik denk Giel, die heb ik echt vandaag nog niet gehoord
quote:Op woensdag 23 december 2009 17:11 schreef Captain_Slow het volgende:
GADVERDAMME!!! DIE LUUUUUUUUCHT!!!
niet gesponserd voor het afknippen van het haarquote:Op woensdag 23 december 2009 17:12 schreef wolfrolf het volgende:
De GIEL nieuwsbrief is weer amusant
Ik vind Annemieke wel echt héél cool trouwens. Verder (geheel niet gerelateerd aan SR) is mijn haar vandaag geknipt door een zeer lieve blonde kapster die ongeveer 1m50 lang is![]()
quote:3FM Serious Request Morgenmiddag om vijf uur start het slotprogramma met Armin van Buuren, Waylon en Kane, op het podium dat nu wordt opgebouwd op de Grote Markt. En om acht uur laten we de DJs los voor de bekendmaking van het eindbedrag.
25 seconden geleden · Rapporteren
Andersom is het opvallend genoeg nooit ver wegquote:Op woensdag 23 december 2009 17:14 schreef venomsnake het volgende:
Groningen te ver weg
Meneer woont in Utrecht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |