Ja excuus, ik gebruikte de verkeerde smiliequote:Op woensdag 23 december 2009 16:56 schreef Etcetera het volgende:
Stelletje voorspellerds, zeg er in vervolg even bij dat je het gokt
No shit!!!quote:Op woensdag 23 december 2009 16:56 schreef djkoelkast het volgende:
Slechte TT, moest het bedrag natuurlijk in.
Maar dit is puur marketing natuurlijk. Ze moeten bepaalde bedragen die op cheques binnenkomen eerst controleren, dus die tellen ze nu niet mee. Daardoor wordt dit bedrag lager dan het eigenlijk is en nu denkt men: wat? nog 3 ton voor we op de 2 miljoen zitten en dat MOETEN we inhalen.
Heel slim van die rakkers
8 uur gaan we het huis uit. Kane, Waylon, Armin van Buuren en een Serious Talent treden op. Volgens mij beginnen de optredens om 5 uur.quote:Op woensdag 23 december 2009 16:56 schreef alors het volgende:
Ben ik nou gek of is nergens duidelijk te vinden wanneer ze het huis uitgaan en wie optreden en tot hoelaat die optredens zijn?
Afgaand op voorgaande jaren:quote:Op woensdag 23 december 2009 16:56 schreef alors het volgende:
Ben ik nou gek of is nergens duidelijk te vinden wanneer ze het huis uitgaan en wie optreden en tot hoelaat die optredens zijn?
Dat laatstequote:Op woensdag 23 december 2009 16:57 schreef Semmm het volgende:
Worden er eigenlijk alleen netten van t geld gekocht of ook nog andere dingen?
vandaag vanaf half 8 ongeveer. Tot morgen ochtend.quote:Op woensdag 23 december 2009 16:57 schreef Gitaarmat het volgende:
Waylon komt dus vandaag én morgen?
slaapgast vandaag en optreden morgenquote:Op woensdag 23 december 2009 16:57 schreef Gitaarmat het volgende:
Waylon komt dus vandaag én morgen?
Ik heb zaterdag een programma boekje gekregen:quote:Op woensdag 23 december 2009 16:56 schreef alors het volgende:
quote:Op woensdag 23 december 2009 16:57 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
8 uur gaan we het huis uit. Kane, Waylon, Armin van Buuren en een Serious Talent treden op. Volgens mij beginnen de optredens om 5 uur.
Thanks!quote:Op woensdag 23 december 2009 16:57 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Afgaand op voorgaande jaren:
19:00 uur televisie start
20:00 uur: het huis gaat open
En de optredens beginnen 's middags al, krijg je op tv af en toe een flits van.
Oh helemaal superquote:Op woensdag 23 december 2009 16:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb zaterdag een programma boekje gekregen:
- 17.00 uur Start slotprogramma, met o.a. Armin van Buuren, Waylon, Kane
- 20.00 uur DJ's mogen het huis uit + bekendmaking eindbedrag
- 20.20 uur SR is afgelopen
Stond vorige week ook in DvhN.quote:Op woensdag 23 december 2009 16:59 schreef Gitaarmat het volgende:
Dat programma staat niet duidelijk op de site.
Omdat, als het het hele jaar was, het niet meer leuk zou zijn.quote:Op woensdag 23 december 2009 17:01 schreef jde_kok het volgende:
Waarom gaat SR altijd zo snel voorbij. Moet je straks weer een jaar wachten...![]()
De DJ's vinden het niet erg, die snakken naar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |