Kippenborst in de saus van de eend a la Jerez. Warme recycling.quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:41 schreef Pietverdriet het volgende:
Ressies a la froid
Geniet gewoon elke dag van wat je doet en eet, Tezzquote:Op zondag 27 december 2009 22:04 schreef Tezz het volgende:
Ik ben al de hele dag gruwelijk aan het 'snaaien'. Ik sta denk ik nog in de kerst-modus...
Ben begonnen vanmorgen met crackers met kaas. Vervolgens als lunch een aardappelsalade met geroosterd brood, toen op een feestje de snackjes van tafel af gejat (chips, nootjes, blokjes kaas, gehaktballetjes).
Als avondeten een biefstukje met tomatensalade.
Bij de koffie twee chocolaatjes en nu zit ik restjes geitekaas op te eten met een drupje honing.
Zucht. Morgen water en brood....
Ja je hebt gelijk. Maar soms is het een beetje (te) veel van het goede...quote:Op zondag 27 december 2009 23:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Geniet gewoon elke dag van wat je doet en eet, Tezz
Ik zit aan een wijntje alvast te wennen dat ik morgen weer gewoon aan het werk ben
Herkenbaarquote:Op maandag 28 december 2009 14:13 schreef _Arual_ het volgende:
Scrambled pannenkoekmet banaan
Vier jaar terug kon ik niet koken. Nu rol ik sushi, bak taarten waarbij je dozijnen eieren moet splitsen, brouw zelf soepen... Maar een pannenkoek of ei bakken, dat is vragen om problemen.
ziet er leuk, lief en lekker uit. Eet smakelijkquote:Op maandag 28 december 2009 17:31 schreef Tezz het volgende:
Dochterlief was blij met het toetje:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |