Jij zegt dat je haar niet gelooft, ik nietquote:Op woensdag 30 december 2009 13:04 schreef Summers het volgende:
[..]
kun je bewijzen dat het onzin is![]()
Maar niet van jouquote:Op woensdag 30 december 2009 13:03 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik zeg toch dat het zo is? Jij neemt andere dingen toch ook altijd zonder bewijs voor waar aan?
dat is puur op jouw geloof gebaseerd , weet jij veel achter je vierkantjequote:Op woensdag 30 december 2009 13:03 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik zeg toch dat het zo is? Jij neemt andere dingen toch ook altijd zonder bewijs voor waar aan?
Oh, dus je hebt wel bewijs ?quote:Op woensdag 30 december 2009 13:06 schreef Summers het volgende:
[..]
dat is puur op jouw geloof gebaseerd , weet jij veel achter je vierkantje
Mijn geloof huh? Ik weet toch zelf wel of ik me in 'paranormale' zaken heb verdiept of niet?quote:Op woensdag 30 december 2009 13:06 schreef Summers het volgende:
dat is puur op jouw geloof gebaseerd , weet jij veel achter je vierkantje
Mja, het is alleen wel jammer dat ze nooit snugger genoeg is om dat door te hebbenquote:Op woensdag 30 december 2009 13:08 schreef Flammie het volgende:
Ongelooflijk hoe snel mensen hier in " vallen" trappen tijdens de discussie en zich of haarzelf hierdoor telkens in onmogelijke posities weten te plaatsen![]()
Jepquote:Op woensdag 30 december 2009 13:10 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Mja, het is alleen wel jammer dat ze nooit snugger genoeg is om dat door te hebben
al komen er wagonladingen vol , dan nog zou je het niet zien omdat je teveel vasthoudquote:Op woensdag 30 december 2009 13:07 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Oh, dus je hebt wel bewijs ?
Ik kan niet wachten !![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 december 2009 13:10 schreef Summers het volgende:
[..]
al komen er wagonladingen vol , dan nog zou je het niet zien omdat je teveel vasthoud
aan je geloof , dag led , zoek jij het zelf maar uit , gewoon je kennis en ervaring gebruiken
m.a.w. je hebt geen bewijs.. ok, volgendequote:Op woensdag 30 december 2009 13:10 schreef Summers het volgende:
[..]
al komen er wagonladingen vol , dan nog zou je het niet zien omdat je teveel vasthoud
aan je geloof , dag led , zoek jij het zelf maar uit , gewoon je kennis en ervaring gebruiken
Als het topic vol is maak ik zelf wel een Desteni topic aanquote:Op woensdag 30 december 2009 13:14 schreef Summers het volgende:
Joh, en de andere topics lopen altijd wel goed en serieus door hetzelfde
trolgroepje dat elk onderwerp omver wilt schoppen dat voorbij wetenschap komt .
Weer dat 'wagonladingen'quote:Op woensdag 30 december 2009 13:10 schreef Summers het volgende:
Eeehm Summers, heb jij wel een eigen homepage?quote:Op maandag 28 december 2009 15:17 schreef vogeltjesdans het volgende:
al komen we met wagonladingen bewijs aanzetten.
eehm.. dit topic komt van de hand van LED> Jij komt het met je "heel grote praatjes, weinig daden" verstieren door continue hetzelfde argument te geven.quote:Op woensdag 30 december 2009 13:14 schreef Summers het volgende:
Joh, en de andere topics lopen altijd wel goed en serieus door hetzelfde
trolgroepje dat elk onderwerp omver wilt schoppen dat voorbij wetenschap komt .
quote:Op woensdag 30 december 2009 13:14 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Weer dat 'wagonladingen'!
[..]
Eeehm Summers, heb jij wel een eigen homepage?
quote:Op woensdag 30 december 2009 13:15 schreef Michielos het volgende:
[..]
eehm.. dit topic komt van de hand van LED> Jij komt het met je "heel grote praatjes, weinig daden" verstieren door continue hetzelfde argument te geven.
dan heb je er echt niks van begrepen flammie one-liner .quote:Op woensdag 30 december 2009 13:14 schreef Flammie het volgende:
En jij bent het typische voorbeeld van iemand die een grote klep heeft maar nooit iets kan waarmaken
Schitterend hoe er altijd gestrooid wordt met "al komen er wagonladingen vol",quote:Op woensdag 30 december 2009 13:10 schreef Summers het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk wie het topic ondertrolled, inderdaadquote:Op woensdag 30 december 2009 13:17 schreef Flammie het volgende:
Summers trolled het topic vol en hoopt dat Bastard een nieuwe maakt
Dan moet je op "Trance Medium" googelenquote:Op woensdag 30 december 2009 13:17 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Schitterend hoe er altijd gestrooid wordt met "al komen er wagonladingen vol",
terwijl je in al die jaren hier nog nooit 1 klein stukje bewijs hebt kunnen laten zien
Laat die wagonladingen maar zitten, ik doe het voor dat ene kleine stukje.
Komt u maar !
wie ben jij dat ik jou iets verschuldigt ben ?quote:Op woensdag 30 december 2009 13:17 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Schitterend hoe er altijd gestrooid wordt met "al komen er wagonladingen vol",
terwijl je in al die jaren hier nog nooit 1 klein stukje bewijs hebt kunnen laten zien
Laat die wagonladingen maar zitten, ik doe het voor dat ene kleine stukje.
Komt u maar !
Lul dan niet zo slap met je "wagonladingen bewijs", mensquote:Op woensdag 30 december 2009 13:23 schreef Summers het volgende:
[..]
wie ben jij dat ik jou iets verschuldigt ben ?![]()
mensen delen hier hun ervaringen en gedachten , als je bewijs wilt moet je dat net als alle
andere slimmerikken die dat hebben gedaan , in je eigen leven zoeken zodat je hier wat te vertellen hebt .
Maar blijf jij verwachten dat het zich op magische wijze gaat manifesteren door je vierkantje heen
hoelang doe je dat al , 7 jaar ?
en dan noem je ons mensen die waanvoorstellingen hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |